YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: pyra
2015-07-26, 08:15
jazda XVS 1300 CU -Stryker
Autor Wiadomość
ADi 



Model: MS1900
Rocznik: 2014
Wiek: 53
Posty: 805
Skąd: FNW/CBY
Wysłany: 2016-07-24, 15:07   

arkady007, Strykera porównuję do Drag Stara. W przyszłym tygodniu mam spotkać się z Beny'm i jego Strykerem, to pewnie będę miał porównanie.

Motocykl jest z 2011 roku i obie opony są do wymiany (łyse), ale mnie zastanawia właśnie rocznik gumy. Jestem podejrzliwy, bo wiem, że różne cuda ludzie robią. Zatrzaski, to pryszcz, ale z jakiegoś powodu mechanik fleja tam grzebał. PC jest przypięty na wierzchu pod kanapą, więc to nie to, bo brakuje z przodu pod półką i przy tylnym błotniku pod kanapą. Na pewno same nie wypadły.

arkady007, dziękuję za pomoc. Może wszystko wyjaśni się jak dostanę raport.

A jak Stryker wygląda w kosztach eksploatacji? Miałem porównanie DS1100 i MS1900. Nie tylko spalanie (DS 5-6l, a MS 7-10l), ale jakiekolwiek części kosztowały kosmiczne pieniądze. Czy Stryker też jest taki... ekskluzywny ? ;)
_________________
♣ Za zakrętem czeka śmierć, więc wróbelku leć, na skrzydłach życia...
==========
- XV 1900 SCL
ex ========
- DS 1100
- MS 1900
- XV 1900
=======
 
 
arkady007 


Model: MS1900
Rocznik: 2011
Wiek: 47
Posty: 208
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-07-24, 16:13   

No części do gwiazdek tanie nie są :-) ceny porównywalne do DSa . Jedno z czym jest prawdziwy problem to używki. Jak chcesz coś kupić to tylko na e`bayu bo u nas niewiele co jest.
Moim zdaniem warto Strykera kupić bo jest niegrzeczny :roll:
W temacie eksploatacji - mój pali od 6 do 10 litrów. Przy spokojnej jeździe z plecaczkiem 6.35 . Ja jestem ciężki i plecaczek także nie jest jakimś " szczypiorkiem" jak dla mnie OKi
_________________
Arkady007
Był Stryker 1300 Raider zakupiony :)
Z motocyklami jest jak z wódką...
Fun zaczyna się od litra ...
 
 
borysekb 



Model: MS1300
Rocznik: 2013
Wiek: 43
Posty: 51
Skąd: Myślibórz
Wysłany: 2016-07-24, 17:20   

Ja swojego Strykera również sprowadzałem i żadnych rdzawych nalotów na spawach nie było.
Sol morska pokazała swoje działanie tylko na zadrapanych uszkodzeniach błotnika. i zbiornika.
Nie miałem okazji jeździć Riderem ale uważam że Stryker to mały diabełek.
Uważam że STRYKER jest godny polecenia.
Ważę 105 kg i mam spalanie 5-6 litrów.
_________________
My jesteśmy czarne owce, każdy lata tym czym chce.
XVS 125 >> HD Road King >> XVS STRYKER
 
 
arkady007 


Model: MS1900
Rocznik: 2011
Wiek: 47
Posty: 208
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-07-24, 20:27   

Masz rację z tym diabełkiem ale Raider jest dużo silniejszy.
Mało Ci pali ;D może mój więcej może palić bo mam szybę i zap.... lol
Zawsze sobie za późno wyjadę i potem trzeba nadrobić czas lol
_________________
Arkady007
Był Stryker 1300 Raider zakupiony :)
Z motocyklami jest jak z wódką...
Fun zaczyna się od litra ...
 
 
ADi 



Model: MS1900
Rocznik: 2014
Wiek: 53
Posty: 805
Skąd: FNW/CBY
Wysłany: 2016-07-24, 20:36   

arkady007 napisał/a:
Zawsze sobie za późno wyjadę i potem trzeba nadrobić czas lol



I to pewnie całkiem przypadkiem... ;)


Dostałem raport ze zdjęciami z USA. Miał przytartą prawą stronę, wciśnięty zbiornik, zerwane linki gazu i lusterka. Muszę porównać ten motocykl z innym, całkiem sprawnym.


Wymienialiście opony w swoich maszynach? Z tyłu szerokość 210, z przodu 21' - tanio nie będzie... :)
_________________
♣ Za zakrętem czeka śmierć, więc wróbelku leć, na skrzydłach życia...
==========
- XV 1900 SCL
ex ========
- DS 1100
- MS 1900
- XV 1900
=======
 
 
borysekb 



Model: MS1300
Rocznik: 2013
Wiek: 43
Posty: 51
Skąd: Myślibórz
Wysłany: 2016-07-24, 21:12   

W tym roku wymieniłem komplet.
Kupiłem dedykowane Bridgestone (komplet około 1300 złociszy).
Są tańsze, które ponoć też są dobre. Ja nie narzekam i uważam że na tym nie ma co oszczędzać bo moto ma tylko dwa kółka.
Jeśli chodzi o spalanie ostatnie trasy były długie w kolumnach bez szaleństw.
W zeszłym roku jak odebrałem z statku i miałem przestawiony chip cobry [pod siedzeniem to spalał 8-10 i kopcił. Regulacja załatwiła sprawę.
_________________
My jesteśmy czarne owce, każdy lata tym czym chce.
XVS 125 >> HD Road King >> XVS STRYKER
 
 
Beny 



Model: MS1300 Custom
Rocznik: 2011
Wiek: 44
Posty: 546
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2016-07-27, 14:06   

co do ogłoszenia to motocykl na 100% lakierowany
Nie ma wersji z całym czarnym bakiem ... opona z 2009 roku też nie może być w motocyklach produkowanych od 2011 ... tak więc składak

Oczywiście jak chcesz możemy go obejrzeć razem a nawet porównać :)
_________________
GKP: XVS650 > XVS1300 CU (STRYKER)
 
 
Ciumraga 


Model: MS1300 Custom
Rocznik: 2014
Wiek: 40
Posty: 8
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-04-12, 14:35   

Temat dawno już przykurzony ale postanowiłem odświeżyć. Po kilku sezonach posiadania DS 650 przesiadłem sie w tym sezonie na Strykera ... URYWA DUPĘ ! !!
Ten motocykl jest po prostu świetny. Jak bym sie przesiadł ze starego dobrego opla astry do C klasy ;) Większy, wygodniejszy, lepiej się prowadzi.

Żeby nie było że same superlatywy to mam wrażenie że troszkę szarpie na niskich obrotach. Czytałem że nie jest tak elastyczny jak DS ale tu nie o to do końca chodzi. Czy inni też odczuli takie delikatne szarpnięcia ? Czy to standard dla tego modelu czy powinienem coś nad nim popracować ? :D
 
 
Beny 



Model: MS1300 Custom
Rocznik: 2011
Wiek: 44
Posty: 546
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2017-04-13, 07:29   

Hej
Gratuluje wyboru. Tez przesiadałem sie z DS650 i miałem takie same odczucia. Do tego jest zaskakująco zwrotny - tego się nie spodziewałem .
Nie zauważyłem u siebie szarpań na niskich obrotach, cechą charakterystyczną na pewno jest dźwięk wydobywający się z silnika łącznie z lekkim piszczeniem :) to normalne tak jak głośne wbijanie niektórych biegów.

Skrzynia na pewno nie jest tak elastyczna jak w DS i trzeba się do niej przyzwyczaić a silnik faktycznie nie lubi niskich obrotów - tak z założenia.
_________________
GKP: XVS650 > XVS1300 CU (STRYKER)
 
 
Ciumraga 


Model: MS1300 Custom
Rocznik: 2014
Wiek: 40
Posty: 8
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-04-13, 08:40   

Tak, trzeba przyznać ze jest bardziej zwrotny niż się spodziewałem :)

Z tym szarpaniem to jak odpuszczę sprzęgło na niskich obrotach (np. jadąc w korku między samochodami) potrafi właśnie szarpnąć i stuknąć tak jak by miał jakiś luz ...
Co to może być w takim razie ?

Za to nie słyszałem żadnych pisków ;) Mam dopiero 400km zrobione na nim więc trudno mówić o pełnej orientacji w dźwiękach i zachowaniach ale jak tylko wróci pogoda będę go badał dalej :D
 
 
pyra 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Posty: 5096
Skąd: pyrlandia
Wysłany: 2017-04-13, 17:56   

Ciumraga, to norma, nie jeździmy 1300 na niskich obrotach , 1 bieg i półsprzęgło - wiem to boli :evil: dlatego unikam korków i lansparad ;D
 
 
arkady007 


Model: MS1900
Rocznik: 2011
Wiek: 47
Posty: 208
Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-04-14, 10:24   

Ciumraga
Nie przejmuj się te typy tak mają.
Trzeba wcześniej zapinać jedynkę i w korku mnie osobiście lepiej się jeździ wyżej go wykręcając niż wachlując 1/2 i 2/1 cały czas :)
Miłych wrażeń ze Strykiem :)
_________________
Arkady007
Był Stryker 1300 Raider zakupiony :)
Z motocyklami jest jak z wódką...
Fun zaczyna się od litra ...
 
 
Ciumraga 


Model: MS1300 Custom
Rocznik: 2014
Wiek: 40
Posty: 8
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-04-28, 09:19   

No pojezdzilem chwile dluzej (od ostatniej wiadomosci) i chyba poprostu musze sie przyzwyczaic do tego i odrobine zmienic styl :)


Dziekuje za odpowiedzi. Dobrze jest uzyskac potwierdzenie od kolegów na tej samej maszynie :)
 
 
Mokryd 


Model: MS1300
Rocznik: 2012
Wiek: 30
Posty: 17
Skąd: Prudnik
Wysłany: 2017-07-10, 20:51   

Niedawno przejąłem Strykera od arkady007 - dzięki jeszcze raz ;) Jestem niesamowicie zaskoczony tym co ta maszynka potrafi. Współpracuje genialnie, prowadzi się genialnie, ciężko wysiedzieć dłużej niż parę h bez niego :p Już mam parę pomysłów jak go jeszcze bardziej "dozbroić" , ale to sobie zostawię na przyszły sezon ;)

Do zobaczenia na trasie ! ;)
_________________
For All that has been
And All that is
All that's to be
Lord, I'm just killing time
And time's killing me
 
 
arkady007 


Model: MS1900
Rocznik: 2011
Wiek: 47
Posty: 208
Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-07-10, 23:53   

Jak będziesz się wybierać gdzieś w okolice Śląska ( tak żeby było w połowie mniej więcej) to daj znać wcześniej :-)
Polatamy :-)
_________________
Arkady007
Był Stryker 1300 Raider zakupiony :)
Z motocyklami jest jak z wódką...
Fun zaczyna się od litra ...
 
 
Beny 



Model: MS1300 Custom
Rocznik: 2011
Wiek: 44
Posty: 546
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2017-07-11, 09:39   

Mokryd, Gratuluje wyboru :)

Jakbyś szukał szyby to mam na zbyciu
_________________
GKP: XVS650 > XVS1300 CU (STRYKER)
 
 
arkady007 


Model: MS1900
Rocznik: 2011
Wiek: 47
Posty: 208
Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-07-11, 10:20   

Beny
A jaką masz ta szybę? I ile sobie cenisz?
_________________
Arkady007
Był Stryker 1300 Raider zakupiony :)
Z motocyklami jest jak z wódką...
Fun zaczyna się od litra ...
 
 
Kita 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2001
Wiek: 33
Posty: 308
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2017-07-12, 11:35   

Wrzucisz jakieś foty? Planuje w przyszłym sezonie przesiąść się na tą sztukę :)
_________________
 
 
Mokryd 


Model: MS1300
Rocznik: 2012
Wiek: 30
Posty: 17
Skąd: Prudnik
Wysłany: 2017-07-13, 10:29   

a tak wygląda to cudo :)

http://ifotos.pl/zobacz/Lucekjpg_qpexxhh.jpg
_________________
For All that has been
And All that is
All that's to be
Lord, I'm just killing time
And time's killing me
 
 
edi17 


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2005
Wiek: 31
Posty: 20
Skąd: Radom
Wysłany: 2018-01-27, 18:09   

Witam szanownych posiadaczy tego niezwykłego motocykla jakim jest YAMAHA STRYKER :) !

Panowie ! Jestem tu nowy i wielka prośba do Was...
odpowiedźcie mi proszę na pytanie - JAK SZYBKO STRYKER ROZPĘDZA SIĘ DO 100 KM/H ?? ?

Pytam, bo trudno znaleźć takie info. Co gorsza...znalazłem dwa czasy, bardzo rozbieżne ze sobą tj. 6,3 lub 4,3. Na jednej ze stron czas 4,3 podawany jest od rocznika 2013. Czyżby modyfikacja silnika ?? Rozbieżność ogromna ( 2s ). Jeśli to prawda, to raczej nie warto szukać po modelach sprzed 2013.

Mam nadzieję, że pomożecie i niedługo dołączę do tego zacnego grona :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style mod. by Latoch: Oferta