Filtr z przepustnica |
Autor |
Wiadomość |
F.I.P. Berek
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 58 Dołączył: 02 Maj 2010 Posty: 684 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2013-12-30, 16:37
|
|
|
Jako 'post scriptum' do powyższej dyskusji - analogiczna dyskusja ( dobrych już parę lat temu ) - czyli, Piotr Dudek kontra 'znawcy tematu ze słyszenia'. Nawinęło mi sie ostatnio - jak ktoś chce to niech poczyta: http://forum.motocyklisto...e-gdzie-szukac/ |
_________________ jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr |
|
|
|
|
OldDiver
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 26 Lis 2011 Posty: 3065 Skąd: Wrocław/Kiełczów
|
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2013-12-30, 22:01
|
|
|
OldDiver, to co pokazałeś to nie jest hypek ale jest piękny. Tylko okrutnie drogi
[ Dodano: 2013-12-30, 22:03 ]
i słowa nie ma w opisie o ruchomych przesłonach. Zastosowany tam nietypowy filtr K&N, zbudowny tylko dop tej obudowy może słono kosztować w przyszłości. No chyba, że dajemy wiarę w jego żywotność ok 100 000 km. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
pyra
Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Gru 2011 Posty: 5355 Skąd: pyrlandia
|
Wysłany: 2013-12-31, 06:47
|
|
|
witek1965 napisał/a: | No chyba, że dajemy wiarę w jego żywotność ok 100 000 km. | witek1965, przynajmniej jedno zero Ci uciekło
http://knfilter.pl/zamienne_filtry_powietrza.htm
z tym czyszczeniem to trochę pojechali u mnie 2x w sezonie -ale ja mam drogi gruntowe i przebiegi nieogłoszeniowe |
_________________ Bo droga jest celem |
|
|
|
|
remol71
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 53 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1858 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-12-31, 09:02
|
|
|
Kupię filtr K&N na wiosnę |
_________________ Suzuki V-Strom 1050 XT |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2013-12-31, 09:04
|
|
|
pyra, fakt. Miało być milion. Ale nie chce mi się wierzyć w ten milion. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
OldDiver
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 26 Lis 2011 Posty: 3065 Skąd: Wrocław/Kiełczów
|
Wysłany: 2013-12-31, 10:57
|
|
|
witek1965 napisał/a: | i słowa nie ma w opisie o ruchomych przesłonach | Tam są dwa zdjęcia. Na jednym przesłony otwarte, na drugim zamknięte, ale "co" je zamyka i otwiera i tak się głupio zapytam ... po co ?
Też mi się ten filtr podoba. |
_________________ Posiadam prawo do komentowania i … nie zawaham się Go użyć
I … nie jest to nabijanie licznika.
Deflektor kolanowy w ... łykend - https://drive.google.com/file/d/1CL7D6yzf_UhicpEcAaxSxHq3a_MCmMeG/view?usp=sharing
Kupię trajkę |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2013-12-31, 11:21
|
|
|
OldDiver napisał/a: | Tam są dwa zdjęcia. | Masz rację, zauważyłem teraz że na jednym zdjęciu jest "otwarte" a na drugim nie. Nie mam pojęcia, czy one się otwierają i zamykają. Nic nie napisali . Skupiłem się na estetyce. Może to dwie wersje ?
[ Dodano: 2013-12-31, 11:31 ]
[ Dodano: 2013-12-31, 11:29 ]
jak znasz angielski, to więcej jest chyba tu http://www.streetperforma...86-ky-9853.html
http://www.cruisercustomi...11/part/KY-9853 |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
Roberciano
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Dołączył: 24 Lis 2013 Posty: 108 Skąd: Nowy Tomyśl
|
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2013-12-31, 13:00
|
|
|
Roberciano, jak otwiera się hypek itd to ja wiem, nie wiem natomiast nic o otwieraniu sie tego z linku OldDiver, http://www.lidor.pl/filtr...-star-650.html, a to chyba nie jest to samo co hypek
[ Dodano: 2013-12-31, 13:04 ]
dyskusja od wczorajszego postu z godziny 17:08 |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
OldDiver
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 26 Lis 2011 Posty: 3065 Skąd: Wrocław/Kiełczów
|
Wysłany: 2013-12-31, 14:13
|
|
|
witek1965, Ja używam tylko drink-bar-english. Przepusciłem opisy angielskie przez translator i wychodzi z tego taki reklamowy bełkot - wszystko z tym filtrem jest lepiej, wiecej i bez tego to już nie ma co latać, ale ani słowa o tych przesłonach. |
_________________ Posiadam prawo do komentowania i … nie zawaham się Go użyć
I … nie jest to nabijanie licznika.
Deflektor kolanowy w ... łykend - https://drive.google.com/file/d/1CL7D6yzf_UhicpEcAaxSxHq3a_MCmMeG/view?usp=sharing
Kupię trajkę |
|
|
|
|
F.I.P. Berek
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 58 Dołączył: 02 Maj 2010 Posty: 684 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2013-12-31, 17:40
|
|
|
OldDiver
niewątpliwie bardzo efektowny wygląd. Z pewnością lepszy dopływ powietrza, a przy otwartych przesłonach nawet szansa na lekkie doładowanie przy większych prędkościach. Pytanie czy do filtra dołączają dysze - bo logicznie rzecz biorąc byłoby to wskazane aby jakiś efekt osiągnąć. W kwestii sterowania (zamykanie/otwieranie) najlepiej zadać pytanie chłopakom z Lidora - my możemy tylko snuć domysły. |
_________________ jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2013-12-31, 19:00
|
|
|
F.I.P. Berek napisał/a: | Pytanie czy do filtra dołączają dysze | sądzę, że tak. Jest w opisie i ulotce (instrukcji) montażu. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
F.I.P. Berek
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 58 Dołączył: 02 Maj 2010 Posty: 684 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2013-12-31, 19:20
|
|
|
No to zapowiada się sensownie. Kto będzie pierwszy ? |
_________________ jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr |
|
|
|
|
PrzemekN
Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 55 Dołączył: 20 Mar 2011 Posty: 2071 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2014-01-01, 12:13
|
|
|
Kupiłem do swojego Wildka hypercharger z linka OldDivera.
Nie ma w nim ruchomych części - a przynajmniej, w pudełku nic nie znalazłem
W zestawie jest dysza do gaźnika.
Teraz tylko czekam, aż dojedzie zamówiony wydech i będę mógł całość poskładać
Krótko mówiąc, na sezon zimowy, zaplanowałem do mojego Wildka kurację, polegającą na montażu hyperchargera Twin Velocity, wymiany dyszy w gaźniku i wymiany wydechów na PeaceMaker.
Według mnie, dopiero taki komplet daje sensowne wyniki poprawy dynamiki motocykla i poprawia wrażenia akustyczne
Ci, którzy mieli okazję poznać moją Venturę, wiedzą o czym mówię
Na razie mam zamontowany sam hypercharger, jeszcze nie wymieniałem dysz. Odpaliłem silnik i słychać różnicę w pracy silnika.
Przy zejściu z wysokich obrotów na niskie, zdarza mu się strzelić w wydech. Ewidentnie, trzeba wymienić dyszę, ale, dostrajanie silnika będę robił jak dojadą wydechy
Już się nie mogę doczekać efektu końcowego
A wracając do Twin Velocity - wybrałem ten model, bo według mnie, daje lepsze efekty niż klasyczny hypek z klapkami (też kiedyś taki miałem). A poza tym, zajebiaszczo wygląda |
_________________ Psy szczekają, karawana idzie dalej
Garaż:
MS 1900, H-D FLHTKL "Osiołek"
SREU #1022 |
|
|
|
|
OldDiver
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 26 Lis 2011 Posty: 3065 Skąd: Wrocław/Kiełczów
|
|
|
|
|
SATURIAN
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2016
Wiek: 24 Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 1598 Skąd: Dziki Wschód
|
Wysłany: 2014-01-01, 16:48
|
|
|
O ile dobrze pamiętam taki miał ostatnio Illusion , zadzwońcie to wszystko wam powie. |
_________________ RS 1700 SILVERADO Midnight Star
" NAJLEPSZY ROTTWEILER "
|
|
|
|
|
F.I.P. Berek
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 58 Dołączył: 02 Maj 2010 Posty: 684 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2014-01-01, 18:30
|
|
|
Dostrojenie układu zasilania po założeniu hyperchargera nastręcza pewnych trudności ( to ze słyszenia z wielu źródeł) i pewnie stąd podzielone opinie na temat jego skuteczności ( wrażenie braku efektów konsekwencją nieoptymalnego strojenia ).
Twin Velocity wydaje się być urządzeniem mniej skomplikowanym ( sądząc z opisów z tej dyskusji ) i być może, że dzięki temu odczuwalny rezultat będzie łatwiejszy do uzyskania. |
_________________ jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr |
|
|
|
|
Endrju
Model: XV 1700 Warrior
Rocznik: 2008
Wiek: 65 Dołączył: 08 Wrz 2011 Posty: 663 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2014-01-03, 17:33
|
|
|
Ja mam w swojej gwiazdce hypka i jestem zadowolony. Po pierwsze efekt wizualny. Po drugie moim zdaniem lepiej ciągnie od dołu. Mały minus to taki, że przy dużym wietrze i dużej szybkości wyczuwa się jakby silnik dostawał za dużo powietrza. Oczywiście jest to moje subiektywne odczucie. |
_________________ O MATKO CZEMU PIJE TAK RZADKO
Endrju |
|
|
|
|
F.I.P. Berek
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 58 Dołączył: 02 Maj 2010 Posty: 684 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2014-01-04, 12:48
|
|
|
Endrju
przypuszczam, że troche nad regulacją trzeba popracowac - hypek powinien PRZEDE WSZYSTKIM poprawiac dynamike przy wiekszych predkosciach. |
_________________ jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr |
|
|
|
|
|