YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Drag 125-kat.B czy 650-kat.A? Pomóżta Dobrzy Ludzie!
Autor Wiadomość
rads 


Model: BĘDZIE
Dołączył: 03 Wrz 2015
Posty: 8
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2015-09-03, 23:23   Drag 125-kat.B czy 650-kat.A? Pomóżta Dobrzy Ludzie!

Pozdrawiam wszystkich Forumowiczów! Jestem tu nowy, więc się krótko przedstawię: Radek, 36l. z Gdańska. Od dawna marzę o dwóch kółkach i postanowiłem, że dość już czekania.

Dla wyjaśnienia sytuacji podam kilka faktów:

- Nie mam i nigdy nie miałem motocykla. Jeździłem gościnnie parę razy "po polu", więc tak naprawdę nie umiem jeździć moto.

- Mam 191cm wzrostu i 90kg wagi. Mierzyłem Drag Star 125 i to praktycznie jedyny motor w tej klasie, na którym jest mi wygodnie.

- Mam prawko kat B i jestem praktykującym kierowcą (co nie zawsze idzie w parze).

- Mój aktualny budżet to kwota 8000 - 10.000 zł, ale mogę dozbierać w razie potrzeby.

- Motor ma docelowo służyć mi nie tylko do frajdy, ale i dojazdów do pracy 7km przez miasto. Nie planuję nim na razie dalszych tras.

Na początku przekopałem internet, pojechałem w kilka miejsc pooglądać i posiedzieć na różnych motorach, z zamiarem zakupu 125-tki. Plan prosty jak trzonek od miotły: Wykupić jazdy w dobrym, polecanym przez motocyklistów miejscu, kupić motor i zaczynać powoli, bez ciśnienia, kółeczka wokół bloku itd.