V Star 650 a Drag Star 650 |
Autor |
Wiadomość |
ttom
Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 55 Dołączył: 29 Sie 2009 Posty: 1692 Skąd: Nomad
|
Wysłany: 2009-08-29, 23:35 V Star 650 a Drag Star 650
|
|
|
Witam wszystkich...
To mój pierwszy post na forum, dopiero je dzisiaj znalazłem.
A dlaczego szukałem?
Otóż zapragnąłem mieć motór!!! Tak, to już ten wiek...
Na razie kończe robić papiery (jeszcze tylko egzamin na A) ale za sprzętem
się już oglądam. Drag Star jest na szczycie listy zyczeń, no może razem z Kawą...
Z racji tego ze to bedzie moje pierwsze w życiu moto, szukam poniżej litra.
No i niedaleko trafił się V Star 650 Classic z 2007 roku. Jeszcze nie ogladałem, ale ponoć
nowy z salonu sprowadzony rok temu i bez przebiegu. Zacząłem intensywnie czytać
na ten temat ale informacji konkretnych nie znalazłem. Wiem że V Star to amerykańska
wersja Drag Stara. Czy jest jakaś róznica między tymi moto?
Przegladająć bikez.com wynika że silniki są minimalnie różne
http://www.bikez.com/moto...lassic_2007.php
http://www.bikez.com/moto...lassic_2007.php
Przy V Starze nie podają też mocy i momentu...
Czy faktycznie mają różne silniki?
Czy róznią się czymś jeszcze?
Jesli tak, to jak wygląda sprawa serwisowanie i dostępu do części?
Będę wdzięczny za wszystkie info... |
_________________ Bo w życiu chodzi o to, żeby nadać mu sens...
|
|
|
|
|
jaro
Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55 Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 3765 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 2009-08-29, 23:42
|
|
|
Niczym oprócz znaczka na zbiorniku i nazwą, bo chyba w stanach drag się źle kojarzy |
_________________
V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
|
|
|
|
|
soft
Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 53 Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1489 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 2009-08-29, 23:50
|
|
|
Ta różnica w silniku wydaje mi się że spowodowana jest przeliczeniem jednostek.
W stanach podają w qubikach u nas w cm. Potem po zaokrągleniu tak to śmiesznie może wyglądać.
Nie daję głowy ale tak mi się wydaję.
Ogólne to nazwa Drag Star nie była dopuszczalna w stanach gdyż w wymowie oznaczała narkotykową gwiazdę i przyjęto na USA V-Star.
Wydaje mi się jednak że jeżeli była by różnica to tylko między modelami produkowanymi na Californi a tymi na resztę stanów. Mogło by być to spowodowane dopuszczalnymi normami emisji spalin.
Jak kupujesz tłumiki w sklepie internetowym np. Cobry to zauważ że są do modeli for CA i
non for CA |
|
|
|
|
jaro
Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55 Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 3765 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 2009-08-29, 23:52
|
|
|
soft napisał/a: | Ogólne to nazwa Drag Star nie była dopuszczalna w stanach gdyż w wymowie oznaczała narkotykową gwiazdę i przyjęto na USA V-Star. |
o tym właśnie pisałem. |
_________________
V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
|
|
|
|
|
zen
Model: SYMPATYK
Wiek: 46 Dołączył: 11 Gru 2008 Posty: 900 Skąd: Wielkopolanie/PNT
|
Wysłany: 2009-08-30, 00:00
|
|
|
Silniki są identyczne, różnią się jedynie literkami w nazwie Wydaje mi się, że na bikez jest po prostu jakiś błąd (ktoś źle wprowadził specyfikację
Niektóre silniki DSów były dławione leciutko, ale to raczej w Europie, nie wiem jak w JuEsAndEj.
Z częściami nie ma żadnego problemu, to jest dosyć popularne moto, ale jak z całą armaturą bywa, jest niestety czasami drogo (ah, te chromy)
Ogólnie nie ma lepszego wyboru, argumentów jest wiele, jednym z nich jest to forum (naprawdę) |
|
|
|
|
ttom
Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 55 Dołączył: 29 Sie 2009 Posty: 1692 Skąd: Nomad
|
Wysłany: 2009-08-30, 00:19
|
|
|
Panowie, WIELKIE DZIĘKI!!!
Czyli trzeba się wybrać na oględziny...
To jeszcze pytanie... Na co patrzeć żeby potwierdzić czy faktycznie
jest nie śmigany? Gdzie najszybciej widać ślady użytkowania?
P.S.
Wersja Silverado to tylko bonus w postaci szyby, kufrów, sissy-bara
i inne malowanie, czy tak? |
_________________ Bo w życiu chodzi o to, żeby nadać mu sens...
|
|
|
|
|
jaro
Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55 Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 3765 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 2009-08-30, 00:32
|
|
|
trotom napisał/a: | P.S.
Wersja Silverado to tylko bonus w postaci szyby, kufrów, sissy-bara
i inne malowanie, czy tak? |
Malowanie nie koniecznie jeszcze o ćwiekowane kanapy i kufry.
Zobacz opony jak nieśmigane to wiesz jak powinny wyglądać, poza tym to trudno uwierzyć żeby, z 07 czyli dwu latek był nieśmigany, ale może. |
_________________
V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
|
|
|
|
|
Dawid Z.
Model: SYMPATYK
Wiek: 44 Dołączył: 04 Gru 2008 Posty: 1772 Skąd: Przemyśl,Anglia.
|
Wysłany: 2009-08-30, 00:35
|
|
|
trotom napisał/a: | Wersja Silverado to tylko bonus w postaci szyby, kufrów, sissy-bara
i inne malowanie, czy tak? |
To racja z tym że zaoszczędzi Ci to wydatku ok 3 tyś. zł lekko licząc , bo gdybyś chciał zakupić jakiegoś golasa i dołożyć te dodatki to tyle by Cię to wyniosło. |
_________________ Dawid Z. |
|
|
|
|
jaro
Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55 Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 3765 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 2009-08-30, 00:39
|
|
|
Oj chyba dużo lepiej |
_________________
V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
|
|
|
|
|
ttom
Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 55 Dołączył: 29 Sie 2009 Posty: 1692 Skąd: Nomad
|
Wysłany: 2009-08-30, 00:39
|
|
|
jaro napisał/a: |
Zobacz opony jak nieśmigane to wiesz jak powinny wyglądać, poza tym to trudno uwierzyć żeby, z 07 czyli dwu latek był nieśmigany, ale może. |
Ponoć rok temu kupione w usa w salonie i sprowadzone... Tylko tak sobie myslę,
że jak moto stało 2 lata to na zdrowie mu to nie wyszło... |
_________________ Bo w życiu chodzi o to, żeby nadać mu sens...
|
|
|
|
|
soft
Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 53 Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1489 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 2009-08-30, 00:39
|
|
|
jaro napisał/a: | poza tym to trudno uwierzyć żeby, z 07 czyli dwu latek był nieśmigany |
Ja kupiłem 2 latka z przebiegiem 630 km (sześćset trzydzieści) km |
_________________ XV1900 Stratoliner Midnight |
|
|
|
|
jaro
Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55 Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 3765 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 2009-08-30, 00:40
|
|
|
może chociaż go przepalili co jakiś czas
[ Dodano: 2009-08-30, 00:42 ]
soft napisał/a: | Ja kupiłem 2 latka z przebiegiem 630 km (sześćset trzydzieści) km | Trafiają sie perełki |
_________________
V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
|
|
|
|
|
bartek_p
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Wiek: 43 Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 693 Skąd: Dębogóra
|
Wysłany: 2009-08-30, 01:55
|
|
|
ja kupiłem 4 latka z przebiegiem 4 kkm, różnie bywa.
Po moto widać czy był śmigany czy nie.
Jak zrobiłem na moim 6kkm to się zacząłem zastanawiać czy ten przebieg jest rzeczywisty.
Można kupić 2 letniego trupa, albo 10 letnią igłę. wszystko zależy od poprzedniego właściciela. |
_________________ Nie ma złej pogody, czasem tylko ubiór zły.
Dusza z nadzieją czekała piątku, a nerki i wątroba z trwogą - poniedziałku. |
|
|
|
|
Jawos
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Dołączył: 08 Cze 2009 Posty: 87 Skąd: Konin prawie ;)
|
Wysłany: 2009-08-30, 08:12 Re: V Star 650 a Drag Star 650
|
|
|
trotom napisał/a: | Drag Star jest na szczycie listy zyczeń, no może razem z Kawą... |
Gdybyś chciał porównać DS 650 i VN 900, to możesz u nas sobie te 2 motocykle pooglądać.
Chętnie Ci je przedstawimy, poopowiadamy i się nimi pochwalimy.
|
|
|
|
|
soft
Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 53 Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1489 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 2009-08-30, 10:07
|
|
|
Pytałeś po czym poznać zużycie DS-a... nie wiem czy w classicu będzie to samo ale w customie im więcej stukam kilometrów tym bardziej obija mi się silnik z przodu kamyczkami.
(pod rozrusznikiem)
Ta część w DS1100 jest lakierowana szarym lakierem więc tu widać zużycie. |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2009-08-30, 16:23
|
|
|
Nie wiem ile jest w tym prawdy, ale kolesie z serwisu yamahy twierdzą, że klocki sa inne i jeszcze kilka drobnych szczególików. Ponadto inna instalacja elektryczna. U ciebie zapewne kierunki będą świecić cały czas, a mrugać tylko jak załączysz kierunkowskaz, lampa bez pozycyjnego załącza się od razu. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
pan_wiewiorka
Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Paź 2008 Posty: 2735 Skąd: we mnie moc?
|
Wysłany: 2009-08-31, 09:35
|
|
|
Inne są:
1. przełączniki na kierownicy,
2. króćce na gaźnikach (są dławione),
3. światła (symetryczne),
4. kierunki (palą się cały czas),
5. po przekręceniu kluczykka włacza się światło pozycyjne.
Ja śmigam wersją V-Star i jest si |
_________________ Zabijcie wszystkich. Bóg rozpozna swoich.
|
|
|
|
|
ttom
Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 55 Dołączył: 29 Sie 2009 Posty: 1692 Skąd: Nomad
|
Wysłany: 2009-08-31, 12:09
|
|
|
Hmmmm...
A co z przeglądem?
Kierunki i światła do wymiany?
Te gazniki dławione to rozumiem, że zmniejszają moc, tak?
Da się to poprawić na Dragstarową wersję? |
_________________ Bo w życiu chodzi o to, żeby nadać mu sens...
|
|
|
|
|
pan_wiewiorka
Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Paź 2008 Posty: 2735 Skąd: we mnie moc?
|
Wysłany: 2009-08-31, 12:14
|
|
|
trotom napisał/a: | A co z przeglądem? Kierunki i światła do wymiany? |
Nie, tutaj masz więcej.
trotom napisał/a: | Te gazniki dławione to rozumiem, że zmniejszają moc, tak? |
Tak ale przy okazji działają na inną mieszankę. W USA jest uboższa zatem tankujące nasze 95 możesz zabarwić rury.
trotom napisał/a: | Da się to poprawić na Dragstarową wersję? |
Wymiana tego to jakieś 350-400PLN. |
_________________ Zabijcie wszystkich. Bóg rozpozna swoich.
|
|
|
|
|
ttom
Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 55 Dołączył: 29 Sie 2009 Posty: 1692 Skąd: Nomad
|
Wysłany: 2009-08-31, 13:47
|
|
|
pan_wiewiorka napisał/a: | trotom napisał/a: | A co z przeglądem? Kierunki i światła do wymiany? |
Nie, tutaj masz więcej. |
No ale to nie rozwiazuje problemu... formalnie... cry
Cytat: | trotom napisał/a: | Te gazniki dławione to rozumiem, że zmniejszają moc, tak? |
Tak ale przy okazji działają na inną mieszankę. W USA jest uboższa zatem tankujące nasze 95 możesz zabarwić rury. |
Hmmm... czyli trzeba zrobić... |
_________________ Bo w życiu chodzi o to, żeby nadać mu sens...
|
|
|
|
|
|