YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
v-star 1100
Autor Wiadomość
tomaxcr 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Dołączył: 22 Wrz 2019
Posty: 5
Skąd: kościerzyna
Wysłany: 2019-09-22, 13:21   v-star 1100

Jestem po pierwszych kilometrach jazdy "nowym" cudeńkiem. zaczynałem od 125 potem virago 535 ale trocje było mało kucy dla moich kg, więc sprzedałem i wczoraj zakupiłem xvs 1100 ( w 4 lata). po pierwszych chwilach jak siadłem to od razu wniosek - POKORA! - i to dużo, maszyna duża, niższa, inaczej w łuki wchodzi, prawie od nowa trzeba sie uczyć jeździć, nie otworzyłem kranika :brawo: i mi zgasł na krzyżówce hehe, ale przy okazji pierwszy wniosek trzeba dołożyć wyłącznik świateł bo mam wersje kanadyjską i światła są po przekręceniu kluczu :beczy: no i brak wskaźnika paliwa :ryczy: zobaczymy jak dalej

jedyne co mi się nie podoba trochę to że na kostce brukowej czy na koleinach (był odcinek gdzie zdejmowali asfalt) tył tańczy i to dość duzy, nie wiem czy tak powinno byc, koło w lini rama ok, na asfalcie nie ma tematu ale tylko wjadę na jakąś nierówność to tył tańczy
 
 
cukrus1 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2007
Wiek: 56
Dołączył: 06 Lis 2014
Posty: 270
Skąd: KRAKÓW
Wysłany: 2019-10-01, 19:56   

mam to samo dużo pokor z 650 skoczyłem na 1100 gaz i tył odjeżdza pokora i to duża powodzenia
_________________
cukrus1
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2019-10-02, 11:55   

tomaxcr napisał/a:
trzeba dołożyć wyłącznik świateł
załóż automatyczny włącznik. Po przekręceniu kluczyka światła się nie zapalają, tylko po odpaleniu silnika. Przewód przecinasz za bezpiecznikiem, puszczasz przez włacznik i dalej idzie już jak ma iść. Pzrewody zarabiasz na konektory, więc w razie gdyby włącznik sie zepsuł ( w passacie chodzi 14 lat, a w motocyklu 7 ;D ), to wypinasz przewody i je łączysz - dlatego połączenie konektorowe proponuje, a nie lutowanie.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
tino2003 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2012
Wiek: 50
Dołączył: 28 Sie 2018
Posty: 67
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2019-10-15, 08:15   

Nie wiem jak inne maszyny tego typu się zachowują, bo nie mam doświadczenia, ale mojej też dupa tańczy w koleinach i trzeba ją dobrze trzymać.
Dopiero pierwszy sezon za mną a właściwie to połowa i wrażenia takie, że moto wygodne, można śmiało w dalszą trasę jechać nawet z plecaczkiem jednak zdecydowanie nie nadaje się na ciasne zakręty. W ubiegłą niedziele zrobiłem ok 400km w tym pętla Bieszczadzka i na serpentynach bardzo kiepsko. Podesty szlifują po asfalcie i nie jest to miłe dla ucha.
_________________
Yamaha Drag Star 1100 '05
Honda GL1800 '01
Honda GL1800 '12
droga jest celem... Freedom
 
 
waldorf 


Rocznik: 2007
Wiek: 63
Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 207
Skąd: Poznań
Wysłany: 2019-10-15, 20:40   

A ja myślę że jak podesty szlifują to jest miód dla ucha ;D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group