YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
WYDECHY - WIERCIĆ CZY NIE WIERCIĆ
Autor Wiadomość
Miron 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 58
Dołączył: 05 Cze 2012
Posty: 1937
Skąd: Skątowni
Wysłany: 2016-02-29, 23:18   

Romuald, weź to zalutuj, lub wkręć wkręty z nierdzewki.
_________________
DS 650, DS 1100 & RS 1700 Midnight
sex, drugs & rock n roll
Super Tenere 1200 ZE- nosorożec
 
 
jaro 



Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 3765
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2016-03-01, 07:16   

Szczerze wątpię, aby te otwory coś zmieniły.
_________________
Tam gdzie kończą się Reguły tam zaczyna się Pruszków!


V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
 
 
cruenzo 


Model: SYMPATYK
Wiek: 46
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 47
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-03-01, 07:31   

nie mam 100% pewności, ale może to są otwory technologiczne zapobiegające zbieraniu się wody w wydechach?
_________________
Pozdroofka

Michał vel Cruenzo
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2016-03-01, 15:43   

chyba sam nie wierzysz w to co piszesz ;/
cruenzo napisał/a:
otwory technologiczne zapobiegające zbieraniu się wody w wydechach?
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
cruenzo 


Model: SYMPATYK
Wiek: 46
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 47
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-03-01, 19:37   

a dlaczego? spotkałem się z takim rozwiązaniem w innych motocyklach. Nigdzie nie napisałem że mam 100% pewność bo nie pamiętam czy w moim dragu takie rozwiązanie było zastosowane.
_________________
Pozdroofka

Michał vel Cruenzo
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2016-03-01, 19:49   

Cytat:
a dlaczego? spotkałem się z takim rozwiązaniem w innych motocyklach.
sorry, ale jeszcze nie widziałem "dziurawego" technologicznie wydechu, tak jak na załaczonych zdjeciach w celu odprowadzenia wody. No, ale skor twierdzisz, że to nie jest takie nienaturalne, to spoko. Przyjmuje do wiadomości, aczkolwiek brzmi to dla mnie nadal dziwnie :nie_wiem:

[ Dodano: 2016-03-01, 19:53 ]
z ciekawości zapytam : w jakich motocyklach producent zastosował takie rozwiązanie ?
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
cruenzo 


Model: SYMPATYK
Wiek: 46
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 47
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-03-01, 19:54   

dla mnie tez wyglądało dziwnie, jak to pierwszy raz zobaczyłem. Nawet własciciel motocykla się wystraszył, bo to był nowy sprzęt i pojechał z tym na serwis to go oświecili a on potem oświecił mnie :-)
_________________
Pozdroofka

Michał vel Cruenzo
 
 
Miron 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 58
Dołączył: 05 Cze 2012
Posty: 1937
Skąd: Skątowni
Wysłany: 2016-03-01, 19:54   

Czyli "odwodnienie wydechów", może jest takie cuś. Ale to mi wygląda, na dziury po nitach lub próbie poznania budowy tłumika ;D

[ Dodano: 2016-03-01, 19:55 ]
cruenzo, a w jakim sprzęcie ?
_________________
DS 650, DS 1100 & RS 1700 Midnight
sex, drugs & rock n roll
Super Tenere 1200 ZE- nosorożec
 
 
pyra 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Gru 2011
Posty: 5354
Skąd: pyrlandia
Wysłany: 2016-03-01, 20:06   

witek1965 napisał/a:
z ciekawości zapytam : w jakich motocyklach producent zastosował takie rozwiązanie
np yamaha TW 125
_________________
Bo droga jest celem
 
 
cruenzo 


Model: SYMPATYK
Wiek: 46
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 47
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-03-01, 20:07   

ja to widziałem w YBR 250
_________________
Pozdroofka

Michał vel Cruenzo
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2016-03-01, 20:21   

hmmm nie spotkałem sie z takowym rozwiązaniem, no ale cóż, człowiek sie uczy całe życie
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
nunio 



Model: RS1600
Rocznik: 1999
Dołączył: 05 Lut 2016
Posty: 185
Skąd: Galicja
Wysłany: 2016-03-01, 20:29   

witek1965 napisał/a:
z ciekawości zapytam : w jakich motocyklach producent zastosował takie rozwiązanie ?

np.Honda Shadow 1100... ale żeby je zobaczyć trzeba zdjąć rury - to małe otworki w najniższej części tłumika od spodu... ja swoje znalazłem gdy w jakiś bardzo chłodny i wilgotny dzionek górna rura Hani "opluła" dolną lol
_________________
cenzura//Kozak_Barabasz
 
 
norbas 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 48
Dołączył: 27 Cze 2012
Posty: 902
Skąd: Dobre
Wysłany: 2016-03-01, 20:38   

Moja TDM-ka też ma takie otwory,ponieważ wydechy są lekko zadarte do góry.
_________________
norbas XT1200 Z Super Tenere
Virago 700
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2016-03-01, 21:14   

nunio napisał/a:
małe otworki w najniższej części tłumika od spodu..


To do mnie przemawia. zastanawia mnie tylko, czy to jest woda, która skrapla sie z wilgoci w powietrzu i osadza na płaszczu tłumika, nie mając połączenia ze spalinami, czy ma połączenie. Bo jak ma, to również powinny wydobywać się tymi otworami spaliny
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
vaaks 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Wiek: 74
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 2566
Skąd: PWL
Wysłany: 2016-03-01, 21:16   

norbas napisał/a:
Moja TDM-ka też ma takie otwory,ponieważ wydechy są lekko zadarte do góry.

moja varaderka też, jutro sprawdzę czy mam takie " dziurki".
_________________
Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym
Robią nam tak dobrze, że dobrze nam tak.
Był:
DS 650
DS 1100
Honda Varadero 1000
Jest: Suzuki DL 650
 
 
Romuald 


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2000
Dołączył: 26 Lip 2015
Posty: 132
Skąd: Bestwina
Wysłany: 2016-03-01, 21:46   

Poczytałem i faktycznie w niektórych motocyklach są takie otwory ale....
W moim tłumiku są one mniej więcej w miejscach zaznaczonych poniżej.

Gdyby były tylko te czerwone to ok może być do wody. Niestety są też w miejscu czarnych kropek a to już jest w strefie gdzie tłumik podchodzi do góry i tam się woda nie zbiera. Wychodzi na to że to jednak wiercone. Teraz zastanawiam się czy odesłać tłumiki czy otwory są tak małe że nie będzie słychać różnicy w pracy tłumików.

 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2016-03-01, 21:52   

Romuald, na 100% nie są to technologiczne otwory. Wybebeszałem przegrody w swoim XVS 650 i byłoby je widać po prostu, a nie było na bank, stąd moje lekkie zszokowanie
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
nunio 



Model: RS1600
Rocznik: 1999
Dołączył: 05 Lut 2016
Posty: 185
Skąd: Galicja
Wysłany: 2016-03-01, 22:00   

witek1965 napisał/a:
Bo jak ma, to również powinny wydobywać się tymi otworami spaliny

Jak to jest technicznie urządzone to nie wiem ale skoro u mnie "opluła" to oznacza, ze jakieś ciśnienie tam jest... albo od wydechu :roll: albo od gotującej się, zgromadzonej w zamkniętej przestrzeni wody... tak sobie myślę, że znając umiejscowienie tych otworków wystarczy, żeby jakiś palacz /ja nie palę na szczęście/ dmuchnął był dymem w tą okolicę po przegazówce...

Jednak gdy sobie mgliście przypominam dynamikę przepływu gazów to jeśli średnica i miejsce tych otworków zostały prawidłowo wyliczone z równania efuzji /prawo gościa od ciemnego pieczywa ;p / to może być tak, że wypływ przez nie trwa tylko wtedy, gdy jest tam para wodna a jeśli jej już nie ma, to praktycznie spaliny nie będą tamtędy uchodziły albo raczej będą ale w ilości pomijalnej...
/i bardzo proszę aby jakiś kotowaty mi znowu nie wytykał, iż przemądrzale robię komuś wodę z mózgu/

Romuald - te czerwone to mogą być "irygacyjne" :hahaha: natomiast te czarne np.montażowe /nie wiem - ustalające tylną gródź np./ bo komu i w jakim celu by się chciało wiercić identycznie w obu :roll:
_________________
cenzura//Kozak_Barabasz
 
 
tygrys 


Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 67
Dołączył: 30 Lis 2014
Posty: 1621
Skąd: warmia
Wysłany: 2016-03-01, 22:25   

nunio przemądrzale to ty nie wycieraj sobie gęby tygrysem - masz coś do mnie? bo widzę , że prawda cię mocno zabolała i nie ja pierwszy ci ją uświadomiłem.
Przepraszam towarzystwo , ale "wycieczki" osobiste to nie w tym temacie - kolega jakiś konfliktowy się trafił.
_________________
W życiu jest jak w saunie - najbardziej pocą się ci na górze.
 
 
Syku 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2002
Wiek: 41
Dołączył: 08 Kwi 2015
Posty: 76
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-03-03, 20:58   

Koledzy też mam takie malutkie dziurki od spodu tłumików i raczej nikt ich tam nie wiercił (seryjne otwory ale na, po co to nie wiem :nie_wiem: )
Mam teraz przewiercone po 4x13mm ale brakuje tego basu o którym piszecie.
W tym sezonie wywalam tylną ściankę i środkową rurkę i będzie zajebiste brzmienie (jak wszystkie operacje wykonam to przedstawię filmik oryginał, przewiercone i wywalona tylna ścianka) - dla tych co jeszcze nie mogą się przekonać czy wiercić czy nie, będzie łatwiej by podjąć dezycję
Pozdrawiam ;D
_________________
Syku 650 Classic
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group