|
v-star 1100 |
Autor |
Wiadomość |
tomaxcr
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Dołączył: 22 Wrz 2019 Posty: 5 Skąd: kościerzyna
|
Wysłany: 2019-09-22, 14:21 v-star 1100
|
|
|
Jestem po pierwszych kilometrach jazdy "nowym" cudeńkiem. zaczynałem od 125 potem virago 535 ale trocje było mało kucy dla moich kg, więc sprzedałem i wczoraj zakupiłem xvs 1100 ( w 4 lata). po pierwszych chwilach jak siadłem to od razu wniosek - POKORA! - i to dużo, maszyna duża, niższa, inaczej w łuki wchodzi, prawie od nowa trzeba sie uczyć jeździć, nie otworzyłem kranika i mi zgasł na krzyżówce hehe, ale przy okazji pierwszy wniosek trzeba dołożyć wyłącznik świateł bo mam wersje kanadyjską i światła są po przekręceniu kluczu no i brak wskaźnika paliwa zobaczymy jak dalej
jedyne co mi się nie podoba trochę to że na kostce brukowej czy na koleinach (był odcinek gdzie zdejmowali asfalt) tył tańczy i to dość duzy, nie wiem czy tak powinno byc, koło w lini rama ok, na asfalcie nie ma tematu ale tylko wjadę na jakąś nierówność to tył tańczy |
|
|
|
|
cukrus1
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2007
Wiek: 57 Dołączył: 06 Lis 2014 Posty: 270 Skąd: KRAKÓW
|
Wysłany: 2019-10-01, 20:56
|
|
|
mam to samo dużo pokor z 650 skoczyłem na 1100 gaz i tył odjeżdza pokora i to duża powodzenia |
_________________ cukrus1 |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14529 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2019-10-02, 12:55
|
|
|
tomaxcr napisał/a: | trzeba dołożyć wyłącznik świateł | załóż automatyczny włącznik. Po przekręceniu kluczyka światła się nie zapalają, tylko po odpaleniu silnika. Przewód przecinasz za bezpiecznikiem, puszczasz przez włacznik i dalej idzie już jak ma iść. Pzrewody zarabiasz na konektory, więc w razie gdyby włącznik sie zepsuł ( w passacie chodzi 14 lat, a w motocyklu 7 ), to wypinasz przewody i je łączysz - dlatego połączenie konektorowe proponuje, a nie lutowanie. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
tino2003
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2012
Wiek: 51 Dołączył: 28 Sie 2018 Posty: 67 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 2019-10-15, 09:15
|
|
|
Nie wiem jak inne maszyny tego typu się zachowują, bo nie mam doświadczenia, ale mojej też dupa tańczy w koleinach i trzeba ją dobrze trzymać.
Dopiero pierwszy sezon za mną a właściwie to połowa i wrażenia takie, że moto wygodne, można śmiało w dalszą trasę jechać nawet z plecaczkiem jednak zdecydowanie nie nadaje się na ciasne zakręty. W ubiegłą niedziele zrobiłem ok 400km w tym pętla Bieszczadzka i na serpentynach bardzo kiepsko. Podesty szlifują po asfalcie i nie jest to miłe dla ucha. |
_________________ Yamaha Drag Star 1100 '05
Honda GL1800 '01
Honda GL1800 '12
droga jest celem... Freedom |
|
|
|
|
waldorf
Rocznik: 2007
Wiek: 63 Dołączył: 26 Mar 2010 Posty: 210 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2019-10-15, 21:40
|
|
|
A ja myślę że jak podesty szlifują to jest miód dla ucha |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|