YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: pyra
2015-07-26, 09:15
jazda XVS 1300 CU -Stryker
Autor Wiadomość
borysekb 



Model: MS1300
Rocznik: 2013
Wiek: 43
Posty: 51
Skąd: Myślibórz
Wysłany: 2015-08-19, 21:40   

Udało mi się w końcu sprowadzić wymarzonego Strykera. Ku mojemu zaskoczeniu pod siedzeniem znajdowała się Cobra Fi2000. Czy można to tak po prostu odłączyć, czy wiążą się z tym jakieś dodatkowe czynności (regulacje)? Moto posiada również wydech Cobry. Czy Fi2000 służy do podniesienia mocy czy również powoduje jakąś lepszą pracę wtrysków?
_________________
My jesteśmy czarne owce, każdy lata tym czym chce.
XVS 125 >> HD Road King >> XVS STRYKER
 
 
jacala 



Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 45
Posty: 1138
Skąd: Żory
Wysłany: 2015-08-19, 22:27   

z tego co wiem "oszukuje" sondę zamontowaną w oryginalnych kominach
_________________
Drag Star 1100 Classic
Stratoliner
Organizator Zlotu Bieszczady 2019
 
 
Beny 



Model: MS1300 Custom
Rocznik: 2011
Wiek: 43
Posty: 542
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2015-08-19, 23:46   

borysekb, Gratuluje zajebistej maszynki :P
podeślij zdjęcia aby się też inni nacieszyli
co do fi2000 to możesz normalnie odłączyć to jest to automat z tego co wiem bez programowania
_________________
GKP: XVS650 > XVS1300 CU (STRYKER)
 
 
pyra 



Model: SYMPATYK
Posty: 5036
Skąd: pyrlandia
Wysłany: 2015-08-20, 06:14   

Beny napisał/a:
co do fi2000 to możesz normalnie odłączyć to jest to automat z tego co wiem bez programowania

radzę przemyśleć, oryginalny komin był z katalizatorem i sondą,a tu brak, trzeba kompa oszukać :roll:
 
 
borysekb 



Model: MS1300
Rocznik: 2013
Wiek: 43
Posty: 51
Skąd: Myślibórz
Wysłany: 2015-08-20, 08:12   

Fakt. Maszynka jest zajebista. Zdjęcia wrzucę gdy tylko skończę dopieszczać.
Zbiornik i błotnik był lekko uszkodzony i dałem zbiornik do cynowania. Miałem obawy że wysunięte koło utrudni menewrowanie. Nic bardziej mylnego. Mam jeszcze problem z przednim światłem. Bezpieczniki są ok, żarówka jest ok, instalacja nie uszkodzona a lampa nie świeci. Znajdę przyczynę to się podzielę informacjami.
_________________
My jesteśmy czarne owce, każdy lata tym czym chce.
XVS 125 >> HD Road King >> XVS STRYKER
 
 
Beny 



Model: MS1300 Custom
Rocznik: 2011
Wiek: 43
Posty: 542
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2015-08-20, 11:17   

pyra napisał/a:
Beny napisał/a:
co do fi2000 to możesz normalnie odłączyć to jest to automat z tego co wiem bez programowania

radzę przemyśleć, oryginalny komin był z katalizatorem i sondą,a tu brak, trzeba kompa oszukać :roll:


Ostatnia wersja z tego co wiem jest kompletnym automatem nie wiem jak poprzednie dlatego ważne jest aby wiedzieć jaka wersja FI2000 jest zamontowana
_________________
GKP: XVS650 > XVS1300 CU (STRYKER)
 
 
borysekb 



Model: MS1300
Rocznik: 2013
Wiek: 43
Posty: 51
Skąd: Myślibórz
Wysłany: 2015-08-20, 14:11   

Automat to na pewno nie jest bo w środku trzy pokrętła.
_________________
My jesteśmy czarne owce, każdy lata tym czym chce.
XVS 125 >> HD Road King >> XVS STRYKER
 
 
arkady007 


Model: MS1900
Rocznik: 2011
Wiek: 46
Posty: 208
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-08-20, 20:29   

Siema
W Strykerze wersja USA świeci lampa z przodu dopiero po zapaleniu silnika. Odpowiada za to ten element elektroniczny pod pokrywką z lewej strony (pod siodłem) - ten sam co przerywacz. Może tam coś padło?
_________________
Arkady007
Był Stryker 1300 Raider zakupiony :)
Z motocyklami jest jak z wódką...
Fun zaczyna się od litra ...
 
 
borysekb 



Model: MS1300
Rocznik: 2013
Wiek: 43
Posty: 51
Skąd: Myślibórz
Wysłany: 2015-08-20, 21:00   

arkady007, dziękuję za info. Sprawdzę tę informację ale dopiero jak wróci do mnie zbiornik paliwa po cynowaniu. Chyba że eksperymentalnie podam paliwo i odpalę maszynkę.
_________________
My jesteśmy czarne owce, każdy lata tym czym chce.
XVS 125 >> HD Road King >> XVS STRYKER
 
 
arkady007 


Model: MS1900
Rocznik: 2011
Wiek: 46
Posty: 208
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-08-22, 18:01   

Nawet jak nie masz zbiornika zasadniczego, to jeszcze jest drugi (ten co w nim się moczy pompa paliwa (także spoko pali).
Jak miałeś zniszczony zbiornik paliwa to pamiętaj - bo to b.ważne żeby zabezpieczyć go od środka!
Niestety benzyna bezołowiowa jest agresywna i będzie zbiornik korodował od środka (nawet jak jest full).
Jeśli chcesz to podam Ci nazwę środka do zbiorników (dwuskładnikowa farba odporna na paliwa).
Jak tego nie zrobisz to niestety zarówno pompa paliwa jak i wtryskiwacze nie pożyją za długo ...
_________________
Arkady007
Był Stryker 1300 Raider zakupiony :)
Z motocyklami jest jak z wódką...
Fun zaczyna się od litra ...
 
 
borysekb 



Model: MS1300
Rocznik: 2013
Wiek: 43
Posty: 51
Skąd: Myślibórz
Wysłany: 2015-08-23, 09:09   

Moto odpaliłem bez zbiornika zasadnicznego. Lampa już działa. Zbiornik dałem do cynowania (miał wgniecenie).
Chętnie poznam nazwę farby odpornej na paliwa.
_________________
My jesteśmy czarne owce, każdy lata tym czym chce.
XVS 125 >> HD Road King >> XVS STRYKER
 
 
andy 


Model: MS1300
Rocznik: 2014
Wiek: 58
Posty: 66
Skąd: śląsk
Wysłany: 2015-08-23, 13:37   

witam, pytanko!
wybieram się w parodniowy wyjazd, nie mam sakw. mam worek, który chciałbym zamocować na tylnym siedzeniu. czy ma ktoś jakiś dobry pomysł do czego ten worek przyczepić?
_________________
pozdrawiam ANDY
 
 
 
Beny 



Model: MS1300 Custom
Rocznik: 2011
Wiek: 43
Posty: 542
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2015-08-23, 23:39   

andy, pasy pod siedzeniem i nad workiem
błotnik jest szeroki powinien ci sie utrzymać

widziałem kiedyś u jednego kolegi na Radku taki patent zresztą dedykowany do jakieś torby
plastiki też tak chyba zaczepiają
_________________
GKP: XVS650 > XVS1300 CU (STRYKER)
 
 
arkady007 


Model: MS1900
Rocznik: 2011
Wiek: 46
Posty: 208
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-08-24, 07:52   

Hej
żeby pewnie zamocować ten worek możesz zakupić sobie uchwyty, które w bagażnikach samochodów służą do mocowania ładunków i przykręcić je pod śruby mocujące błotnik. Wtedy będzie git (tylko tulejki musisz podłożyć - albo kilka podkładek bo ta listwa co jest "chromowana" to plasitic i się uszkodzi od tarcia pasków/gum).
Jeśli planujesz sakwy założyć w przyszłości można się też pokusić o zakup stelaży (sakwy kupisz później).
Miłej jazdy i napisz o wrażeniach :)
_________________
Arkady007
Był Stryker 1300 Raider zakupiony :)
Z motocyklami jest jak z wódką...
Fun zaczyna się od litra ...
 
 
Beny 



Model: MS1300 Custom
Rocznik: 2011
Wiek: 43
Posty: 542
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2015-08-24, 11:24   

ja mam w ostatnim tygodniu dobre wrażenia z jazdy :)
w zeszły wtorek środa - Bydgoszcz - Wawa - Bydgoszcz
w weekend wokół komina
dzisiaj Bydgoszcz - Kalisz - Bydgoszcz
i na jutro siem zastanawiam czy do Wawki znów motkiem nie lecieć (choć ma padać :( )

te tulejki przy bananach to nie jest głupi pomysł wymienisz tylko śruby na dłuższe i dajesz tuleje najlepiej stożkowe i masz super zaczepy na siatkę / gumy


BTW: właśnie przesunąłem tablicę wyżej i pozbyłem sie światła rejestracji :) bo było za duże i zasłaniało koło.
Ma ktoś z was doświaczenie w temacie jakieś listy led aby podświetlić tablicę :)
_________________
GKP: XVS650 > XVS1300 CU (STRYKER)
 
 
kujawiak 



Model: MS1300
Rocznik: 2009
Posty: 1005
Skąd: Kujawy
Wysłany: 2015-08-26, 07:44   

Beny w Chomiazy mozesz sie przyjzec jak to jest zrobione u mnie. Mam niebieskie ledy.
_________________
"To our Wives and Sweethearts (may they never meet)"
 
 
 
Beny 



Model: MS1300 Custom
Rocznik: 2011
Wiek: 43
Posty: 542
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2015-08-26, 11:30   

kujawiak, tak zrobie :)
_________________
GKP: XVS650 > XVS1300 CU (STRYKER)
 
 
andy 


Model: MS1300
Rocznik: 2014
Wiek: 58
Posty: 66
Skąd: śląsk
Wysłany: 2015-09-05, 18:41   

panowie, sam się postarałem zrobić coś co dało mi idealną możliwość zapięcia torby na tylne siedzenie. użyłem do tego (na jedną stronę ):
2 przedłużane nakrętki M10, około 14 cm pręt fi 10 i 2 nakrętki M8x 70 z niepełnym gwintem,2 podkładki pod śruby oraz czarna matowa farba, spawarka i elektroda do zespawania elementów. koszt to dosłownie parę złotych!!!!!!!!!!!!!
wyszło super jak oryginał!, dodatkowo te elementy fajnie służą jako uchwyty dla osoby siadającej z tyłu.
chce w ten sposób zrobić oryginalny stojak na torbę, tak by nie trzeba było używać pasów mocujących.
podaję link do zdjęcia, bo mam kłopoty z umieszczaniem zdjęć bezpośrednio

http://1drv.ms/1OlkIBZ
_________________
pozdrawiam ANDY
 
 
 
arkady007 


Model: MS1900
Rocznik: 2011
Wiek: 46
Posty: 208
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-09-07, 19:13   

Super Ci to wyszło :) gratulacje :)

[ Dodano: 2015-09-07, 19:15 ]
Beny
Zobacz na aftermarketach masz śruby z ledem (led jest w łbie śruby) - przykręcasz tablicę i masz dwa w jednym :)

[ Dodano: 2015-09-19, 12:34 ]
Panowie
nie znalazłem tematu na forum, czy jest jakiś sposób na przerobienie licznika z mil na km?
_________________
Arkady007
Był Stryker 1300 Raider zakupiony :)
Z motocyklami jest jak z wódką...
Fun zaczyna się od litra ...
 
 
borysekb 



Model: MS1300
Rocznik: 2013
Wiek: 43
Posty: 51
Skąd: Myślibórz
Wysłany: 2015-09-20, 22:57   

Wczoraj śmigałem przy wietrze. Przy 120 km/h wiatr zabierał frajdę z jazdy. Pytanie czy ktoś posiada małą szybę w swoim STRYKERze i czy taka mała chroni przed wiatrem?
_________________
My jesteśmy czarne owce, każdy lata tym czym chce.
XVS 125 >> HD Road King >> XVS STRYKER
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style mod. by Latoch: Oferta