YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: pyra
2015-07-26, 09:15
jazda XVS 1300 CU -Stryker
Autor Wiadomość
arkady007 


Model: MS1900
Rocznik: 2011
Wiek: 46
Posty: 208
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-02-28, 00:03   

Pięknie
Jeszcze tylko sakwy jakoś musisz zabezpieczyć przed grzebaniem w nich bo chyba tam zamków Noe masz?
_________________
Arkady007
Był Stryker 1300 Raider zakupiony :)
Z motocyklami jest jak z wódką...
Fun zaczyna się od litra ...
 
 
borysekb 



Model: MS1300
Rocznik: 2013
Wiek: 43
Posty: 51
Skąd: Myślibórz
Wysłany: 2016-02-28, 00:21   

Są zamki na kluczyk schowane pod paskiem zapięcia.
_________________
My jesteśmy czarne owce, każdy lata tym czym chce.
XVS 125 >> HD Road King >> XVS STRYKER
 
 
Beny 



Model: MS1300 Custom
Rocznik: 2011
Wiek: 43
Posty: 542
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2016-02-28, 12:32   

borysekb, Dobrze to wyszło. i zdecydowanie z tobą się zgadzam że najlepiej wygląda bez sakw :)

Problem jest taki że oprócz sakw w tym motocyklu nie ma kompletnie żadnego miejsca żeby coś gdzieś wsadzić. w DS650 był choć mały schowek :) . No zawsze można dołożyć się do kolegi :P
_________________
GKP: XVS650 > XVS1300 CU (STRYKER)
 
 
arkady007 


Model: MS1900
Rocznik: 2011
Wiek: 46
Posty: 208
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-02-29, 20:37   

No jak nie ma Beny....
Przecież masz nawet zestaw narzędzi :) :)
Karty kredytowe i gumki wchodzą w kieszeń i jaaaazda :)
_________________
Arkady007
Był Stryker 1300 Raider zakupiony :)
Z motocyklami jest jak z wódką...
Fun zaczyna się od litra ...
 
 
Beny 



Model: MS1300 Custom
Rocznik: 2011
Wiek: 43
Posty: 542
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2016-03-01, 12:05   

arkady007, nie no zestaw startowy to i pod siedzenie zmieszczę :D
_________________
GKP: XVS650 > XVS1300 CU (STRYKER)
 
 
Mayky 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 47
Posty: 16
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2016-03-01, 20:52   

Dobrze widzę ze to DRP ?? ?;-);-)

Myśmy też u nich zamówili w zimę do naszej gwiazdy komplet
ale troszkę "zmodyfikowany" - zalega chwilowo w mieszkaniu
ale na dniach będziemy montować , już nie możemy się doczekać

Mayky


arkady007 napisał/a:
Borysekb - masz rację zaj... to wygląda
a ile kasiory całość Cię wyniosła?
 
 
 
borysekb 



Model: MS1300
Rocznik: 2013
Wiek: 43
Posty: 51
Skąd: Myślibórz
Wysłany: 2016-03-02, 19:38   

Tak potwierdzam to DRP.
Polecam producenta. Bardzo ładna robota.
_________________
My jesteśmy czarne owce, każdy lata tym czym chce.
XVS 125 >> HD Road King >> XVS STRYKER
 
 
aromatol 


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 1997
Posty: 1
Skąd: poznań
Wysłany: 2016-03-03, 09:16   

OStatnio kumpel dał mi pojeździć tym modelem i naprawdę się zakochałem :D Świetnie jest , muszę się zastanowić nad zmianą motora:D
_________________
sprawdź - wynajem autokarów warszawa
 
 
andy 


Model: MS1300
Rocznik: 2014
Wiek: 58
Posty: 66
Skąd: śląsk
Wysłany: 2016-03-08, 15:17   

hej
powiem wam, ze od roku śmigam taką maszynką, na początku miałem problemy, że nie można wozić tego i owego, bo nie ma sakw. to zostało mi z draga 1100 z dużymi sakwami. teraz zauważyłem, że nie są mi one potrzebne .
model fajnie wygląda bez nich. w wrześniu pośmigałem trochę motorem w trasie po Karkonoszach. zrobiłem sobie mocowanie do torby, którą umieściłem na tylnym siedzeniu. (zdjęcie mocowania zamieściłem wcześniej). Przerobię go na półkę na torbę, tak aby nie opierała się na siedzeniu - taką do szybkiego demontażu. a co do sakwy!. zamawiam sakwę do HD Dyny, będzie po jednej stronie . mocowanie zrobię sobie sam prawie bez większych kosztów. sakwa nie jest za duża , ale na jakąś drobnicę i piwko spokojnie starczy! pozdro
ANDY

[ Dodano: 2016-03-08, 20:30 ]
panowie!, może ktoś regulował napięcie paska napędowego? ja się za to zabrać
_________________
pozdrawiam ANDY
 
 
 
arkady007 


Model: MS1900
Rocznik: 2011
Wiek: 46
Posty: 208
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-03-10, 10:21   

Hej
Ja regulowałem (poprawka po serwisie).
Musisz zwrócić uwagę na 2 rzeczy:
1. osiowe ustawienie koła (idealnie do osi motocykla
2. właściwe napięcie (nie za mocno i nie za słabo).

Regulujesz oczywiście tymi 2 śrubami co wystają z wahaczy w kierunku tyłu (trzeba popuścić oś koła i nakrętki kontrujące). Ja zrobiłem tak - pojechałem do serwisu żeby mi napięli odpowiednio (ok 50 PLN) (bo nie chce mi się kupować przyrządu do mierzenia naciągu paska). Później podniosłem moto na podnośniku i lekkimi korektami doprowadziłem do tego, że pasek zarówno przy kręceniu w tył jak i w przód sam ustawia się w środku koła pasowego (żeby go nie cięło z żadnej strony). Po ustawieniu w serwisie był "przytulony" do lewej strony a po obróceniu koła w tył do prawej - znak że nie było idealnie ustawionego koła w osi. Teraz trzyma się w środku i jest OKI lol . Jak coś niejasno napisałem daj znać - doprecyzuję.
_________________
Arkady007
Był Stryker 1300 Raider zakupiony :)
Z motocyklami jest jak z wódką...
Fun zaczyna się od litra ...
 
 
andy 


Model: MS1300
Rocznik: 2014
Wiek: 58
Posty: 66
Skąd: śląsk
Wysłany: 2016-03-10, 14:25   

dzięki
przyrząd do mierzenia naciągu już mam, więc pójdzie myślę ok. dobrze, ze zwróciłeś uwagę na to , żeby dać na podnośnik i sprawdzić ukierunkowanie paska. pozostanie pytanie, czy na podnośniku mogę dokonywać regulacji napięcia?, w instrukcjach przeczytałem , że na stopce wahanie paska ma być od 5 do 7 mmm, natomiast na specjalnym podnośniku ( nie wiem czy to znaczy - specjalny do naciągania paska ) te wartości są mniejsze!
_________________
pozdrawiam ANDY
 
 
 
arkady007 


Model: MS1900
Rocznik: 2011
Wiek: 46
Posty: 208
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-03-10, 16:39   

Podnośnik na którym można normalnie regulować pasek to podnośnik najazdowy. ( taki co koła są podparte a trzyma tylko przednie koło. Zmienia się wówczas nacisk zawieszenia i tym samym naciąg paska. Na stopce jest do d... Bo masz podparty na lewo motor. Będziesz musiał coś wymyślić. Np w 2 osoby ustawiać.
_________________
Arkady007
Był Stryker 1300 Raider zakupiony :)
Z motocyklami jest jak z wódką...
Fun zaczyna się od litra ...
 
 
Marioo 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2011
Wiek: 48
Posty: 4
Skąd: Płońsk
Wysłany: 2016-03-17, 19:55   

Witam kolegów na forum.
Jestem tu nowy.
Od 2 tygodni posiadam takie cudo Yamaha Stryker.

Wrażenia z jazdy rewelacyjne :brawo:
_________________
Yamaha Stryker
 
 
pyra 



Model: SYMPATYK
Posty: 5036
Skąd: pyrlandia
Wysłany: 2016-03-18, 06:41   

I my cieszymy się Twoja radością, jednak warto przywitac się we właściwym dziale http://yamaha-dragstar.pl/viewforum.php?f=18 :dumny:
 
 
Beny 



Model: MS1300 Custom
Rocznik: 2011
Wiek: 43
Posty: 542
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2016-03-18, 11:01   

Marioo, siema i gratuluje wyboru :P
Biorąc pod uwagę że w Drobinie jest fajna knajpa "Stara wędzarnia" może będzie okazja kiedyś się tam spotkać :)
_________________
GKP: XVS650 > XVS1300 CU (STRYKER)
 
 
borysekb 



Model: MS1300
Rocznik: 2013
Wiek: 43
Posty: 51
Skąd: Myślibórz
Wysłany: 2016-03-18, 19:16   

Również gratuluję wyboru.
Maszynka godna polecenia.
_________________
My jesteśmy czarne owce, każdy lata tym czym chce.
XVS 125 >> HD Road King >> XVS STRYKER
 
 
andy 


Model: MS1300
Rocznik: 2014
Wiek: 58
Posty: 66
Skąd: śląsk
Wysłany: 2016-03-20, 11:57   

gratuluję zakupu! warty grzechu motorek ;-)
a co do mnie. odpaliłem wczoraj motorek, no i naciągnąłem pasek napędowy korzystając z uwag jw. powiem wam , ze nie jest to takie trudne, klucz (najlepiej oczkowy 27 do luzowania koła), klucz 12- 2 sztuki do regulacji napięcia pasa. do kompletu zakupiłem przyrząd do mierzenie siły naciągu pasa napędowego ( 75 zetów z allegro), cała operacja trwała niecałe kilkanaście minut. dodatkowo skorzystałem z mojego stojaka w celu wycentrowania koła.
_________________
pozdrawiam ANDY
 
 
 
arkady007 


Model: MS1900
Rocznik: 2011
Wiek: 46
Posty: 208
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-03-20, 19:11   

Siema Marioo :) witaj w gronie Strykerowców :P

Andy
nikt nie mówił, że to jest trudne :) trochę cierpliwości, przyrząd i jazda :) :)
_________________
Arkady007
Był Stryker 1300 Raider zakupiony :)
Z motocyklami jest jak z wódką...
Fun zaczyna się od litra ...
 
 
ADi 



Model: MS1900
Rocznik: 2009
Wiek: 52
Posty: 761
Skąd: FNW/CBY
Wysłany: 2016-07-24, 13:06   

Szukam motocykla. Mam problem z określeniem jaki ma być. Dość oczywiste, że ma być Yamaha. Była już MS1900 i DS1100. Przymierzałem się już do Warriora, myślałem o Raiderze, a dziś przejechałem się Strykerem. Wiem, że na zakupy jest inny dział, ale może uda mi się niepostrzeżenie przemycić mój post skierowany właśnie do Strykerowców ;)

Oglądałem dziś ten sprzęt:
http://otomoto.pl/oferta/...y-ID6ypywz.html

Zdjęcia i film do oferty:
https://www.dropbox.com/s...hf7oeP9X-a?dl=0

Właściciel mówi, że kupił go na aukcji w USA w takim stanie jak jest i nic o nim nie wie. Jutro go sprawdzę po VINie jeszcze, ale już teraz znalazłem rdzawy nalot w kilku miejscach na spawach (spawy wyglądają ok), brak zatrzasków, różne malowania, przednia opona z 2009 roku. Przejechałem się i spodziewałem się, że będzie odjeżdżał (PC, filtr powietrza, wydech), a on jechał. Czytałem też Wasze opinie tutaj i też każdy zauważał, że Stryker dobrze się zbiera. Może jakieś opinie, rady z Waszej strony?

W mojej ocenie Styker, to mniejszy Raider. Bardzo się mylę?
_________________
♣ Za zakrętem czeka śmierć, więc wróbelku leć, na skrzydłach życia...
=======
- XV 1900
ex =====
- DS 1100
- MS 1900
=======
 
 
arkady007 


Model: MS1900
Rocznik: 2011
Wiek: 46
Posty: 208
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-07-24, 15:34   

Nie mylisz się Kolego to jest taki pomniejszony Raider. Jest trochę różnic oczywiście poza silnikiem i wielkością ale generalnie - tak.
Stryker ma silnik 1300 ccm jak Ty jeździłeś MS 1900 no to się nie dziwię że dla Ciebie to nie jeździ :) :)
MS 1900 ma przecież moment jak w ciągniku siodłowym i wyciąga fury z rowów ;D ...
Stryker to nieco mniejszy ale i słabszy braciszek - to czuć.

Jeśli chodzi o rdzę na spawach - uważaj - ja mojego ściągałem z USA i żadnej rdzy na spawach nie mam i nie miałem. Zaśniedziały oczywiście elementy aluminiowe i niektóre przełączniki i złącza konektorowe (ta cholerna sól morska wszędzie włazi) i niektóre śrubki ale rama - nic. Brak zatrzasków świadczy jedynie o tym, że jakiś "fachowiec" od siedmiu boleści w sprzęcie dłubał ale skoro jest PC to może w czasie montażu. Skoro przednia guma jest 2009 - nastaw się na wymianę - guma będzie już twarda niestety - wiek robi swoje. Nie napisałeś z którego roku jest moto (opona może być o 1 rok starsza niż produkcja - tak może być.
co Ci tu doradzić - powinien się na sprzęcie przejechać ktoś kto ma 1300 to Ci powie czy jest OK czy nie przyspieszenie (i nie musi być Stryker - bo serducho mają identyczne).
_________________
Arkady007
Był Stryker 1300 Raider zakupiony :)
Z motocyklami jest jak z wódką...
Fun zaczyna się od litra ...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style mod. by Latoch: Oferta