YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Osiągi Drag Star 650
Autor Wiadomość
Rafaeloxoss 


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2008
Dołączył: 10 Lis 2015
Posty: 4
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 2015-11-10, 23:41   Osiągi Drag Star 650

Witam, posiadam drag stara 650, większość osób podaje, że jego v max wynosi około 150km/h, ale mój jedynie wyciąga 130km/h. Wie ktoś jak dlaczego tak się dzieje? Dodam, że motocykl jest z 2008 roku, ale był mało używany, dopiero od lipca - kiedy go kupiłem - jest często używany. Dobrze by było mieć te 150 i jechać na autostradzie 140 z 10 w zapasie, niż całą drogę męczyć maszynę 130. Pozdrawiam.
 
 
Żółw 



Model: RS1700
Rocznik: 2009
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 4528
Skąd: W-wa Bemowo
Wysłany: 2015-11-11, 11:39   

Rozumiem, że dodałeś masę kierowcy i jego aerodynamike, masę ewentualnego bagażu i wszystkie dodatki jak ciśnienie powietrza w kołach itd. I dalej Ci wychodzi 130?
Te 150km/h to nie będzie tak hop-siup, moto sie bedzie bardzo dlugo bujac (tak bylo przynajmniej z moim) i zapas pomiedzy 140 a 150 nie istnieje namacalnie przy tym silniku. :)
_________________
The man makes the patch, the patch don't make the man!!!
 
 
sagittarius 



Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 51
Dołączył: 10 Lut 2013
Posty: 3209
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2015-11-11, 12:01   

Rafaeloxoss, Żółw dobrze prawi 650 elastyczna jest do 100-110 km/h potem się toczy na co z resztą jak pisał kolega zielony potrzebuje czasu dośc trochę czasu :) poza tym jak chcesz jeździc 130-140 to licz się ze wzmożonym apetytem na paliwo co na dłuższym dystansie przestaje byc przyjemne dla Twojego portfela. 650 to wspaniały silniczek do spokojnego bujania się 100-110 i podziwiania okolicy :) wszędzie dojedziesz jak trzeba to 140 też polecisz ale po co?
_________________
No road is too long when you have good company
 
 
robert_p (vel Hipis) 



Model: SYMPATYK
Wiek: 55
Dołączył: 14 Cze 2013
Posty: 1802
Skąd: Rynarzewo
Wysłany: 2015-11-11, 12:10   

Może kilka razy bujnąłem się w okolicach 140/150 ale wymagało to samozaparcia i długiej trasy. Przyjemności w tym nie miałem żadnej zrobiłem to tylko dla sprawdzenia czy się da. Jazda na pełnym gazie żadnym pojazdem nie jest komfortowa. Pomijam już kwestię bezpieczeństwa bo czasami trzeba sprawnie przyspieszyć a jadąc DS650 140km/h nie ma takiej opcji.

Jeśli chcesz podróżować z takimi prędkościami i w miarę komfortowo to tylko większa maszyna. Ja po przesiadce na RS1700 poczułem się jakbym przeszedł na jaśniejszą stronę mocy ;D

ps.
Odnośnie porównania to komfort jaki masz obecnie przy 100km/h po przesiadce na RS1700 będziesz miał w okolicach 140 :)
Komfort= stabilność jazdy, zapas mocy
_________________
Hipis
 
 
Rafaeloxoss 


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2008
Dołączył: 10 Lis 2015
Posty: 4
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 2015-11-11, 17:50   

Dzięki za odpowiedź, trochę martwiłem się, że z moim dragstarem może być coś nie tak, przy najbliższej okazji sprawdzę, czy faktycznie on się tak wolno rozpędza do tych 150km/h, a poza tym, to również mi się najlepiej prowadzi, jadąc z prędkością w okolicach 100km/h.
 
 
U-BOOT 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2018
Dołączył: 23 Sie 2009
Posty: 1313
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-11-11, 23:27   

Rafaeloxoss napisał/a:
Dzięki za odpowiedź, trochę martwiłem się, że z moim dragstarem może być coś nie tak, przy najbliższej okazji sprawdzę, czy faktycznie on się tak wolno rozpędza do tych 150km/h, a poza tym, to również mi się najlepiej prowadzi, jadąc z prędkością w okolicach 100km/h.

To w czym masz problem? To nie są motocykle do zapierdalania, tylko do jazdy. To nie Hayabusa ;D ... i może dobrze ;D
_________________
Królowa jest tylko jedna.
Honda Africa Twin CRF 1000
 
 
oldnita 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2000
Wiek: 59
Dołączył: 25 Kwi 2009
Posty: 1810
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2015-11-12, 09:59   

Rafaeloxoss, 150 to poleci bardzo dobrze wyregulowany w bardzo dobrym stanie bez szyby kufrów i innych pierdół . W innym przypadku to max 140 i zużycie paliwa ponad 8/100 . Sprawdzone na autostradach rezerwa po 150-160 km .
_________________
Maszka (XVS650A) i Suzi (DL650A)
 
 
Hesus 



Model: BĘDZIE
Rocznik: 1998
Wiek: 52
Dołączył: 17 Mar 2014
Posty: 399
Skąd: Wieś Zamienie
Wysłany: 2015-11-12, 13:21   

Moja 650 poszła 143-4 z sakwami i szybą ale jazda to to nie była, tylko walka. :koksik: Tak w sumie to nie wiem po co próbowałem ale zaliczone mam. :shock:
_________________
Było DS650, a jest RS1700. Na razie pożyczona Magna 750.
 
 
pyra 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Gru 2011
Posty: 5354
Skąd: pyrlandia
Wysłany: 2015-11-12, 17:39   

Hesus napisał/a:
Moja 650 poszła 143-4
jesteś pewien , że licznik wskazuje prawidłową prędkość ? :roll:
bo zazwyczaj zawyża ;D
 
 
F.I.P. Berek 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 58
Dołączył: 02 Maj 2010
Posty: 684
Skąd: Chełm
Wysłany: 2015-11-12, 18:16   

Jak chcesz jeździć 140 to przynajmniej załóż Dynę 3000 - oryginalne wyprzedzenie zapłonu powoduje generowanie sporych wibracji powyżej tej prędkości - Yamaha ustawiła ten silnik na spokojniejszą jazdę.
Na marginesie - mój na fabrycznych ustawieniach wykręcał 160, ale od 150 musiał się namyślać. W tym roku na autostradzie w Niemczech poleciał 170 - ale ma parę zabawek zapiętych.
_________________
jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr
 
 
stachcse 


Rocznik: 1997
Wiek: 60
Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 212
Skąd: Sępólno
Wysłany: 2015-11-12, 20:14   

Raz tylko rozkręciłem swoją gwiazdkę do ok 150,to nie była przyjemność......
 
 
F.I.P. Berek 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 58
Dołączył: 02 Maj 2010
Posty: 684
Skąd: Chełm
Wysłany: 2015-11-12, 20:25   

Dla mnie to zawsze przyjemność ;D . Oczywiście (napiszę po raz setny) jeżdżę bez szyby i w otwartym kasku.

W wersji fabrycznej faktycznie słychać i czuć, że silnik się "męczy" powyżej 140... Przy odpowiedniej krzywej wyprzedzenia zapłonu można trzymać 150 i jest wrażenie, że to to czego temu silnikowi trzeba.
_________________
jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr
 
 
remol71 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 52
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1855
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-11-12, 21:19   

F.I.P. Berek napisał/a:
to czego temu silnikowi trzeba


Paliwa mu trzeba ;D
_________________
Suzuki V-Strom 1050 XT
 
 
Jarek74 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2018
Wiek: 50
Dołączył: 24 Sie 2013
Posty: 534
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-11-12, 21:35   

Ludziska, to przyczepności i spojlerów Wam życzę bo to prawie jak w :f1:
_________________
Delta Machine
 
 
spider 



Model: RS1700
Rocznik: 2006
Dołączył: 07 Paź 2010
Posty: 756
Skąd: PL
Wysłany: 2015-11-14, 14:56   

Czasem takie odkrecenie manety to jak miod na serce, dlatego od jakiegos czasu choruje na raidera ;D
_________________
YAMAHA ROAD STAR SILVERADO XV 1700 S LA COCAINA
http://yamaha-dragstar.pl...t=13214&start=0
 
 
F.I.P. Berek 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 58
Dołączył: 02 Maj 2010
Posty: 684
Skąd: Chełm
Wysłany: 2015-11-14, 18:30   

remol71 napisał/a:
F.I.P. Berek napisał/a:
to czego temu silnikowi trzeba


Paliwa mu trzeba ;D


...że o oleju nie wspomnę . Ale to inny temat ;D .
_________________
jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr
 
 
Hesus 



Model: BĘDZIE
Rocznik: 1998
Wiek: 52
Dołączył: 17 Mar 2014
Posty: 399
Skąd: Wieś Zamienie
Wysłany: 2015-11-16, 11:30   

pyra, może i zawyża ale dla mnie to i tak nie ma znaczenia, bo dla mnie przyjemność to 90-100, a więcej to już fanaberia maniaków szybkości lub próba utrzymamia sie w grupie przy dłuższych przelotach. Teraz też nie wiem ile pójdzie mój Radek, szczególnie że szyba będzie na wiosnę. ;d
_________________
Było DS650, a jest RS1700. Na razie pożyczona Magna 750.
 
 
Endriu74 



Model: MS 950
Rocznik: 2009
Wiek: 49
Dołączył: 07 Maj 2015
Posty: 350
Skąd: Jarocin
Wysłany: 2015-11-16, 16:22   

Hesus, nie no, spokojnie tyle ile lubisz czyli 100 da radę ;)
 
 
Hesus 



Model: BĘDZIE
Rocznik: 1998
Wiek: 52
Dołączył: 17 Mar 2014
Posty: 399
Skąd: Wieś Zamienie
Wysłany: 2015-11-17, 11:54   

Endriu74, No to mnie pocieszyłeś, bo miałem już pewne obawy. ;D
_________________
Było DS650, a jest RS1700. Na razie pożyczona Magna 750.
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2015-11-17, 17:42   

Hesus, zawsze mógłbyś sobie sprawić Power Commandera i podrasować osiągi ;D
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group