ALARM Patrol Line 444 |
Autor |
Wiadomość |
Leonn
Model: MS1900
Rocznik: 2007
Wiek: 41 Dołączył: 20 Sty 2013 Posty: 161 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 2013-03-07, 22:39 ALARM Patrol Line 444
|
|
|
witam
Może wiecie coś na temat działania alarmu Patrol Line 444 dedykowany do DS przez serwisy YAMAHA - zasada działania, schematy elektryczne, jakieś regulacje itp ponieważ nie moge rozszyfrować tego alarmu - uzbrajam go pilotem ale pozniej podnosze motocykl pcham troche w przód troche do tyłu, potrzasam i sie nie załącza jedynie sobie dioda miga a jak wkładam kluczyk
oczywiscie zaczyna wyc tylko bardziej przydało by sie to wycie jak ktos siada czy np chce go postawić do pionu
może coś macie na ten temat
jedyne co mi sie udalo znaleźć to opcja HAZARD przy włączeniu migacza poniżej 3 mignięć i wyłączeniu uruchamiają się awaryjne fajny pomysl bo w moim roczniku awaryjnych jeszcze nie montowali |
_________________ Stratoliner XV 1900
Drag Star 650 Classic (na sprzedaż)
+ Junak M10 od 1999 ROKU ze mną |
|
|
|
|
Dariow
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 55 Dołączył: 14 Lis 2010 Posty: 883 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2013-03-08, 09:23
|
|
|
No niestety ten alarm z tego co wiem nie ma czegoś takiego jak czujnik przechyłu tylko wstrzasowy ale nie da się ustawić, jak zrobisz bardzo czule to zalacza się jak przejedzie obok samochód, jak zrobisz w druga stronę to musisz mocno walnac żeby się włączył |
|
|
|
|
MariuszK
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2006
Wiek: 60 Dołączył: 09 Paź 2011 Posty: 42 Skąd: Lubuskie
|
|
|
|
|
Leonn
Model: MS1900
Rocznik: 2007
Wiek: 41 Dołączył: 20 Sty 2013 Posty: 161 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 2013-03-08, 18:02
|
|
|
Ok zadzwonie do nich chociaz to bardzo daleko ode mnie
A dlaczego musiales przeprogramowac i jaka cena?? |
_________________ Stratoliner XV 1900
Drag Star 650 Classic (na sprzedaż)
+ Junak M10 od 1999 ROKU ze mną |
|
|
|
|
MariuszK
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2006
Wiek: 60 Dołączył: 09 Paź 2011 Posty: 42 Skąd: Lubuskie
|
Wysłany: 2013-03-09, 19:33
|
|
|
Miałem problemy z pilotem, koszt - są bardzo elastyczni. |
|
|
|
|
Leonn
Model: MS1900
Rocznik: 2007
Wiek: 41 Dołączył: 20 Sty 2013 Posty: 161 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 2013-03-13, 18:59 Problem z alarmem....elektronika
|
|
|
No i stało się... rozebralem alarm chcąc zobaczyć dlaczego nie działa jak powinien i pierwsze co ukazal mi się urwany kabel od jakiegoś czujnika wg mnie jest to czujnik wstrząsowy albo mogę się mylić wygląda on tak jak głośnik od starego zegarka z ramieniem i wałeczkiem na końcu
tak jak w głośniczku od zegarka który kiedyś był montowany pod pokrywką zegarków tak i tutaj na metalowej żółtej blaszce jest białe kółko z jakiejś masy no i po środku był przylutowany opisywany kabelek - oderwał się z kawałkiem tej że "masy" no i nie mam pojęcia czy to naprawić czy dolutowac w inne miejsce np do ramienia
poza tym poszukuje instrukcji montażu, schematy, i zasadę programowania do modelu Patrol Line HPS 444
wiem że podobno przypominacz włączonych kierunkowskazów sprawdza się po 32 mignieciach kierunku ale jak to odczytać z migania diody i sygnalów wydawanych przez alarm też nie wiem
ostatnie pytanie jak wygląda czujnik montowany pod siedzeniem za pomocą ktorego programuje się czułość (najlepiej zdjęcie) bo pod moim siedzeniem nic takiego nie widze chyba ze jest jakos ukryty
DSC_0663.JPG
|
|
Plik ściągnięto 250 raz(y) 384.1 KB |
DSC_0662.JPG
|
|
Plik ściągnięto 233 raz(y) 364.85 KB |
|
_________________ Stratoliner XV 1900
Drag Star 650 Classic (na sprzedaż)
+ Junak M10 od 1999 ROKU ze mną |
|
|
|
|
Dariow
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 55 Dołączył: 14 Lis 2010 Posty: 883 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2013-03-13, 23:26
|
|
|
dla mnie jest to wstrząsówka w poprzednik motorze też tak miałem ale podjechałem do serwisu Yamahy i chłopcy sprzedali (dali ) to kółeczko i polutowałem, niestety normalna lutownicą nie da rady trzeba mieć taką co się mniej grzeje nie wiem dokładnie jak się nazywa, niestety też nie miałem instrukcji i na google nie znalazłem |
|
|
|
|
Leonn
Model: MS1900
Rocznik: 2007
Wiek: 41 Dołączył: 20 Sty 2013 Posty: 161 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 2013-03-14, 00:24
|
|
|
Kolego a w serwisie w jakiej miejscowości to robiłeś może zajdę tel i przedzwonie do nich
jak narazie znalazlem schematy i instrukcje po angielsku, włosku jutro zrobię wgląd w instalację przy motocyklu ale mam jeszcze jedno nurtujące pytanie....
dlaczego podczas uzbrajania miga tylko lewa strona kierunków... w ktorym miejscu podłącza się alarm do kierunkowskazów być może coś nie łączy bo kilka dni temu wszystko bylo dobrze - a pozniej moto w ogole nie jezdzone tylko przepchniete z miejsca na miejsce i nagle zonk miga tylko jedna strona - byc moze jak stawialem na stopkę przód uderzyl o ogranicznik zbyt mocno i cos się rozłączyło
[ Dodano: 2013-03-14, 00:26 ]
udało mi się znaleźć też schematy i instrukcja do podobnych alarmów ale również po polsku
wszystko tutaj http://yahoo.riders.pl/alarm/ |
_________________ Stratoliner XV 1900
Drag Star 650 Classic (na sprzedaż)
+ Junak M10 od 1999 ROKU ze mną |
|
|
|
|
Dariow
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 55 Dołączył: 14 Lis 2010 Posty: 883 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2013-03-14, 07:58
|
|
|
Ja byłem w Yamaha Czechowice-Dziedzice http://www.motor-beskid.pl/
co do tego jak jest podłączony nie mam pojęcia wszystko mi robią koledzy którzy sie na tym znają |
|
|
|
|
Leonn
Model: MS1900
Rocznik: 2007
Wiek: 41 Dołączył: 20 Sty 2013 Posty: 161 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 2013-03-14, 17:26
|
|
|
Problem migania jednej strony kierunków rozwiązany
Błacha sprawa - po sprawdzeniu instalacji okazalo się ze kazda strona podlączona jest osobym kablem i zarazem bezpiecznikiem - spalony bezpiecznik, wymiana i działa
Jeszcze tylko została kwestia strojenia czułości i podłączanie dodatkowych czujników np czujnika położenia |
_________________ Stratoliner XV 1900
Drag Star 650 Classic (na sprzedaż)
+ Junak M10 od 1999 ROKU ze mną |
|
|
|
|
Merlin
Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 62 Dołączył: 17 Sie 2008 Posty: 3293 Skąd: JANKES - RACIBÓRZ
|
Wysłany: 2013-04-11, 13:30
|
|
|
Odświeżę, doprowadziłeś alarm do porządku, mam taki sam ale bez instrukcji. |
_________________ Maciek
MS (MaStodont) 1900
Lepiej milczeć i uchodzić za głupiego, niż się odezwać i rozwiać wątpliwości.
Piwo bezalkoholowe to pierwszy krok do nadmuchiwanej kobiety.
"Trzeźwość jest do dupy" Ozzy Osbourne
|
|
|
|
|
Leonn
Model: MS1900
Rocznik: 2007
Wiek: 41 Dołączył: 20 Sty 2013 Posty: 161 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 2013-04-11, 17:57
|
|
|
Tak po części bo co do czułości to miałem uszkodzony czujnik piezoelektryczny - po wymianie okazalo się ze na kazdym z poziomow czułości nie reaguje oprocz 3 ostatnich najbardziej czulych ale tez trzeba dobrze potrząsnąc motocyklem a najlepiej kopnąć w oponę z tym ze odrazu po naprawie jak jeszcze elementy układu były rozgrzane to alarm działał prawidłowo a pozniej testowałęm w temperaturze otoczenia okolo 0 ~ +3 - dzisiaj zejde do garazu to sprawdze jak zachowuje sie czujnik przy temp wyzszej okolo +14 C |
_________________ Stratoliner XV 1900
Drag Star 650 Classic (na sprzedaż)
+ Junak M10 od 1999 ROKU ze mną |
|
|
|
|
YeLLow25
Rocznik: 2000
Wiek: 38 Dołączył: 13 Paź 2012 Posty: 11 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2013-04-16, 23:18
|
|
|
Witam,
przejąłem motocykl od kolegi Dariow z tym alarmem. Mam pytanie, czy ktoś wie jak wyłączyć opcje awaryjnych. Bo co chwilę jeżdżę na awaryjnych i nawet o tym nie wiem. Wystarczy wyjąć bezpieczniki? |
|
|
|
|
Leonn
Model: MS1900
Rocznik: 2007
Wiek: 41 Dołączył: 20 Sty 2013 Posty: 161 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 2013-04-16, 23:35
|
|
|
z tego co wiem nie da się wyłączyć opcji HAZARD w tym alarmie jedynie programatorem w serwisie - awaryjne włączają się za pomocą odzielnego przerywacza - nie ma bezpiecznika od awaryjnych lecz tylko od kierunków z prawej i z lewej strony zaraz za centralką |
_________________ Stratoliner XV 1900
Drag Star 650 Classic (na sprzedaż)
+ Junak M10 od 1999 ROKU ze mną |
|
|
|
|
Dariow
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 55 Dołączył: 14 Lis 2010 Posty: 883 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2013-04-17, 08:02
|
|
|
Yellow awaryjne włączają się jak za szybko wyłączasz migacz musisz odczekać 3 mrugnięcia i będzie dobrze ja też mianem z tym problem na początku ale się przyzwyczaisz |
|
|
|
|
YeLLow25
Rocznik: 2000
Wiek: 38 Dołączył: 13 Paź 2012 Posty: 11 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2013-04-17, 08:43
|
|
|
Wiem, wiem, że trzeba odczekać te 3 mignięcia. Tylko czasem jak się szybko zmienia pas czy coś takiego to się o tym zapomina ja chciałem całkowicie wyłączyć awaryjne, tak żeby się w ogóle nie włączały. Myślałem o całkowitym wyłączeniu alarmu ale z tym chyba sobie nie dam rady |
|
|
|
|
Leonn
Model: MS1900
Rocznik: 2007
Wiek: 41 Dołączył: 20 Sty 2013 Posty: 161 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 2013-04-17, 16:15
|
|
|
Jeżeli chcesz całkowicie wyłączyć alarm to po prostu odepnij centralkę - 2 wtyki - jezeli nie masz odciecia zapłonu podłączonego pod jeden z przewodów to wszystko powinno działać normalnie z tym że syreny już nie usłyszysz |
_________________ Stratoliner XV 1900
Drag Star 650 Classic (na sprzedaż)
+ Junak M10 od 1999 ROKU ze mną |
|
|
|
|
YeLLow25
Rocznik: 2000
Wiek: 38 Dołączył: 13 Paź 2012 Posty: 11 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2013-04-17, 17:31
|
|
|
Nie wiem jak u Ciebie ale u mnie ten alarm cicho wyje. Myślę, że jak przyjadę pod blok to i tak go w mieszkaniu nie usłyszę. Poza tym ciężko go włączyć. Wczoraj siedziałem na moto, huśtałem się na siedzeniu, ruszałem w tył i w przód i nie załączył się. Załączył się po włożeniu kluczyka i przekręceniu zapłonu. Jak będę miał czas to pooglądam i spróbuję odpiąć centralkę tak jak piszesz. |
|
|
|
|
Leonn
Model: MS1900
Rocznik: 2007
Wiek: 41 Dołączył: 20 Sty 2013 Posty: 161 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 2013-04-17, 17:44
|
|
|
Objawy jak u mnie - do wymiany będziesz miał czujnik piezoelektryczny czyli inaczej wstrząsowy i ustawianie czułości od nowa (za pomocą kombinacji kluczyk + przewód i dostrajanie pilotem według instrukcji ) u mnie też nie ma wystarczającej czułości nawet na najwyższym 8 stopniu |
_________________ Stratoliner XV 1900
Drag Star 650 Classic (na sprzedaż)
+ Junak M10 od 1999 ROKU ze mną |
|
|
|
|
Dariow
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 55 Dołączył: 14 Lis 2010 Posty: 883 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2013-04-17, 19:23
|
|
|
Ten czujnik już raz wymieniałem ale może znowu go szlag trafił, miałem tak ustawione że jak stopka się złożyła to zaczynał wyć |
|
|
|
|
|