|
Pompka paliwowa v star 2002 ? |
Autor |
Wiadomość |
DRAGON 76
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2002
Wiek: 47 Dołączył: 20 Cze 2019 Posty: 10 Skąd: Żurawica
|
Wysłany: 2019-08-12, 21:41 Pompka paliwowa v star 2002 ?
|
|
|
Witam serdecznie mam pytanie ?
Przy porannym rozruchu załączam zapłon ,,kluczyk,, przycisk na odpalanie słychać tyrczenie ,, pompki nabija paliwo,, i odpalam od strzała.
Po jeździe zdarza się również po postoju przy zapalaniu zdarza się że za każdym razem słychać jak ,, pompka tyrczy podaje paliwo i odpala od strzała,,
Ktoś doradzi podpowie o co chodzi ? |
|
|
|
|
pyra
Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Gru 2011 Posty: 5355 Skąd: pyrlandia
|
Wysłany: 2019-08-12, 21:50
|
|
|
No właśnie, o co Ci chodzi ? |
_________________ Bo droga jest celem |
|
|
|
|
DRAGON 76
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2002
Wiek: 47 Dołączył: 20 Cze 2019 Posty: 10 Skąd: Żurawica
|
Wysłany: 2019-08-12, 22:07
|
|
|
[ Dodano: 2019-08-12, 22:21 ]
pyra napisał/a: | No właśnie, o co Ci chodzi ? |
Wysłany: Dzisiaj 22:07
No chodzi mi o to czy za każdym razem przy przekręceniu kluczyka i przełączenia tego przełącznika czerwonego na dół to ona powinna tak ,,tyrczeć,, ? |
|
|
|
|
pyra
Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Gru 2011 Posty: 5355 Skąd: pyrlandia
|
Wysłany: 2019-08-12, 22:34
|
|
|
Tak ma być, i przestań używać wyłącznika awaryjnego, kluczyk wystarczy. |
_________________ Bo droga jest celem |
|
|
|
|
DRAGON 76
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2002
Wiek: 47 Dołączył: 20 Cze 2019 Posty: 10 Skąd: Żurawica
|
Wysłany: 2019-08-13, 07:14
|
|
|
pyra napisał/a: | Tak ma być, i przestań używać wyłącznika awaryjnego, kluczyk wystarczy. |
Dzięki kolego. |
|
|
|
|
duoma
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1998
Wiek: 47 Dołączył: 05 Sie 2011 Posty: 901 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 2019-08-19, 19:41
|
|
|
Słowo wyjaśnienia.
W każdym silniku który jest zasilany paliwem z pompki elektrycznej będzie podobny efekt. W samochodzie tego nie słyszysz bo pompa jest najczęściej w zbiorniku, a ten jest pod kanapą.
To trykanie to jest "nabijanie paliwa i robienie nadciśnienia w układzie paliwowym" i jest jak najbardziej normalne. Długość tego "trykania" jest zależna od tego jak wiele paliwa "odparowało" z układu. |
_________________ |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2019-08-19, 23:49
|
|
|
duoma napisał/a: |
W każdym silniku który jest zasilany paliwem z pompki elektrycznej będzie podobny efekt. | słychać, słychać |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
robert_p (vel Hipis)
Model: SYMPATYK
Wiek: 55 Dołączył: 14 Cze 2013 Posty: 1811 Skąd: Rynarzewo
|
Wysłany: 2019-08-20, 10:08
|
|
|
duoma napisał/a: | Długość tego "trykania" jest zależna od tego jak wiele paliwa "odparowało" z układu. |
Tylko jeśli tryka nawet po krótkim postoju to czy to nie świadczy to o zbliżającym się jakimś problemie ?
U mnie zarówno w dragu jak i radku trykanie oczywiście się zdarza ale jak moto postoi minimum 2 dni albo i dłużej ( nie śledzę tego dokładnie bo trykanie występuje marginalnie). |
_________________ Hipis
|
|
|
|
|
duoma
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1998
Wiek: 47 Dołączył: 05 Sie 2011 Posty: 901 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 2019-08-20, 15:35
|
|
|
Paliwo odparuje nawet na postoju przy tankowaniu, bo gaźnik ciepły. Albo po nalaniu zimnego paliwa zmniejszy się jego objętość w układzie i po zapłonie pompa musi to wyrównać.
W gaźnikowych układach będzie częstsze, a i tak to wszystko zależy od wielu zmiennych (temperatura powietrza silnika, paliwa, ciśnienia) Tak czy inaczej MA TRYKAĆ |
_________________ |
|
|
|
|
DRAGON 76
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2002
Wiek: 47 Dołączył: 20 Cze 2019 Posty: 10 Skąd: Żurawica
|
Wysłany: 2019-08-21, 10:45
|
|
|
duoma napisał/a: | Paliwo odparuje nawet na postoju przy tankowaniu, bo gaźnik ciepły. Albo po nalaniu zimnego paliwa zmniejszy się jego objętość w układzie i po zapłonie pompa musi to wyrównać.
W gaźnikowych układach będzie częstsze, a i tak to wszystko zależy od wielu zmiennych (temperatura powietrza silnika, paliwa, ciśnienia) Tak czy inaczej MA TRYKAĆ |
I dokładnie jak kolega pisze. Przy tych temperaturach ,, tak by się działo,, jak zaprzestałem używać jak doradził jeden z kolegów ,, wyłącznika awaryjnego,, temat umarł. Gasze i zapalam po zapłonie. Pompka odezwie się sporadycznie albo w ogóle.
Dziękuję wszystkim za doradztwo. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|