YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Indian Chief
Autor Wiadomość
Karolk44 


Model: MS1900
Rocznik: 2016
Wiek: 42
Dołączył: 13 Kwi 2016
Posty: 38
Skąd: Zurych
Wysłany: 2016-05-10, 21:29   Indian Chief

Witam
Czy ktos jezdzil moze nowym Indianem Chiefem czy tez Dark Horsem?
Jak wrazenia z jazdy? Porownanie do MS1900?
 
 
sagittarius 



Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 51
Dołączył: 10 Lut 2013
Posty: 3209
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2016-05-10, 23:07   

Indiana jeszcze nie miałem okazji ujeżdżać ale niedawno jeździłem Road Kingiem i w porównaniu do naszych lokomotyw wypadł baaaardzo słabo.
_________________
No road is too long when you have good company
 
 
artek 



Model: SYMPATYK
Wiek: 53
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 4437
Skąd: Jarosław
Wysłany: 2016-05-11, 06:06   

Mam podobne odczucia po Road Glida ...
Szału nie ma ...
 
 
Karolk44 


Model: MS1900
Rocznik: 2016
Wiek: 42
Dołączył: 13 Kwi 2016
Posty: 38
Skąd: Zurych
Wysłany: 2016-05-11, 10:06   

Chcialbym sie wybrac na jazde probna, ale tylko z ciekawosci aby miec porownanie. Wydaje mi sie ze HD np Road King jest minimalnie mniejszy. Indian jest nowym wynalazkiem, wiele osob zachwala ze lepiej sie nim jezdzi niz HDkami. Jak sam nie przetestuje to nie bede wiedzial.
 
 
sagittarius 



Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 51
Dołączył: 10 Lut 2013
Posty: 3209
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2016-05-11, 11:11   

Ja tylko siedziałem przez moment na Indianie i co zauważyłem to to że ma bardzo nisko środek ciężkości ustawiony że sprawia wrażenie lżejszego od lokomotywy a faktycznie ma kg więcej, nie wiem jak przenosi i odczuwa się to w trakcie jazdy... Może kiedyś uda się załapać na jakąś akcję promocyjną i przetestuję :howk:
_________________
No road is too long when you have good company
 
 
Bemol 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2004
Wiek: 58
Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 6494
Skąd: GŁ Free Star Łódź
Wysłany: 2016-05-11, 13:37   

Nie wiem czy to pomoże wyrobić sobie zdanie bo co organoleptyka to organoleptyka ;d ale można sobie poczytać o wrażeniach z jazdy Chief'em
http://www.motogen.pl/Ind...endy,21084.html
_________________
Motocyklistą nie staniesz się z chwilą kupna motocykla ! !!


Lola 1100 V STAR SILVERADO 2004

I'm a rolling thunder, a pouring rain
I'm comin' on like a hurricane.....

http://www.youtube.com/watch?v=kmFBABd5zZU
 
 
skygge 



Model: RS1600
Rocznik: 2003
Dołączył: 12 Lip 2012
Posty: 376
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-05-11, 18:51   

Przeczytałem całość. Najbardziej rozbawiło mnie porównanie HD do Rolsa :)
_________________
Moje fotki: http://www.skygge.com
In Heaven I am a wild ox, on Earth I am a lion, a jester from hell and shadows almighty
The scientist of darkness older than constellations, the mysterious jinx and the error in heaven's masterplan...
 
 
arkady007 


Model: MS1900
Rocznik: 2011
Wiek: 52
Dołączył: 23 Maj 2015
Posty: 208
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-05-11, 22:57   

a mnie porównanie Rolsa do Bentleya :) to tak jakby porównać Y Raider do R1 :)
_________________
Arkady007
Był Stryker 1300 Raider zakupiony :)
Z motocyklami jest jak z wódką...
Fun zaczyna się od litra ...
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2016-05-13, 12:04   

Cytat:

a mnie porównanie Rolsa do Bentleya
no te dwie marki chyba można porównać. Luksus luksus i jeszcze raz luksus w każdym calu. Elka II sprzedaje właśnie swojego bentka, okazja. Ciekawe, czy bedzie płakać jak pójdzie :hahaha:

[ Dodano: 2016-05-13, 13:05 ]
skygge napisał/a:
Najbardziej rozbawiło mnie porównanie HD do Rolsa :)
w RR chyba włosy z głowy wyrywają. RR sie nie psują, nie rozkręcaj ai nie gubią oleju, podobnie zresztą jak Bentleye ;D i nie gra większej roli to, że właścicielem jet VW
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
arkady007 


Model: MS1900
Rocznik: 2011
Wiek: 52
Dołączył: 23 Maj 2015
Posty: 208
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-05-14, 10:21   

Ok to żeby było jasne już całkiem bo widzę, że Koleżeństwo nie zajarzyło....
RR robi ekskluzywne dupowozy a Bencio ekskluzywne samochody ze sportowym zacięciem i taka to różnica. Raider choć ma piec jak w ciężarówce do ścigania się nie nadaje, R1 też ma piec i choć o połowę mniejszy (OMC) to ścigać się można.
_________________
Arkady007
Był Stryker 1300 Raider zakupiony :)
Z motocyklami jest jak z wódką...
Fun zaczyna się od litra ...
 
 
DRAGON 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 57
Dołączył: 21 Maj 2012
Posty: 4424
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2016-06-06, 08:38   

Właśnie wróciłem ze Stanów, większość grupy jechała na Indianach. Jeden po ok. 400 kilometrach klęknął całkowicie, konieczna była wymiana ( padła elektronika ). Dwójka miała ciągłe problemy z oświetleniem.
_________________
Każdy jest księżycem i ma ciemną stronę, której nie pokazuje nikomu.
 
 
sagittarius 



Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 51
Dołączył: 10 Lut 2013
Posty: 3209
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2016-06-06, 09:39   

DRAGON, nie rujnuj moich marzeń!!! :beczy:
_________________
No road is too long when you have good company
 
 
DRAGON 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 57
Dołączył: 21 Maj 2012
Posty: 4424
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2016-06-06, 11:32   

sagi niestety, chłopaki stwierdzili że tych motocykli na pewno nie kupią. Byli to starzy wyjadacze i przypuszczam że wiedzieli co mówią. Niestety elektronika w tych maszynach jest do du.y. ;/
_________________
Każdy jest księżycem i ma ciemną stronę, której nie pokazuje nikomu.
 
 
spajk77 



Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 46
Dołączył: 30 Lip 2014
Posty: 768
Skąd: Support 18 Poland
Wysłany: 2016-06-06, 11:52   

resumujac - Amerykanie robia dobry marketing, ale maszyny do dupy?
_________________
Support Your Local 18
 
 
teper 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2013
Wiek: 52
Dołączył: 17 Sie 2013
Posty: 787
Skąd: Pacew
Wysłany: 2016-06-06, 12:45   

Auta robią dobre
_________________
If you want to be happy
for a day, drink
If you want to be happy
for a year, marry
If you want to be happy
for a lifetime, ride a motorcycle
 
 
DRAGON 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 57
Dołączył: 21 Maj 2012
Posty: 4424
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2016-06-06, 12:52   

Jeżeli chodzi o osiągi, przyspieszenie, to nie narzekali. Słabą stroną tych motocykli jest ich elektronika. Jak już przytoczyłem wcześniej, nawet jak się przymierzali do kupna takich maszyn, to po przejechaniu iluś tam kilometrów dali sobie z tym spokój. Ja natomiast mógłbym się wypowiadać jeżeli chodzi o wygląd i wykonanie. Uważam że dupy nie urywa. Po dokładnym przyjrzeniu się można znaleźć mankamenty dotyczące wykonania, ale to już indywidualna sprawa.
_________________
Każdy jest księżycem i ma ciemną stronę, której nie pokazuje nikomu.
 
 
PrzemekN 



Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 55
Dołączył: 20 Mar 2011
Posty: 2071
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2016-06-13, 23:00   

Pod koniec roku, przymierzałem się do kupna Chiefa. Pojechałem do salonu Indiana w Poznaniu, gdzie miałem okazję sie dokładniej zapoznać ze sprzętem. Niestety, ale ze względu na pogodę nie udało mi się odbyć jazdy próbnej.
Ogólne wrażenia : nienajlepsze. Jakość wykonania i materiałów w MS 1900 są KILKA razy lepsze niż w Indianie, ergonomia słaba ( choć to akurat jest sprawą indywidualną).
Do do jakości: siedziałem na rocznej demówce, która miała przebieg jakieś 10 000 km. Szyba w miejscach przykręcenia elementów mocujących była popękana ( sprzedawca powiedział, że za mocno przykręcili i nie dali w fabryce podkładki elastycznej ). Siedzenia jasnobrązowe w połowie były poprzebierane i wyłaził biały materiał. To samo było na sakwach. W sprzęcie, który chcieli mi sprzedać za 85 tysi były uszkodzenia większe niż na mojej byłej, pełnoletniej Venture:-)

Krótko mówiąc: kicha. Wyleczyłem się z marzeń o Indiańie. W porównańiu do Road Kinga - chyba troszkęwiększy, wrażenie położenia środka ciężkości - podobne.
_________________
Psy szczekają, karawana idzie dalej

Garaż:

MS 1900, H-D FLHTKL "Osiołek"
SREU #1022
 
 
arkady007 


Model: MS1900
Rocznik: 2011
Wiek: 52
Dołączył: 23 Maj 2015
Posty: 208
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-06-17, 09:49   

Rozmawiałem z ojcem, który miał do czynienia z Indianem jeszcze tym "prawdziwym" z lat 50-tych. Był to motocykl bardziej awaryjny niż nawet produkty ZSRR....
czyli jest tak nadal ....
_________________
Arkady007
Był Stryker 1300 Raider zakupiony :)
Z motocyklami jest jak z wódką...
Fun zaczyna się od litra ...
 
 
Mickey. 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2011
Wiek: 45
Dołączył: 21 Lut 2015
Posty: 241
Skąd: Katowice
Wysłany: 2016-06-17, 16:16   

arkady007 napisał/a:
Był to motocykl bardziej awaryjny niż nawet produkty ZSRR....

czyli jest tak nadal ....

tradycja zobowiązuje :)
_________________
M&M'sy (Mickey & Mika)
 
 
MarcinBig 



Model: SYMPATYK
Wiek: 55
Dołączył: 02 Cze 2009
Posty: 2173
Skąd: Gniezno
Wysłany: 2016-07-04, 17:46   

Reasumując Japonia górą. A Amerykanie niech wracają do produkcji ketchupu i tabasco. ;p
_________________
There Are Things Known, and Things Unknown, and In Between Are the Doors
"Fikcja musi być prawdopodobna aby stała się prawdą"
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group