YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Dziwne zacieki
Autor Wiadomość
artek 



Model: SYMPATYK
Wiek: 54
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 4437
Skąd: Jarosław
Wysłany: 2015-06-02, 21:39   

Nie ma prawa, dobrze Spider prawi ...
 
 
griswald 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2001
Wiek: 44
Dołączył: 16 Paź 2014
Posty: 62
Skąd: Kępno
Wysłany: 2015-06-02, 21:55   

Widzę, że masz założoną nową taśmę termiczną na wydechach. U mnie zawsze było ok a jak zmieniłem taśmę na nową , nie przepaloną to też pojawiły się takie plamki. Stawiam, że to taśma pozostawia coś po sobie podczas nagrzewania i wypalania się. Moja jest całkiem nowa i jeszcze delikatnie dymi. jak się wygrzeje na pewno przejdzie.
 
 
Uryś 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Dołączył: 08 Sie 2009
Posty: 539
Skąd: ........
Wysłany: 2015-06-02, 22:06   

Kita, będziesz na Dragonowie? Jak zawitasz to naprawimy, weź imbusy ;)
 
 
Kita 



Model: MS1300
Rocznik: 2009
Wiek: 38
Dołączył: 05 Kwi 2015
Posty: 347
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2015-06-03, 08:26   

Tatuś napisał/a:
czy to są suche zacieki, czy jest to tłuste?

Tłuste.

Nie planowałem się pojawić na Dragonowie, no ale jak zajdzie taka potrzeba...
_________________
 
 
andrzejnow666 



Model: MS1900
Rocznik: 2009
Wiek: 51
Dołączył: 21 Paź 2011
Posty: 757
Skąd: Łabiszyn
Wysłany: 2015-06-03, 08:46   

Nadam nowy trop w sprawie :) pamiętam, że jak miałem nieszczelność w dragu w przednim zawieszeniu to tez miałem podobne zacieki i to o dziwo w miejscach, w których byś nie skojarzył z zawieszeniem. Po uszczelnieniu zacieki zniknęły
 
 
Kita 



Model: MS1300
Rocznik: 2009
Wiek: 38
Dołączył: 05 Kwi 2015
Posty: 347
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2015-06-03, 10:55   

Nigdy bym nie pomyślał że to może być od przedniego amora... :shock:
_________________
 
 
andrzejnow666 



Model: MS1900
Rocznik: 2009
Wiek: 51
Dołączył: 21 Paź 2011
Posty: 757
Skąd: Łabiszyn
Wysłany: 2015-06-03, 11:05   

ja też, ale mechanik pomacał w palcach to coś tłustego i od razu powiedział, ze to coś nie pochodzi z silnika :) , a że byłem u niego właśnie w sprawie uszczelnienie to miałem dwie diagnozy w jednej, a co ważniejsze trafne :)
oczywiście nie twierdzę, że to właśnie z tego źródła są Twoje zacieki ale nie zawadzi zajrzeć i tam
 
 
maciey 


Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 37
Dołączył: 27 Lis 2014
Posty: 32
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2015-06-03, 12:12   

Tatuś napisał/a:
pod dużym deklem jest płytka dociskająca filtr oleju, przy kiepskim oringu może się pocić, ale to pozostawiało by ślady na postoju. nie ma opcji, że podczas jazdy się poci, a potem jest suche.
nie wiem co to jest, ale te ślady nie wyglądają na olej - przynajmniej na zdjęciu.


Niekoniecznie zostawiałoby ślady na postoju. Miałem dokładnie tak samo, tyle że ja zostawiłem stary o-ring przy wymianie filtra, bo nie miałem nowego i musiałem operację przeprowadzić po raz drugi.
Po wymianie wspomnianego O-ringu pocił się tylko po solidnym rozgrzaniu (kilku przejechanych km) i dokładnie w taki spocób jak pokazał Kita. Pomogło dokręcenie śrub (również tej pod okrągłym dekielkiem) na rozgrzanym silniku.
 
 
Kita 



Model: MS1300
Rocznik: 2009
Wiek: 38
Dołączył: 05 Kwi 2015
Posty: 347
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2015-06-03, 12:53   

maciey napisał/a:
na rozgrzanym silniku.

Cenna uwaga!
_________________
 
 
Tatuś 



Model: RS1700
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 15 Lut 2015
Posty: 1166
Skąd: ok Bydgoszczy
Wysłany: 2015-06-03, 13:37   

maciey napisał/a:
Niekoniecznie zostawiałoby ślady na postoju

jeśli poci się po rozgrzaniu, to jak ostygnie również będzie mokry ślad od oleju (nie musi kapać ale mokry będzie) - olej nie wyparuje.
maciey napisał/a:
na rozgrzanym silniku

polemizowałbym
śruby po wkręceniu w alu po rozgrzaniu "dociągają się"
 
 
Uryś 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Dołączył: 08 Sie 2009
Posty: 539
Skąd: ........
Wysłany: 2015-06-03, 13:50   

Kita, dojedziemy tak do 10 strony, przede wszystkim odkręć pierwszy dekiel, drugi dekiel, zobacz o-ring, dokręć jeszcze raz i tyle... a jak nie będzie to dopiero zacznij coś kombinować więcej. Zaczyna się od pierwszej myśli ;)
 
 
maciey 


Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 37
Dołączył: 27 Lis 2014
Posty: 32
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2015-06-03, 14:45   

Tatuś, chyba trochę opatrznie Cię zrozumiałem- mój błąd :oops: Chodziło mi o to, że nie zostawiał śladów na ziemi, bo były tego naprawdę niewielkie ilości.

Jeśli chodzi o dokręcenie na ciepłym to wyłącznie dlatego że O-ring jest bardziej plastyczny i może jeszcze jakąś minimalną odległość "usiąść".

Uryś dobrze prawi- zacznij od tego co wskazane a jak nie pomoże to trzeba poszukiwać dalej.
 
 
Kita 



Model: MS1300
Rocznik: 2009
Wiek: 38
Dołączył: 05 Kwi 2015
Posty: 347
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2015-06-05, 22:08   

No to tak, przed jazdą ładnie wyczyściłem, odkręciłem kopułkę, dokręciłem pokrywkę od filtra oleju, (czyli kolejne trzy śruby, z czego jedna ma zerwany gwint się okazało...), i tutaj z obserwacji nie widziałem pod kopułką nic mokrego, więc na moje to nie to...
Dokręciłem także pokrywę filtra powietrza. Przy spokojnej jeździe, maksymalnie 110km/h. Trasa zrobiona 160 km. Zaciek bardzo malutki ale był. Czy jest to możliwe, że np przy wkręcaniu maszyny na wysokie obroty np na 2 biegu, coś gdzieś wypluwa? W sensie że paliwo? No bo dziś właśnie nie zarzynałem maszyny i zacieku praktycznie brak...
_________________
 
 
remol71 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 53
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1858
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-06-06, 07:35   

Może z odmy daje ? Co do tych gwintów, to 10Nm.
_________________
Suzuki V-Strom 1050 XT
 
 
Kita 



Model: MS1300
Rocznik: 2009
Wiek: 38
Dołączył: 05 Kwi 2015
Posty: 347
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2015-06-06, 22:11   

Wiesz, to nie ja zerwałem te gwinty ;D .
Ale czy z odmy by waliło podczas jazdy? Nie raczej po?
_________________
 
 
Uryś 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Dołączył: 08 Sie 2009
Posty: 539
Skąd: ........
Wysłany: 2015-06-06, 22:19   

Kita, odkręć pokrywę filtra i zobaczysz czy masz olej na obudowie
 
 
Kita 



Model: MS1300
Rocznik: 2009
Wiek: 38
Dołączył: 05 Kwi 2015
Posty: 347
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2015-06-06, 22:20   

OK! Wykonam przy najbliższej okazji. Dam znać.
_________________
 
 
Boober 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2003
Dołączył: 26 Paź 2013
Posty: 1229
Skąd: Żory
Wysłany: 2015-06-06, 23:09   

a u mnie lało spod obudowy łańcuszka na 2 garze :) zrobione :)
_________________
Była -> Yamaha Drag Star 1100 (2014-2016)
Jest -> Aprilia ETV1000 Caponord (2016- )
 
 
Uryś 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Dołączył: 08 Sie 2009
Posty: 539
Skąd: ........
Wysłany: 2015-06-06, 23:14   

Boober, wymieniłeś uszczelniacz? Czy tylko dokręciłeś?
 
 
Boober 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2003
Dołączył: 26 Paź 2013
Posty: 1229
Skąd: Żory
Wysłany: 2015-06-06, 23:36   

no z oringiem był kłopot zeby dostać, ale dodałem pastę uszcelniająca silikonową i trzyma, a jak dostanę oring wymienię.
Dokręcałem na czuja bo nie mam klucza dynamometrycznego :(
_________________
Była -> Yamaha Drag Star 1100 (2014-2016)
Jest -> Aprilia ETV1000 Caponord (2016- )
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group