YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
V Star 650 a Drag Star 650
Autor Wiadomość
pan_wiewiorka 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 2735
Skąd: we mnie moc?
Wysłany: 2009-08-31, 14:03   

trotom napisał/a:
No ale to nie rozwiazuje problemu... formalnie...

Ano nie. Jednak większym problemem jest symetryczna lampa, która daje jak światła długie. Tutaj miśki mogą się czepnąć natomiast zastosowanie obrysówek formalnie nie jest zabronione. Zatem masz obrysówki integralne z kierunkami.
_________________
Zabijcie wszystkich. Bóg rozpozna swoich.
 
 
Diobolżory 



Rocznik: 2004
Wiek: 40
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 18
Skąd: Żory
Wysłany: 2009-08-31, 15:45   

Panowie a nie jest równiez tak, ze V-star ma 4 konie wiecej???
_________________
Bjj jest jak ocean. Ja jestem rekinem a połowa ludzi nie potrafi nawet plywać
Ostatnio zmieniony przez pan_wiewiorka 2009-08-31, 15:46, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
pan_wiewiorka 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 2735
Skąd: we mnie moc?
Wysłany: 2009-08-31, 15:47   

Diobolżory napisał/a:
Panowie a nie jest równiez tak, ze V-star ma 4 konie wiecej???

W zależności, do której wersji się odniesiemy. Europejskie 650 mają cztery (o ile dobrze pamiętam) moce silnika.
_________________
Zabijcie wszystkich. Bóg rozpozna swoich.
 
 
kostass 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 2111
Skąd: GŁ Grupa Łódzka
Wysłany: 2009-08-31, 16:11   

Trotom mam V-stara 650 i w zasadzie jedyna dostrzegalna zmianą jest instalacja do dopalania spalin i podobno ona zabiera troche mocy . Kierunki jak nie chcesz to łatwo odlaczysz. W lampie rozpinasz dwa kabelki i juz ci nie swiecą . Brak wyłacznika swiateł tez ma swoje dobre strony , nie zapmni sie zeby je zapalic , ale.... z drugiej strony musisz zawsze pamietac zeby wyłaczajac moto przekrecic kluczyk inaczej zostaiwsz go na swiatłach rozładujesz akumulator . Swiatła faktcznie ma super , wczesnij miałem Virago i lampa swieciła jak świeczka , ostatnio wracałem z Krotoszyna wieczorem i powiem ze mijania ma zacne a długie jeszcze zacniejsze . Mozna jeźdizć w nocy wszystko widać idealnie . Ale tu tez jest ale , brak pozycji powoduje ze jak przepalisz zarówkę to nie masz juz zadnych swiateł dlatego dobrze wozic ze soba zapas . Klucze pasują normalne nie musz być calowe . Śruby też , przynajmniej te które wymieniałem . Więc w sumie biorąc wszytkie za i przeciw nie ma znaczenia czy to Drag czy V . Akcesoria produkowane do Dragów zamontujesz tez na V-ce. Udanego zakupu i szybkiego śmigania .
_________________
Garfield i .... w oczekiwniu na nowego Ogryzka
 
 
DPU 


Rocznik: 2004
Wiek: 45
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 96
Skąd: FREE STAR
Wysłany: 2009-09-01, 07:13   

Tak się tylko dopytam co się zmienia w tych 350-400 PLN zmianach o których pisał Pan_wiewiórka?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group