Sakwy Tarbor W-04 |
Autor |
Wiadomość |
toro102
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2004
Dołączył: 22 Mar 2013 Posty: 25 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2013-04-26, 12:59 Sakwy Tarbor W-04
|
|
|
Witam
Czy ktoś z Kolegów, Koleżanek ma może na swoim sprzęcie te sakwy. Przymierzam się do ich zakupienia i poszukuje opinii użytkowników. Jak się Wam sprawują, czy nie ma kłopotów z montażem. Ja u siebie mam już stelaże, ale może warto na jakieś blaszki dodatkowo mocować. No i może się ktoś podzieli zdjęciem jak się prezentują. |
_________________ Grunge is not death |
|
|
|
|
F.I.P. Berek
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 58 Dołączył: 02 Maj 2010 Posty: 684 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2013-04-26, 19:24
|
|
|
Mam ten model w swoim sprzęcie. Chyba jedne z największych na naszym rynku - a więc za pakowność duży plus. Doskonale się komponują z tylnym błotnikiem classica ( w moim customie mam zmienione błotniki ). Niestety oryginalne wydechy nie pozwalają na umieszczenie sakw na właściwej wysokości, czyli dostatecznie nisko aby zachować linię błotnika. W moim przypadku było to możliwe ponieważ założyłem dwucalowe Roadburnery w miejsce wydechów oryginalnych ( nie brałem 2,5 cala aby zejść jak najniżej z sakwą). Sakwy zamocowałem bez użycia stelaży. Jeżeli chodzi o zdjęcia to mogę zrobić w przyszłym tygodniu po powrocie do Holandii. |
_________________ jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr |
|
|
|
|
Demolka
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 77 Dołączył: 05 Cze 2009 Posty: 3747 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2013-04-26, 19:55
|
|
|
Sakwy mam co prawda "Mafii" (bo tak moto był ubrany), ale z Tarbora mam kufer W -8, już ładnych parę lat i jestem b. zadowolony. Skóra mocna, gruba, usztywnienia, nie deformuje się, wchodzą dwa kaski. Ja Tarbor polecam bo prawie wszystko co z Czoperkiem mamy pochodzi z Tarbora i dobrze służy. |
_________________ Wszyscy kiedyś przestaną pić,
ale tylko niektórym uda się to jeszcze za życia
|
|
|
|
|
F.I.P. Berek
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 58 Dołączył: 02 Maj 2010 Posty: 684 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2013-04-27, 08:23
|
|
|
Odnośnie materiału - miałem wcześniej inny model sakw z Tarboru i doskonale się sprawdziły nawet w ekstremalnych warunkach. Po wymianie na W-04 najpierw spotkała mnie przykra niespodzianka, bo sakwy po pierwszym porządnym deszczu nieco się zdeformowały ( oczywiście były przeze mnie zaimpregnowane ). Skontaktowałem się z firmą - okazało się, że nowe były wykonane z innego rodzaju skóry. Po próbach rozwiązania problemu przez powtórzenie pewnych procesów związanych z obróbką materiału, ponieważ nie przyniosły one pożądanych rezultatów, otrzymałem nowe sakwy wykonane ze skóry ( jak na moje oko ) takiej jak w starym modelu. I już po tej wymianie np. 8 godzin w deszczu nie stanowi problemu. W w/w sprawie kontakt z firmę bardzo dobry - widać było, że jest firmie zależy, aby klient był zadowolony. Ja również polecam. |
_________________ jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr |
|
|
|
|
toro102
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2004
Dołączył: 22 Mar 2013 Posty: 25 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2013-04-29, 16:23
|
|
|
Koledzy a może się ktoś podzieli zdjęciami jak te sakwy na sprzęcie się prezentują ? |
_________________ Grunge is not death |
|
|
|
|
tomboj
Model: RS1700
Rocznik: 2007
Dołączył: 18 Lut 2012 Posty: 3041 Skąd: Bełżyce (LUB)
|
Wysłany: 2013-04-29, 19:57
|
|
|
Już na forum wklejałem to zdjęcie w jakimś poście. Mam te sakwy od roku i jestem z nich zadowolony. Porządnie wykonane z dobrej skóry. Jak się podobają to bierz.
100_2890.JPG
|
|
Plik ściągnięto 565 raz(y) 159.62 KB |
|
_________________
|
|
|
|
|
Graboss
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2005
Dołączył: 21 Lut 2012 Posty: 222 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-04-29, 19:59
|
|
|
Zamówiłem sobie - odbieram jutro, porobię zdjęcia i zobaczysz sobie co i jak |
_________________ www.jcf.com.pl
|
|
|
|
|
F.I.P. Berek
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 58 Dołączył: 02 Maj 2010 Posty: 684 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2013-04-30, 15:42
|
|
|
Jak obiecalem - wrzucam fotki:
sakwy1.jpg
|
|
Plik ściągnięto 423 raz(y) 167.16 KB |
sakwy2.jpg
|
|
Plik ściągnięto 423 raz(y) 164.1 KB |
sakwy3.jpg
|
|
Plik ściągnięto 443 raz(y) 120.69 KB |
sakwy4.jpg
|
|
Plik ściągnięto 426 raz(y) 110.42 KB |
sakwy5.jpg
|
|
Plik ściągnięto 447 raz(y) 99.63 KB |
|
_________________ jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr |
|
|
|
|
toro102
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2004
Dołączył: 22 Mar 2013 Posty: 25 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2013-04-30, 15:55
|
|
|
A mam pytanie. Do wersji classic naszych motorków nic nie trzeba przerabiać ? Nie dotykają one do rury wydechowej? I jeszcze jedno banalne pytanie : jak te sakwy są zamykane ? Bo oglądałem jakiś mniejszy model w sklepie i były zamykane na plastikowy klips. Jak jest w tym modelu ? A i jeszcze pytanko w jaki sposób je zamontowałeś ? Tzn na jakieś obejmy, płaskie blaszki , czy inne śrubki ? F.I.P. Berek jak byś zapodał jakieś fotki wnętrza sakw.
Tak na marginesie F.I.P. Berek to ładny masz sprzęcik taki ... ghost rider-owski |
_________________ Grunge is not death |
|
|
|
|
F.I.P. Berek
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 58 Dołączył: 02 Maj 2010 Posty: 684 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2013-04-30, 18:10
|
|
|
toro102
Pisalem we wczesniejszym poscie, ze przy oryginalnych tlumikach nie da sie zejsc z sakwa dostatecznie nisko (mialem przy oryginalnych wydechach mniejsze sakwy i tez przypalilem o tlumik). Wrzucam fotke (chyba ja mam ze strony Tarboru) jak wygladaja te sakwy zastosowane przy Cobrach (chyba), czyli plus/minus na takiej wysokosci jaka mozna uzyskac przy oryginalnych cygarach (dla mnie wizualnie gorna krawedz sakwy jest zbyt wysoko ).
Wrzucam tez fotke klamry - tak, ma plastikowy klips (prawie niewidoczny kiedy klamra jest w calosci; rozwiazanie sprawdza sie bardzo dobrze).
Jak zamontowane? Zadnych stelazy - blacha na styk do uchwytu blotnika (tzw. banana),kawalek plaskownika na styk do sakwy (do scianki tylnej), przelotowo 3 sruby M6 przez scianke,plaskownik i blache + dystans pomiedzy plaskownikiem i blacha w postaci nakretek M6. Moze cos tam widac na fotce, bo generalnie prawie zadnej konstrukcji nie widac.
Na marginesie - tez mi sie podoba |
_________________ jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr |
|
|
|
|
toro102
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2004
Dołączył: 22 Mar 2013 Posty: 25 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2013-05-02, 10:10
|
|
|
F.I.P. Berek, a mam jeszcze pytanie jeśli chodzi o sposób montażu i o tę tzw. "babane" . Jeśli to możliwe możesz zapodać fotkę tego elementu i opisać wymiary ? Nie wiem czy dobrze to sobie uknułem że to będzie taki płaskownik wygięty w literę "L" - niejako taka podpórka pod sakwę. Stąd na Twoich zdjęciach widoczne śruby również na dnie sakwy? Zastanawia mnie jeszcze ich ilość 2 czy 3 ? Jeśli tak jest jak się domyślam to jaką grubość płaskownika (szerokość i grubość) polecasz i czy pomiędzy płaskownik i sakwę dałeś jakieś podkładki, żeby nie było styku blachy ze skórą? |
_________________ Grunge is not death |
|
|
|
|
F.I.P. Berek
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 58 Dołączył: 02 Maj 2010 Posty: 684 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2013-05-02, 14:08
|
|
|
Niestety, zle uknules. Na dnie sakwy widac oryginalne nity (nie maja nic wpolnego z mocowaniem). Na sciance bocznej widoczne sa trzy lby srub "meblowych" (polkulisty leb,pod spodem czworokat) z gwintem M6 - na nich zamocowana jest sakwa. Po kolei, od poczatku:
-banan to wspornik/uchwyt blotnika,
-do niego "na styk" bedzie przykrecona blacha mocujaca ( wycialem z mosiadzu 2,5 mm, mialem pochromowac,ale - jak widac... ; poczatkowo sakwy wisialy nizej,ale ze zahaczaly czasem o wydech to nieco podnioslem - stad dublujace sie otwory),
-plaskownik "na styk" do sakwy - nakretki daja niezbedny dystans dla zamkniecia pokrywy sakwy,
-po zalozeniu blachy zestaw jest gotowy do przykrecenia do "banana",
-dostep do jednej ze srub mozliwy po wykonaniu otworu w sciance sakwy.
To chyba wszystko. |
_________________ jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr |
|
|
|
|
toro102
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2004
Dołączył: 22 Mar 2013 Posty: 25 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2013-05-03, 22:27
|
|
|
Koledzy a chciałem się jeszcze dopytać czy ktoś może mocował te sakwy do stelaża ... typowego. Bo takowy mam przy swoim sprzęcie i być może z tym też jakoś fajnie da się te sakwy przymocować , żeby to i wyglądało i było mocne ? |
_________________ Grunge is not death |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14529 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2013-05-03, 22:32
|
|
|
toro102, sorry, a co to jest stelaż typowy ? każdy producent tego typu rzeczy napisze - typowy stelaż do ...... A występuje ich kilka. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
F.I.P. Berek
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 58 Dołączył: 02 Maj 2010 Posty: 684 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2013-05-03, 22:48
|
|
|
toro
na stronie tarboru masz costam, a na forum tez cos bylo... |
_________________ jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr |
|
|
|
|
toro102
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2004
Dołączył: 22 Mar 2013 Posty: 25 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2013-05-03, 22:58
|
|
|
F.I.P. Berek - poszperam chociaż Twój sposób bardzo mi pasi a w dodatku w robocie pewnie by mi wszystko włącznie z chromowaniem za flaszeczkę zrobili. Patrzyłem na stronę tarboru i nie kumam tego ich sposobu. Stąd pytanko. Ale skoro piszesz, że gdzieś już było to poszperam. Jak znajdziesz to podaj link
A dokładny wygląd swoich stelaży zapodam jak tylko zrobię fotkę. |
_________________ Grunge is not death |
|
|
|
|
jacala
Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 51 Dołączył: 06 Sty 2013 Posty: 1141 Skąd: Żory
|
Wysłany: 2013-05-04, 00:36
|
|
|
czytam ten temat bo jestem na etapie montażu swoich sakw. Podobne w kształcie ale troche innej firmy. I zastanawiam się właśnie nad "typowym" stelażem. Czy brać prosty czy taki z podpórką. Sakwy są bez pasa ale ponoć z blachą na tyle od strony koła?
[ Dodano: 2013-05-04, 00:38 ]
Za te z podporą se życzą 240 zeta, a to tylko jakiś pręt tyle że pochromowany |
_________________ były:
Drag Star 1100 Classic
Dl 650
są:
Stratoliner
Dl 1000
Organizator Zlotu Bieszczady 2019
Boże błogosław pozytywnie pierdolniętych, albowiem oni już na ziemi dostąpili raju. |
|
|
|
|
toro102
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2004
Dołączył: 22 Mar 2013 Posty: 25 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2013-05-04, 23:25
|
|
|
Załączam fotki swoich stelaży. Nie mają one "podpórek"- czy pod te sakwy warto je w jakiś magiczny sposób zamontować ? i Ogólnie jaka macie propozycję zamontowania tych sakw do tych stelaży.
Sorki za jakość ale robione telefonem w ciemnym garażu przy oświetleniu z puszki
DSC_0604.JPG
|
|
Plik ściągnięto 375 raz(y) 71.18 KB |
DSC_0602.JPG
|
|
Plik ściągnięto 393 raz(y) 64.3 KB |
|
_________________ Grunge is not death |
|
|
|
|
F.I.P. Berek
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 58 Dołączył: 02 Maj 2010 Posty: 684 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2013-05-05, 11:32
|
|
|
Przejrzyj sobie -Tuning/optyczny/mocowanie sakw str.4 . |
_________________ jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr |
|
|
|
|
Graboss
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2005
Dołączył: 21 Lut 2012 Posty: 222 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-05-06, 09:15
|
|
|
Wklejam obiecane foto. (muszę trochę stelaże podgiąć bo za bardzo odstają.)
Odnośnie montażu - ja mam "typowe" stelaże - zamontowane sakwy są na dwie obejmy
mniej więcej takie
a na dole na specjalnie dogiętą i przynitowaną do sakwy blaszkę.
Gadałem z pracownikami tarbora i polecili coś dokleić żeby było trzymanie sakwy od spodu - to co jest jest ok ale dla pewności lepiej jak stelaż jest z półką na której sakwa leży. |
_________________ www.jcf.com.pl
|
|
|
|
|
|