YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Rejestracja moto z USA
Autor Wiadomość
ttom 



Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 55
Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 1692
Skąd: Nomad
Wysłany: 2010-07-19, 22:38   

wolf, wydrukuj TO i TO.
Do tego jeszcze instrukcja (choć w linkach te dane są). I styknie.
Jak robiłem mi styknęło... Problem pewnie będzie z mocą bo nie ma nigdzie. Ja podałem, że 40koni, diagnosta sobie przeliczył na kW i gitarrra...
_________________
Bo w życiu chodzi o to, żeby nadać mu sens... :pokooj:
 
 
wolf 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 44
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 464
Skąd: zadupie w CK
Wysłany: 2010-08-05, 15:57   

Uff udalo sie zarejestrowac motora lol
Info dla potomnych, nie trzeba zadnego rzecoznawcy tylko dobrego diagnoste, bo mi sie udalo to dopiero u 2, ktoremu byly potrzebne juz nie pamietam jakie dane ale w 100% wystarczyly mi ze sciagi o danych technicznych z tutejszego forum.... lecze bylo kilka nie pelnych informacji, wiec pozwole sobie je uzupelnic a ktore znalazlem w sieci.
Zaznaczam ze dane te dotycza V-Stara xvs 650 w wersji Custom i tego po niby feciliftingu, bo nie wiem czemu niektore dane sie roznily od starszej wersji shock
Kod:
Dane techniczne:

Zużycie paliwa 6 l/100 km
Prędkość maksymalna 160 km/h
Moc silnika: 29.4 kW / 40.0 koni przy 6500 obrotach
Maksymalny moment obrotowy 51.00 Nm (5.2 kgf-m or 37.6 ft.lbs) przy 3000 RPM

Wymiary 
Długość całkowita: 2340 mm
Szerokość całkowita: 880 mm
Wysokość całkowita: 1070 mm
Wysokość siedziska: 695 mm
Rozstaw osi: 1610 mm
Prześwit: 140 mm
Promień zawracania: 3100 mm

Waga
Waga sucha: 214 kg
Waga z olejem oraz paliwem: 227 kg
Dopuszczalne maksymalne obciążenie pojazdu: 180
Dopuszczalna masa całkowita pojazdu: 407 kg
Dopuszczalne maksymalne naciski na poszczególne osie 1/2: 1.42 kN/2.65 kN <--- te dane akurat wziolem od Classica bo nie moglem znalezc do Customa ale chyba zbytnio sie nie roznia

Silnik 
Typ: chłodzony powietrzem, 4-suw, SOHC
Układ cylindrów: 2-cylindrowy z układem V
Pojemność: 649 ccm
Średnica cylindra x Skok tłoka: 81 mm x 63 mm
Stopień Sprężania: 9 : 1
Ciśnienie w cylindrze: min 10bar, norm 11bar, max 12bar
Obroty biegu jałowego (luz): min 1150obr/min, max 1250obr/min
Rozruch: rozrusznik elektryczny
Układ smarowania: mokra miska olejowa

Gatunek oleju oraz ilość 
SAE 10W40
 
Wymiana okresowa: 2,6 l
Wymiana z filtrem oleju: 2,8 l
Całkowita pojemność: 3,2 l

Olej przekładni głównej (wał Kardana)
Gatunek: SAE 80 API GL-4
Pojemność: 0,19 l

Zbiornik paliwa
Rodzaj paliwa: PB 95 (benzyna 95- oktanowa)
Całkowita pojemność zbiornika: 16 l
W tym rezerwa: 3 l

Gaźniki
Typ x ilość: BDS28 x 2
Producent: MIKUNI

Typ sprzęgła
Sprzęgło cierne wielotarczowiec mokre

Przekładnia
Napęd pierwotny: przekładnia zębata
Przełożenie napędu pierwotnego: 68/38 (1.780)
Napęd wtórny: wałek napędowy
Przełożenie napędu wtórnego: 19/18 x 32/11 (3.071)
Typ skrzyni biegów: 5- biegowa sekwencyjna
Sterowanie skrzynią biegów: nożna dźwignia zmiany biegów (lewa noga)

Biegi:
1 - 38/14 (2.714)
2 - 38/20 (1.900)
3 - 35/24 (1.458)
4 - 28/24 (1.167)
5 - 29/30 (0.967)

Rama
Konstrukcja ramy: kołyskowa
Kąt skrętu głowicy kierownicy: 35 stopni
Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy: 153 mm

Ogumienie
Przód: 100/90 ZR19 (57S) dętkowe
Tył: 170/80 ZR15 (77S) dętkowe

Koła 
Przód:
typ- szprychowe
rozmiar- 19 x MT2.50
Tył: typ- szprychowe
rozmiar- 15M/C x MT3.50

Hamulce
Przód:
typ- pojedynczy hamulec tarczowy
włączanie- ręczna dźwignia hamulcowa (prawa ręka)
Tył:
typ- bęben hamulcowy
włączanie- nożna dźwignia hamulcowa (prawa noga)

Zawieszenie
Przód: widelec teleskopowy / sprężyna śrubowa z amortyzatorem olejowym / 140 mm
Tył: wahacz / sprężyna śrubowa z amortyzatorem olejowo-gazowym, regulacja obciążenia wstępnego / 86 mm

Instalacja elektryczna
System zapłonu: T.C.I (digital)
Wytwarzanie prądu: alternator 14V 20A
Akumulator: GT12B-4 10Ah 12V

Pozdro
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2011-04-30, 19:51   

mam pytanko.
Posiadam umowę kupna pomiędzy firmą " autohandel" Jan Kowalski a mną. Firma nie jest płatnikiem Vat, czy w takim razie bede musiał opłacić 2% podatku w U.S. ?

[ Dodano: 2011-04-30, 19:52 ]
Moto nie zarejestrowane, sprowadzone z USA. Opłaty celne, przegląd zerowy, tłumaczenia
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
gang69 



Rocznik: 2007
Wiek: 45
Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 135
Skąd: Pszczyna
Wysłany: 2011-05-01, 15:13   

zobacz czy w papierach celnych nie masz opłaconego cła +vat (od razu).Dlaczego chcesz coś płacić w US?

[ Dodano: 2011-05-01, 15:18 ]
jak nie masz przy motorze tablic z US to musisz mieć piseme oświadczenie od (Gościa ,Firmy) że motocykl sprowadził bez tablic a je pozostawił w urzędzie w US.Inaczej rejestracja jest nie możliwa od nowego roku.
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2011-05-01, 22:59   

tak,jest że tablić nie ma, cło i Vat opłacoene, jest dokument z Urzędu Celnego
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
gang69 



Rocznik: 2007
Wiek: 45
Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 135
Skąd: Pszczyna
Wysłany: 2011-05-02, 10:55   

to ja pomyliłem sie z tym U.S. (myślałem że chodzi Ci o USA hahah). http://www.ubezpieczenie....oku/47,262.html tu masz wszystko.
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2011-05-02, 12:04   

No wszystko wyjaśnione. Niestety musiałem ponieść opłatę od czynności cywilno-prawnej, czyli PCC-3 w wysokości 2 %. Gdyby firma, od której kupiłem motocykl była płatnikiem Vat, to bym nie płacił. Przy okazji. Nie wymagane jest ubezpieczenie OC przy pierwszej rejestracji pojazdu sprowadzonego. Potrzebne będzie do wglądu w momencie wydania stałego dowodu rejestracyjnego . Motocykl zarejestrowany ;p
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Pawlo 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2016
Wiek: 107
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 401
Skąd: Józefów k.Otwocka
Wysłany: 2011-05-10, 00:07   

witek1965 napisał/a:
Nie wymagane jest ubezpieczenie OC przy pierwszej rejestracji pojazdu sprowadzonego. Potrzebne będzie do wglądu w momencie wydania stałego dowodu rejestracyjnego . Motocykl zarejestrowany ;p

Ode mnie nie żądali OC przy rejestracji, jak i również przy odbiorze stałego dowodu. Pewnie zależy to od humoru urzędnika.
Opłata 2% wg wyceny z magicznej książki i nie ma dyskusji. W momencie oporu petenta urzędniczka wykazała bardzo duże zaangażowanie w ratowanie budżetu państwa i zrobiła się lekko podminowana :evil:
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2011-05-10, 00:22   

Pawlo napisał/a:
Opłata 2% wg wyceny z magicznej książki i nie ma dyskusji


w magicznej książce nie ma takiego motocykla jak XVS 1100 po 2008 roku.Jest XVS 950 XVS 1300, a 1100 i 650 ni mo. W 2007 roczniku jest ;D
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Pio Trek 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 60
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 618
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2011-05-24, 19:23   

straszny mam metlik w glowie, to jak to jest, gosc kupil w USA, zrejestrowal w DE, teraz sprzedaje w PL, co nalezy do kupujacego ?
 
 
lubora 


Rocznik: 2006
Dołączył: 02 Maj 2011
Posty: 11
Skąd: ny
Wysłany: 2011-07-23, 00:46   nowy dowod rejestracyjny

czesc, potrzebuje pomocy,chodzi o to ze jestem w trakcie rejestracji mojej yamachy xvs1100 silverado,specjalnie napisalem cala nazwe bo mam problem co wpisac w dowodzie, dzisiaj wlasnie bylem w wydziale komunikacji z kompletem dokumentow wszystko szlo dobrze do momentu kiedy pani poprosila mnie o sprawdzenie tego co wpisala w tymczasowym dowodzie rejestracyjnym czy sie zgadza i w dowodzie jest napisane:yamaha v-star. i tyle wiec powiedzialem grzecznie pani w okienku ze wydaje mi sie ze to troche malo,ona stwierdzila ze przepisala to co napisal diagnosta na przegladzie,ale zaznaczyla ze jesli pojade do tego diagnosty i razem zredagujemy jak ma sie wlasciwie nazywac motocykl to pani z okienka tak napisze w tym trwalym dowodzie ktory mam dostac pozniej ,z diagnosta nie bedzie zadnego problemu bo to moj kuzyn i napisze co bede chcial i tu moja prosba bo wlasciwie nie wiem jak to ujac w tym dowodzie czy to ma byc tylko yamaha 1100,czy moze vstar 1100 czy vstar 1100 silverado no nie wiem,prosbe kieruje glownie do posiadaczy tego modelu zeby zechcieli zerknac do swoich dowodow rejestracyjnych jak to u nich jest napisane nadmienie ze motocykl przywiozlem z usa tam go uzytkowalem i w amerykanskim dowodzie to byla yamaha vstar1100 silverado kupowalem ja u dallera i on ja tak zarejestrowal.bardzo prosze o pomoc bo chcialbym w poniedzialek zalatwic sprawe i zaczac w koncu jezdzic.
 
 
shg 


Model: SYMPATYK
Wiek: 44
Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 36
Skąd: wrocław
Wysłany: 2011-07-23, 00:57   

wydział komunikacji interesuje tylko to co diagnosta Ci wpisze więc wg własnego widzimisię w urzędzie tego nie zmienisz. Sam szukałem kiedyś jak poprawić moc swojej maszynki bo miałem złą wpisaną w dowodzie ale że jestem z natury leniwy i nie chce mi się pierdołami zajmować to olałem temat bo musiałbym właśnie jechać do diagnosty na zmianę danych technicznych a potem czekać na nowe papiery tylko po to żeby w dowodzie podnieść moc o kilka kW.
W Twoim przypadku nie rozumiem właśnie skoro diagnostą jest Twój kuzyn to dlaczego masz co innego niż w amerykańskich papierach? Poza tym co to za różnica co tam masz wpisane? Jak kupowałem swojego byłego v-stara to miałem w dowodzie yamaha XVS65A choć inni mieli XVS650 albo XVS 650A albo v-star, ogólnie ile różnych diagnostów tyle różnych wpisów w dowodach :)
_________________
vtx1800n3
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2011-07-23, 13:20   

lubora, V-Star to V-Star, Silverado to nie jest model, tylko opcja wyposażenia. Są różnice w oznaczeniu modelu, ale tego nie ma w dowodzie rejestracyjnym.
# » V STAR 1100 CLASSIC CAST (XVS11AWV)
# » V STAR 1100 CLASSIC CAST CA (XVS11AWVC)
# » V STAR 1100 CUSTOM W/FLAMES (XVS11V-F)
# » V STAR 1100 CUSTOM W/FLAMES (XVS11VC-F)
# » V STAR 1100 SILVERADO (XVS11ATV)
# » V STAR 1100 SILVERADO (XVS11ATVC)
# » V Star 1100 Midnight Custom (XVS11V)
# » V Star 1100 Midnight Custom CA (XVS11VC)

to wszystkie z 2006 roku

Ja mam w dowodzie napisane : XVS 1100 DRAG STAR
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
lubora 


Rocznik: 2006
Dołączył: 02 Maj 2011
Posty: 11
Skąd: ny
Wysłany: 2011-07-23, 20:30   

dziekuje za info chyba wpisze tak jak bylo napisane w usa i po sprawie ,dlatego tak draze temat bo niebylem sporo czasu w polsce i zauwazylem ze wiele sie zmienilo ,niechcialbym miec problemow przez zle wpisy w dowodzie np z policja bo w moim regionie policja jest o dziwo dosc dobrze obcykana z motocyklami szczegolnie dwoch ktozy tez jezdza na sluzbowych moto ,znaja sie albo tylko udaja,ale sa bardzo drobiazgowi dwa dni temu zatrzymali mnie na avo ,to 60 letni motocykl i pytali dlaczego w dowodzie niema wpisane najwiekszego dopuszczalnego nacisku osi dowod jest tak stary prawie jak motocykl i nawet niema rubryki na jakies naciski,jeszcze zasugerowali ze powinienem go wymienic a to jest wlasnie najfajniejsze ze ten dowod jest tak stary.moze ktos podesle mi skana dowodu oczywiscie bez danych osobowych jak ma to wpisane ,dziekuje.
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2011-07-23, 20:42   

lubora napisał/a:
to 60 letni motocykl ........... dowod jest tak stary prawie jak motocykl i


bez kitu to nawet szyby nie trzymają. Co ten dowód to zeszyt 96-kartkowy ? co roku obowiązkowy przegląd techniczny, nawet jeżeli był co jakiś czas omijany to i tak minęło 51 lat a miejsca na pieczątki przeglądów jest bodajże 6. Daj spokój.
A wracając do tematu-diagnosta powinien wpisać dokładnie to co jest wpisane w dokumencie zakupu i Title'u a nie co chce. Za dużo kombinacji. Wpisuj co jest na fakturze i Titlu i po wszystkiemu.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
lubora 


Rocznik: 2006
Dołączył: 02 Maj 2011
Posty: 11
Skąd: ny
Wysłany: 2011-07-24, 12:31   

a jednak "bez kitu" avo jest w jednych rekach od nowosci pierwszym wlascicielem i jak dotad jedynym jest moj tato, pogladaj dowod z tamtych czasow a zobaczysz jak on wtedy wygladal,oczywiscie nie mial wygladu zeszytu 96 kartkowego , ale nieco sie roznil od obecnych zreszta w wspolczesnych jesli sie skonczy miejsce na pieczatki a zalezy ci na starym dowodzie bo np ma dla ciebie wartosc sentymentalno-rodzinna diagnosta wypisuje "zaswiadczenie o przeprowadzonym badaniu technicznym pojazdu"ze wszystkimi pieczatkami,pozatym jest jeszcze inna opcja aby nie potrzebowac przegladu pojazd musi byc zabytkowy,przy weteranach taki stary dowod ma rownie wazne znaczenie dla kolekcjonera jak sam pojazd.
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2011-07-24, 13:22   

lubora, wiem jak wygladał stary dowód bo sam takie miałem. Stary schował w folie i wyrób sobie nowy ot co, zawsze można zgłosić zaginięcie, pozbędziesz się kłopotu z policja. Zaświadczenie diagnosta natomiast wystawiał po to, zeby udać się do wydziału komunikacji. Oni wydawali nowy dowód i wbijali datę następnego przeglądu. Inaczej nie mógł diagnosta zrobić, bo jak nie miał miejsca na pieczątkę to musiał wystawić zaświadczenie, tak jest do dziś.

[ Dodano: 2011-07-24, 13:22 ]
Zwracam honor.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
lubora 


Rocznik: 2006
Dołączył: 02 Maj 2011
Posty: 11
Skąd: ny
Wysłany: 2011-07-24, 17:00   

Witek1965,ciesze sie ze sie rozumiemy ;d w kwesti starego dowodu,nie mniej jednak troche zaluje ze procz Ciebie i shg nikt wiecej nie udzielil sie na forum w kwesti tego wpisu w dowodzie yamahy,rozumiem ze jest niedziela i wiekszosc woli pojezdzic na moto niz siedziedz przed kompem ,ale liczylem na wieksze zangazowanie kolegow motocyklistow,dziekuje za mozliwosc opisania mojego problemu i za udzielona pomoc :brawo:
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2011-07-24, 19:49   

lubora, spoko. Po to tutaj jesteśmy. Nieważne ile osób udzieli odpowiedzi, ważne, że są one dobre. Ludzie pewnie czytali i ocenili, ze skoro jest dobrze napisane to po co powielać.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Robrob 



Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1707
Skąd: Dziki Wschód
Wysłany: 2011-07-28, 06:52   

Nie ma sensu poprawić tego co jest dobre, a Witak wie co mówi/pisze
_________________
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!


XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group