Sakwy |
Autor |
Wiadomość |
TheColector
Model: DS 125
Rocznik: 1998
Dołączył: 06 Mar 2015 Posty: 16 Skąd: Krosno
|
Wysłany: 2015-04-02, 20:15 Sakwy
|
|
|
Witam
http://www.motohurt24.pl/...830-142,6.html#
Tutaj link do sakw, ktore zameirzam zakupić. Z tego co widać mają one skorznay pas ktory je łączy. W swoim Dragu mam stelaże pod sakwy. I czy ten pas co je łączy można odczepić i zamontować je normalnie na stelażach ? Pytam bo to moje 1 sakwy bedą i chciałbym iwedzieć czy nie bedzie to zakup na marne. |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2015-04-02, 20:19
|
|
|
pas zawsze możesz wywalić, jaki problem. Prawie wszyscy tak robią, bo pas rysuje lakier błotnika |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
TheColector
Model: DS 125
Rocznik: 1998
Dołączył: 06 Mar 2015 Posty: 16 Skąd: Krosno
|
Wysłany: 2015-04-02, 20:31
|
|
|
Czyli rozumiem że sakwy do stelaży zamontuje bez żadnego problemu ? Tzn. już sakwy same w sobie mają odpoweidnie zaczepy aby je zamontować ? Bo myślałem ze są 2 rodzaje sakw, Przewieszane przez błotnik i nie da sie ich na stelaż zamontować i 2 tylko na stelaż.
Jak tak to dzieki za odpowiedź
Pozdrawiam |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2015-04-02, 21:03
|
|
|
TheColector napisał/a: | Tzn. już sakwy same w sobie mają odpowiednie zaczepy aby je zamontować ? | a skąd tam. Musisz sobie dopasować do stelaża. A skąd ma producent sakw wiedzieć jaki masz motocykl i jaki będziesz miał w nim rodzaj stelaży ? |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
artek
Model: SYMPATYK
Wiek: 54 Dołączył: 08 Paź 2011 Posty: 4437 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: 2015-04-02, 21:14
|
|
|
Wrzuć foto stelaży, będzie łatwiej pomóc. |
|
|
|
|
Jarek74
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2018
Wiek: 50 Dołączył: 24 Sie 2013 Posty: 534 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-04-03, 10:01
|
|
|
witek1965 napisał/a: | bo pas rysuje lakier błotnika | i moto wygląda jak objuczony osiołek w dodatku przy prędkościach pozamiejskich sakwy podskakują i odchylają się zwłaszcza jak są puste, kiepska stabilność |
_________________ Delta Machine |
|
|
|
|
kapat
Model: SYMPATYK
Wiek: 46 Dołączył: 17 Sie 2012 Posty: 796 Skąd: Wieliczka
|
Wysłany: 2015-04-03, 10:57
|
|
|
Jeśli kupisz z pasem łączącym, to zdecydowanie go wywal... Być może będziesz go mógł po prostu odpiąć ale może też trzeba będzie wyciąć. Jeśli nie masz systemu easy click, to trochę więcej czasu spędzisz na montażu ale to pikuś
Jeśli zamierzasz wypychać sakwy do granic możliwości pomyśl przed montażem o usztywnieniu wewnętrznej ścianki sakw (blacha, plexi...).
A tak wyglądał mój błotnik po poprzednim właścicielu i sakwach z pasem:
|
_________________ To mój motocykl. Jest takich wiele, ale ten jest mój. Mój motocykl to mój najlepszy przyjaciel. Jest moim życiem. Muszę nad nim panować tak, jak panuję nad moim życiem. Beze mnie mój motocykl jest niczym. Ale i ja bez motocykla jestem niczym. |
|
|
|
|
TheColector
Model: DS 125
Rocznik: 1998
Dołączył: 06 Mar 2015 Posty: 16 Skąd: Krosno
|
Wysłany: 2015-04-03, 12:28
|
|
|
Zdjecie wrzuce jak bede przy motorze, a teraz zima nadeszła to płozy musiałem do motoru zamowić zeby pośmigać |
|
|
|
|
|