YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: pyra
2015-07-26, 08:15
jazda XVS 1300 CU -Stryker
Autor Wiadomość
tygrys 


Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 62
Posty: 1496
Skąd: warmia
Wysłany: 2018-01-27, 18:20   

http://www.yamaha-dragstar.pl/viewtopic.php?t=11

Proponuję luknąć tutaj - myślę , że na początek rozwiejesz wszystkie wątpliwości ;/
_________________
W życiu jest jak w saunie - najbardziej pocą się ci na górze.
 
 
edi17 


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2005
Wiek: 31
Posty: 20
Skąd: Radom
Wysłany: 2018-01-27, 19:10   

tygrys napisał/a:
http://www.yamaha-dragstar.pl/viewtopic.php?t=11

Proponuję luknąć tutaj - myślę , że na początek rozwiejesz wszystkie wątpliwości ;/


Oczywiście, dzięki za podpowiedź co do zasad rozpoczynania bytności na forum. Nie omieszkam zrobić tego, czym prędzej.
Po prostu, temat dość pilny, dlatego od niego zacząłem a znalezienie właścicieli strykerów nie jest łatwe.
 
 
pyra 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Posty: 5095
Skąd: pyrlandia
Wysłany: 2018-01-27, 19:21   

MS 5,0 ;D
_________________
Bo droga jest celem
 
 
qurll 


Model: MS1300 Custom
Rocznik: 2011
Wiek: 44
Posty: 53
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2018-01-27, 19:33   

Ja nie sprawdzałem,ale mi wystarcza bez mierzenia lol
Powiem tak, dla mnie jest szybki ;D

A tak naprawdę,czy to ma znaczenia przy takim sprzęcie,sekunda w tą czy tamtą?

Jeżeli chcę się walczyć o sekundy, to trzeba byłoby kupić Kawasaki Ninja H2R.
 
 
edi17 


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2005
Wiek: 31
Posty: 20
Skąd: Radom
Wysłany: 2018-01-27, 19:45   

https://www.zeroto60times...0-60-mph-times/

Ciekawe dane znalazłem właśnie na tej stronie.
Oczywiście, dla mnie również Stryker będzie sprawiał wrażenie szybkiej maszyny, tym bardziej, że do tej pory jeździłem na słabiutkim Drag starze 650, ciągot do szybkiej jazdy też nie mam.
Jednak, skoro już się rozglądam to chciałbym znać takie, jednak podstawowe parametry.
 
 
qurll 


Model: MS1300 Custom
Rocznik: 2011
Wiek: 44
Posty: 53
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2018-01-27, 19:59   

Ja też się przesiadłem z Drag Stara 650 i różnica jest spora ;D
Do tego mój jest troszeczkę "podrasowany" w sensie zmiany filtra,wydechów+Power Commander.

Niby to dodaje mocy,choć nie było mi tego sprawdzić jak zachowywał się bez tego.

Ogólnie ja bym ściągał ten model na twoim miejscu ze Stanów,choć nie wiem jak to teraz wygląda z rejestracją modeli bez ABS i Normy Euro ?

A co do tego,że chcesz wiedzieć jak najwięcej to dobrze.
Sam starałem się dowiedzieć jak najwięcej,ale to akurat mnie nie interesowało ;d
 
 
edi17 


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2005
Wiek: 31
Posty: 20
Skąd: Radom
Wysłany: 2018-01-27, 20:12   

qurll napisał/a:
Ja też się przesiadłem z Drag Stara 650 i różnica jest spora ;D
Do tego mój jest troszeczkę "podrasowany" w sensie zmiany filtra,wydechów+Power Commander.

Niby to dodaje mocy,choć nie było mi tego sprawdzić jak zachowywał się bez tego.

Ogólnie ja bym ściągał ten model na twoim miejscu ze Stanów,choć nie wiem jak to teraz wygląda z rejestracją modeli bez ABS i Normy Euro ?

A co do tego,że chcesz wiedzieć jak najwięcej to dobrze.
Sam starałem się dowiedzieć jak najwięcej,ale to akurat mnie nie interesowało ;d


Nowe normy i ABS to nie problem, bo dotyczą one tylko motocykli produkowanych od 2017.
To tak jakbyś nie mógł sprowadzić 10 letniego Passata, bo nie spełnia dzisiejsych norm :)
Tak, masz rację, import z USA to chyba najlepsza opcja w przypadku, tak rzadkich modeli. W kraju na aukcjach bieda.
Macie jakieś doświadczenia jeśli chodzi o kupno moto za oceanem ?

[ Dodano: 2018-01-27, 20:14 ]
pyra napisał/a:
MS 5,0 ;D


Skąd takie dane ??
_________________
"Żyje się po to żeby jeździć, jeździ się po to, żeby żyć."
 
 
pyra 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Posty: 5095
Skąd: pyrlandia
Wysłany: 2018-01-27, 20:23   

Życie ;D
_________________
Bo droga jest celem
 
 
qurll 


Model: MS1300 Custom
Rocznik: 2011
Wiek: 44
Posty: 53
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2018-01-27, 20:42   

Co do ściągnięcia ze Stanów,to ja ściągałem przez POLKOM.
Jednak tam może być problem z upatrzeniem modelu, bo firma bierze tylko z jednego miejsca, oczywiście jest to z jednej strony +, a z drugiej -.

Masz tu śliczny egzemplarz ;d

https://www.cycletrader.c...yker-5001526971
 
 
edi17 


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2005
Wiek: 31
Posty: 20
Skąd: Radom
Wysłany: 2018-01-27, 22:14   

Widzisz, tylko że, ja niczym klasyk, kwestii koloru muszę się przyznać, że to obojętne jaki będzie miał kolor...pod warunkiem, że będzie to czarny :)

Np ten https://www.cycletrader.c...aven-5000461538
_________________
"Żyje się po to żeby jeździć, jeździ się po to, żeby żyć."
 
 
qurll 


Model: MS1300 Custom
Rocznik: 2011
Wiek: 44
Posty: 53
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2018-01-28, 11:17   

edi17 napisał/a:
Np ten https://www.cycletrader.c...aven-5000461538


Nie dziwię Ci się, mój też jest czarny ;D
Choć ten z mojego postu 3 lata młodszy.

Ten wygląda ślicznie ;d
Owiewka(choć trochę mała),ale jest, gmol i wydechy Cobry + podesty,malowanie oryginalne.

Na zdjęciach ok
Choć jak to zawsze bywa przy zakupie,resztę zobaczysz dopiero na żywo,a niektóre po przejściu na Twoją własność.
Ale to tak jest przy zakupie ;d
 
 
edi17 


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2005
Wiek: 31
Posty: 20
Skąd: Radom
Wysłany: 2018-01-28, 14:53   

I cena też chyba dobra.
Niestety, jeśli zdecyduje się na sprrowadzenie z USA, wtedy zobaczę go dopiero przy odbiorze.
Jednak, właściciel firmy Amer-Auto z Grudziądza, która zajmuje się tym od wielu lat zapewniał mnie, że rozczarowania wynikające z rozbieżności z opisem na aucji prawie się nie zdarzają, a ich klienci są zadowoleni. Nie wiem jakie Wy macie doświadczenie...
Sam mam zamiar wpeowadzić własne modyfikacje do mojego Strykera m.in wydechy Vance & Haince big radius :)
_________________
"Żyje się po to żeby jeździć, jeździ się po to, żeby żyć."
 
 
SATURIAN 



Model: RS1700
Rocznik: 2008
Wiek: 19
Posty: 1029
Skąd: Dziki Wschód
Wysłany: 2018-01-28, 20:56   

edi17 napisał/a:
Sam mam zamiar wpeowadzić własne modyfikacje do mojego Strykera m.in wydechy Vance & Haince big radius


Ja to bym mu na początku drugą tarczę hamulcową na przód uczepił .
_________________
RS 1700 SILVERADO Midnight Star
" NAJLEPSZY ROTTWEILER "
 
 
Beny 



Model: MS1300 Custom
Rocznik: 2011
Wiek: 44
Posty: 546
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2018-01-29, 17:01   

SATURIAN, byly takie pomysły ale nie ma sensu za dużo roboty. Tarcza jest większa niż przy ma

Co to prędkości to te 4sek to chyba lekka przesada choć moto zbiera się całkiem ładnie zbiera jak jest ciepło. Roznica 2 sek go jakoś mi się wierzyć nie chce ale ten model można podkręcić czy to powerem czy dobra

Ja swojego kupiłem także w Polkom jak będziesz faktycznie zdecydowany do daj znać na priva może w dobre ręce bym oddal ;) choć na razie mi się jeszcze nie spieszy
_________________
GKP: XVS650 > XVS1300 CU (STRYKER)
 
 
edi17 


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2005
Wiek: 31
Posty: 20
Skąd: Radom
Wysłany: 2018-01-29, 17:13   

Z ciekawwości Beny... mógłbyś wrzucić foto swojej maszyny ?
_________________
"Żyje się po to żeby jeździć, jeździ się po to, żeby żyć."
 
 
Beny 



Model: MS1300 Custom
Rocznik: 2011
Wiek: 44
Posty: 546
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2018-01-29, 21:36   

edi17,
https://drive.google.com/open?id=1zRCAPgX_tzd9pP9jHdKyAMa4UKkA8z7Q
_________________
GKP: XVS650 > XVS1300 CU (STRYKER)
 
 
edi17 


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2005
Wiek: 31
Posty: 20
Skąd: Radom
Wysłany: 2018-01-29, 21:59   

Piękny...tylko dlaczego nie czarny ;D ? Wiem, moje zboczenie :)
Oparcie widzę, że od innego modelu. Osobiście dedykowane mi też nie pasuje, szukałbym innego.
Jako kilkuletni użytkownik - czy jest coś na co można narzekać jeśli chodzi o eksploatacje, dostępność części czy usterki w tym modelu ??
_________________
"Żyje się po to żeby jeździć, jeździ się po to, żeby żyć."
 
 
Beny 



Model: MS1300 Custom
Rocznik: 2011
Wiek: 44
Posty: 546
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2018-01-29, 22:18   

Pamiętaj ze czarne nie wychodziły we wszystkich rocznikach jeżeli już się uparłeś na taki kolor tak jak nie wszystkie roczniki maja czarne kominy. Model ten przez chwile był sprzedawany jako XVS1300CU w polskich i europejskich salonach tak wiec jest dostęp do zdecydowanej większości części w serwisach yamahy. Zreszta silnik jak i skrzynia jest ta sama co w MS1300.

Oparcie mam cobry a bagażnik sam robiłem ;) oraz dołożonych kilka gadgetow :)

Co do eksploatacji to można mieć zastrzeżenia do mniejszego niż w innych modelach baku. Zasięg na nim to jakies 200-240km w zależności od stylu jazdy.

Druga rzecz to opona 210’z tylu - wyglada pięknie i na płaskim pięknie klei ale koleiny tez poczujesz ;) ale to kwestia przyzwyczajenia.

Tak jak pisałem wcześniej mistrzostwo natomiast to pozycja kierowcy - wygodniejszej na razie nie znalazłem oraz zwrotność i prowadzenie tego motocykla :)
_________________
GKP: XVS650 > XVS1300 CU (STRYKER)
 
 
Miron 


Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 53
Posty: 1591
Skąd: wa wa west
Wysłany: 2018-01-29, 22:26   

blleeee ohyda ;p
_________________
DS 650, DS 1100 & RS 1700 Midnight
sex, drugs & rock n roll
"Nic dwa razy się nie zdarza"
 
 
SATURIAN 



Model: RS1700
Rocznik: 2008
Wiek: 19
Posty: 1029
Skąd: Dziki Wschód
Wysłany: 2018-01-29, 23:38   

Beny , brakuje mu tylko tarczy z przodu i silnika 1900 ;)
_________________
RS 1700 SILVERADO Midnight Star
" NAJLEPSZY ROTTWEILER "
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style mod. by Latoch: Oferta