YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
uchwyt do lightbarów 650 classic
Autor Wiadomość
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2009-08-29, 20:56   uchwyt do lightbarów 650 classic

Mam pytanie. na rynku są w zasadzie dwa rodzaje uchwytów do lightbarów. Jedne Fehling, które sprzedaje Lima-Motocykle, które występują w dwóch wersjach (chodzi o wersję classic), do 1100 oraz do 650. Z opisu wynika, że mają nawet ciutkę inne wymiary. Drugie to produkt oferowany przez Road Styler, takie same do 1100 i 650. Proszę o opinię bo na dniach będę kupował i nie wiem na jakie się zdecydować. Do tej pory nie zagłębiałem się zbyt głeboko dopóki nie zwróciłem uwagi na różnice w wymiarach.

I jeszcze jedno pytanie. Road Styler oferuje uchwyt do lamp i jednocześnie kierunkowskazów, czy fabryczne pasują, czy to jest pod kierunki uniwersalne.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
pan_wiewiorka 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 2735
Skąd: we mnie moc?
Wysłany: 2009-08-29, 22:27   

W zasadzie, to się mylisz co do ilości producentów. Kuryakyn ma piękne uchłyty razem z lightbarami (do nabycia również same). Highway Hawk również robi całkiem fajne, chyba jeszcze Motoroni ma coś w ofercie i Kuźnia Motocyklowa ;)
_________________
Zabijcie wszystkich. Bóg rozpozna swoich.
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2009-08-30, 10:44   

No może źle się wyraziłem. W sieci znalazłem te dwa po wpisaniu uchwyt do lightbarów. Byłem juz nawet zdecydowany kupić, gdyby nie były podane wymiary i wynikła różnica pomiędzy nimi.

Motoroni przejrzałem całą ofertę. mają tylko: osłony chłodnic, zegarów, bagażniki, oparcie pasażera, gmole, stelaże do sakw.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Biały 



Model: MS1900
Rocznik: 2007
Wiek: 49
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1612
Skąd: Wa-wa/Bydgoszcz
Wysłany: 2009-08-30, 21:48   

Ja mam od Road Stylera te na lampy i na kierunki i mi pasowało, nic nie przerabiałem
_________________
Wolałbym żałować, że coś zrobiłem niż, że czegoś nie zrobiłem - James Hetfield
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2009-08-30, 22:16   

Też mi się on podoba, ale będę musiał chyba wykonać uchwyt sam. Lampy jakie zakupiłem, nie mają żadnej regulacji pochylenia w osi pionowej. zauważyłem to sporo po kupnie i już za późno było na wymianę. W opisie Lima nie zaznacza niestety przy lampach, czy mają regulację, czy nie a ja jakoś uzmysłowiłem sobie, że każda lampa mieć musi i doopa blada. Jak kupię jakikolwiek dedykowany, a one maja sztywne mocowanie to istnieje ryzyko , że lampy będą świecić w czubki sosen albo pod same koła i co wtedy zrobię? Mam już plan jak wykonać taki regulowany uchwyt. jak zrobię to wszystko sfotografuję i opiszę co i jak. Pytanko jedno czy średnica rurki tego uchwytu jest taka sama jak oryginalny uchwyt kierunków, czyli rurka 22mm, czy większa. ?
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
koszerny 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 53
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 1747
Skąd: ZGIERZ
Wysłany: 2009-08-30, 23:26   

witek1965 napisał/a:
Też mi się on podoba, ale będę musiał chyba wykonać uchwyt sam. Lampy jakie zakupiłem, nie mają żadnej regulacji pochylenia w osi pionowej. zauważyłem to sporo po kupnie i już za późno było na wymianę. W opisie Lima nie zaznacza niestety przy lampach, czy mają regulację, czy nie a ja jakoś uzmysłowiłem sobie, że każda lampa mieć musi i doopa blada. Jak kupię jakikolwiek dedykowany, a one maja sztywne mocowanie to istnieje ryzyko , że lampy będą świecić w czubki sosen albo pod same koła i co wtedy zrobię? Mam już plan jak wykonać taki regulowany uchwyt. jak zrobię to wszystko sfotografuję i opiszę co i jak. Pytanko jedno czy średnica rurki tego uchwytu jest taka sama jak oryginalny uchwyt kierunków, czyli rurka 22mm, czy większa. ?

spróbuj coś takiego tylko nie wiem czy do classica będzie dobre
http://allegro.pl/item719...niwersalny.html
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2009-08-30, 23:40   

ogladałem to już wcześniej. To mi się wcale, ale to wcale się nie podoba. Ponadto, przy lagach classika, to chyba byłyby zamontowane te lampy tuż nad ziemią :hahaha: :hahaha: :hahaha:
dRUGA SPRAWA OD RAZU DO PRZERÓBKI. oTWORY NAGWINTOWANE DO LAMP m8, A POWINNY BYĆ FI 10, OD BIEDY MOGŁOBY BYĆ m 10, ale trzeba by dawać kontrę. (sorry caps, kliknął mi się)

a zobacz jaka propozycję złożył projektant tych uchwytów do wersji z szybą



I jeszcze dodatkowo uprzedzam-nie kupujcie lamp takich jak na tym foto. Ostatnia chinska tandeta. Kupiłem i odesłałem na drugi dzień. Toż to od środka juz zaczynało rdzewiec, wewnętrzny czarny pierścień to jakaś okropna guma, w której umieszczono wkład lampy, a szkło to plastik. TANDETA
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
koszerny 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 53
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 1747
Skąd: ZGIERZ
Wysłany: 2009-08-31, 00:02   

witek1965 napisał/a:
a zobacz jaka propozycję złożył projektant tych uchwytów do wersji z szybą

faktycznie mistrzostwo świata :hahaha: :hahaha:
 
 
shipp 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 56
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 2411
Skąd: Kwatera Główna
Wysłany: 2009-08-31, 00:13   

Nieźle muszą dawac po gałach w nocy...kierowcy oczywiście! ;D
_________________
I tak zawsze... no zawsze...
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2009-08-31, 09:17   

dokładnie o tym samym pomyślałem. Beznadzieja. Ale plan już mam, tylko realizacja. W końcu nadchodzi jesień i zima, będzie czas na majsterkowanie. ;>
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Cebula 



Model: SYMPATYK
Wiek: 47
Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 217
Skąd: kątownia
Wysłany: 2009-09-01, 11:03   

Ale jazda. Light-bary przed szybą no po prostu poezja :hahaha:
_________________
Post ten wyraża opinie autora w dniu dzisiejszym. Nie może on być wykorzystany przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani innym następującym po nim dniu. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2009-09-01, 14:48   

Trza być pomysłowym. A jak się szybka zachlapie to jak znalazł, mapę można podświetlić na baku :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha:
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group