YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
WYDECHY - WIERCIĆ CZY NIE WIERCIĆ
Autor Wiadomość
virago_78 



Model: SYMPATYK
Wiek: 45
Dołączyła: 20 Sie 2008
Posty: 330
Skąd: Miłkowice
Wysłany: 2009-08-21, 13:16   

grzechu napisał/a:
a wydaje mi się że tylko jedną masz przewierconą ta ostatnia jest u ciebie podwójna a trzeba jeszcze tą drugą dalej przewiercić i wiertło myśle że tak 20 cm powinno mieć


grzechu, dałeś mi do myślenia.chłopaki zrobią mi dzisiaj nalot, więć komisyjnie sprawdzimy :amazonka7:
 
 
EruannO 



Rocznik: 1997
Wiek: 34
Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 76
Skąd: Kraków
Wysłany: 2009-09-20, 14:26   

Ja właśnie mam zamiar rozwiercić. Mam powiercone przez poprzedniego właściciela. Ale nie tylnią ścianke a od spodu. na każym wydechu 4 dziury. 1 na początku 2 kolejne mniej wiecej w 2/4 i 3/4 i ostatnia przy samym koniuszku za tylnią ścianką. Brzmi troszke głośniej ale jakoś mnie to nie satysfakcjonuje. Dlatego najpierw spróbuje po 2 dziury x 5mm na tylniej ściance i zobaczymy. Ale kwestia jest taka, mam zamiar czesto jeździć do naszych sąsiadów u których za przekroczenie normy jest laweta;/ Macie jakiś pomysł jakby to tymczasowo przyciszyć na taką wycieczke? Może nity? łatwo założyć, łatwo zdjąć;)
_________________
When a motorcycle is in motion, don't think of it as motorcycle; think of it as a person!!!!
 
 
jaro 



Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 3765
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2009-09-20, 15:31   

EruannO, Dziury 5mm to pomyłka nic nie dadzą, zrób tak po 4 dziury 8-10mm w każdym plus po dwie 5mm, i je na gwintuj. Dorób okrągłe dekielki( takiej średnicy jak wydech), które będziesz przykręcał na 5 śrubki jak będziesz musiał wyciszyć wydechy. Czyli inaczej pisząc zrób przykręcaną przegrodę na końcu tłumików.
_________________
Tam gdzie kończą się Reguły tam zaczyna się Pruszków!


V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2009-09-20, 16:38   

jaro, Pomysł miodzio. Wiercić powinno się pierwszą przegrodę, czy pierwszą i drugą? Chyba obie, bo co da tyko pierwsza. I jedno pytanko. Nie mam pojecia czy nie mam juz przewierconych przez poprzedniego właściciela. Z wydechu wychodzi tylko jedna większa dziura, czy jeszcze jakieś mniejsze w koło. Bo ja mam wkoło dziury (4 bodajże) ale jak wsadziłem długi drut to napotkałem na przeszkodę, czyli druga przegrodę.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
oldnita 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2000
Wiek: 59
Dołączył: 25 Kwi 2009
Posty: 1810
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2009-09-20, 18:58   

Witek to masz przewierconą pierwszą przegrodę
_________________
Maszka (XVS650A) i Suzi (DL650A)
 
 
EruannO 



Rocznik: 1997
Wiek: 34
Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 76
Skąd: Kraków
Wysłany: 2009-09-20, 19:04   

to jak najlepiej przewiercić drugą przegrode? bo w takim razie drugiej nie bedzie dało sie zaślepić;/ a skoro przewiercenie jednej nic nie daje podobno to zaślepienie jeden tez nic nie da .
_________________
When a motorcycle is in motion, don't think of it as motorcycle; think of it as a person!!!!
 
 
koszerny 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 53
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 1747
Skąd: ZGIERZ
Wysłany: 2009-09-20, 19:06   

albo długim wiertłem lub szpikulcem zrobisz dziury w drugiej przegrodzie jest dość cienka
Ostatnio zmieniony przez koszerny 2009-09-20, 19:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
oldnita 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2000
Wiek: 59
Dołączył: 25 Kwi 2009
Posty: 1810
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2009-09-20, 19:07   

Daje Andik przewiercił jedną i jest różnica na oryginałach DS wcale nie słychać.A do 2 wiertło chyba 17 cm
_________________
Maszka (XVS650A) i Suzi (DL650A)
 
 
andik 



Rocznik: 2007
Wiek: 70
Dołączył: 26 Lut 2009
Posty: 304
Skąd: JANKES
Wysłany: 2009-09-20, 20:09   

Do drugiej przegrody potrzebne wiertło 25cm
W 2 przegrodzie 3 otwory 10 mm
W 1 przegrodzie możesz wiercic 6 otworów 10mm.
moje wydechy mają podwójną ściankę na wylocie (nie mylic z przegrodami)
_________________
W STADZIE RAŻNIEJ
 
 
jaro 



Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 3765
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2009-09-20, 20:14   

Następne przegrody przebiłem za ostrzonym prętem.
_________________
Tam gdzie kończą się Reguły tam zaczyna się Pruszków!


V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
 
 
PUNIO 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Wiek: 57
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 235
Skąd: Poznań
Wysłany: 2009-09-20, 22:54   Przeróbka oryginalnych wydechów

wrzucam link do opisu przeróbki oryginalnych wydechów do 650 - to dla tych, którzy pytali o moje - bazowałem na tym opisie: http://www.650ccnd.com/slash.htm
 
 
EruannO 



Rocznik: 1997
Wiek: 34
Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 76
Skąd: Kraków
Wysłany: 2009-09-21, 06:29   

ok ale czy wtedy da coś zaślepienie tylko jednej przgrody?
_________________
When a motorcycle is in motion, don't think of it as motorcycle; think of it as a person!!!!
 
 
EruannO 



Rocznik: 1997
Wiek: 34
Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 76
Skąd: Kraków
Wysłany: 2009-09-21, 14:44   

a przewiercenie pierwszej nic nie daje tak?;/

[ Dodano: 2009-09-22, 12:03 ]
a bazujac na innym temacie gdzie zapodano ten oto link http://www.650ccnd.com/slash.htm
przegrody są 4 xDD
_________________
When a motorcycle is in motion, don't think of it as motorcycle; think of it as a person!!!!
 
 
fazzi 



Rocznik: 2008
Wiek: 56
Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 2691
Skąd: Jankes
Wysłany: 2009-09-29, 10:55   

mi nie chodzi o calkiem wybebeszone tylko o wywiercenie po 4 otwory 8mm
 
 
Sylwek 



Model: BĘDZIE
Rocznik: 2001
Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 2551
Skąd: Luzino
Wysłany: 2009-09-29, 10:58   

Nie strzela , jest troszkę głośniejszy i nie wymaga po wierceniu żadnych regulacji. Mam w tej chwili 3 otwory fi 10.
_________________
AB Rh+
HONDA VTX 1800 Neo

:D MODERATOR EMERYT :D
Nie wdawaj się w dyskusję z głupcem, bo najpierw sprowadzi Cię do własnego poziomu, a później pokona doświadczeniem
 
 
patryk_c 



Model: RS1700
Rocznik: 2006
Wiek: 45
Dołączył: 23 Lip 2009
Posty: 750
Skąd: Warszawa Bemowo
Wysłany: 2009-09-29, 11:15   

fazzi napisał/a:
mi nie chodzi o calkiem wybebeszone tylko o wywiercenie po 4 otwory 8mm



Jeżdże na takich właśnie durszlakach - 4 dziury po 8 mm - samorobotne - nic absolutnie nie strzela ani nie pierdzi, a dźwięk, hmm... zmężniał 8) Nie jest jakoś głośno, tylko bardziej basowo. Jak na 10 minut w garażu to warto (wierciłem najpierw malutkim wiertełkiem fi 4mm żeby otwory były symetrycznie).


Jeszcze tydzień, maks dwa i dopłyną moje nowe rury... Zobaczymy co się wtedy stanie ;D
 
 
bartek_p 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Wiek: 43
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 693
Skąd: Dębogóra
Wysłany: 2009-09-29, 15:12   

Ja miałem u siebie 4 otwory i dołożyłem jeszcze po 4.
Niby lepiej, ale to jeszcze nie to.
Jak sie przeprowadzę to wywalam w piździet te rurkę co jest na końcu
_________________
Nie ma złej pogody, czasem tylko ubiór zły.
Dusza z nadzieją czekała piątku, a nerki i wątroba z trwogą - poniedziałku.
 
 
bartek_p 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Wiek: 43
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 693
Skąd: Dębogóra
Wysłany: 2009-09-30, 22:55   

ja wywalam cały ten dekiel co jest na końcu, jak będą za głośne to się będę martwił.
Chyba że będe miał przypływ gotówki to wtedy kupuje u Kalińskiego gotowe w wyjmowanym tłumikiem
_________________
Nie ma złej pogody, czasem tylko ubiór zły.
Dusza z nadzieją czekała piątku, a nerki i wątroba z trwogą - poniedziałku.
 
 
baster 



Rocznik: 2000
Wiek: 50
Dołączył: 17 Wrz 2009
Posty: 35
Skąd: INOWROCŁAW
Wysłany: 2009-10-06, 14:05   

i co ?wywaliłes ta ostatnia scianke?ja mam 4 otwory w pierwszej i miałem 2 w tej 2 przegodzie,i podkusiło mnie cos i w tej 2 zrobiłem jeszcze jeden otwór(no bo za cicho)i ....porazka zaczeło pierdziec(i po co mi to było)i tak mysle o usunieciu całkowicie tej ostatniej.tylko by znowu nie było gorzej.
_________________
lubie swój motór i ska!
 
 
EruannO 



Rocznik: 1997
Wiek: 34
Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 76
Skąd: Kraków
Wysłany: 2009-10-06, 14:42   

ja w koncu nawierciłem 4 x 10mm i 4 razy 5mm. Stwierdziłęm że 5 mm można zawsze rozwiercić albo zanitować. No i przyznam sie wam wyszło mi cudo. Głośniejsze od oryginalnych wiecej basu, przy wiekszych prędkościach dźwiek sie wyrównuje i w sumie dla mnie różnicy nie ma jak jeździłem z całymi, Ale słychać ze jest inaczej jak sie przejeżdża koło budynków czy barier tłumiących. Majstersztyk!! ;D
_________________
When a motorcycle is in motion, don't think of it as motorcycle; think of it as a person!!!!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group