Kiera! |
Autor |
Wiadomość |
Corvius
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 35 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 247 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2009-08-26, 19:10 Kiera!
|
|
|
Witam,
siedze sobie i mysle, mysle i siedze i doszedlem do wniosku że chciałbym sobie zmienic kiere w moim moto.... tak jakoś wszedłem w posiadanie manetek firmy rizoma 22mm i zastanawiam sie czy jest opcja polaczenia kiery przygotowanej do oprzyżądowania calowego z takimi manetkami...? wie ktoś coś na ten temat?
pozdro |
_________________ Cagiva Raptor 1000ccm w sportowej V!!!
"Hasta La V-ictoria Siempre!"
Uczyłem się indyjskich tradycji, szukałem wyciszenia, ćwiczyłem jogę, uczyłem się "Kamasutry", spróbowałem herbatę "Lipton" i zdecydowałem: DALEJ PIĆ WÓDKĘ |
|
|
|
|
Rysiek
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2005
Dołączył: 04 Lis 2008 Posty: 2366 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2009-08-26, 20:38
|
|
|
zmiana kiery dobra rzecz |
_________________
|
|
|
|
|
soft
Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 53 Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1489 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 2009-08-26, 21:43
|
|
|
Będzie duży kłopot z rolgazem. Raczej operacja nie możliwa. |
|
|
|
|
pan_wiewiorka
Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Paź 2008 Posty: 2735 Skąd: we mnie moc?
|
Wysłany: 2009-08-27, 07:38
|
|
|
Jak zmienisz kierownicę na 22mm to z miejsca masz do zmiany nie tylko manetki ale i elementy współpracujące (m.in przełączniki - nie sądzę aby dało się je zacisnąć na 22mm a stosowanie podkładek może być niebezpieczne). Dodatkowo może być konieczna zmiana fabrycznych riserów. |
_________________ Zabijcie wszystkich. Bóg rozpozna swoich.
|
|
|
|
|
Corvius
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 35 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 247 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2009-08-28, 20:49
|
|
|
w tym rzecz sa takie rzeczy jak kierownice zwężane które są 1' az do manetek a potem przechodzą w 22mm ciekaw jestem tylko co z rolgazem (rizoma ma wbudowany w manetke...) by to soe da jakoś posklejac |
_________________ Cagiva Raptor 1000ccm w sportowej V!!!
"Hasta La V-ictoria Siempre!"
Uczyłem się indyjskich tradycji, szukałem wyciszenia, ćwiczyłem jogę, uczyłem się "Kamasutry", spróbowałem herbatę "Lipton" i zdecydowałem: DALEJ PIĆ WÓDKĘ |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2009-08-29, 14:25
|
|
|
dobrze, że nie wpadł ci w ręce łańcuch i zębatka od motoru. Będziesz wszystko przerabiał pod manetki? Sprzedaj manetki i kup pd 1" i po wszystkiemu, albo kup kierę jak chcesz zmienić na inny kształt 1" i po problemie |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
Corvius
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 35 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 247 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2009-08-29, 16:06
|
|
|
widzisz... przerabiac i tak miałem w planach, a to ze te manetki wpadły mi w ręce mnie tylko do tego popchnie... kierownica jest zamówiona.. zwężana na końcach do 22mm manetki mają taką śmieszna przejściówkę że nie ma problemu z połączeniem tego (swoją droga w sklepie te manetki kosztują ok 800 zł O.o) zobaczymy jak to wyjdzie jak sie do tego zabiore po powrocie do domu... (błotnik, podnóżki, filtr powietrza - juz czekają :lol: ) |
_________________ Cagiva Raptor 1000ccm w sportowej V!!!
"Hasta La V-ictoria Siempre!"
Uczyłem się indyjskich tradycji, szukałem wyciszenia, ćwiczyłem jogę, uczyłem się "Kamasutry", spróbowałem herbatę "Lipton" i zdecydowałem: DALEJ PIĆ WÓDKĘ |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2009-08-29, 16:08
|
|
|
No to inna bajka. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
|