YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z alarmem
Autor Wiadomość
stasork 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2000
Dołączył: 08 Cze 2014
Posty: 69
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2014-10-31, 17:03   Problem z alarmem

Mam alarm w motorze firmy patroline 447 i pojawił się kłopot. Kolega BEZ mojej wiedzy próbował usiąść na motorze. Po przełączał (pobawił się) przełącznikami. Alarm z daleka wyłączyłem chopa opierdoliłem i kłopot.
Po około 3 godzinach podchodzę do motoru a tam kierownica prawie wyprostowana, kierunkowskaz włączony (sam przycisk), zapłon nie pamiętam. Alarm wydaje ciche szybkie piknięcia. Licznik km trasy się co chwile resetuje do 0, a alarm nie reaguje na pilota. Kiedy wsadzam kluczyki do stacyjki to słychać 1 głośny sygnał i znowu nieprzerwany ciąg szybkich "bipnięć".
Co się mogło spieprzyć, jak to naprawić. Da się jakoś zresetować alarm?
PS. Zgubiłem swoją instrukcje obsługi, czy ktoś mógłby mi ją podesłać?
PS2. Alarm montował mechanik.
_________________
Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki. Na cuda trzeba 2 dni poczekać.
 
 
Beny 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2011
Wiek: 49
Dołączył: 19 Sie 2012
Posty: 542
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2014-10-31, 17:05   

najpierw sprawdź akumulator
_________________
GKP: XVS650 > XVS1300 CU (STRYKER) > BMW R1200GS 😳
 
 
stasork 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2000
Dołączył: 08 Cze 2014
Posty: 69
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2014-10-31, 18:45   

Temat do zamknięcia.
Bezpieczniki... ale wstyd.
_________________
Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki. Na cuda trzeba 2 dni poczekać.
 
 
pyra 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Gru 2011
Posty: 5355
Skąd: pyrlandia
Wysłany: 2014-10-31, 21:32   

to nie wstyd, tylko podpowiedź dla następnych
_________________
Bo droga jest celem
 
 
stasork 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2000
Dołączył: 08 Cze 2014
Posty: 69
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2014-11-01, 13:07   

Wstyd bo jestem elektrykiem (co prawda górnik ale jednak).
Z tego co się orientuje to w alarmach firmy patroline oprócz standardowych pipnieć i bipnięć są niestandardowe sygnały dla serwisanta (nie wiem jakie, w necie nie znalazłem), a ciche ciągłe bipnięcia to będzie brak zasilania. Co do zerowania licznika TRIP to odpowiedzialny jest także ten bezpiecznik (5A- Back-up).
_________________
Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki. Na cuda trzeba 2 dni poczekać.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group