650 na 1100 ? |
Autor |
Wiadomość |
eNzOo
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2000
Dołączył: 23 Lis 2013 Posty: 9 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 2013-11-24, 13:13 650 na 1100 ?
|
|
|
Witam. Od dłuższego czasu nachodzi mnie myśl i ochota na mocniejszego konia. Niestety brak kasy powoduje to że marzenia uciekają... A tak siedząc i dumając wymyśliłem sobie że kupię silnik z 1100 i wepchnę do 650 i własnie tutaj się rodzi pytanie czy jest taka opcja ? Ktos się orientuje czy silnik z 1100 wejdzie do 650 ? Chdzi mi o wersje custom. Lub inaczej bo nie koniecznie musi być silnik akurat z draga, wejdzie inny mocniejszy ? Albo jakichś dilerów co sprzedają silniki ? |
|
|
|
|
Pio Trek
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 60 Dołączył: 03 Sie 2010 Posty: 618 Skąd: Mazowsze
|
Wysłany: 2013-11-24, 13:17
|
|
|
ale czy to sie opłaca w ogóle ? |
_________________ .
Honda Shadow 750 Spirit
you're never too old to Rock'n Roll ... |
|
|
|
|
eNzOo
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2000
Dołączył: 23 Lis 2013 Posty: 9 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 2013-11-24, 13:21
|
|
|
jeśli jest taka opcja że da się wymienić to się opłaci bo dajmy na to że znajdę silnik który pasuje, opchnę swój za co zwróci mi sie przynajmniej połowa kasy a kupie za druga połowę mocniejszy czyli dajmy na to że 1100 kosztuje 6 tyś, swój opchnę za 2500 - 3000 A resztę sobie sam zmontuję |
|
|
|
|
BOSABUNIM
Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 47 Dołączył: 12 Kwi 2013 Posty: 7 Skąd: Wielgolas
|
Wysłany: 2013-11-24, 13:43
|
|
|
Nie zapomnij o modyfikacji układu hamulcowego żebyś się potem mógł zatrzymać DS1100 są 3 tarcze DS 650 to chyba tarcza i bęben.I pytanie czy to się opłaca |
_________________ Zajmę się dziećmi, napalę w kominku, przytnę róże, zrobię obiad z deserem, nastawię nalewkę na wiśniach, wyprowadzę ukochanego psa, a jak trzeba to w mordę też przywalę. |
|
|
|
|
F.I.P. Berek
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 58 Dołączył: 02 Maj 2010 Posty: 684 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2013-11-24, 13:55
|
|
|
Jezeli punktem wyjscia do tego typu przerobki jest kwestia zminimalizowania wydatkow [ czyli BEDE MIAL WIEKSZEGO ALE TANIEJ ] - to jest to totalne nieporozumienie - taniej nie bedzie. Pare slow na ten temat juz bylo w podobnych tematach. Natomiast odpowiedz na pytanie czy sie da - tak, w zasadzie WSZYSTKO sie da. |
_________________ jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr |
|
|
|
|
robert_p (vel Hipis)
Model: SYMPATYK
Wiek: 55 Dołączył: 14 Cze 2013 Posty: 1804 Skąd: Rynarzewo
|
Wysłany: 2013-11-24, 14:08
|
|
|
Jest wyjście . Sprzedać w najlepszym sezonie handlowym , kupić po sezonie i ew. starszy rocznik. To jest chyba najlepsze wyjście jak się nie ma kasiorki a jest ciśnienie na mocniejszego sprzęta |
_________________ Hipis
|
|
|
|
|
monkton
Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 50 Dołączył: 11 Mar 2009 Posty: 575 Skąd: Irlandia
|
Wysłany: 2013-11-24, 14:20
|
|
|
Też chcę mocniejszego konia myślałem o sprzedaży swojej Britney i kupnie innego moto ale nie potrafię się z nią rozstać. Mógłbym kupić mocniejszego, ale po co mi dwa moto? Poszedłem w modyfikacje do 650 tez jest kilka dodatków , które umilą Ci jazdę. |
|
|
|
|
HELLOWEEN
Model: SYMPATYK
Wiek: 58 Dołączył: 20 Mar 2010 Posty: 1557 Skąd: Nomad
|
Wysłany: 2013-11-24, 14:28
|
|
|
Popieram F.I.P. Berka.Praktycznie wszystko się da przerobić.Możesz wsadzić silnik od HD,samochodu,kosiarki...tylko przeróbki są horrendalnie kosztowne.Chyba że stać Cię na własny projekt moto.W tym przypadku przeróbki są uzasadnione,ale jak pisałem wcześniej-to ruina dla portfela.H-D ma kit dla sportstera.Można z maluszka przeskoczyć na 1200ccm.Yamaha takich rzeczy nie ma w ofercie.Pozostaje dobra rada-sprzedać w sezonie drożej,poczekać do zimy i kupić taniej coś większego.Tylko skąd cierpliwość wziąść... |
_________________ Bądź zawsze sobą! Pojebanych też lubią...
Oprócz marzeń warto też mieć wódkę i fajki...
Światem rządzi miłość. Ja na przykład kocham się napić...
|
|
|
|
|
F.I.P. Berek
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 58 Dołączył: 02 Maj 2010 Posty: 684 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2013-11-24, 14:35
|
|
|
Tak jak Monkton napisal - jest pare dodatkow, ale... Kolega napisal w pierwszym poscie, ze z kasa nie bardzo... Inna sprawa, ze zakup tych zabawek mozna rozlozyc w czasie i moze wtedy jest to realne dla finansow.
[ Dodano: 2013-11-24, 14:44 ]
Konkretnie - wydech 2000-3000 zl, hypercharger lub BAK [itp] 1000-1200 zl, modul ok 1400 zl, sprzeglo 600-700 zl, cewki i kable 800-1000 zl. A jeszcze hamulce, a i gazniki... |
_________________ jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr |
|
|
|
|
eNzOo
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2000
Dołączył: 23 Lis 2013 Posty: 9 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 2013-11-24, 16:15
|
|
|
Helloween - od HD są za duże - sprawdzałem (za wysokie albo za szerokie) a cierpliwości u mnie to ze świecą szukać A co do własnego projektu to też nad tym myślałem bo lubię się pobawić Ale to już droższa inwestycja
F.I.P. - Te zabawki wyjdą drożej niż silnik a i tak nie będzie to 1100 Chociaż wczesniej nie wziąłem takich spraw pod uwagę jak mod, hamulce (bo tył na bębnie) itp...
Czyli wychodzi na to że się raczej nie opłaci chyba
A co do sprzedaży to mam problem ponieważ miałem na wiosnę lekki żużel na rondzie Nic wielkiego się nie stało tylko bak lekkie wgięcie no i znaczek draga lekko spiłowany i troche mi to odejmie z wartości.. Musze znaleść kogoś kto by się tym zajął (wyciągnięciem blachy z baku ) |
|
|
|
|
F.I.P. Berek
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 58 Dołączył: 02 Maj 2010 Posty: 684 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2013-11-24, 17:38
|
|
|
No coz, nie chce specjalnie sie nad tym rozwodzic, ale 'zabawki' o ktorych pisalem daja power, ktorego pewnie wiele osob po 650 tce by sie nie spodziewalo. |
_________________ jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr |
|
|
|
|
eNzOo
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2000
Dołączył: 23 Lis 2013 Posty: 9 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 2013-11-24, 18:28
|
|
|
Ale ja nie mówię że nie dają Wiem ze dużo dają ale czy jest sens inwestować w 650 jak mnie męczy na mocniejszy ? |
|
|
|
|
petermajster
Model: RS1700
Rocznik: 2011
Wiek: 50 Dołączył: 04 Lis 2010 Posty: 696 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 2013-11-24, 18:35
|
|
|
A ile się najeździłeś tym 650?? Myślisz że jak będzie 1100 będzie fajniej?? Jeździsz sam czy z plecakiem??
Ja mam 650 i dla mnie jest to najwspanialsze moto na świecie. 1100 może kiedyś jak będzie mnie na to stać. |
_________________ |
|
|
|
|
eNzOo
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2000
Dołączył: 23 Lis 2013 Posty: 9 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 2013-11-24, 19:03
|
|
|
Nie chodzi o to czy bedzie fajniej czy nie A jeżdżę już nim 2 lata, wcześniej miałem przez 3 lata shadow 600 . A jeździłem juz 1100 i jak na mnie to jest znacza róznica tym bardziej że nie jestem szczupły tylko ponad 100 kg na blacie i prawie 190 cm a z plecakiem jeżdżę ale nie zawsze wiec jest do duże obciążenie i o wiele moc maszyny spada a nie chodzi o to żeby ją zarżnąć. Zgadzam się z Tobą ze 650 jest bardzo dobra ale są lepsze |
|
|
|
|
F.I.P. Berek
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 58 Dołączył: 02 Maj 2010 Posty: 684 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2013-11-24, 19:27
|
|
|
Wszystko jasne - zgadzam sie z Toba - 650 tka jest za mala. |
_________________ jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr |
|
|
|
|
gai-jin
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1997
Wiek: 49 Dołączył: 07 Gru 2015 Posty: 864 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 2013-11-24, 19:37
|
|
|
eNzOo na pewno się da ale jest to kosztowne finansowo i trzeba włożyć sporo pracy bo masz tylko ramę i silnik reszta do przeróbek i zrobienia. To jak budowa motocykla od podstaw .
czasem warto spróbować .
powodzenia |
_________________ to nie ludzie są źli ,to karma wraca i kopie cię w .... następnym razem zastanów się trzy razy zanim coś zrobisz a później powiesz . |
|
|
|
|
|