YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
zmiana wydechu na głosniejszy w XV 1900
Autor Wiadomość
Jacek79 


Model: MS1900
Rocznik: 2007
Posty: 128
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-08-17, 21:43   zmiana wydechu na głosniejszy w XV 1900

Witam,
zastanawiam się nad zmianą wydechu w XV1900 na głośniejszy. Może ktoś poleci coś co będzie dawało ładny basowy dźwięk? Interesuje mnie coś przelotowego co wyeliminuje exup.
Z wszelką pomoc w temacie będę wdzięczny.
Zastanawiam się czy znaczenie ma to czy będą to dwie odrębne rury czy jedna, oraz czy ma znaczenie czy będą to długie rury czy krótkie.

Pozdrawiam
 
 
winiar 


Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 41
Posty: 1376
Skąd: z Polski
Wysłany: 2016-08-17, 22:28   

Jacek79, widziałeś i słyszałeś moje Cobry więc wybór prosty lol lol
_________________
winiar dobre pomysły, dobry smak ... a lepsze motocykle ... to miłość ...

XV 1900 Roadliner S
 
 
Jacek79 


Model: MS1900
Rocznik: 2007
Posty: 128
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-08-17, 22:40   

Widziałem. Sęk w tym że dźwieku nie pamietam ale pamietam że robiły wrażenie. To ten zestaw?
http://allegro.pl/yamaha-...5103277947.html
 
 
winiar 


Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 41
Posty: 1376
Skąd: z Polski
Wysłany: 2016-08-17, 22:53   

Tak to te. Nawet cena jest dobra. Pamiętasz co mówiłem o kosztach doposażenia ? Ile juz Ci poszło ?
_________________
winiar dobre pomysły, dobry smak ... a lepsze motocykle ... to miłość ...

XV 1900 Roadliner S
 
 
ADi 



Model: MS1900
Rocznik: 2014
Wiek: 52
Posty: 804
Skąd: FNW/CBY
Wysłany: 2016-08-18, 01:54   

Ja w swoim miałem tłumik od Kalińskiego w tej wersji, ale średnica 129 mm i trochę krótsze:
http://sklep.kalinski.pl/...-star-1900.html

Tutaj są zdjęcia po zamontowaniu:
http://yamaha-dragstar.pl...hp?user_id=3684

Brzmienie dość fajne, ale już słyszałem lepsze.
_________________
♣ Za zakrętem czeka śmierć, więc wróbelku leć, na skrzydłach życia...
==========
- XV 1900 SCL
ex ========
- DS 1100
- MS 1900
- XV 1900
=======
 
 
Jacek79 


Model: MS1900
Rocznik: 2007
Posty: 128
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-08-18, 07:23   

Winiar, nie wiem, nie liczyłem ale pewnie cos koło 2 tyś poszło. Kaliński jest ok ale zostaje exup a to powoduje ze i tak na niskich obrotach jest cichy - tak mi się wydaje, poniewaz exup na niskich obrotach zamyka przelot a otwiera na wyższych. Puste wydechy nie mają exup. I teraz mam do was pytanie czy przy całkowicie pustym (przy odłączeniu sondy lambda i exup) nie szkodzi to na silnik?
 
 
winiar 


Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 41
Posty: 1376
Skąd: z Polski
Wysłany: 2016-08-18, 07:39   

Ja uwazam, że nie ale nie mam na to dowodów naukowych ;D (nie ma moim zdaniem też takich dowodów w sytuacji założenia nie pustych) Jeśli są to chętnie poczytam.... Musisz tylko założyć PC lub FI. Soft pewnie będzie miał inne zdanie lol lol lol
_________________
winiar dobre pomysły, dobry smak ... a lepsze motocykle ... to miłość ...

XV 1900 Roadliner S
 
 
Jacek79 


Model: MS1900
Rocznik: 2007
Posty: 128
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-08-18, 08:43   

Soft uważa że PC lub FI jest zbędne? Ja sie akurat tez nie znam ale słyszalem ze bez FI bedzie strzelać czasami co ma negatywny wplyw na zawory (wypala), ale umiejetne obchodzenie się z gazem eliminuje problem. Gdybym sie zdecydował to jest jakaś róożnica między FI a PC?
 
 
winiar 


Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 41
Posty: 1376
Skąd: z Polski
Wysłany: 2016-08-18, 19:46   

Jacek79, Soft uważa, ze nie powinno się wymieniać wydechu w XV 1900 ale niech sam się wypowie a nie, że PC lub FI jest zbędne. Nie wiem czy jest jakaś różnica pomiędzy tymi dwoma urządzeniami. W zasadzie jedno i drugie służy temu samemu. Jest tak jak piszesz, że będzie strzelać bez tego. Dodatkowo możesz tym regulować mapy a ma to wpływ na moc i tym samym na spalanie. Próbowałem się tym "bawić" i różnice przy takiej samej jeździe wynosiły nawet +/- 1,5 l na 100 km do normalnego spalania. Według mojej wiedzy i własnego doświdczenia wiem, ze jest to niezbędne przy instalacji pustych rur. Może ktoś ma inne doświadczenia to chętnie poczytam.
_________________
winiar dobre pomysły, dobry smak ... a lepsze motocykle ... to miłość ...

XV 1900 Roadliner S
 
 
Jacek79 


Model: MS1900
Rocznik: 2007
Posty: 128
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-08-19, 09:17   

Ja czytałem że ingerencja w wydech to problem z ogniem na zaworach i wypalanie zaworów przy strzelaniu. Power commander ma temu właśnie zapobiegać ale dodatkowo zalecane jest też aby zmienić filtr. Nie wiem jednak czy zmiana filtra dotyczy też motocykli na wtrysku z power commanderem. W lidorze zaproponiwali mi cobry longi jako dedykowane dla lokomotywy z orginalnymi sakwami ale cena 2700 - drogo.
 
 
soft 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 48
Posty: 1443
Skąd: Zamość
Wysłany: 2016-08-20, 18:44   

No cześć, moim zdaniem jak wyeliminujesz exup to stracisz trochę mocy przy niskich obrotach, czyli przy ruszaniu. Żeby temu zapobiec stosuje się właśnie power commandera.
Tłumiki to skomplikowany agregat. To nie działa tak prosto jakby się wydawać mogło.

Tu krótko opisano exup: http://teczka.pl/motoryza...jest-jak-dziala
_________________
XV1900 Stratoliner Midnight
 
 
Darek_81 


Model: MS1900
Rocznik: 2009
Posty: 3
Skąd: Tarnogród
Wysłany: 2017-08-07, 21:56   

odświeżę temat
interesują mnie te cobry
http://allegro.pl/yamaha-...6682393430.html
może ktoś przybliży mi temat
myślałem że to będzie proste a tu jakiś exup :beczy:

tymczasowe linki w tematach technicznych są zabronione (regulamin pkt.20)
Zamiast tego zamieszczamy opis
w tym przypadku powinno wyglądać to tak:


opis aukcji allegro:
cena: 2 800,00 zł
COBRA WYDECH NR KAT. 2923 SPEEDSTER SLASHDOWN
PASUJE DO MODELI: YAMAHA XV1900 MIDNIGHT STAR XV1900 ROADLINER


//ciecio
Ostatnio zmieniony przez ciecio 2017-08-08, 19:07, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
andrzejnow666 



Model: MS1900
Rocznik: 2009
Wiek: 45
Posty: 376
Skąd: Łabiszyn
Wysłany: 2017-08-07, 22:13   

Moim zdaniem bez power commandera czy innego F1 możesz mieć problemy. Wszystko już chyba było w tym temacie poruszane. Jeżeli zostawisz oryginalne kolano razem z zaworem to końcówkę możesz zakładać sobie jaka chcesz. Przejrzyj temat dokładnie
 
 
sagittarius 



Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 45
Posty: 3377
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2017-08-08, 06:12   

andrzejnow666, u mnie vansy chodzą bez żadnego commandera czy innego F1 ;D
_________________
No road is too long when you have good company
 
 
spajk77 



Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 41
Posty: 729
Skąd: Ożarów Mazowiecki
Wysłany: 2017-08-08, 15:29   

sagittarius napisał/a:
andrzejnow666, u mnie vansy chodzą bez żadnego commandera czy innego F1 ;D


moje puste rury tez :)
_________________
Support Your Local 18
 
 
andrzejnow666 



Model: MS1900
Rocznik: 2009
Wiek: 45
Posty: 376
Skąd: Łabiszyn
Wysłany: 2017-08-08, 15:54   

sagittarius, spajk77, i super ! Ja napisałem tylko, ze może mieć problemy. Ja kupiłem z hard kromami i power kommanderem od razu w komplecie. Natomiast inni użytkownicy co kombinowali z kominami jeżdżą tak jak wy bez niczego a innym zapala się jakiś check engine czy cos w tym stylu, więc niech Darek_81, dokładnie przestudiuje temat i sam podejmie decyzję, choć dla niego pewnie najlepiej by było smigało jak u Was ( kasa ! !!!).
 
 
sagittarius 



Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 45
Posty: 3377
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2017-08-08, 18:15   

Fakt faktem, że mój mechanik walczył z tym problemem 3 dni ale dało się, dlatego takie rzeczy najlepiej oddać do fachowca niż samemu coś spartolić.
_________________
No road is too long when you have good company
 
 
Darek_81 


Model: MS1900
Rocznik: 2009
Posty: 3
Skąd: Tarnogród
Wysłany: 2017-08-08, 20:05   

Już podjąłem :) zmiana na cobry extra long, dlatego też mam do sprzedania kalińskiego który zamątował poprzedni właściciel, a nie do końca mi pasi, wydech jest w idealnym stanie, taki jak ten https://www.lidor.pl/tlum...-star-1900.html jak ktoś chętny to zapraszam do kontaktu ;p

przepraszam za naruszenie regulaminu ale dopiero się uczę ;/
 
 
ADi 



Model: MS1900
Rocznik: 2014
Wiek: 52
Posty: 804
Skąd: FNW/CBY
Wysłany: 2018-08-06, 15:33   

Ja w Stratolinerze zamontowałem tłumik od Kalińskiego. Kosztował około 1700 zł. Doskonale wyglądał i całkiem nieźle brzmiał.
_________________
♣ Za zakrętem czeka śmierć, więc wróbelku leć, na skrzydłach życia...
==========
- XV 1900 SCL
ex ========
- DS 1100
- MS 1900
- XV 1900
=======
 
 
pyra 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Posty: 5074
Skąd: pyrlandia
Wysłany: 2018-08-06, 16:11   

Bo pojedyńcza gruba rura zawsze będzie lepiej brzmieć, zresztą u Kalinskiego, dostroją pod gust użytkownika ;D
_________________
Bo droga jest celem
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style mod. by Latoch: Oferta