YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Przebieg
Autor Wiadomość
HELLOWEEN 



Model: SYMPATYK
Wiek: 58
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 1557
Skąd: Nomad
Wysłany: 2014-03-11, 19:21   

Jaro ok.,ale sam przyznasz że po przejechaniu 30 tysi jest mniej do zrobienia w 2oo niż po 60 tys. Jest mniej wyeksploatowany i bardziej pewny. Nie biorę tu pod uwagę kręconych liczników i zafałszowanych przebiegów. Stoją dwa motki. Takie same. Cena identyczna.Po oględzinach zewnętrznych i po przejechaniu się który kupisz?
_________________
Bądź zawsze sobą! Pojebanych też lubią...

Oprócz marzeń warto też mieć wódkę i fajki...

Światem rządzi miłość. Ja na przykład kocham się napić...
 
 
Bemol 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2004
Wiek: 58
Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 6500
Skąd: GŁ Free Star Łódź
Wysłany: 2014-03-11, 19:22   

jaro napisał/a:
Więc myślę sobie że, 100 tyś dla DS to też jeszcze nie ostateczna granica żywotności silnika.


skoro rozmawiałem z człowiekiem który przejechał 135 tyś to bym się odważył stwierdzić, że 200 tyś to nie koniec żywotności tego silnika.

jaro, więcej wiary w nasze yadźki ;p
_________________
Motocyklistą nie staniesz się z chwilą kupna motocykla ! !!


Lola 1100 V STAR SILVERADO 2004

I'm a rolling thunder, a pouring rain
I'm comin' on like a hurricane.....

http://www.youtube.com/watch?v=kmFBABd5zZU
 
 
Pirania_LM 



Model: RS1600
Rocznik: 2003
Dołączył: 01 Lis 2011
Posty: 1742
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2014-03-11, 19:31   

HELLOWEEN napisał/a:
...Stoją dwa motki. Takie same. Cena identyczna.Po oględzinach zewnętrznych i po przejechaniu się który kupisz?


Tego czarnego :hahaha: :hahaha: :hahaha:
_________________
Sprawa wygląda jasno, Zielonogórzanie trzymają to miasto.
 
 
jaro 



Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 3765
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2014-03-11, 19:45   

Bemol, Mam dużo wiary w nasze DS. I to co napisałeś tylko to potwierdza.
HELLOWEEN, idąc tym tropem, to z przebiegiem 1200 km jest jeszcze mniej do zrobienia. Wcześniej pisałeś o czym innym.
Pirania_LM, Ja też czarnego bo szybszy ;D
_________________
Tam gdzie kończą się Reguły tam zaczyna się Pruszków!


V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
 
 
piwu 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 396
Skąd: Siemianowice Śl.
Wysłany: 2014-03-13, 21:40   

Co do przebiegu, kuzyna drag 1100 ma już ponad 90 tys. i ma oryginalne sprzęgło rozrusznika (choć się trzaska) przy 84 miał dopiero wymieniane łożysko główki ramy.

Mojego Draga 1100 kupił MajQ przy przebiegu około 50 tys. km, teraz ma go koleżanka byrusia, moto ma już jakieś 80 tys km i z tego co wiem to nadal ma oryginalne sprzęgło rozrusznika, przy jakiś 75 miał wymienione sprężyny zawieszenia (bo przód opadł).

Mój Stratoliner ma teraz 45 tys km i już musiałem wymienić panewki zawieszenia (ciężar robi swoje). Wszystko chodzi jak należy i na bank przejedzie jeszcze wiele więcej.

Wszystko będzie działać tak długo jak o to będziesz dbał, a sprawa kręcenia liczników niestety w naszym kraju jest powszechna i niestety zaburza to obraz kupowanego sprzętu. Kumpel, który sprowadza motocykle miał kupić XJR albo FJR (nie pamiętam) kilka lat temu, ładniutka, po prostu cudo, ale przebieg grubo ponad 200 tys. po odpaleniu moto paliło już olej. Silnik trzeba było już robić, ale wyglądał na jakieś 40 tys, nie wziął go, żeby nikogo na mine nie wsadzać, jakie było jego zdziwienie jak po miesiącu spotkał ten sam motocykl na bazarze z przebiegiem 50 - 60 tys... Potem porozmawiał sobie z gościem... Taki przykład pokazuje co się dzieje u nas na rynku, nawet motocykli... Później pojawiają się pytania, dlatego motocykl nie jest w stanie przejechać nawet 80 tys km bez remontu silnika...

ale sie rozpisałem... :hahaha: :hahaha:
_________________
www.bkpl8.pl

Stratoliner S
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2014-03-14, 17:05   

piwu napisał/a:
a sprawa kręcenia liczników niestety w naszym kraju jest powszechna i niestety zaburza to obraz kupowanego sprzętu.
bo jest bezkarność. Bo trzeba oszustowi udowodnić, że jest oszustem. Tylko w Polsce takie cuda, no i w Erze ;D
W Polsce kradzież nie jest kradzieżą, a oszustwo oszustwem.
Jak zajebią komukolwiek motocykl, czy auto i gnidę złapią na gorącym uczynku, to jest to chwilowe posiadanie bo menda twierdzi, że chciał się przejechać, a jak go nie złapią, to nastąpiła kradzież. Z cofaniem licznika jest jeszcze lepiej, bo trzeba udowodnić mendzie, że cofnął w celu podniesienia wartości pojazdu. Jakby już sama , wyjebana w kosmos cena o tym nie świadczyła, w porównaniu do wartości średniej w Eurotaksie za ten rocznik i prawdziwy przebieg.

Taki kraj. Polak jak polaka nie uwali, to kładzie się spać chory.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
piwu 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 396
Skąd: Siemianowice Śl.
Wysłany: 2014-03-14, 22:11   

witek1965 czemu tu się dziwić, skoro nawet rząd na okrada, z tą różnicą, że w świetle prawa... :evil: :evil: przykre to, ale prawdziwe
_________________
www.bkpl8.pl

Stratoliner S
 
 
olos47 



Model: MS1300
Rocznik: 2012
Dołączył: 06 Wrz 2012
Posty: 37
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2014-08-31, 17:19   

Z moich doświadczeń wynika, że przebieg przebiegiem, ale o moto trzeba dbać - tzn. regularnie serwisować. Zwykle V2, które są na czas serwisowane ciężko zajechać. Te silniki są w większości niskoobrotowe, czyli nawet jak jeździsz na maxa to i tak w granicach 5-6 tyś obr./min - czyli niewiele. Moc mała z dużej pojemności.
Wniosek z tego taki, że serwisowany cruiser/chopper nawet z dużym przebiegiem będzie ok. Oczywiście nie tylko o silnik się dba...
_________________
XVS1300A Midnight Star 2012
 
 
TAJ 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Dołączył: 02 Mar 2011
Posty: 581
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-09-01, 19:09   

Na Hamerykańskiej aukcji widziałem wystawione moto z przebiegiem 144 tyś. mil .
_________________
Całe życie z wariatami .
Nie rób drugiemu co tobie ............... ? Nie każdy jest tobą.
 
 
lenio 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 56
Dołączył: 23 Kwi 2011
Posty: 458
Skąd: słomniki/KRK
Wysłany: 2014-09-01, 20:45   

TAJ napisał/a:
Na Hamerykańskiej aukcji widziałem wystawione moto z przebiegiem 144 tyś. mil .

No problem w Polsce będzie miał max 16000 mil
_________________
Był 650 classic,jest Road Star 1700. 2007r
 
 
arekw711 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 54
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 2173
Skąd: Jarosław
Wysłany: 2014-09-02, 19:02   

Cytat:

No problem w Polsce będzie miał max 16000 mil




jeżeli dostaniesz wszystkie papiery z USA to tam będzie wpisany przebieg jaki ma moto w dniu sprzedaży , no chyba że ktoś już go zarejestruje
_________________

 
 
woy 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2001
Wiek: 55
Dołączył: 29 Wrz 2013
Posty: 35
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2014-10-03, 12:00   

..no i ja wtrące swoje zdanie ....
jestem szczęśliwy posiadaczem DS z 2001 od jednego ! !!! (pierwszego właściciela z Belgii) miał przejechane 56 tyś...(nie abym się chwalił :) ) tylko dla potencjalnych nabywców .-ja też taki byłem kilka razy ...zastanówcie się nad realnym przebiegiem moto w ciągu roku...bo cuda to w Boże Narodzenie się zdarzają...

szczytem szczęścia :hahaha: była ( moja ) honda shadow z 91 r (23 letnia ! !!!!) z przebiegiem ....28 tyś... hmm :shock:

a i jeszcze koleżka lata Viragą 1,1 i z 98 r...już ma na liczniku 460 km... ;d .....nie planuje jej sprzedać ,jak sam twierdzi ma ona u niego dożywocie...ale licznik przekręcił on sa (jak myśli po raz drugi )i jak by co to przy jego podróżach to za rok znowu będzie miała z 18 tyś ...więc jak kto jest handlarzem to można polecić..(oczywiście żarcik )

...roztropności i cierpliwości w poszukiwaniach...
_________________
Wilku
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2014-10-03, 13:27   

woy napisał/a:
bo cuda to w Boże Narodzenie się zdarzają...
jesteś pewny ?
Zdziwiłbys się i to bardzo. Są tacy co robią rocznie 20-30 tyś km i tacy co 5 - 8 i co ? powiesz, że ci drudzy kręcą liczniki ? I w USA jest podobnie.
Motocykle przeważnie są kupowane dla przyjemności, a nie do ciągłego przemieszczania się.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
kacmar 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 1998
Skąd: SZ
Wysłany: 2014-10-05, 22:37   

witek1965 napisał/a:
woy napisał/a:
bo cuda to w Boże Narodzenie się zdarzają...
jesteś pewny ?
Zdziwiłbys się i to bardzo. Są tacy co robią rocznie 20-30 tyś km i tacy co 5 - 8 i co ? powiesz, że ci drudzy kręcą liczniki ? I w USA jest podobnie.
Motocykle przeważnie są kupowane dla przyjemności, a nie do ciągłego przemieszczania się.


To prawda, ja zrobiłem 3 tys km w tym roku.
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2014-10-06, 22:17   

kacmar, to jest nas już dwóch, ja co prawda ciutkę więcej, ale nie kwalifikuje się jeszcze do wymiany oleju. W weekend ok 850 i chyba koniec będzie na ten sezon :beczy:
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
burza 



Model: RS1700
Rocznik: 2006
Wiek: 50
Dołączył: 07 Lip 2011
Posty: 6692
Skąd: GŁ Koluszki
Wysłany: 2014-10-07, 07:09   

witek1965 napisał/a:
nie kwalifikuje się jeszcze do wymiany oleju

witek1965, ja właśnie jestem po drugiej wymianie, ale w tym sezonie to już chyba dużo km nie natłukę ;/
W tym tygodniu planuję jakieś 1500 - 2000 km i to będzie prawie koniec na ten rok :beczy:
_________________
RS 1700 SILVERADO Midnight Star - diabeł
każdy kij ma dwa końce, tylko proca ma trzy...
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2014-10-07, 18:53   

burza napisał/a:
W tym tygodniu planuję jakieś 1500 - 2000 km
no i wjebał nóż w plecy ;/
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
burza 



Model: RS1700
Rocznik: 2006
Wiek: 50
Dołączył: 07 Lip 2011
Posty: 6692
Skąd: GŁ Koluszki
Wysłany: 2014-10-07, 21:39   

witek1965, coś Ty taki wrażliwy się zrobił ? 😉
_________________
RS 1700 SILVERADO Midnight Star - diabeł
każdy kij ma dwa końce, tylko proca ma trzy...
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2014-10-07, 22:12   

burza, nie wrażliwy, tylko żal dupsko ściska :beczy:
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
burza 



Model: RS1700
Rocznik: 2006
Wiek: 50
Dołączył: 07 Lip 2011
Posty: 6692
Skąd: GŁ Koluszki
Wysłany: 2014-10-07, 22:18   

witek1965, to przyjeżdżaj na WALENIOWO moturem... Razem gdzieś pokulamy po nadmorskich wioskach
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group