YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Dane Techiczne
Autor Wiadomość
Kozak_Barabasz 



Model: BĘDZIE
Wiek: 34
Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 1435
Skąd: Poznań / Konin
  Wysłany: 2008-10-12, 15:17   Dane Techiczne

Wymiary
CLASSIC
Długość całkowita: 2450 mm
Szerokość całkowita: 930 mm
Wysokość całkowita: 1105 mm
Wysokość siedziska: 710 mm
Rozstaw osi: 1625 mm
Prześwit: 140 mm
Promień zawracania: 3500 mm

CUSTOM
Długość całkowita: 2295 mm
Szerokość całkowita: 880 mm
Wysokość całkowita: 1065 mm
Wysokość siedziska: 695 mm
Rozstaw osi: 1610 mm
Prześwit: 140 mm
Promień zawracania: 3100 mm

Waga
CLASSIC
Waga sucha:
Waga z olejem oraz paliwem: 249 kg

CUSTOM
Waga sucha:
Waga z olejem oraz paliwem: 227 kg

Silnik
CLASSIC oraz CUSTOM
Typ: chłodzony powietrzem, 4-suw, SOHC
Układ cylindrów: 2-cylindrowy z układem V
Pojemność: 649 ccm
Średnica cylindra x Skok tłoka: 81 mm x 63 mm
Stopień Sprężania: 9 : 1
Ciśnienie w cylindrze: min 10bar, norm 11bar, max 12bar
Obroty biegu jałowego (luz): min 1150obr/min, max 1250obr/min
Rozruch: rozrusznik elektryczny
Układ smarowania: mokra miska olejowa

Gatunek oleju oraz ilość
CLASSIC oraz CUSTOM
Polecam zalać SAE 10W40

Wymiana okresowa: 2,6 l
Wymiana z filtrem oleju: 2,8 l
Całkowita pojemność: 3,2 l

Olej przekładni głównej (wał Kardana)
CLASSIC oraz CUSTOM
Gatunek: SAE 80 API GL-4
Pojemność: 0,19 l

Zbiornik paliwa
CLASSIC oraz CUSTOM
Rodzaj paliwa: PB 95 (benzyna 95- oktanowa)
Całkowita pojemność zbiornika: 16 l
W tym rezerwa: 3 l

Gaźniki
CLASSIC oraz CUSTOM
Typ x ilość: BDS28 x 2
Producent: MIKUNI

Typ sprzęgła
CLASSIC oraz CUSTOM
Sprzęgło cierne wielotarczowiec mokre

Przekładnia
CLASSIC oraz CUSTOM
Napęd pierwotny: przekładnia zębata
Przełożenie napędu pierwotnego: 68/38 (1.780)
Napęd wtórny: wałek napędowy
Przełożenie napędu wtórnego: 19/18 x 32/11 (3.071)
Typ skrzyni biegów: 5- biegowa sekwencyjna
Sterowanie skrzynią biegów: nożna dźwignia zmiany biegów (lewa noga)

Biegi:
1 - 38/14 (2.714)
2 - 38/20 (1.900)
3 - 35/24 (1.458)
4 - 28/24 (1.167)
5 - 29/30 (0.967)

Rama
CLASSIC
Konstrukcja ramy: kołyskowa
Kąt skrętu głowicy kierownicy: 35 stopni
Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy: 145 mm

CUSTOM
Konstrukcja ramy: kołyskowa
Kąt skrętu głowicy kierownicy: 35 stopni
Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy: 153 mm

Ogumienie
CLASSIC
Przód: 130/90 ZR16 (67S) dętkowe
Tył: 170/80 ZR15 (77S) dętkowe

CUSTOM
Przód: 100/90 ZR19 (57S) dętkowe
Tył: 170/80 ZR15 (77S) dętkowe

Koła
CLASSIC
Przód:
typ- szprychowe
rozmiar- 16M/C x MT3.00
Tył:
typ- szprychowe
rozmiar- 15M/C x MT3.50

CUSTOM
Przód:
typ- szprychowe
rozmiar- 19 x MT2.50
Tył: typ- szprychowe
rozmiar- 15M/C x MT3.50

Hamulce
CLASSIC oraz CUSTOM
Przód:
typ- pojedynczy hamulec tarczowy
włączanie- ręczna dźwignia hamulcowa (prawa ręka)
Tył:
typ- bęben hamulcowy
włączanie- nożna dźwignia hamulcowa (prawa noga)

Zawieszenie
CLASSIC
Przód: widelec teleskopowy / sprężyna śrubowa z amortyzatorem olejowym / 140 mm
Tył: wahacz / sprężyna śrubowa z amortyzatorem olejowo-gazowym, regulacja obciążenia wstępnego / 98 mm

CUSTOM
Przód: widelec teleskopowy / sprężyna śrubowa z amortyzatorem olejowym / 140 mm
Tył: wahacz / sprężyna śrubowa z amortyzatorem olejowo-gazowym, regulacja obciążenia wstępnego / 86 mm

Instalacja elektryczna
CLASSIC oraz CUSTOM
System zapłonu: T.C.I (digital)
Wytwarzanie prądu: alternator 14V 20A
Akumulator: GT12B-4 10Ah 12V


Jeśli czegoś nie ma to jest w TYM temacie
_________________
OFERTA KIA używane www.nowickikalisz.otomoto.pl / www.nowicki.otomoto.pl
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group