YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Różnica w prowadzeniu Classic vs Custom (650)
Autor Wiadomość
remol71 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 53
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1858
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-09-26, 13:52   

wolf napisał/a:
....
Lepiej tez poszukaj zadbanej i drozszej maszyny bez wzgeldu na to, czy Classic czy Custom a nie jakiegos strucla w ktorego potem bedziesz musial ciagle pchac kase



Święte słowa Kolego.
 
 
grabi 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2013
Wiek: 49
Dołączył: 24 Lis 2011
Posty: 1397
Skąd: Ziemia Obiecana
Wysłany: 2012-09-26, 14:11   

remol71 napisał/a:
wolf napisał/a:
....
Lepiej tez poszukaj zadbanej i drozszej maszyny bez wzgeldu na to, czy Classic czy Custom a nie jakiegos strucla w ktorego potem bedziesz musial ciagle pchac kase


lepiej poczekać trochę i poodkładać na malinkę, niż później mieć grata w garażu i zbierać na naprawy
_________________
Mało się zarabia, żyje się jak Hrabia

BMW R 1200 GS ADV '13
HD FLHT '96
 
 
Pio Trek 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 60
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 618
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2012-09-26, 19:01   

[quote="grabi"]
remol71 napisał/a:
wolf napisał/

lepiej poczekać trochę i poodkładać na malinkę, niż później mieć grata w garażu i zbierać na naprawy


Prawda,

A ja wole customa, sie mi lepiej podoba ;D
Pozatym w mieście Wawa dużo lepiej sie przecisnac ;D
_________________
.

Honda Shadow 750 Spirit


you're never too old to Rock'n Roll ...
 
 
DRAGON 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 58
Dołączył: 21 Maj 2012
Posty: 4427
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2012-09-27, 08:25   

Pio Trek napisał/a:


A ja wole customa, sie mi lepiej podoba ;D
Pozatym w mieście Wawa dużo lepiej sie przecisnac ;D


No to w czym problem ? :shock: Wolisz customa to takiego kupuj. Każdy z nas jeździ na tym co mu pasuje. ;p
 
 
Mnich 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2002
Wiek: 49
Dołączył: 23 Lis 2011
Posty: 1183
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-09-27, 09:28   

Sie nie ma co sie lubi, sie lubi co sie ma :)

Do miasta custom i to 650 idealny. W dalszą trasę z bagażem i plecakiem duży classic, w trase samotnie duży custom. Zawsze chciałem mieć tyle motoroow ile S. Vai gitar :)
_________________
Drag Star 650 custom 2000
HD FLSTC Heritage 2002
 
 
Kyokushin 



Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2008
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sie 2012
Posty: 271
Skąd: Układ Słoneczny
Wysłany: 2012-09-27, 09:53   

Czytam i oczom nie wierzę :D

Przecież classic i custom sa niemal identyczne, różnią się błotnikami, zawieszeniem przednim oraz kołem.

Oba tak samo będą nieporęczne w korku, tak samo przyspieszają, tak samo się nimi jeździ, bo są takie takie same, różnica to tylko wygląd w detalach.
Nawet jak mają nieco inne siedzenie, to też nie jest to różnica że jeden wygodny a drugi nie.

Myślę że tutaj powinno się kupować to co się bardziej podoba i tylko tym się kierować.
 
 
DRAGON 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 58
Dołączył: 21 Maj 2012
Posty: 4427
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2012-09-27, 10:07   

Kyokushin napisał/a:


Oba tak samo będą nieporęczne w korku,


Szczena mi opadła :shock: Niemało jeżdżę po mieście Dragiem 1100 i jakoś nie odczułem żeby był nieporęczny w korku. Ma wprawdzie swój ciężar ale jakoś nie narzekam. Może przesiąć się na rower :hahaha: bo motory są dla facetów ;p I żeby nie obrazić naszy Amazonek - dla kobiet z j....mi
 
 
Kyokushin 



Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2008
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sie 2012
Posty: 271
Skąd: Układ Słoneczny
Wysłany: 2012-09-27, 10:12   

DRAGON napisał/a:
jakoś nie odczułem żeby był nieporęczny w korku


A jakieś porównanie np w stosunku do zwinnej 250ccm masz? lub roweru? skutera?

Czy tylko tak sugerujesz coś, trzy po trzy, żebym się na rower przesiadł, taki prezydencki żarcik rozumiem.
 
 
DRAGON 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 58
Dołączył: 21 Maj 2012
Posty: 4427
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2012-09-27, 10:47   

Nie bierz tego tak dosłownie ;D . Nie miałem zamiaru Cię obrażać. Ale odpowiadając na twoje pytanie. Mam porównanie. Nie będę opowiadał o motorach na których jeździłem ileś tam lat temu. Po długiej przerwie żeby się na nowo wjeździć kupiłem sobie Virago 535 :czoper: . Jeździłem nią 4 sezony. Po przesiadce na Draga 1100 byłem pozytywnie zaskoczony. Motor jest w moim odczuciu bardziej stabilny nawet przy małych prędkościach. W mieście biorąc namiary na szerokość nie mam żadnych problemów z manewrowaniem nawet między samochodami ( oczywiście w ramach rozsądku ). ;D
 
 
Kyokushin 



Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2008
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sie 2012
Posty: 271
Skąd: Układ Słoneczny
Wysłany: 2012-09-27, 10:55   

Spoko.

Drag dobrze się prowadzi i nie manewruje się nim źle, ale nie ukrywajmy, są pojazdy i jest ich wiele które w mieście są po prostu bardziej ergonomiczne.
Np weź taką Hondę CBR250R, albo jakiegoś nie wiem typowego golasa jakiegoś Horneta. One są bardziej poręczne od Draga. A czy classic czy custom to już różnicy nie będzie.

Na szerokość to różnicy nie ma wielkiej, przynajmniej moim zdaniem, w najszerszym punkcie drag custom ma 890mm a przeciętny golas 720-780mm, więc to jest 10-15cm na całości.
Natomiast różnica będzie jak ktoś będzie chciał lawirować na zasadzie ostrych skrętów pomiędzy dwoma autami stojącymi jedno za drugim na tym samym pasie, ze względu na długość i rozstaw kół w Dragu.
 
 
DRAGON 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 58
Dołączył: 21 Maj 2012
Posty: 4427
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2012-09-27, 11:00   

Kyokushin napisał/a:


Oba tak samo będą nieporęczne w korku,


Odniosłem się do tej części twojej wypowiedzi którą cytuje, i z którą się nie zgadzam. ;p
Zawsze będzie można powiedzieć że jakiś motocykl jest mniejsz, lżejszy itp. Ale moim zdaniem Draga prowadzi się dobrze i jak już napisałem nie mam żadnych problemów z manewrowaniem w mieście.
 
 
Pio Trek 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 60
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 618
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2012-09-27, 11:33   

DRAGON napisał/a:
Pio Trek napisał/a:


A ja wole customa, sie mi lepiej podoba ;D
Pozatym w mieście Wawa dużo lepiej sie przecisnac ;D


No to w czym problem ? :shock: Wolisz customa to takiego kupuj. Każdy z nas jeździ na tym co mu pasuje. ;p


noooooo, nie ma problemu, kupilem customa, i rzeczywiscie kazdy jezdzi na tym co mu pasuje. :idea:
_________________
.

Honda Shadow 750 Spirit


you're never too old to Rock'n Roll ...
 
 
Kyokushin 



Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2008
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sie 2012
Posty: 271
Skąd: Układ Słoneczny
Wysłany: 2012-09-27, 14:16   

DRAGON napisał/a:
Zawsze będzie można powiedzieć że jakiś motocykl jest mniejsz, lżejszy itp. Ale moim zdaniem Draga prowadzi się dobrze i jak już napisałem nie mam żadnych problemów z manewrowaniem w mieście.


Oczywiście, myśle że to dobre podsumowanie. Mi bardziej chodziło o to że custom czy classic będą w tej materii bardzo podobne, natomiast ogólnie ten typ motocykla nie należy do jakichś super manewrowalnych. Oczywiście nie oznacza to że jest jakiś problematyczny, mi tez się dobrze jeździ.
 
 
JozefK 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2013
Wiek: 67
Dołączył: 18 Maj 2012
Posty: 592
Skąd: Łabiszyn
Wysłany: 2012-09-27, 17:09   

VenoMek napisał/a:
Czy moje odczucia w prowadzeniu faktycznie są prawdziwe, tzn czy jest aż tak odczuwalna różnica w prowadzeniu tych dwóch wersji tego samego motocykla? Czy to tylko jednorazowe odczucie jazdy na konkretnym egzemplarzu? Niestety nie miałem jeszcze przyjemności prowadzić inne egzemplarze classica i customa.


Czytam i czytam ten temat i powiem tak.
Kupuj co Ci się podoba i tak będziesz musiał się nauczyć praktycznie prowadzić motocykl.
Różnice w prowadzeniu mogą wystąpić nawet w tych samych modelach np: jeden z szybą a drugi nie itd.
do każdego motocykla poprostu trzeba się przyzwyczaić. Takie jest moje zdanie a od roku 1973 jeździłem naprawdę różnymi motocyklami i jak to się dzisiaj mówi motocyklo podobnymi lat 70 i 80 ubiegłego stulecia. Nie da się udowodnić wyższości Świąt Wielkanocnych nad Świętami Bożego Narodzenia. Choć wielu próbowało.
_________________
Jeździjmy tak aby było nas coraz więcej a nie mniej.
 
 
goniak 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2009
Wiek: 44
Dołączyła: 14 Cze 2010
Posty: 2099
Skąd: P-ń/GŁ
Wysłany: 2012-09-27, 17:37   

Ja jestem laikiem, bo jeżdże samodzielnie zaledwie od 2 m-cy, ale dla mnie największą różnicę w prowadzeniu motocykla sprawiła kwestia właściciela: pożyczonym- nerwy i świadomość nie swojego sprzętu, swoim- jak ryba w wodzie ;D Nie ma większego myślę znaczenia, że jeden z nich to był classic, a drugi custom ;p Zakup akurat takiego nastąpił, gdyż trafiła się dobra okazja ;p
_________________
"Błogosławieni ci, którzy nie mając nic do powiedzenia, nie oblekają tego faktu w słowa." J.Tuwim
 
 
VenoMek 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 1998
Wiek: 42
Dołączył: 27 Lip 2012
Posty: 1417
Skąd: Grupa Śląska
Wysłany: 2012-09-27, 18:55   

Dzięki wszystkim za odpowiedzi.

JozefK napisał/a:
Kupuj co Ci się podoba i tak będziesz musiał się nauczyć praktycznie prowadzić motocykl.


Jestem tego jak najbardziej świadomy.

Fakt, że classic mi się bardziej podoba może też ma znaczenie.

Jak napisała goniak
goniak napisał/a:
ale dla mnie największą różnicę w prowadzeniu motocykla sprawiła kwestia właściciela: pożyczonym- nerwy i świadomość nie swojego sprzętu, swoim- jak ryba w wodzie
u mnie może podświadomość podpowiedziała w ten sposób "bierz classica bo ładniejszy i się lepiej prowadzi" :hahaha: :hahaha: :hahaha:

muszę się jeszcze kilka razy przejechać aby się upewnić. Dzięki wszystkim jeszcze raz za uwagi ;D
 
 
JozefK 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2013
Wiek: 67
Dołączył: 18 Maj 2012
Posty: 592
Skąd: Łabiszyn
Wysłany: 2012-09-27, 19:07   

VenoMek napisał/a:
u mnie może podświadomość podpowiedziała w ten sposób "bierz classica bo ładniejszy i się lepiej prowadzi"


I właśnie o to chodzi - a mnie custom bo trzymam nogi na podnóżkach a nie podłodze jak w samochodzie, ale nie będziemy się o to sprzeczać, "bo każda sroczka swój ogonek chwali"

:czoper: :hahahahaa:
_________________
Jeździjmy tak aby było nas coraz więcej a nie mniej.
 
 
Bakteria77 



Model: RS1700
Rocznik: 2004
Wiek: 25
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 1551
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2012-09-27, 19:44   

a ja mam classica z podnóżkami, k...a chyba jakiś składak ;D
 
 
artek 



Model: SYMPATYK
Wiek: 54
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 4437
Skąd: Jarosław
Wysłany: 2012-09-27, 20:34   

Twój rocznik tak miał ... ;/
 
 
Endrju 



Model: XV 1700 Warrior
Rocznik: 2008
Wiek: 65
Dołączył: 08 Wrz 2011
Posty: 663
Skąd: warszawa
Wysłany: 2012-09-28, 13:15   

goniak napisał/a:
ale dla mnie największą różnicę w prowadzeniu motocykla sprawiła kwestia właściciela: pożyczonym- nerwy i świadomość nie swojego sprzętu, swoim- jak ryba w wodzie Nie ma większego myślę znaczenia, że jeden z nich to był classic, a drugi custom Zakup akurat takiego nastąpił, gdyż trafiła się dobra okazja

Goniak, święta racja jak komu się nie podoba to przecież może zmienić 2oo ;D
_________________
O MATKO CZEMU PIJE TAK RZADKO

Endrju
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group