YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Gdzie jest dobry warsztat w okolicy Katowic.
Autor Wiadomość
stasork 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2000
Posty: 69
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2015-04-18, 21:26   Gdzie jest dobry warsztat w okolicy Katowic.

Szukam dobrego mechanika na Śląsku, okolice Katowic. Szukałem na forum ale są same stare informacje. Poprosiłbym o aktualizacje.
_________________
Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki. Na cuda trzeba 2 dni poczekać.
 
 
Dariow 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 49
Posty: 890
Skąd: Katowice
Wysłany: 2015-04-18, 21:39   

Stasork ja i nie tylko ja bo jeszcze paru znajomych wszystkie przeglady robimy u Andrzeja serwis Motoatom i sklep Lantis w Mikołowie
_________________
SREU #0898
 
 
VenoMek 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 1998
Wiek: 36
Posty: 1427
Skąd: Grupa Śląska
Wysłany: 2015-04-18, 22:51   

Potwierdzam... Mikołów, Łączna 109.
_________________
VenoMki: Tomek i Ola (Lilu)
Honda XL1000 V Varadero Travel '08
"Jeśli możesz dotknąć horyzontu, jesteś u kresu swojej podróży."
 
 
Mayky 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 47
Posty: 16
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2016-03-26, 08:30   Naprawa przedniej pompy

Venomek , nie orientujesz się czy robią też regenerację pomp hamulcowych ( przednia)
Wyszło na to że musze moją poddać szlifowaniu wewnętrznemu , i obawiam się że standardowe uszczelnienia będzie trzeba wymienić na większe :( :(:(

Ewentualnie inne warsztaty robiące taką operację ?? ???

zdrówko na święta
Mayky


VenoMek napisał/a:
Potwierdzam... Mikołów, Łączna 109.
 
 
 
arkady007 


Model: MS1900
Rocznik: 2011
Wiek: 46
Posty: 208
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-03-27, 10:47   

Mayky
Nie baw się w takie tematy...
no chyba, że masz motocykl zabytkowy o znacznej wartości. Wiem z doświadczenia,że skórka nie warta wyprawki niestety (a jest to hamulec- więc bezpieczeństwo).
_________________
Arkady007
Był Stryker 1300 Raider zakupiony :)
Z motocyklami jest jak z wódką...
Fun zaczyna się od litra ...
 
 
VenoMek 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 1998
Wiek: 36
Posty: 1427
Skąd: Grupa Śląska
Wysłany: 2016-03-27, 11:55   

Mayky, a czemu ma służyć to "szlifowanie wewnętrzne" o którym piszesz? Co do Motoatom to najlepiej zadzwoń i się dowiedz... ;)
_________________
VenoMki: Tomek i Ola (Lilu)
Honda XL1000 V Varadero Travel '08
"Jeśli możesz dotknąć horyzontu, jesteś u kresu swojej podróży."
 
 
Mayky 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 47
Posty: 16
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2016-03-27, 13:31   Naprawa przedniej pompy

Długo by opowiadać .....
okazało się że ma wżery na ściankach , dwóch kolejnych mechaników
stwierdziło że nie ma sensu tak składać pompy bo uszczelniacze poleca w try miga

Dzwoniłem do Lantisa - nie chcą podjąć się robienia , więc czeka mnie zakup nowej pompy :(

Może ma ktoś na zbyciu dobrą używkę ??

mayky






VenoMek napisał/a:
Mayky, a czemu ma służyć to "szlifowanie wewnętrzne" o którym piszesz? Co do Motoatom to najlepiej zadzwoń i się dowiedz... ;)
 
 
 
nunio 



Model: RS1600
Rocznik: 1999
Posty: 188
Skąd: Galicja
Wysłany: 2016-03-27, 13:59   

Chyba taniej będzie kupić pompę - prawidłowo trzeba by wprasować/wkleić tam nową tuleję w nominalnym rozmiarze ale to sporo pracy i do tego precyzyjnej i nie wiem, czy wykonalnej... a DS 650 nie ma takiej samej pompy aby? :roll:
_________________
cenzura//Kozak_Barabasz
 
 
Mayky 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 47
Posty: 16
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2016-03-27, 14:52   Naprawa przedniej pompy

We wtorek będę dzwonił do Yamahy ile sobie zaśpiewają za nową .
650 ma nieco inna - przynajmniej optycznie wygląda inaczej

Ciekawe czy jest gdzieś warsztat który "wprasował" by taką tuleję ?? ?

mayky




nunio napisał/a:
Chyba taniej będzie kupić pompę - prawidłowo trzeba by wprasować/wkleić tam nową tuleję w nominalnym rozmiarze ale to sporo pracy i do tego precyzyjnej i nie wiem, czy wykonalnej... a DS 650 nie ma takiej samej pompy aby? :roll:
 
 
 
nunio 



Model: RS1600
Rocznik: 1999
Posty: 188
Skąd: Galicja
Wysłany: 2016-03-27, 18:16   

To zrobi każdy porządny zakład ślusarski... problemy sa dwa: odpowiedni materiał na tuleję oraz ile zostanie z grubości pompy po rozwierceniu pod tuleję, żeby wytrzymało wprasowanie... jednak ze względów bezpieczeństwa bym to przemyślał...
_________________
cenzura//Kozak_Barabasz
 
 
Mayky 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 47
Posty: 16
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2016-03-27, 18:36   

Jeden z mechaników sugerował "rozwiercenie" czyli praktycznie szlif tylko trzeba by dopasować uszczelniania . Niestety wszystkie zestawy naprawcze są tylko pod średnice oryginału

mayky
 
 
 
nunio 



Model: RS1600
Rocznik: 1999
Posty: 188
Skąd: Galicja
Wysłany: 2016-03-27, 19:29   

A to pan mechanik dowcipny... zestaw naprawczy pompy na pierwszy szlif chciał ... a jak nie wyda, to na drugi... :hahaha:
_________________
cenzura//Kozak_Barabasz
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style mod. by Latoch: Oferta