Stelaż pod sakwy firmy RoadStyler |
Autor |
Wiadomość |
pan_wiewiorka
Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Paź 2008 Posty: 2735 Skąd: we mnie moc?
|
Wysłany: 2009-08-29, 22:29
|
|
|
Ja zamówiłem w Roadstylerze. Można zmodyfikować i cena się nie zmienia. Jutro zrobię fotki, mam idealnie dopasowany pod sakwy |
_________________ Zabijcie wszystkich. Bóg rozpozna swoich.
|
|
|
|
|
Wiedźma
Model: SYMPATYK
Wiek: 53 Dołączył: 02 Sie 2009 Posty: 609 Skąd: z Puszczy
|
Wysłany: 2009-08-29, 22:50
|
|
|
Właśnie dziś założyłem stelaż zakupiony wczoraj w Motokuźni. Musiałem zmienić sruby bo te, które dostałem były za krótkie. Ogólnie wydaje sie ok. Zamontowałem do nich sakwy z Terysa. Zobaczymy w praniu. |
_________________ "Born to ride", szkoda tylko, że dowiedziałem się o tym tak późno. |
|
|
|
|
Ziółek
Model: DS 125
Rocznik: 1997
Dołączył: 12 Maj 2009 Posty: 1425 Skąd: 4 planeta
|
Wysłany: 2009-08-29, 23:03
|
|
|
Wiedźma napisał/a: | Właśnie dziś założyłem stelaż zakupiony wczoraj w Motokuźni. Musiałem zmienić sruby bo te, które dostałem były za krótkie. Ogólnie wydaje sie ok. Zamontowałem do nich sakwy z Terysa. Zobaczymy w praniu. |
Jutro sam oblukam na własne oczka ... |
_________________ "Mówimy sobie na Ty. Nie ma między nami jakichś zadrażnień. Czujemy się fantastycznie w naszej grupie." |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2011-02-14, 16:55
|
|
|
Mam lekki problem. Otóż mam sakwy West Star Nebraska i po pierwszej przymiarce lekko zbladłem. Otwierają sie od strony strony siedzenia pasażera, a nie od strony końca błotnika. Co gorsza mam zamocowane gmole tylne i nijak mi to nie pasi. Muszę wymyślić coś bo to już czas zaczyna naglić. Proszę o pomysły. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
Peters
Model: SYMPATYK
Wiek: 51 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 2861 Skąd: Dziki Wschód
|
Wysłany: 2011-02-14, 17:11
|
|
|
witek1965, Może wrzuć jakieś foty. |
_________________ BMW K 1200 LT
REGULAMIN
|
|
|
|
|
fazzi
Rocznik: 2008
Wiek: 56 Dołączył: 27 Sie 2008 Posty: 2691 Skąd: Jankes
|
Wysłany: 2011-02-14, 17:17
|
|
|
witek1965 napisał/a: | Mam lekki problem. Otóż mam sakwy West Star Nebraska i po pierwszej przymiarce lekko zbladłem. Otwierają sie od strony strony siedzenia pasażera, a nie od strony końca błotnika. Co gorsza mam zamocowane gmole tylne i nijak mi to nie pasi. Muszę wymyślić coś bo to już czas zaczyna naglić. Proszę o pomysły. |
ten sam problem mial kiedys kozak |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2011-02-14, 17:24
|
|
|
Pierwsza fotka obrazuje tylną ściankę, która jest zagłębiona
druga fotka sakwa zamknięta przyłożona na swoje przyszłe miejsce
trzecia obrazuje otwieranie. Kurcze podobny wzór Terysa otwiera się odwrotnie. Przynajmniej jeden problem z głowy.
tylko nie proponujcie założenia wąską stroną w kierunku gmola, czyli odwrotnie |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
marian00
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 32 Dołączył: 01 Cze 2008 Posty: 304 Skąd: Wólka Kosowska
|
Wysłany: 2011-02-14, 20:57
|
|
|
witek1965, wychodzi na to że musisz zdjąc gmole |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2011-02-14, 21:09
|
|
|
marian00, coś ty. Jutrto jak mnie grypa nie dopadnie biorę garść nakrętek M 10, które bedą imitowac tulejki dystansowe i zaczynam kombinacje . Musi się dac radę tak załozyc, żeby został i gmol i sakwa była założona. Waldi ma ( tylko, że w 1100 i chyba minimalnie mniejsze sakwy) założone, to i ja dam radę. Najwyżej RoadStyler zrobi odpowiedni stelaż. Juz mailowałem z p. Andrzejem |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
wolf
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 44 Dołączył: 05 Kwi 2010 Posty: 464 Skąd: zadupie w CK
|
Wysłany: 2011-02-14, 21:11
|
|
|
1.albo zdjac gmole
2. dac do przeszycia na odwrot mocowanie i zamkniecie
3. zwrocic sakwy i zamienic na inne z otwieraniem na dobra strone
4 zalozyc na odwrot
5 dac se siana i sie meczyc z otwieraniem
|
|
|
|
|
marian00
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 32 Dołączył: 01 Cze 2008 Posty: 304 Skąd: Wólka Kosowska
|
Wysłany: 2011-02-14, 21:12
|
|
|
A jakbyś strzelił sobie klik fixy ? One chyba sa takie delikatnie odstające ? |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2011-02-14, 21:28
|
|
|
wolf, wymyśł coś lepszego ? Sakw nie zwrócę, bo kupiłem późną jesienią, gmole muszą zostać bo to jest bezpieczeństwo, założyć na odwrót-mielibyście niezły ubaw przez pół roku, albo i lepiej. Nie otwierać- to po co w ogóle zakładaćmarian00, -atrapy mi nie potrzebne. Brałem to pod uwagę, ale najchętniej bym wziął to ustrojstwo do ręki i przymierzył. Na klik fixach sakwy odchodzą od moto co prawda na jakieś 5-6 cm, ale nie do końca rozwiązują temat. Juto będę miał robocze rozwiązanie . Już mi coś świta w łepetynie. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
ttom
Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 55 Dołączył: 29 Sie 2009 Posty: 1695 Skąd: Nomad
|
Wysłany: 2011-02-14, 21:57
|
|
|
witek1965, a próbowałeś przesunąć do tyłu o parę centymetrów ? Żeby tylko zrobić miejsce na zamykanie, bo sama klamra, jak widać na fotach, da się zamknąć przez środek gmola... |
_________________ Bo w życiu chodzi o to, żeby nadać mu sens...
|
|
|
|
|
illusion
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 52 Dołączył: 10 Cze 2010 Posty: 1702 Skąd: Poznań/Golęczewo
|
Wysłany: 2011-02-14, 22:21
|
|
|
witek1965, , kilkanaście dni temu dotarły do mnie zamówione Nebraski z West-Stara , mam też stelaż z podpórką oraz tylny gmol z Roadstylera i dokładnie wiem o co Ci chodzi klik-fixy ... zarzuciłem kontynuację tematu na forum i zrezygnowałem z tego pomysłu ; ale mam pewien pomysł jak sobie poradzić z tematem a przy okazji zapewnić sobie prosty demontaż sakw ; jak co to pw , a jak realizacja zda egzamin to wrzucimy to na forum ... |
_________________ Grzeczni chłopcy idą do nieba, a niegrzeczni idą ... tam gdzie chcą |
|
|
|
|
Dawid Z.
Model: SYMPATYK
Wiek: 44 Dołączył: 04 Gru 2008 Posty: 1772 Skąd: Przemyśl,Anglia.
|
Wysłany: 2011-02-14, 22:28
|
|
|
witek1965 napisał/a: | Jutrto jak mnie grypa nie dopadnie biorę garść nakrętek M 10, które bedą imitowac tulejki dystansowe i zaczynam kombinacje . |
Spróbuj zrobić coś takiego z płaskowników.
[ Dodano: 2011-02-14, 22:32 ]
Taki płaskownik.
http://www.mutazu.com/pro...13&img=mounting brackets.JPG |
_________________ Dawid Z. |
|
|
|
|
illusion
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 52 Dołączył: 10 Cze 2010 Posty: 1702 Skąd: Poznań/Golęczewo
|
Wysłany: 2011-02-14, 22:40
|
|
|
Dawid Z., stelaż w takim układzie idzie do kosza .... trochę szkoda |
_________________ Grzeczni chłopcy idą do nieba, a niegrzeczni idą ... tam gdzie chcą |
|
|
|
|
Dawid Z.
Model: SYMPATYK
Wiek: 44 Dołączył: 04 Gru 2008 Posty: 1772 Skąd: Przemyśl,Anglia.
|
Wysłany: 2011-02-14, 22:47 Stelaż
|
|
|
Ja swoje sakwy mam z tworzywa i wiszą na tych płaskownikach.
Zdjęcie0004.jpg
|
|
Plik ściągnięto 232 raz(y) 103.96 KB |
|
_________________ Dawid Z. |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2011-02-15, 07:00
|
|
|
Dawid Z., cos podobnego, tylko nie na płaskownikach, a na ramce. Muszę tylko wykonać odpowiednie dystansowe tuleje. Dzisiaj zabawa z nakrętkami, które zastąpią tuleki i po dobraniu odpowiednich odległości, albo wykorzystam tą ramę , którą mam, albo wykonam drugą. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
kostass
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 02 Lut 2009 Posty: 2111 Skąd: GŁ Grupa Łódzka
|
Wysłany: 2011-02-15, 08:42
|
|
|
Witek ja bym nie kombinował tylko zwrocił sie do jakiegos kaletnika zeby ci przerobił zamkniecie . To chyba bedzie najtanisze i najlepsze . |
_________________ Garfield i .... w oczekiwniu na nowego Ogryzka |
|
|
|
|
SATURIAN
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2016
Wiek: 24 Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 1600 Skąd: Dziki Wschód
|
Wysłany: 2011-02-15, 09:48
|
|
|
kostass ma rację . Najprościej będzie przerobić zamknięcie. Daj dobremu fachowcowi i zrobi Ci tak , że znaku nie będzie. Przełoży Ci elementy sakwy na drugą stronę ,czyli pasy , klamry i ten tzw. zawias , przeszyje i będą jak laleczki .Ewentualnie dołoży kawałek skóry . Po co sobie dokładać roboty , no chyba , że lubisz. |
_________________ RS 1700 SILVERADO Midnight Star
" NAJLEPSZY ROTTWEILER "
|
|
|
|
|
|