YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Strzelanie z rury ,spalanie ? wydech Kaliński
Autor Wiadomość
mustang 


Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2000
Dołączył: 28 Lip 2013
Posty: 46
Skąd: Radomsko
Wysłany: 2014-05-02, 09:45   Strzelanie z rury ,spalanie ? wydech Kaliński

Siema, kilka dni temu do mojej Gwiazdy załadowałem nowe wydechy Kalińskiego ... po założeniu stwierdzam brzmi soczyście słychać je w całym mieście :) ... ale zauważyłem że przy odpuszczeniu manetki sobie moto strzela ... byłem u kumpla mechanika, przejechał się na DS i powiedział nic przy gaźnikach robić nie trza ... ale się zastanawiam

1.czy to strzelanie nie wpływa jakoś niekorzystnie na moto ?
2.a drugie pytanie czy może się zwiększyć spalanie po wymianie wydechów bo coś mi się wydaję że więcej moto ssie

z góry dodaje ,że jestem jak narazie amatorem w kwestiach mechanicznych motocykla więc mam nadzieję że moje pytania nie są bardzo głupie :)
 
 
HELLOWEEN 



Model: SYMPATYK
Wiek: 58
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 1557
Skąd: Nomad
Wysłany: 2014-05-02, 10:07   

Poczytaj tutaj http://yamaha-dragstar.pl/viewtopic.php?t=120 i poszukaj na forum.
_________________
Bądź zawsze sobą! Pojebanych też lubią...

Oprócz marzeń warto też mieć wódkę i fajki...

Światem rządzi miłość. Ja na przykład kocham się napić...
 
 
remol71 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 53
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1858
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-05-02, 11:05   

mustang napisał/a:
czy może się zwiększyć spalanie po wymianie wydechów bo coś mi się wydaję że więcej moto ssie


Wydech niedopasowany, to i więcej ssie. Temat szeroki jak morze. Pisałem kiedyś o tym zjawisku, ale 3/4 userów nie daje temu wiary :D
_________________
Suzuki V-Strom 1050 XT
 
 
gregorr77 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 46
Dołączył: 26 Wrz 2013
Posty: 27
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-05-02, 12:42   

Zobacz "System dopalania spalin " może trzeba zaślepić .
Więcej możesz poczytać tutaj
http://yamaha-dragstar.pl/viewtopic.php?t=1802
_________________
Grzesiek
 
 
mustang 


Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2000
Dołączył: 28 Lip 2013
Posty: 46
Skąd: Radomsko
Wysłany: 2014-05-02, 14:12   

a co z tym strzelaniem? może to coś uszkodzić? bo sumie mi to nie przeszkadza aż tak bardzo ale nie chciałbym aby coś się stało DS
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2014-05-04, 23:58   

każda ingerencja w układ wymaga stosownych regulacji. Poczytaj na ten temat co napisał remol71, Patryk_C i kilka innych osób.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
MARSINUS 



Model: RS1600
Rocznik: 2006
Wiek: 46
Dołączył: 12 Sty 2010
Posty: 1362
Skąd: Robotnicza Wieś
Wysłany: 2014-05-05, 07:44   

mustang napisał/a:
a co z tym strzelaniem? może to coś uszkodzić? bo sumie mi to nie przeszkadza aż tak bardzo ale nie chciałbym aby coś się stało DS


Poczytaj poczytaj to wiele się dowiesz, a uszkodzić możesz zawory i gniazda zaworowe...

mustang napisał/a:
byłem u kumpla mechanika, przejechał się na DS i powiedział nic przy gaźnikach robić nie trza ...


Nie trza je ino zsynchronizować...
_________________
"Mądry głupiemu ustępuje
Ale co, gdy głupi się z tego nie raduje..."
Jak ja lubię KNŻ ;)
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2014-05-05, 09:57   

sama synchronizacja nie pomoże.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
MARSINUS 



Model: RS1600
Rocznik: 2006
Wiek: 46
Dołączył: 12 Sty 2010
Posty: 1362
Skąd: Robotnicza Wieś
Wysłany: 2014-05-05, 15:05   

Witek, a gdzież ja to napisałem ?
_________________
"Mądry głupiemu ustępuje
Ale co, gdy głupi się z tego nie raduje..."
Jak ja lubię KNŻ ;)
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2014-05-05, 16:38   

MARSINUS napisał/a:
Nie trza je ino zsynchronizować...
tu brakuje przecinka - pytanie gdzie ? Ja zinterpretowałem tak :
Nie, trzeba nic robić przy gaźnikach, trzeba je tylko zsynchronizować.
Twój post z 7:44
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Krzysztof K. 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Wiek: 60
Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 72
Skąd: Wolbórz
Wysłany: 2014-06-13, 22:31   

Cytat:
masz problem szczelanie w tlmnikach to se zmostkuj.
Tømniki Kalinskiego
_________________
>> FREE STAR <<


Honda Pan-European ST1300 2009
 
 
Janusz.. 


Model: BĘDZIE
Rocznik: 2001
Dołączył: 06 Lip 2014
Posty: 4
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2014-08-24, 12:25   Strrzały z rury

Witam, ja też mam ten sam problem- czyli głośne i częste strzały z rur przy odpuszczeniu manetki. Ja mam jednak YAMAHE 1900 ROADLINER więc wtrysk. Tłumiki cobry. Może ktoś poradzi coś sensownego jak się pozbyć tych strzałów.
 
 
robert bagan 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2011
Wiek: 51
Dołączył: 14 Lis 2011
Posty: 55
Skąd: sokółka
Wysłany: 2014-08-24, 14:36   

Zmień filtr powietrza na k&n
_________________
Gl1800
 
 
Ruffi 



Model: XV1900 Raider
Rocznik: 2010
Wiek: 48
Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 342
Skąd: Radom
Wysłany: 2014-08-24, 16:16   

U mnie tez jest podobny efekt, filtr powietrza zmieniłem na KN. Zmiana przeprowadzona była wraz z synchro gaźnika. Praca silnika sie poprawiła ładnie trzyma obroty na rozgrzanym silniku.Natomiast mam efekt strzelania przy hamowaniu silnikiem wydechy rozwiercone żeby były głośniejsze wiec to tez moze mieć wpływ na strzelanie.Podczas normalnej jazdy nie odnotowalem strzelania tylko podczas zwalniania nie wysprzeglajac silnika.Dodam ze zmiana filtra wraz z synchro gaznikow i ustawieniem mieszanki robił specjalistyczny zakład. Nie wystarczy sobie tylko włożyć filtr KN trzeba moim zdaniem zrobić synchro gaznikow i czasami nie tylko ale to opisane zostało na forum przez kolegów
 
 
johnypl 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 52
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 982
Skąd: Głogów
Wysłany: 2014-08-24, 17:58   

Ruffi, strzelanie w rury to objaw zbyt bogatej mieszanki, więc skręć skład mieszanki o pół obrotu na każdym gaźniku, powinno pomóc.
_________________
XJ900F+ Bulgot FLHRI Bagger by Ja
MOJE EX - XVS 650 Classic, FJR 1300 (FUJARA), 1300 Midnight Star
Jeżeli uważasz że czegoś nie potrafisz, pamiętaj że Arkę zbudował amator, a specjaliści Titanika :/
http://www.youtube.com/watch?v=EdmZYu9Lths
 
 
skygge 



Model: RS1600
Rocznik: 2003
Dołączył: 12 Lip 2012
Posty: 376
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-08-24, 18:31   

johnypl napisał/a:
Ruffi, strzelanie w rury to objaw zbyt bogatej mieszanki, więc skręć skład mieszanki o pół obrotu na każdym gaźniku, powinno pomóc.


Strzelanie z wydechów przy hamowaniu silnikiem to akurat objaw za UBOGIEJ mieszanki (lub/i nieusuniętego AISa w przypadku zmiany filtra powietrza i wydechów).
Po zmianie filtra na otwarty trzeba wzbogacić mieszankę bo gaźnik dostaje za dużo powietrza i mieszanka jest za uboga. Wyjeździj bak benzyny i zobacz jak wyglądają świece - na pewno będą za jasne.
_________________
Moje fotki: http://www.skygge.com
In Heaven I am a wild ox, on Earth I am a lion, a jester from hell and shadows almighty
The scientist of darkness older than constellations, the mysterious jinx and the error in heaven's masterplan...
 
 
Ruffi 



Model: XV1900 Raider
Rocznik: 2010
Wiek: 48
Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 342
Skąd: Radom
Wysłany: 2014-08-24, 19:29   

No muszę wyjeździc bak i luknac na świeczki.Jak narazie to po wsadzaniu filtra KNa zrobiłem moze 120 km albo brak czasu na jazdę albo pogoda nie sprzyja.Dobra uwaga moze w tym tygodniu lukne na zabarwienie świeczek. Gdzie sie znajduje ta śruba do regulacji mieszanki? Mój motong nie posiada AIS i nie posiadal
Znalazłem coś takiego na necie moze komuś sie przyda
http://www.fotosik.pl/pok...3aaa3c5c5e.html
Kolego skygge co rozumiesz pod pojęciem za jasne?tzn białe

[ Dodano: 2014-08-24, 20:34 ]
Tu rownież jest opis zabarwienia
http://www.rezerwa126p.pl...ach-zaplonowych
Jeśli administrator uzna to jako śmieć proszę o usunięcie
 
 
skygge 



Model: RS1600
Rocznik: 2003
Dołączył: 12 Lip 2012
Posty: 376
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-08-24, 22:36   

Zrób fotkę świecy i pokaż jak to wygląda.
Co do śrubek w gaźniku: za skład mieszanki odpowiada więcej rzeczy niż jedna śrubka o której pisał johnypl, pewnie chodziło o PMS. Oprócz tego regulujesz mieszankę zmieniając wielkość dysz (głównej i pilot) oraz kształt (np. wymieniając na akcesoryjne) i wysokość zapięcia iglicy, że o poziomie paliwa w komorze pływakowej nie wspomnę.

Tu masz obrazek na którym jest pokazane co odpowiada za skład mieszanki przy różnym otwarciu przepustnicy: http://www.dansmc.com/carb_jet_usage1.jpg
_________________
Moje fotki: http://www.skygge.com
In Heaven I am a wild ox, on Earth I am a lion, a jester from hell and shadows almighty
The scientist of darkness older than constellations, the mysterious jinx and the error in heaven's masterplan...
 
 
Ruffi 



Model: XV1900 Raider
Rocznik: 2010
Wiek: 48
Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 342
Skąd: Radom
Wysłany: 2014-08-25, 00:16   

No rzeczywiście jest to można powiedzieć powiązana sieć . Trzeba oblukac stan świec, to można zrobić bez specjalistycznych urządzeń.
Dzięki za wskazówki
 
 
remol71 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 53
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1858
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-08-25, 06:45   

skygge napisał/a:
Tu masz obrazek na którym jest pokazane co odpowiada za skład mieszanki przy różnym otwarciu przepustnicy: http://www.dansmc.com/carb_jet_usage1.jpg


Czym się różni "needle jet" od "jet needle" ? :)
_________________
Suzuki V-Strom 1050 XT
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group