YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
yamaha stratoliner
Autor Wiadomość
winiar 


Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 47
Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 1363
Skąd: z Polski
Wysłany: 2014-12-22, 23:13   

Soft ale co maja napisac Ci u ktorych to nie wystapilo? Ja sie z tym nie spotkalem i mam nadzieje ze nie spotkam. Moze to jest jak z wiekszoscia : jak uzywasz tak masz? Dla przykladu : moja zona posiada Skode Fabie 1,2 tsi i jak poczytasz na forach to nikt nie poleca bo nie mozna zagazowac bo sie nie oplaca, rozrzad itp a u niej nic. Kupilbym taki sam silnik tylko 105 KM bo pewnie lepszy fun z jazdy niz z tych KM ktore sa teraz pod maska. Ja znow mialem swego czasu nowa Toyote Avensis i w zyciu jej nie polece pomimo tego ze internet ja poleca bo niezawodna itp. Mi sie psula i tyle. Stary model byl ok ale mi go ukradli lol , wiec chyba tez do bani lol
W przypdku XV 1900 z 2006 r nie mam nic z uwag! Ani nakretka ani skrzynia. Daj Boże bym nie musial odwolywac tych slow ale jesli tak sie stanie napewno napisze. ;D i bron Boze nie mam nic, ze piszesz o tych defektach ;D

Jacek dzieki ale mojego nikt nie kupi bo za drogi ;d ;D a wiesz jak jest. Ogloszenie wisi do poczatku sezonu a potem dalej bede jezdzil...
_________________
winiar dobre pomysły, dobry smak ... a lepsze motocykle ... to miłość ...

XV 1900 Roadliner S
 
 
soft 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 53
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1489
Skąd: Zamość
Wysłany: 2014-12-23, 01:12   

winiar, ja myślę że w większości może być ok i Ci ludzie właśnie nie piszą bo i po co. U tych co wystąpiły defekty to zapewne jest splot specyficznego użytkowania, może klimatu, materiałów eksploatacyjnych (oleje) i szczęścia.
_________________
XV1900 Stratoliner Midnight
 
 
Jacek79 


Model: MS1900
Rocznik: 2007
Dołączył: 14 Wrz 2014
Posty: 126
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-12-23, 08:24   

RTP napisał/a:
Dzięki koledzy Soft i Jacek79 ;D
Jacek79, czekam na wiadomość na PW - z góry dzięki ;-)


RTP, z tego co widzę to masz już motocykl więc być może już jakieś doświadczenie w kupowaniu masz. Jeśli już coś oglądasz i jest to w atrakcyjnej cenie to w miarę możliwości sprawdź motocykl, bo kupijąc dwa kółka musisz maksymalnie zadbać o bezpieczeństwo a kupując coś tanio nie zawsze znaczy dobrze. Bezpieczeństwo przedewszystkim i warto za nie dopłacić, dlatego zacznij szukanie na forum bo tu nikt Ci kitu mie wciśnie.
 
 
RTP 


Model: MS1900
Rocznik: 2007
Dołączył: 17 Lis 2014
Posty: 323
Skąd: Z lasu
Wysłany: 2014-12-23, 12:49   

Jacek79, zgadza się. Mam już ponad 4 lata DS650C i kupiłem ją od kolegi z forum ... za dużo nie szukałem w tamtym czasie bo egzemplarz godny był kupna .
Za wszelką pomoc dziękuję.
 
 
andrzejnow666 



Model: MS1900
Rocznik: 2009
Wiek: 51
Dołączył: 21 Paź 2011
Posty: 744
Skąd: Łabiszyn
Wysłany: 2015-03-19, 10:20   

ile Wam spalają Wasze Midnight Stary 1900. Ja jestem po pierwszym tankowaniu po zakupie i lekko się zdziwiłem bo mi wyszło 9,7 l. Oczywiście, jak to na początku by się nacieszyć nowym nabytkiem, było cały czas odkręcanie na maksa, hamowanie i znowu odkręcanie, ale i tak wydaje mi się to trochę dużo. Nie jechałem też nim dalej niż 70 km na raz. Mam w swoim power commandera i wydechy hard crome i na tą chwilę nie wiem czy ktoś wgrywał jakieś mapy tam. Czy to moze mieć aż taki duży wpływ na spalanie ?. Jak szukałem w sieci to podają od 6 do 8,5 l./ 100 km.
Jeżeli trzeba to proszę admina o założenie tematu np. Spalanie Midnight Star 1900, ale chyba na razie nie ma takiej potrzeby
 
 
pyra 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Gru 2011
Posty: 5354
Skąd: pyrlandia
Wysłany: 2015-03-19, 19:44   

andrzejnow666 napisał/a:
Jeżeli trzeba to proszę admina o założenie tematu
sam, też możesz to zrobić ;)
_________________
Bo droga jest celem
 
 
andrzejnow666 



Model: MS1900
Rocznik: 2009
Wiek: 51
Dołączył: 21 Paź 2011
Posty: 744
Skąd: Łabiszyn
Wysłany: 2015-03-19, 19:54   

pyra napisał/a:
sam, też możesz to zrobić

wiem ale na razie jest tak mało postów w dziale Stratoliner 1900, że póki co ja nie widzę takiej potrzeby ale jeśli jest taka wola moda to nie ma problemu będzie założony i będzie przejrzyściej ;)
 
 
winiar 


Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 47
Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 1363
Skąd: z Polski
Wysłany: 2015-03-19, 20:37   

andrzejnow666, nie wiem jak jest z PC ale FI200 można samemu regulowac i przez to zmniejszać ilośc spalanego paliwa ale tez regulować tym samym przyśpieszanie ;D . Jeśli chodzi o spalanie to jest to w okolicach 6-6,3 ale potrafił i spalić 7. W górach przy wolnej jeździe wychodziło mi około 5,5 l.
_________________
winiar dobre pomysły, dobry smak ... a lepsze motocykle ... to miłość ...

XV 1900 Roadliner S
 
 
Żółw 



Model: RS1700
Rocznik: 2009
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 4528
Skąd: W-wa Bemowo
Wysłany: 2015-03-19, 21:42   

winiar, z FI2000 wg mnie jest spory problem z ustawieniem optymalnego spalania (problem znam z autopsji). Czynność ustawienia FI2000 jest banalna ale dopasowanie go do parametrów motocykla i stylu jazdy może nastręczać już pewnych problemów (wynikających z doświadczenia użytkowania). W to wchodzą również zainstalowane akcesoria, masa kierowcy, prędkość w poszczególnych fazach jazdy itd itd. - wg mnie powinno się to zrobić na hamowni ale koszty przy każdym ustawieniu będą dość znaczne. U mnie spalanie zmienia się (oczywiście zależnie od ustawienia) od 5,9 do 9,5 więc jest to dość znacząca różnica sięgająca ponad 60% wartości spalania (nie licząc kosztów :/ ).
_________________
The man makes the patch, the patch don't make the man!!!
 
 
winiar 


Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 47
Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 1363
Skąd: z Polski
Wysłany: 2015-03-19, 21:53   

Żółw, masz 100% racji. Próbowałem różnych kombinacji i stąd tez pisze o mocy i spalaniu. Na długich trasach pomiędzy tankowaniami skok o jeden czasem powodował różnice w spalaniu o 0,5 l. Dawał tez odczuwalną zmianę mocy. Nie wiem gdzie masz zamontowany ale ja mam pod siodłem, więc bardzo łatwy dostęp i tankując można się bawić.
_________________
winiar dobre pomysły, dobry smak ... a lepsze motocykle ... to miłość ...

XV 1900 Roadliner S
 
 
Żółw 



Model: RS1700
Rocznik: 2009
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 4528
Skąd: W-wa Bemowo
Wysłany: 2015-03-19, 22:12   

Również mam pod siodłem ale taka zabawa (z niewiadomym) mnie osobiście irytuje. Przy zmianie ustawień o 1 wyszło mi kiedyś 2l/100km - fakt testowałem przyspieszenie 0-100 ale 2l. :shock: Zasięgnąłem info za wielką wodą na forum ale tam są podobne opinie. Nie wiem jak Tobie ale mnie nie bardzo się widzi zmiana ustwień co tankowanie poprzez zdejmowanie siedzenia i grzebanie kluczykiem lub śrubokręcikiem z Victorinoxa... Mało praktyczne rozwiązanie bez hamowni ... Cobra dała dupy pełną ... dupą :)
_________________
The man makes the patch, the patch don't make the man!!!
 
 
winiar 


Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 47
Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 1363
Skąd: z Polski
Wysłany: 2015-03-19, 22:14   

Żółw, ja to robiłem jak zakupiłem moto bo strasznie mnie interesowało jak to wpływa na moc i przede wszytstkim na spalanie ale już tego też nie tykam ;D
_________________
winiar dobre pomysły, dobry smak ... a lepsze motocykle ... to miłość ...

XV 1900 Roadliner S
 
 
Żółw 



Model: RS1700
Rocznik: 2009
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 4528
Skąd: W-wa Bemowo
Wysłany: 2015-03-19, 22:16   

A ja kupiłem w listopadzie i jeszcze nie mogę dojśc do ładu i składu - i na hamowni się skończy pewnie :) Co raz to inne spalanie...
_________________
The man makes the patch, the patch don't make the man!!!
 
 
winiar 


Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 47
Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 1363
Skąd: z Polski
Wysłany: 2015-03-19, 22:17   

znajdziesz to najbardziej optymalne metodą prób i błędów.
_________________
winiar dobre pomysły, dobry smak ... a lepsze motocykle ... to miłość ...

XV 1900 Roadliner S
 
 
Żółw 



Model: RS1700
Rocznik: 2009
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 4528
Skąd: W-wa Bemowo
Wysłany: 2015-03-19, 22:21   

winiar napisał/a:
znajdziesz to najbardziej optymalne metodą prób i błędów.


Wiem bo do tego się niestety przygotowałem ale to mnie właśnie przeraża w FI2000 ;D
_________________
The man makes the patch, the patch don't make the man!!!
 
 
andrzejnow666 



Model: MS1900
Rocznik: 2009
Wiek: 51
Dołączył: 21 Paź 2011
Posty: 744
Skąd: Łabiszyn
Wysłany: 2015-03-20, 10:12   

gdzieś doczytałem, że PC można regulować przez podłączenie do kompa przez port usb, co jeżeli jest prawdą to moim skromnym zdaniem jest gorsze niż kręcenie śrubokrętem w FI2000. Więc chyba puki nie zacznę jeździć częściej i dalej to będę to obserwował biernie. Pewnie gdy ten poziom spalania się utrzyma to bez hamowni się nie obędzie :(
Najgorsze jest to, że nie wiem czy chociaż coś zyskuję spalając tyle paliwa. Przesiadłem się z DS 1100 i jak dla mnie ta MOOOOOC to ogień. Musiałbym dać się komuś przejechać co lata na wszystkim seryjnym, a ja poleciałbym na jego sprzęcie wtedy byłoby już jakieś porównanie.
Teraz już zapytam tak na przyszłość orientuję się ktoś gdzie w promieniu do 200 km. od Bydgoszczy jest jakaś hamownia z załogą, która jest obeznana w urządzeniach typu PC i potrafiąca "pisać " mapy. Jakbym musiał się tam jednak wybrać to w PC mam 3 przyciski do zaprogramowania. Można by ustawić np. tryb sport, normalny i deszcz. No i ciekawe ile to kosztuje, bo pewnie się okaże, że może taniej będzie wrócić do oryginału ( a jego dźwięk jakoś do mnie nie przemawia ) wliczając w to nawet jego zakup.
 
 
MARSINUS 



Model: RS1600
Rocznik: 2006
Wiek: 46
Dołączył: 12 Sty 2010
Posty: 1362
Skąd: Robotnicza Wieś
Wysłany: 2015-03-20, 10:22   

andrzejnow666 Wszystko jest w internecie, nic tylko korzystać ;) Ustawienia można zmieniać guzikami, a mapy modyfikować przez kompa.

https://www.youtube.com/watch?v=xf9FOeefo2M

[ Dodano: 2015-03-20, 10:26 ]
Ponadto przejedź się "normalnie" i wtedy sprawdź ile Ci pali.

Masz silnik 1,9 i sprawdzasz jego możliwości więc się nie dziw, że żłopie.

Może poprzedni właściciel miał ustawione parametry "na bogato" :D

[ Dodano: 2015-03-20, 10:29 ]
O i jeszcze jeden

https://www.youtube.com/watch?v=oVDZaAZ5Yo8

[ Dodano: 2015-03-20, 10:30 ]
I następny

https://www.youtube.com/watch?v=0cf3UH0i2Gg
_________________
"Mądry głupiemu ustępuje
Ale co, gdy głupi się z tego nie raduje..."
Jak ja lubię KNŻ ;)
 
 
andrzejnow666 



Model: MS1900
Rocznik: 2009
Wiek: 51
Dołączył: 21 Paź 2011
Posty: 744
Skąd: Łabiszyn
Wysłany: 2015-03-20, 12:01   

MARSINUS napisał/a:
Ponadto przejedź się "normalnie" i wtedy sprawdź ile Ci pali.

i pewnie przejadę się do Ciebie, bo ja te lub podobne filmiki widziałem, ale nie za bardzo wiem o co tam biega
 
 
MARSINUS 



Model: RS1600
Rocznik: 2006
Wiek: 46
Dołączył: 12 Sty 2010
Posty: 1362
Skąd: Robotnicza Wieś
Wysłany: 2015-03-20, 12:21   

Hehe to za dużo nie spalisz ;)
_________________
"Mądry głupiemu ustępuje
Ale co, gdy głupi się z tego nie raduje..."
Jak ja lubię KNŻ ;)
 
 
andrzejnow666 



Model: MS1900
Rocznik: 2009
Wiek: 51
Dołączył: 21 Paź 2011
Posty: 744
Skąd: Łabiszyn
Wysłany: 2015-03-20, 14:04   

MARSINUS napisał/a:
Hehe to za dużo nie spalisz

ale przynajmniej oświecisz mnie i przełożysz mi na polski co i jak stary "wyspiarzu" :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group