YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
XVS 1300 Midnight Star opiszcie wrażenia po przesiadce z DS
Autor Wiadomość
Radek 


Rocznik: 2006
Wiek: 36
Posty: 167
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2010-09-30, 20:58   XVS 1300 Midnight Star opiszcie wrażenia po przesiadce z DS

Są VTX , Stratolinery wiec ja poruszam temat Midnight Stara od jakiegos czasu zastanawiam sie nad przesiadka na taki motocykl dlatego chcialbym sie czegos dowiedziec od użytkowników tych wspaniałych maszyn moze ktos z forym posiada taki motocykl bylbym wdzięczny za jakies info na temat tych motocykli.
 
 
 
kostass 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Posty: 2123
Skąd: GŁ Grupa Łódzka
Wysłany: 2010-09-30, 22:13   

Własnie od tygodnia jestem szczesliwym posiadaczem XVS 1300 ... na razie za duzo nie jezdzilem i nie bardzo wczulem sie w maszyne . Na pewno zgodnie z zasłyszanymi opiniami nie jest to mistrz elastycznosci .... wroce jeszcze do tego tematu . Generalnie moto jest super .... czuc w nim powiew nowoczesności ......
_________________
Garfield i .... w oczekiwniu na nowego Ogryzka
 
 
Jaracz 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2011
Wiek: 52
Posty: 81
Skąd: Szklarska Poręba
Wysłany: 2010-10-04, 23:02   

Jeðże tym motocyklem od początku sezonu, do tej pory zrobiłem nim ponad 6000 mil.
_________________
BMW R1200R Classic
 
 
Radek 


Rocznik: 2006
Wiek: 36
Posty: 167
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2010-10-05, 00:12   

Jaracz co mogłbys napisac o tym motocyklu?
 
 
 
kostass 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Posty: 2123
Skąd: GŁ Grupa Łódzka
Wysłany: 2010-10-05, 08:26   

Ja na razie tylko 120 , ale w weekend moze wybierzemy sie na zachód .... tz Dolny Śląsk , Jaracz jakbyśmy jechali to dam znac to moglibysmy sie gdzies styknąć .
Jak na razie motor nie zaskoczył mnie niczym nowym czego wczesniej bym nie słyszał czy nie czytał . Jak na razie troche doskwiera mi ta mała elastyczność , co jest bardzo wyczuwalne po dragu , ale mam nadzieje ze z biegiem czasu przywykne do czestszego mieszania biegami .
_________________
Garfield i .... w oczekiwniu na nowego Ogryzka
 
 
witek1965 



Model: PLECACZEK
Rocznik: 2008
Wiek: 91
Posty: 14001
Skąd: gdzieś z zadupia
Wysłany: 2010-10-05, 11:48   

Cytat:
ta mała elastyczność


w silniku 1300 ? hmmm
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
 
 
kostass 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Posty: 2123
Skąd: GŁ Grupa Łódzka
Wysłany: 2010-10-05, 11:59   

.... no wyobraz sobie .... ze tak jest . Na dwojce dociagnałem do 100 ale jazda 70-80 na 5 jest uciazliwa . Bardzo szarpie i z dłou nie ma odejscia .
_________________
Garfield i .... w oczekiwniu na nowego Ogryzka
 
 
witek1965 



Model: PLECACZEK
Rocznik: 2008
Wiek: 91
Posty: 14001
Skąd: gdzieś z zadupia
Wysłany: 2010-10-05, 13:34   

o wow, nic Jaracz nie mówił o tej niedogodności. A usilnie namawia mnie na kupno takiej maszyny. Można zapewne się przyzwyczaić do tego, ale .................. kiepsko to wymyslili. Drauś 650 ciągnie od 50 lekko, ale po prostej rzecz jasna.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
 
 
shipp 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 51
Posty: 2415
Skąd: Kwatera Główna
Wysłany: 2010-10-05, 16:06   

witek1965 napisał/a:
nic Jaracz nie mówił o tej niedogodności
mówil, trzeba bylo dobrze sluchać ;)
_________________
I tak zawsze... no zawsze...
 
 
kostass 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Posty: 2123
Skąd: GŁ Grupa Łódzka
Wysłany: 2010-10-05, 16:20   

Zanim kupiłem motor to przewertowałem wszystkie mozliwe forum i inne info na temat tego modelu . W zasadzie wszystko sie sprawdziło , nie czuje tylko turbulencji jakie miały sie pojawic przy predkosci powyzej 120 jadac z szybą ....
Musze jeszcze sprawdzic spalanie .....
_________________
Garfield i .... w oczekiwniu na nowego Ogryzka
 
 
Jaracz 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2011
Wiek: 52
Posty: 81
Skąd: Szklarska Poręba
Wysłany: 2010-10-05, 22:07   

witek1965 nie namawiam Cie do kupowanie XVS 1300! Odradzam kupowanie XVS 950 jeżeli jeździsz DS 650.

kostass nie wiem o co chodzi z tym szarpaniem, jutro przetestuje u siebie. Silnik XVSa 1300 "lubi" obroty i trzeba o tym pamiętać.
Rozpędza się z każdego biegu ale chcąc naprawdę poczuć moc tego motocykla trzeba go kręcić.
Wystarczy porównać parametry silnika DS1100 i XVS 1300 i wszystko będzie jasne (mam na myśli moment obrotowy).
Nie upieram się że jest motocykl idealny ale ma wiele zalet szczególnie dla mało wprawionych motocyklistów.
Jeszcze kilka miesięcy temu marzeniem moim był DS 1100 lub VN 900 za radą doświadczonego kolegi
na pierwsze moto kupiłem właśnie XVS 1300 i to byl dobry wybór. Mogę pozostać z nim na dłużej lub zmienić na inny.
Chcę zwrócić uwagę, że na co dzień jeżdżę po terenie górzystym,
wyprzedzanie ciężarówki na krótkim dystansie po górę nie stanowi dla mnie żadnego problemu.
_________________
BMW R1200R Classic
 
 
Ziółek 



Model: DS 125
Rocznik: 1997
Posty: 1436
Skąd: 4 planeta
Wysłany: 2010-10-06, 01:03   

Co tu dużo się rozpisywać XVS 1300 jest pokraczny. Czarne dodatki są obrzydliwe :? . Zegar ma tak skromny że aż ubogi. Klasycznego cruisera to on już mało przypomina. Niektóre elementy jadą tandetą że aż strach.

Natomiast silnik ma b.dobry, prowadzi się łatwo, łatwo składa się w winkle, ma super odejście. Generalnie prowadzi się jakby ważył ze 100 kg mniej.

Moim zdaniem jakby połączono stylistykę 950 lub 1900 z silnikiem 1300 wyszedł by prawie idealny cruiser a tak... nie kupiłbym bo brzydal... :hahaha:
_________________
"Mówimy sobie na Ty. Nie ma między nami jakichś zadrażnień. Czujemy się fantastycznie w naszej grupie."
 
 
 
witek1965 



Model: PLECACZEK
Rocznik: 2008
Wiek: 91
Posty: 14001
Skąd: gdzieś z zadupia
Wysłany: 2010-10-06, 01:08   

Cytat:
witek1965 nie namawiam Cie do kupowanie XVS 1300!


Nie beirz tego tak dosłownie. Zachwalałeś ten motocykl, zresztą on mi się równiez podoba, a to, że lubi obroty wysokie umknęło mojej uwadze. Zresztą to nie jedyny pojazd, który lubi wysokie obroty.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
 
 
Jaracz 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2011
Wiek: 52
Posty: 81
Skąd: Szklarska Poręba
Wysłany: 2010-10-06, 06:50   

Ziółek celowo pominąłem opis wyglądu, dla mnie najbrzydsza z serii mignight jest 950, radze przejść się do salonu i porównać wszystkie modele. "Pokraczny" - tak można napisać o każdym cruiserze, "czarne dodatki" - mój jest cały czarny i ma chromowane dodatki ;/ . Tandetą jedzie prawie każdy nowy motocykl tego typu. Projektują je księgowi a nie motocyklowi styliści.
_________________
BMW R1200R Classic
 
 
kostass 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Posty: 2123
Skąd: GŁ Grupa Łódzka
Wysłany: 2010-10-06, 08:26   

...o gustach sie nie dyskutuje . Mnie się podoba moze mam zastrzezenia co do wielkosci szyby ....ale w czasie jazdy na trasie daje ona wielki komfort . Co do silnika to napisalem ze blizej mu charakterystyka do scigaczy niz crusairów . Jaracz to moje 3 moto , wiec mam pewne porównanie , szczególnie jak dokona sie je z DS . Zwykle jezdze na wolniejszych obrotach , wiec zeby wykorzystac mozliwosci 1300 musze zmienc styl jazdy . To szarpanie podobno jest noramlne jak przyspiesza sie z wolniejszych obrotów . A wracajc do wygladu dla mnie w pierwszej kolejnosci motor ma dawac frajde z jazdy , a dopiero na drugim miejscu wygladac. Na pewno motory co raz bardziej beda odchodziły od klasycznego wygladu czego przykaldem jest DN-1 ( chyba tak sie nazywa udziwniony cruaiser Hondy) wszystko kwaestia gustu.
.....ale szyba jest do wywalenia ..... ;D

[ Dodano: 2010-10-06, 13:32 ]
Jarasz moze włacz sie do dyskusji na ustawakch 9-10.10 . Cos tam montuje .... zoabczymy co z tego wyjdzie .
_________________
Garfield i .... w oczekiwniu na nowego Ogryzka
 
 
Jaracz 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2011
Wiek: 52
Posty: 81
Skąd: Szklarska Poręba
Wysłany: 2010-10-08, 00:32   

PePso napisz coś Ty też jeździsz takim sprzętem.
_________________
BMW R1200R Classic
 
 
Ziółek 



Model: DS 125
Rocznik: 1997
Posty: 1436
Skąd: 4 planeta
Wysłany: 2010-10-08, 00:45   

Panowie, Pytanie było o wrażenia więc je opisałem. To sa moje wrażenia i możecie mieć własne zupełnie inne od moich. Jeśli ktoś kupuje motocykl to nie dlatego że mu nie odpowiada czy się nie podoba tylko wręcz przeciwnie. Posiadacze oczywiście uważają go za stylowy, ładny itp itd ... tak samo jak mój XV19 ma też zwolenników i zagorzałych wrogów. Tych drugich ma najwięcej wśród takich co go nigdy nie dosiadali. ;d

Jeździłem XVS1300 i ten motocykl jeździ super ale wygląda DLA MNIE słabo. :)
Co jakiś czas mam okazje porównać (wygląd) wszystkie 3 cruisery Yamahy bo często jestem w salonie gdzie stoją obok siebie i ten wypada najgorzej.

Tylko tyle i aż tyle w mojej ocenie.
_________________
"Mówimy sobie na Ty. Nie ma między nami jakichś zadrażnień. Czujemy się fantastycznie w naszej grupie."
 
 
 
kostass 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Posty: 2123
Skąd: GŁ Grupa Łódzka
Wysłany: 2010-10-08, 08:29   

Ziółek .... o gustach sie nie dyskutuje... dla mnie 950 jest nieciekawa . Zreszta zawsze preferowałem wzgledy praktyczne od wizualnych . Dlatego zdecydoałem sie na1300 a nie np na 1900 .
_________________
Garfield i .... w oczekiwniu na nowego Ogryzka
 
 
witek1965 



Model: PLECACZEK
Rocznik: 2008
Wiek: 91
Posty: 14001
Skąd: gdzieś z zadupia
Wysłany: 2010-10-08, 13:35   

a mi się widzi 950. Jaracz mi odradza proponując 1300, z racji jej walorów, przede wszystkim mocy. Tylko, że Jaracz jeździ w innych warunkach-góry i jego umiejętności są o niebo lepsze od moich, a ja mieszkam i jeżdżę na nizinach. Brakuje mi mocy przy wyprzedzaniu, bo 650-tka to tylko 40 kucy, a 950 to całe 14 więcej. Nie wiem, czy sobie na ten przykład poradzę z 1300 ot co. :nie_wiem:
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
 
 
kostass 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Posty: 2123
Skąd: GŁ Grupa Łódzka
Wysłany: 2010-10-08, 13:44   

Witek .... widlaki to nie rzedówka .... tam inaczej rozlozona jest moc i przy odkreceniu manetki nie wylatujesz jak z procy tak jak ma to miejsce w plastikach . Spoko , ja tez przesiadęłm sie z 650 na 1300 i nie mam problemow z moca . Jedynie tak waga przy manewrowaniu albo wprowadzaniu moto do garazu . 73 KM to nie jest moc ktorej nie mozna okiełznac . Spoko . Najlepiej zrob jazde probna jednym i drugim i bedziesz wiedział . Yamaha dosyc czesto robi takie akcje
Dla mnie 1300 jest wielkoscia optymalana pomiedzu 950-1100 a 1600-1900 .
Zaraz sprawdze ile pali ale w sumie to litr wte litr wewte nie ma znaczenia.
_________________
Garfield i .... w oczekiwniu na nowego Ogryzka
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style mod. by Latoch: Oferta