YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Stelaż pod sakwy firmy RoadStyler
Autor Wiadomość
pan_wiewiorka 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 2735
Skąd: we mnie moc?
Wysłany: 2009-08-29, 22:29   

Ja zamówiłem w Roadstylerze. Można zmodyfikować i cena się nie zmienia. Jutro zrobię fotki, mam idealnie dopasowany pod sakwy :)
_________________
Zabijcie wszystkich. Bóg rozpozna swoich.
 
 
Wiedźma 


Model: SYMPATYK
Wiek: 53
Dołączył: 02 Sie 2009
Posty: 609
Skąd: z Puszczy
Wysłany: 2009-08-29, 22:50   

Właśnie dziś założyłem stelaż zakupiony wczoraj w Motokuźni. Musiałem zmienić sruby bo te, które dostałem były za krótkie. Ogólnie wydaje sie ok. Zamontowałem do nich sakwy z Terysa. Zobaczymy w praniu.
_________________
"Born to ride", szkoda tylko, że dowiedziałem się o tym tak późno.
 
 
Ziółek 



Model: DS 125
Rocznik: 1997
Dołączył: 12 Maj 2009
Posty: 1425
Skąd: 4 planeta
Wysłany: 2009-08-29, 23:03   

Wiedźma napisał/a:
Właśnie dziś założyłem stelaż zakupiony wczoraj w Motokuźni. Musiałem zmienić sruby bo te, które dostałem były za krótkie. Ogólnie wydaje sie ok. Zamontowałem do nich sakwy z Terysa. Zobaczymy w praniu.


Jutro sam oblukam na własne oczka ...
_________________
"Mówimy sobie na Ty. Nie ma między nami jakichś zadrażnień. Czujemy się fantastycznie w naszej grupie."
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2011-02-14, 16:55   

Mam lekki problem. Otóż mam sakwy West Star Nebraska i po pierwszej przymiarce lekko zbladłem. Otwierają sie od strony strony siedzenia pasażera, a nie od strony końca błotnika. Co gorsza mam zamocowane gmole tylne i nijak mi to nie pasi. Muszę wymyślić coś bo to już czas zaczyna naglić. Proszę o pomysły.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Peters 



Model: SYMPATYK
Wiek: 51
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 2861
Skąd: Dziki Wschód
Wysłany: 2011-02-14, 17:11   

witek1965, Może wrzuć jakieś foty.
_________________
BMW K 1200 LT


REGULAMIN
 
 
fazzi 



Rocznik: 2008
Wiek: 56
Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 2691
Skąd: Jankes
Wysłany: 2011-02-14, 17:17   

witek1965 napisał/a:
Mam lekki problem. Otóż mam sakwy West Star Nebraska i po pierwszej przymiarce lekko zbladłem. Otwierają sie od strony strony siedzenia pasażera, a nie od strony końca błotnika. Co gorsza mam zamocowane gmole tylne i nijak mi to nie pasi. Muszę wymyślić coś bo to już czas zaczyna naglić. Proszę o pomysły.

ten sam problem mial kiedys kozak
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2011-02-14, 17:24   

Pierwsza fotka obrazuje tylną ściankę, która jest zagłębiona

druga fotka sakwa zamknięta przyłożona na swoje przyszłe miejsce



trzecia obrazuje otwieranie. Kurcze podobny wzór Terysa otwiera się odwrotnie. Przynajmniej jeden problem z głowy.



tylko nie proponujcie założenia wąską stroną w kierunku gmola, czyli odwrotnie
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
marian00 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 32
Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 304
Skąd: Wólka Kosowska
Wysłany: 2011-02-14, 20:57   

witek1965, wychodzi na to że musisz zdjąc gmole ;D
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2011-02-14, 21:09   

marian00, coś ty. Jutrto jak mnie grypa nie dopadnie biorę garść nakrętek M 10, które bedą imitowac tulejki dystansowe i zaczynam kombinacje . Musi się dac radę tak załozyc, żeby został i gmol i sakwa była założona. Waldi ma ( tylko, że w 1100 i chyba minimalnie mniejsze sakwy) założone, to i ja dam radę. Najwyżej RoadStyler zrobi odpowiedni stelaż. Juz mailowałem z p. Andrzejem
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
wolf 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 44
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 464
Skąd: zadupie w CK
Wysłany: 2011-02-14, 21:11   

1.albo zdjac gmole
2. dac do przeszycia na odwrot mocowanie i zamkniecie
3. zwrocic sakwy i zamienic na inne z otwieraniem na dobra strone
4 zalozyc na odwrot
5 dac se siana i sie meczyc z otwieraniem
:nie_wiem:
 
 
marian00 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 32
Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 304
Skąd: Wólka Kosowska
Wysłany: 2011-02-14, 21:12   

A jakbyś strzelił sobie klik fixy ? :idea: One chyba sa takie delikatnie odstające ?
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2011-02-14, 21:28   

wolf, wymyśł coś lepszego ? Sakw nie zwrócę, bo kupiłem późną jesienią, gmole muszą zostać bo to jest bezpieczeństwo, założyć na odwrót-mielibyście niezły ubaw przez pół roku, albo i lepiej. Nie otwierać- to po co w ogóle zakładaćmarian00, -atrapy mi nie potrzebne. Brałem to pod uwagę, ale najchętniej bym wziął to ustrojstwo do ręki i przymierzył. Na klik fixach sakwy odchodzą od moto co prawda na jakieś 5-6 cm, ale nie do końca rozwiązują temat. Juto będę miał robocze rozwiązanie . Już mi coś świta w łepetynie.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
ttom 



Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 55
Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 1695
Skąd: Nomad
Wysłany: 2011-02-14, 21:57   

witek1965, a próbowałeś przesunąć do tyłu o parę centymetrów ? Żeby tylko zrobić miejsce na zamykanie, bo sama klamra, jak widać na fotach, da się zamknąć przez środek gmola...
_________________
Bo w życiu chodzi o to, żeby nadać mu sens... :pokooj:
 
 
illusion 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 52
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 1702
Skąd: Poznań/Golęczewo
Wysłany: 2011-02-14, 22:21   

witek1965, , kilkanaście dni temu dotarły do mnie zamówione Nebraski z West-Stara , mam też stelaż z podpórką oraz tylny gmol z Roadstylera i dokładnie wiem o co Ci chodzi ;D klik-fixy ... zarzuciłem kontynuację tematu na forum i zrezygnowałem z tego pomysłu ; ale mam pewien pomysł jak sobie poradzić z tematem a przy okazji zapewnić sobie prosty demontaż sakw :) ; jak co to pw , a jak realizacja zda egzamin to wrzucimy to na forum ...
_________________
Grzeczni chłopcy idą do nieba, a niegrzeczni idą ... tam gdzie chcą
 
 
Dawid Z. 


Model: SYMPATYK
Wiek: 44
Dołączył: 04 Gru 2008
Posty: 1772
Skąd: Przemyśl,Anglia.
Wysłany: 2011-02-14, 22:28   

witek1965 napisał/a:
Jutrto jak mnie grypa nie dopadnie biorę garść nakrętek M 10, które bedą imitowac tulejki dystansowe i zaczynam kombinacje .

Spróbuj zrobić coś takiego z płaskowników.

[ Dodano: 2011-02-14, 22:32 ]
Taki płaskownik.

http://www.mutazu.com/pro...13&img=mounting brackets.JPG
_________________
Dawid Z.
 
 
illusion 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 52
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 1702
Skąd: Poznań/Golęczewo
Wysłany: 2011-02-14, 22:40   

Dawid Z., stelaż w takim układzie idzie do kosza .... trochę szkoda ;/
_________________
Grzeczni chłopcy idą do nieba, a niegrzeczni idą ... tam gdzie chcą
 
 
Dawid Z. 


Model: SYMPATYK
Wiek: 44
Dołączył: 04 Gru 2008
Posty: 1772
Skąd: Przemyśl,Anglia.
Wysłany: 2011-02-14, 22:47   Stelaż

Ja swoje sakwy mam z tworzywa i wiszą na tych płaskownikach.

Zdjęcie0004.jpg
Plik ściągnięto 232 raz(y) 103.96 KB

_________________
Dawid Z.
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2011-02-15, 07:00   

Dawid Z., cos podobnego, tylko nie na płaskownikach, a na ramce. Muszę tylko wykonać odpowiednie dystansowe tuleje. Dzisiaj zabawa z nakrętkami, które zastąpią tuleki i po dobraniu odpowiednich odległości, albo wykorzystam tą ramę , którą mam, albo wykonam drugą.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
kostass 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 2111
Skąd: GŁ Grupa Łódzka
Wysłany: 2011-02-15, 08:42   

Witek ja bym nie kombinował tylko zwrocił sie do jakiegos kaletnika zeby ci przerobił zamkniecie . To chyba bedzie najtanisze i najlepsze .
_________________
Garfield i .... w oczekiwniu na nowego Ogryzka
 
 
SATURIAN 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2016
Wiek: 24
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1600
Skąd: Dziki Wschód
Wysłany: 2011-02-15, 09:48   

kostass ma rację . Najprościej będzie przerobić zamknięcie. Daj dobremu fachowcowi i zrobi Ci tak , że znaku nie będzie. Przełoży Ci elementy sakwy na drugą stronę ,czyli pasy , klamry i ten tzw. zawias , przeszyje i będą jak laleczki ;D .Ewentualnie dołoży kawałek skóry . Po co sobie dokładać roboty , no chyba , że lubisz.
_________________
RS 1700 SILVERADO Midnight Star
" NAJLEPSZY ROTTWEILER "
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group