YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
V Star 650 a Drag Star 650
Autor Wiadomość
ttom 



Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 55
Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 1692
Skąd: Nomad
Wysłany: 2009-08-29, 23:35   V Star 650 a Drag Star 650

Witam wszystkich...

To mój pierwszy post na forum, dopiero je dzisiaj znalazłem.
A dlaczego szukałem?
Otóż zapragnąłem mieć motór!!! Tak, to już ten wiek... lol
Na razie kończe robić papiery (jeszcze tylko egzamin na A) ale za sprzętem
się już oglądam. Drag Star jest na szczycie listy zyczeń, no może razem z Kawą...
Z racji tego ze to bedzie moje pierwsze w życiu moto, szukam poniżej litra.

No i niedaleko trafił się V Star 650 Classic z 2007 roku. Jeszcze nie ogladałem, ale ponoć
nowy z salonu sprowadzony rok temu i bez przebiegu. Zacząłem intensywnie czytać
na ten temat ale informacji konkretnych nie znalazłem. Wiem że V Star to amerykańska
wersja Drag Stara. Czy jest jakaś róznica między tymi moto?
Przegladająć bikez.com wynika że silniki są minimalnie różne
http://www.bikez.com/moto...lassic_2007.php
http://www.bikez.com/moto...lassic_2007.php
Przy V Starze nie podają też mocy i momentu...

Czy faktycznie mają różne silniki?
Czy róznią się czymś jeszcze?
Jesli tak, to jak wygląda sprawa serwisowanie i dostępu do części?

Będę wdzięczny za wszystkie info...
_________________
Bo w życiu chodzi o to, żeby nadać mu sens... :pokooj:
 
 
jaro 



Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 3765
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2009-08-29, 23:42   

Niczym oprócz znaczka na zbiorniku i nazwą, bo chyba w stanach drag się źle kojarzy
_________________
Tam gdzie kończą się Reguły tam zaczyna się Pruszków!


V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
 
 
soft 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 53
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1489
Skąd: Zamość
Wysłany: 2009-08-29, 23:50   

Ta różnica w silniku wydaje mi się że spowodowana jest przeliczeniem jednostek.
W stanach podają w qubikach u nas w cm. Potem po zaokrągleniu tak to śmiesznie może wyglądać.
Nie daję głowy ale tak mi się wydaję.

Ogólne to nazwa Drag Star nie była dopuszczalna w stanach gdyż w wymowie oznaczała narkotykową gwiazdę i przyjęto na USA V-Star.

Wydaje mi się jednak że jeżeli była by różnica to tylko między modelami produkowanymi na Californi a tymi na resztę stanów. Mogło by być to spowodowane dopuszczalnymi normami emisji spalin.

Jak kupujesz tłumiki w sklepie internetowym np. Cobry to zauważ że są do modeli for CA i
non for CA
 
 
jaro 



Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 3765
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2009-08-29, 23:52   

soft napisał/a:
Ogólne to nazwa Drag Star nie była dopuszczalna w stanach gdyż w wymowie oznaczała narkotykową gwiazdę i przyjęto na USA V-Star.

o tym właśnie pisałem.
_________________
Tam gdzie kończą się Reguły tam zaczyna się Pruszków!


V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
 
 
zen 



Model: SYMPATYK
Wiek: 46
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 900
Skąd: Wielkopolanie/PNT
Wysłany: 2009-08-30, 00:00   

Silniki są identyczne, różnią się jedynie literkami w nazwie ;) Wydaje mi się, że na bikez jest po prostu jakiś błąd (ktoś źle wprowadził specyfikację
Niektóre silniki DSów były dławione leciutko, ale to raczej w Europie, nie wiem jak w JuEsAndEj.
Z częściami nie ma żadnego problemu, to jest dosyć popularne moto, ale jak z całą armaturą bywa, jest niestety czasami drogo (ah, te chromy)

Ogólnie nie ma lepszego wyboru, argumentów jest wiele, jednym z nich jest to forum (naprawdę)
 
 
ttom 



Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 55
Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 1692
Skąd: Nomad
Wysłany: 2009-08-30, 00:19   

Panowie, WIELKIE DZIĘKI!!!
:brawo:

Czyli trzeba się wybrać na oględziny...

To jeszcze pytanie... Na co patrzeć żeby potwierdzić czy faktycznie
jest nie śmigany? Gdzie najszybciej widać ślady użytkowania?


P.S.
Wersja Silverado to tylko bonus w postaci szyby, kufrów, sissy-bara
i inne malowanie, czy tak?
_________________
Bo w życiu chodzi o to, żeby nadać mu sens... :pokooj:
 
 
jaro 



Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 3765
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2009-08-30, 00:32   

trotom napisał/a:
P.S.
Wersja Silverado to tylko bonus w postaci szyby, kufrów, sissy-bara
i inne malowanie, czy tak?

Malowanie nie koniecznie jeszcze o ćwiekowane kanapy i kufry.
Zobacz opony jak nieśmigane to wiesz jak powinny wyglądać, poza tym to trudno uwierzyć żeby, z 07 czyli dwu latek był nieśmigany, ale może.
_________________
Tam gdzie kończą się Reguły tam zaczyna się Pruszków!


V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
 
 
Dawid Z. 


Model: SYMPATYK
Wiek: 44
Dołączył: 04 Gru 2008
Posty: 1772
Skąd: Przemyśl,Anglia.
Wysłany: 2009-08-30, 00:35   

trotom napisał/a:
Wersja Silverado to tylko bonus w postaci szyby, kufrów, sissy-bara
i inne malowanie, czy tak?

To racja z tym że zaoszczędzi Ci to wydatku ok 3 tyś. zł lekko licząc , bo gdybyś chciał zakupić jakiegoś golasa i dołożyć te dodatki to tyle by Cię to wyniosło.
_________________
Dawid Z.
 
 
jaro 



Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 3765
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2009-08-30, 00:39   

Oj chyba dużo lepiej
_________________
Tam gdzie kończą się Reguły tam zaczyna się Pruszków!


V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
 
 
ttom 



Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 55
Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 1692
Skąd: Nomad
Wysłany: 2009-08-30, 00:39   

jaro napisał/a:

Zobacz opony jak nieśmigane to wiesz jak powinny wyglądać, poza tym to trudno uwierzyć żeby, z 07 czyli dwu latek był nieśmigany, ale może.

Ponoć rok temu kupione w usa w salonie i sprowadzone... Tylko tak sobie myslę,
że jak moto stało 2 lata to na zdrowie mu to nie wyszło...
_________________
Bo w życiu chodzi o to, żeby nadać mu sens... :pokooj:
 
 
soft 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 53
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1489
Skąd: Zamość
Wysłany: 2009-08-30, 00:39   

jaro napisał/a:
poza tym to trudno uwierzyć żeby, z 07 czyli dwu latek był nieśmigany

Ja kupiłem 2 latka z przebiegiem 630 km (sześćset trzydzieści) km ;p
_________________
XV1900 Stratoliner Midnight
 
 
jaro 



Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 3765
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2009-08-30, 00:40   

może chociaż go przepalili co jakiś czas

[ Dodano: 2009-08-30, 00:42 ]
soft napisał/a:
Ja kupiłem 2 latka z przebiegiem 630 km (sześćset trzydzieści) km
Trafiają sie perełki
_________________
Tam gdzie kończą się Reguły tam zaczyna się Pruszków!


V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
 
 
bartek_p 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Wiek: 43
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 693
Skąd: Dębogóra
Wysłany: 2009-08-30, 01:55   

ja kupiłem 4 latka z przebiegiem 4 kkm, różnie bywa.
Po moto widać czy był śmigany czy nie.
Jak zrobiłem na moim 6kkm to się zacząłem zastanawiać czy ten przebieg jest rzeczywisty.
Można kupić 2 letniego trupa, albo 10 letnią igłę. wszystko zależy od poprzedniego właściciela.
_________________
Nie ma złej pogody, czasem tylko ubiór zły.
Dusza z nadzieją czekała piątku, a nerki i wątroba z trwogą - poniedziałku.
 
 
Jawos 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Dołączył: 08 Cze 2009
Posty: 87
Skąd: Konin prawie ;)
Wysłany: 2009-08-30, 08:12   Re: V Star 650 a Drag Star 650

trotom napisał/a:
Drag Star jest na szczycie listy zyczeń, no może razem z Kawą...


Gdybyś chciał porównać DS 650 i VN 900, to możesz u nas sobie te 2 motocykle pooglądać.
Chętnie Ci je przedstawimy, poopowiadamy i się nimi pochwalimy.

 
 
soft 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 53
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1489
Skąd: Zamość
Wysłany: 2009-08-30, 10:07   

Pytałeś po czym poznać zużycie DS-a... nie wiem czy w classicu będzie to samo ale w customie im więcej stukam kilometrów tym bardziej obija mi się silnik z przodu kamyczkami.
(pod rozrusznikiem)
Ta część w DS1100 jest lakierowana szarym lakierem więc tu widać zużycie.
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2009-08-30, 16:23   

Nie wiem ile jest w tym prawdy, ale kolesie z serwisu yamahy twierdzą, że klocki sa inne i jeszcze kilka drobnych szczególików. Ponadto inna instalacja elektryczna. U ciebie zapewne kierunki będą świecić cały czas, a mrugać tylko jak załączysz kierunkowskaz, lampa bez pozycyjnego załącza się od razu.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
pan_wiewiorka 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 2735
Skąd: we mnie moc?
Wysłany: 2009-08-31, 09:35   

Inne są:
1. przełączniki na kierownicy,
2. króćce na gaźnikach (są dławione),
3. światła (symetryczne),
4. kierunki (palą się cały czas),
5. po przekręceniu kluczykka włacza się światło pozycyjne.

Ja śmigam wersją V-Star i jest si :)
_________________
Zabijcie wszystkich. Bóg rozpozna swoich.
 
 
ttom 



Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 55
Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 1692
Skąd: Nomad
Wysłany: 2009-08-31, 12:09   

Hmmmm...
A co z przeglądem?
Kierunki i światła do wymiany?

Te gazniki dławione to rozumiem, że zmniejszają moc, tak?
Da się to poprawić na Dragstarową wersję?
_________________
Bo w życiu chodzi o to, żeby nadać mu sens... :pokooj:
 
 
pan_wiewiorka 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 2735
Skąd: we mnie moc?
Wysłany: 2009-08-31, 12:14   

trotom napisał/a:
A co z przeglądem? Kierunki i światła do wymiany?

Nie, tutaj masz więcej.

trotom napisał/a:
Te gazniki dławione to rozumiem, że zmniejszają moc, tak?

Tak ale przy okazji działają na inną mieszankę. W USA jest uboższa zatem tankujące nasze 95 możesz zabarwić rury.

trotom napisał/a:
Da się to poprawić na Dragstarową wersję?

Wymiana tego to jakieś 350-400PLN.
_________________
Zabijcie wszystkich. Bóg rozpozna swoich.
 
 
ttom 



Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 55
Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 1692
Skąd: Nomad
Wysłany: 2009-08-31, 13:47   

pan_wiewiorka napisał/a:
trotom napisał/a:
A co z przeglądem? Kierunki i światła do wymiany?

Nie, tutaj masz więcej.


No ale to nie rozwiazuje problemu... formalnie... cry

Cytat:
trotom napisał/a:
Te gazniki dławione to rozumiem, że zmniejszają moc, tak?

Tak ale przy okazji działają na inną mieszankę. W USA jest uboższa zatem tankujące nasze 95 możesz zabarwić rury.

Hmmm... czyli trzeba zrobić...
_________________
Bo w życiu chodzi o to, żeby nadać mu sens... :pokooj:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group