YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Anula
2015-10-18, 14:45
Moja ewolucja motocyklowa.
Autor Wiadomość
Wiedźma 


Model: SYMPATYK
Wiek: 52
Dołączył: 02 Sie 2009
Posty: 609
Skąd: z Puszczy
Wysłany: 2015-09-13, 19:32   

Urzekła mnie historia U-boocika więc dodam swoje 3 grosze .Zaczęło się od Virago 535, potem DS 1100 (i to ten motocykl sprawił, że stałem się motocyklistą), MS 1300, DL 650, CBF 1100, XJ 700 Maxim, Honda Rebel 125 (pomimo, że oficjalnie moja to chyba bardziej Elizy :hahaha: ) a teraz najnowszy nabytek - stary Transalp 600. Obecnie w garażu stoją trzy motocykle. Pewnie nie jest to moje ostatnie słowo. Docelowo obecnie marzy mi się postawienie przy Trampku Intrudera 1400 ale to bardzo odległe plany bo może w końcu należałoby zrobić coś wokół domu.
_________________
"Born to ride", szkoda tylko, że dowiedziałem się o tym tak późno.
 
 
U-BOOT 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2018
Dołączył: 23 Sie 2009
Posty: 1313
Skąd: Warszawa

Wysłany: 2015-09-13, 19:58   

Wiedźma. Pierwszy raz DLem jechałem z Tobą na plecaka ;D . Tylko troszkę pijany byłem, ale za to z karabinem :hahaha:
_________________
Królowa jest tylko jedna.
Honda Africa Twin CRF 1000
 
 
MirekZG 


Rocznik: 2005
Wiek: 63
Dołączył: 02 Kwi 2011
Posty: 977
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2015-09-13, 20:41   

Co to jest August F4
 
 
pyra 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Gru 2011
Posty: 5354
Skąd: pyrlandia
Wysłany: 2015-09-13, 20:47   

MV August...a :roll:
Ostatnio zmieniony przez pyra 2015-09-13, 20:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Bakteria77 



Model: RS1700
Rocznik: 2004
Wiek: 25
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 1551
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2015-09-13, 20:48   

a co, wywiad z Hamiltonem oglądałeś ?

_________________
Road Star 1700 Midnight
ściana płaczu:
- BT 1100 Bulldog
- Drag Star 650 Classic

https://www.youtube.com/watch?v=k-k7tOlyM5Q
https://www.youtube.com/watch?v=9ettjvt3hQI
 
 
Wiedźma 


Model: SYMPATYK
Wiek: 52
Dołączył: 02 Sie 2009
Posty: 609
Skąd: z Puszczy
Wysłany: 2015-09-13, 20:50   

U-BOOT napisał/a:
Wiedźma. Pierwszy raz DLem jechałem z Tobą na plecaka ;D . Tylko troszkę pijany byłem, ale za to z karabinem :hahaha:

Coś tam pamiętam ale słabo bo ja nigdy nie jeżdżę na trzeźwo (toż to strach :hahaha: ).
_________________
"Born to ride", szkoda tylko, że dowiedziałem się o tym tak późno.
 
 
Miron 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 58
Dołączył: 05 Cze 2012
Posty: 1937
Skąd: Skątowni
Wysłany: 2015-09-13, 20:52   

MirekZG, a co na Auguście by pojeździł ;D Yadźka już nie starczy ?
_________________
DS 650, DS 1100 & RS 1700 Midnight
sex, drugs & rock n roll
Super Tenere 1200 ZE- nosorożec
 
 
pyra 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Gru 2011
Posty: 5354
Skąd: pyrlandia
Wysłany: 2015-09-13, 21:42   

spoko na Augustę jeszcze musi urosnąć ;D
_________________
Bo droga jest celem
 
 
filipesku 


Model: BĘDZIE
Rocznik: 2006
Wiek: 54
Dołączył: 24 Lis 2012
Posty: 3505
Skąd: Wilcza Góra
Wysłany: 2015-09-13, 21:49   

skoro po zmianach nie wiele się pamięta, to ja zostanę przy armaturze...
_________________
Życie to taka impreza z której nikt nie wychodzi żywy....


---------------------------------
Yamaha Drag Star 650
2013 - 7 tys. km
2014 - 14 tys. km
Honda VTX 1800
2015 - 7 tys. km
2016 - 8,5 tys. km
2017 - zmieniła właściciela
 
 
Beny 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2011
Wiek: 49
Dołączył: 19 Sie 2012
Posty: 542
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2015-09-13, 22:20   

mówi się w garażu powinna stać porządna armatura, dobry turystyk, niezły ścig i małe enduro...
Do tego kiedyś "dorosnę" ;)
_________________
GKP: XVS650 > XVS1300 CU (STRYKER) > BMW R1200GS 😳
 
 
filipesku 


Model: BĘDZIE
Rocznik: 2006
Wiek: 54
Dołączył: 24 Lis 2012
Posty: 3505
Skąd: Wilcza Góra
Wysłany: 2015-09-13, 22:34   

a ja na chwilę obecną moich potzreb motocyklowych, to chciałbym mieć to co mam + jakiegoś małego "kurdupelka" typu "goły choperek" na jazdy "lokalne"...
_________________
Życie to taka impreza z której nikt nie wychodzi żywy....


---------------------------------
Yamaha Drag Star 650
2013 - 7 tys. km
2014 - 14 tys. km
Honda VTX 1800
2015 - 7 tys. km
2016 - 8,5 tys. km
2017 - zmieniła właściciela
 
 
zbymus 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 730
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 2015-09-13, 22:46   

filipesku napisał/a:
skoro po zmianach nie wiele się pamięta, to ja zostanę przy armaturze...


.... a ja do armatury chyba już nie wrócę,od tygodnia jeżdżę tym;

https://lh3.googleusercontent.com/-yTD9atZVdGQ/VfXtuP6m_RI/AAAAAAAA9lE/9fgFRPFKLwo/s800-Ic42/20150913_135339.jpg
_________________
https://picasaweb.google.com/111920031601210262094/MojaYamahaDragStarXVS650A#

ORGANIZATOR XX ZLOTU
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2015-09-13, 22:49   

zbymus, a do jakiej kategorii zakwalifikujesz ten motocykl ? jak dla mnie to klasyk, a klasyk to armatura szeroko pojęta. No, ale mogę się wszak mylić. Nie jestem Wiewiórem ;
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
jędrek 



Model: SYMPATYK
Wiek: 39
Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 334
Skąd: Świerklany (GŚ)
Wysłany: 2015-09-13, 23:00   

zbymus piękna maszyna :brawo:
na pewno jesteś bliżej armatury niż enduro-tusystyko-plastikowo-szosowo brzydko wyglądających innych motocykli ;D
_________________
Suzuki DL 650 V-Strom K9
НЕ ХОЧЕШЬ - НЕ ВЕРЬ МНЕ < kliknij \m/
 
 
zbymus 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 730
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 2015-09-13, 23:02   

witek1965, tak to też może być armatura

W tym wszystkim chodzi mi o to, żeby choć trochę być podobny do D-S.
Ciągłe uważam że D-S jet najpiękniejsza armaturą, a ja jego sympatyk.

[ Dodano: 2015-09-14, 00:03 ]
jędrek -dzięki.
_________________
https://picasaweb.google.com/111920031601210262094/MojaYamahaDragStarXVS650A#

ORGANIZATOR XX ZLOTU
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2015-09-13, 23:08   

zbymus napisał/a:
Ciągłe uważam że D-S jet najpiękniejsza armaturą
jesteś wielki :dumny:
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
U-BOOT 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2018
Dołączył: 23 Sie 2009
Posty: 1313
Skąd: Warszawa

Wysłany: 2015-10-18, 11:05   

Czas na podsumowanie moich wrażeń z jazdy DL 650 V-Strom. Przez trzy miesiące, udało mi się podkręcić szafę o 6000 km. Na tyle starczyło czasu i funduszy.
1) Silnik.
Przy jeździe solo, mocy wystarczy, choć moim zdaniem mogło by być trochę lepiej. Z plecaczkiem na efekt "rakiety" nie ma co liczyć. Tu się pewnie sprawdzi literek. Ale ja latam sam, więc luuuzik ;D . Przy wyprzedzaniu trzeba redukować (jeśli się chce naprawdę szybko wyprzedzać) o jeden bieg, czyli z 6 na 5, lub o dwa na 4 i wtedy jest zabawa :scig: . Ten sprzęt idzie w górnym zakresie obrotowym. Silnik jest bardzo elastyczny i na szóstym biegu można się toczyć już od 60 km/h. V-Strom bardzo lubi jazdę na wysokim biegu, z prędkością do 120 km/h i wtedy spala 4L/100km. Jazda wolniejsza, w kolumnie do 100km/h to spalanie 3,8-3,9/100km. Przy jeździe "agresywnej", czyli wyprzedzanie i dzida i wyprzedzanie i dzida...itd Spalanie 4,5L/100km, przy prędkości do 185km/h. Jaka jest Vmax? Jeszcze nie sprawdziłem, ale pewnie 200 poleci.
2) Zawieszenie.
Bardzo fajna sprawa. Regulacja to pikuś. Można sobie samemu dobrać ustawienie, przy pomocy trzech śrub i mieć w dupie jakość polskich dróg. Koleiny oraz dziury w nawierzchni DL przelatuje płynnie i bezstresowo.Dzięki w miarę wysokiemu zawieszeniu i sporemu prześwitowi, drogi szutrowe, lub leśne dukty, też nie sprawiają mu kłopotu. Ale V-Strom, to turystyk, nie cross i na pola oraz slalom w lesie lepiej się nie porywać. On, tylko tak bojowo wygląda ;D Do takich zabaw jest za ciężki. W czasie jady szosą trzeba też mieć na uwadze, że to nie armatura i nie wybaczy tylu błędów w prowadzeniu. W zakrętach bardzo ładnie się składa i po wyjściu płynnie prostuje. Przy wolnej jeździe (między autami) jest bardzo zwinny, ale trzeba się przyzwyczaić do wysoko położonego środka ciężkości i będzie git. Ale, żeby nie było tak piknie to... Przy założonych kufrach bocznych jest szerszy do DSa i RSa .
3) Hamulce.
W porównaniu z moimi DS 650, RS 1700 i RS 1300, to żyleta!
Super sprawa ten ABS! Droga hamowania może być dłuższa niż w motocyklu bez ABSu, ale przez cały czas mam kontrolę nad motocyklem i mogę ominąć przeszkodę. Ryzyko gleby dużo mniejsze. Troszkę ćwiczyłem awaryjne hamowanie (na błotnistej drodze) i mam tylko pozytywne odczucia. Tylko raz miałem prawdziwe awaryjne hamowanie i motocykl zdał egzamin na 6! ABSy zadziałały super! A ja się prawie zesrałem :shock:
4) Komfort jazdy.
Pozycja za kierownicą bardzo wygodna. Przy spoconej dupie, można wstać i jechać na stojąco, aż się jajka przewietrzą. Ochrona przed wiatrem, raczej taka sobie. Są szyby akcesoryjne. Takie jak żagiel i ponoć to jest super. Ja mam fabryczną szybkę, w najniższym położeniu i tak mi dobrze. Radkiem i Royalem jeździłem bez szyb i było super, więc tu taka szybka to luksus wielki jest. Osłony na ręce, zdały egzamin na 6. Po pierwsze primo. Chronią przed wiatrem. Po drugie primo chronią przed deszczem. Siedem godzin jazdy w deszczu i rękawice miałem suche. Szkoda że o butach tego nie mogę powiedzieć. Ten motocykl w deszczu po prostu leje ci na buty... Wniosek- muszę kupić nieprzemakalne obuwie!
5) Bajery.
Fajne duperelki to:
a. zegarek
b. termometr
c. kontrolka ostrzegająca przed gołoledzią
d. wskaźnik spalania z ostatnich 100 km
e. wyświetlacz zapiętego biegu
f. podwójna ( czyli podzielona na 2 rezerwa) pierwsza daje znać przy poziomie paliwa pozostałego na 100 km. Druga włącza się, kiedy w zbiorniku pozostało zupy na 50 km

I to by było na tyle, jeśli chodzi o moje dotychczasowe wrażenia z poznawania DLa. Może moje wypociny, przydadzą się komuś, kto będzie myślał o takim motocyklu. Ja na przyszły sezon pozostaje z V-Stromem i zamierzam się dobrze bawić jazdą, czego wszystkim forumowiczom szczerze życzę. LWG! ;D
_________________
Królowa jest tylko jedna.
Honda Africa Twin CRF 1000
 
 
remol71 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 52
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1855
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-10-19, 05:58   

U-BOOT,

Super. Czy można obejrzeć i usiąść ? Dumam nad kupnem DL 650, ale boje się, że jestem krótkonogi.
_________________
Suzuki V-Strom 1050 XT
 
 
U-BOOT 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2018
Dołączył: 23 Sie 2009
Posty: 1313
Skąd: Warszawa

Wysłany: 2015-10-19, 08:45   

Zapraszam. Telefon jest w profilu ;D
_________________
Królowa jest tylko jedna.
Honda Africa Twin CRF 1000
 
 
robert bagan 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2011
Wiek: 51
Dołączył: 14 Lis 2011
Posty: 55
Skąd: sokółka
Wysłany: 2015-10-31, 16:51   

"Beny"]mówi się w garażu powinna stać porządna armatura, dobry turystyk, niezły ścig i małe enduro...

jestem ciekaw co by tylko stało , a czym byś jezdził
_________________
Gl1800
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group