YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Filtr z przepustnica
Autor Wiadomość
F.I.P. Berek 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 58
Dołączył: 02 Maj 2010
Posty: 684
Skąd: Chełm
Wysłany: 2013-12-30, 16:37   

Jako 'post scriptum' do powyższej dyskusji - analogiczna dyskusja ( dobrych już parę lat temu ) - czyli, Piotr Dudek kontra 'znawcy tematu ze słyszenia'. Nawinęło mi sie ostatnio - jak ktoś chce to niech poczyta: http://forum.motocyklisto...e-gdzie-szukac/
_________________
jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr
 
 
OldDiver 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 26 Lis 2011
Posty: 3065
Skąd: Wrocław/Kiełczów
Wysłany: 2013-12-30, 17:08   

Tak googlujac w powyższym temacie zobaczyłem coś takiego http://www.lidor.pl/filtr...g-star-650.html - filtr powietrza. Ale z "jakimiś" ruchomymi przesłonami. :nie_wiem:
_________________
Posiadam prawo do komentowania i … nie zawaham się Go użyć !
I … nie jest to nabijanie licznika.

Deflektor kolanowy w ... łykend - https://drive.google.com/file/d/1CL7D6yzf_UhicpEcAaxSxHq3a_MCmMeG/view?usp=sharing

Kupię trajkę !
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2013-12-30, 22:01   

OldDiver, to co pokazałeś to nie jest hypek ale jest piękny. Tylko okrutnie drogi

[ Dodano: 2013-12-30, 22:03 ]
i słowa nie ma w opisie o ruchomych przesłonach. Zastosowany tam nietypowy filtr K&N, zbudowny tylko dop tej obudowy może słono kosztować w przyszłości. No chyba, że dajemy wiarę w jego żywotność ok 100 000 km.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
pyra 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Gru 2011
Posty: 5355
Skąd: pyrlandia
Wysłany: 2013-12-31, 06:47   

witek1965 napisał/a:
No chyba, że dajemy wiarę w jego żywotność ok 100 000 km.
witek1965, przynajmniej jedno zero Ci uciekło :hahaha:
http://knfilter.pl/zamienne_filtry_powietrza.htm
z tym czyszczeniem to trochę pojechali :evil: u mnie 2x w sezonie -ale ja mam drogi gruntowe i przebiegi nieogłoszeniowe :hahaha:
_________________
Bo droga jest celem
 
 
remol71 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 53
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1858
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-12-31, 09:02   

Kupię filtr K&N na wiosnę :P
_________________
Suzuki V-Strom 1050 XT
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2013-12-31, 09:04   

pyra, fakt. Miało być milion. Ale nie chce mi się wierzyć w ten milion.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
OldDiver 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 26 Lis 2011
Posty: 3065
Skąd: Wrocław/Kiełczów
Wysłany: 2013-12-31, 10:57   

witek1965 napisał/a:
i słowa nie ma w opisie o ruchomych przesłonach
Tam są dwa zdjęcia. Na jednym przesłony otwarte, na drugim zamknięte, ale "co" je zamyka i otwiera i tak się głupio zapytam ... po co ?
Też mi się ten filtr podoba.
_________________
Posiadam prawo do komentowania i … nie zawaham się Go użyć !
I … nie jest to nabijanie licznika.

Deflektor kolanowy w ... łykend - https://drive.google.com/file/d/1CL7D6yzf_UhicpEcAaxSxHq3a_MCmMeG/view?usp=sharing

Kupię trajkę !
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2013-12-31, 11:21   

OldDiver napisał/a:
Tam są dwa zdjęcia.
Masz rację, zauważyłem teraz że na jednym zdjęciu jest "otwarte" a na drugim nie. Nie mam pojęcia, czy one się otwierają i zamykają. Nic nie napisali . Skupiłem się na estetyce. Może to dwie wersje ? :nie_wiem:

[ Dodano: 2013-12-31, 11:31 ]
[ Dodano: 2013-12-31, 11:29 ]
jak znasz angielski, to więcej jest chyba tu http://www.streetperforma...86-ky-9853.html

http://www.cruisercustomi...11/part/KY-9853
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Roberciano 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 108
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2013-12-31, 12:54   

http://www.youtube.com/watch?v=G3crQD3QvVo
Witek 1965 powyzej masz link - jak hypek i kiedy sie otwiera .Dokładnie taki sam mam w swoim motocyklu
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2013-12-31, 13:00   

Roberciano, jak otwiera się hypek itd to ja wiem, nie wiem natomiast nic o otwieraniu sie tego z linku OldDiver, http://www.lidor.pl/filtr...-star-650.html, a to chyba nie jest to samo co hypek

[ Dodano: 2013-12-31, 13:04 ]
dyskusja od wczorajszego postu z godziny 17:08
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
OldDiver 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 26 Lis 2011
Posty: 3065
Skąd: Wrocław/Kiełczów
Wysłany: 2013-12-31, 14:13   

witek1965, Ja używam tylko drink-bar-english. Przepusciłem opisy angielskie przez translator i wychodzi z tego taki reklamowy bełkot - wszystko z tym filtrem jest lepiej, wiecej i bez tego to już nie ma co latać, ale ani słowa o tych przesłonach.
_________________
Posiadam prawo do komentowania i … nie zawaham się Go użyć !
I … nie jest to nabijanie licznika.

Deflektor kolanowy w ... łykend - https://drive.google.com/file/d/1CL7D6yzf_UhicpEcAaxSxHq3a_MCmMeG/view?usp=sharing

Kupię trajkę !
 
 
F.I.P. Berek 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 58
Dołączył: 02 Maj 2010
Posty: 684
Skąd: Chełm
Wysłany: 2013-12-31, 17:40   

OldDiver
niewątpliwie bardzo efektowny wygląd. Z pewnością lepszy dopływ powietrza, a przy otwartych przesłonach nawet szansa na lekkie doładowanie przy większych prędkościach. Pytanie czy do filtra dołączają dysze - bo logicznie rzecz biorąc byłoby to wskazane aby jakiś efekt osiągnąć. W kwestii sterowania (zamykanie/otwieranie) najlepiej zadać pytanie chłopakom z Lidora - my możemy tylko snuć domysły.
_________________
jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2013-12-31, 19:00   

F.I.P. Berek napisał/a:
Pytanie czy do filtra dołączają dysze
sądzę, że tak. Jest w opisie i ulotce (instrukcji) montażu.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
F.I.P. Berek 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 58
Dołączył: 02 Maj 2010
Posty: 684
Skąd: Chełm
Wysłany: 2013-12-31, 19:20   

No to zapowiada się sensownie. Kto będzie pierwszy ?
_________________
jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr
 
 
PrzemekN 



Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 55
Dołączył: 20 Mar 2011
Posty: 2071
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2014-01-01, 12:13   

Kupiłem do swojego Wildka hypercharger z linka OldDivera.
Nie ma w nim ruchomych części - a przynajmniej, w pudełku nic nie znalazłem ;d
W zestawie jest dysza do gaźnika.
Teraz tylko czekam, aż dojedzie zamówiony wydech i będę mógł całość poskładać ;d

Krótko mówiąc, na sezon zimowy, zaplanowałem do mojego Wildka kurację, polegającą na montażu hyperchargera Twin Velocity, wymiany dyszy w gaźniku i wymiany wydechów na PeaceMaker.
Według mnie, dopiero taki komplet daje sensowne wyniki poprawy dynamiki motocykla i poprawia wrażenia akustyczne ;d
Ci, którzy mieli okazję poznać moją Venturę, wiedzą o czym mówię ;d

Na razie mam zamontowany sam hypercharger, jeszcze nie wymieniałem dysz. Odpaliłem silnik i słychać różnicę w pracy silnika.
Przy zejściu z wysokich obrotów na niskie, zdarza mu się strzelić w wydech. Ewidentnie, trzeba wymienić dyszę, ale, dostrajanie silnika będę robił jak dojadą wydechy ;D
Już się nie mogę doczekać efektu końcowego lol

A wracając do Twin Velocity - wybrałem ten model, bo według mnie, daje lepsze efekty niż klasyczny hypek z klapkami (też kiedyś taki miałem). A poza tym, zajebiaszczo wygląda ;d
_________________
Psy szczekają, karawana idzie dalej

Garaż:

MS 1900, H-D FLHTKL "Osiołek"
SREU #1022
 
 
OldDiver 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 26 Lis 2011
Posty: 3065
Skąd: Wrocław/Kiełczów
Wysłany: 2014-01-01, 15:57   

PrzemekN napisał/a:
Nie ma w nim ruchomych części
To nic nie rozumiem o co chodzi w tych dwóch zdjęciach Lidora :nie_wiem:
_________________
Posiadam prawo do komentowania i … nie zawaham się Go użyć !
I … nie jest to nabijanie licznika.

Deflektor kolanowy w ... łykend - https://drive.google.com/file/d/1CL7D6yzf_UhicpEcAaxSxHq3a_MCmMeG/view?usp=sharing

Kupię trajkę !
 
 
SATURIAN 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2016
Wiek: 24
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1598
Skąd: Dziki Wschód
Wysłany: 2014-01-01, 16:48   

O ile dobrze pamiętam taki miał ostatnio Illusion , zadzwońcie to wszystko wam powie.
_________________
RS 1700 SILVERADO Midnight Star
" NAJLEPSZY ROTTWEILER "
 
 
F.I.P. Berek 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 58
Dołączył: 02 Maj 2010
Posty: 684
Skąd: Chełm
Wysłany: 2014-01-01, 18:30   

Dostrojenie układu zasilania po założeniu hyperchargera nastręcza pewnych trudności ( to ze słyszenia z wielu źródeł) i pewnie stąd podzielone opinie na temat jego skuteczności ( wrażenie braku efektów konsekwencją nieoptymalnego strojenia ).

Twin Velocity wydaje się być urządzeniem mniej skomplikowanym ( sądząc z opisów z tej dyskusji ) i być może, że dzięki temu odczuwalny rezultat będzie łatwiejszy do uzyskania.
_________________
jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr
 
 
Endrju 



Model: XV 1700 Warrior
Rocznik: 2008
Wiek: 65
Dołączył: 08 Wrz 2011
Posty: 663
Skąd: warszawa
Wysłany: 2014-01-03, 17:33   

Ja mam w swojej gwiazdce hypka i jestem zadowolony. Po pierwsze efekt wizualny. Po drugie moim zdaniem lepiej ciągnie od dołu. Mały minus to taki, że przy dużym wietrze i dużej szybkości wyczuwa się jakby silnik dostawał za dużo powietrza. Oczywiście jest to moje subiektywne odczucie.
_________________
O MATKO CZEMU PIJE TAK RZADKO

Endrju
 
 
F.I.P. Berek 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 58
Dołączył: 02 Maj 2010
Posty: 684
Skąd: Chełm
Wysłany: 2014-01-04, 12:48   

Endrju

przypuszczam, że troche nad regulacją trzeba popracowac - hypek powinien PRZEDE WSZYSTKIM poprawiac dynamike przy wiekszych predkosciach.
_________________
jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group