YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
WYDECHY - WIERCIĆ CZY NIE WIERCIĆ
Autor Wiadomość
empiq 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2002
Wiek: 43
Posty: 746
Skąd: Koluszki/Warszawa
Wysłany: 2009-03-27, 12:25   

Rozwiercać :) - cztery dziury w każdym i jest w miarę ok - nie mogłem zmienić na puste z powodu miejsca garażowania :( a rozwiercone brzmią nieźle (oczywiście ciszej i daleko im do pustych ale jak dla mnie spoko :) przynajmniej nie czuję sie jakbym skuterem jechał :D

http://www.bikepics.com/pictures/1219700/
_________________
Janinka sprzedana ;( niech wiernie służy nowemu Panu.
 
 
jaro 



Model: MS1300
Rocznik: 2007
Wiek: 49
Posty: 3624
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2009-03-27, 14:03   

cztery dziurki powiadacie :cwaniak:
_________________
Tam gdzie kończą się Reguły tam zaczyna się Pruszków!


V Star 1300
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
 
 
shipp 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 51
Posty: 2415
Skąd: Kwatera Główna
Wysłany: 2009-03-27, 17:01   

jaro napisał/a:
cztery dziurki powiadacie :cwaniak:

Cztery dziurki fi 8-10 i jeszcze coś. Tłumik powiniem miec przynajmniej 3 przegrody wewnątrz. Co by go za bardzo nie rozprężyc i nie regulowac gaźnika, można przewiercic się przez ostatnie dwie wiertłem 13 albo większym. W ten sposób uzyskujesz więcej decybeli i dodatkowo bardziej basowy dźwięk. Zrobiłem tak w innym motocyklu i efekt przeszedł moje oczekiwana :brawo:
_________________
I tak zawsze... no zawsze...
 
 
jaro 



Model: MS1300
Rocznik: 2007
Wiek: 49
Posty: 3624
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2009-03-27, 18:33   

Przwiercić dziurki to tak anie żeby zaraz całe bebechy wywalać :dziura:
_________________
Tam gdzie kończą się Reguły tam zaczyna się Pruszków!


V Star 1300
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
 
 
Corvius 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 29
Posty: 251
Skąd: Poznań
Wysłany: 2009-04-04, 20:30   

ja tam kocham swoje puste wydeszki :D
_________________
Cagiva Raptor 1000ccm w sportowej V!!!

"Hasta La V-ictoria Siempre!"

Uczyłem się indyjskich tradycji, szukałem wyciszenia, ćwiczyłem jogę, uczyłem się "Kamasutry", spróbowałem herbatę "Lipton" i zdecydowałem: DALEJ PIĆ WÓDKĘ
 
 
jaro 



Model: MS1300
Rocznik: 2007
Wiek: 49
Posty: 3624
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2009-04-06, 13:44   

hehehe bardzo śmieszne ;D
_________________
Tam gdzie kończą się Reguły tam zaczyna się Pruszków!


V Star 1300
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
 
 
Sylwek 



Model: BĘDZIE
Rocznik: 2001
Wiek: 43
Posty: 2291
Skąd: Kaszubska Wieś
Wysłany: 2009-04-08, 00:43   

Mam takie pytanko : Jak głośne są wasze wydechy ? Ja wypatroszyłem do cna już puste wydechy.Poprostu zdjąłem zaślepkę na końcu wydechu.Efekt - k...a ! Kosmos ! , myślałem że mi bembenki w uszach popękają . Drag-rad słyszał i aż się skrzywił lol Mam podobne wydechy jak Mycel ( są na fotce w dziale nasze drag stary ) Ma ktoś podobne ? Jutro jadę zmierzyć głośnośc .Ciekawe co wyjdzie.
_________________
AB Rh+
HONDA VTX 1800 Neo

:D MODERATOR EMERYT :D
Nie wdawaj się w dyskusję z głupcem, bo najpierw sprowadzi Cię do własnego poziomu, a później pokona doświadczeniem
 
 
DRAD 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2011
Wiek: 39
Posty: 1548
Skąd: ODERWANI
Wysłany: 2009-04-09, 00:24   

HYPERCHARGER DO WYDECHÓW WYMYŚLIŁEŚ?

[ Dodano: 2009-04-09, 13:51 ]
COBRY już w drodze :) ))) ;D ;D ;D

[ Dodano: 2009-04-09, 13:57 ]
:brawo:

604006736.jpg
Plik ściągnięto 212 raz(y) 43.94 KB

_________________
MORSOWNIA 1 i 1/2 czyli wielka dogrywka już niedługo :D
 
 
pan_wiewiorka 



Model: SYMPATYK
Posty: 2767
Skąd: we mnie moc?
Wysłany: 2009-05-07, 07:20   

shipp napisał/a:
a nie myślał już ktoś nad tym, aby wybebeszyc wydechy i do środka włożyc fanfary..? To byłby efekt!! :hahaha:

A później jako kapitan kolumny :hahaha:
_________________
Zabijcie wszystkich. Bóg rozpozna swoich.
 
 
mondeo.td 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2004
Wiek: 48
Posty: 3
Skąd: Silesia
Wysłany: 2009-07-01, 00:05   

wracając do tematu głosnego wydechu zapytajcie OLDNITE co sądzi o swoim wydechu fabrycznym który jest odpowiednio stuningowany jest to moze pracochłonne ale mysle że warto poza przeróbka nic wiecej nie trzeba robic zadnych synchronizacji gazników tylko cieszyc sie dzwiękiem
_________________

 
 
 
Tomero 


Model: SYMPATYK
Wiek: 38
Posty: 175
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-07-15, 14:23   

A ja (raczej Grzechu - ja tylko pomagałem) właśnie wyp... ostatnią komorę i rurkę łączącą obie przegrody...

REWELACJA ! ! !

Piekny basowy pomruk, głośny ale nie ZA głośny tak więc w tracie jazdy nie dokucza (nie wiem jak tym z tyłu ;D ) i jak warkne na puszki to się przesuwają ;D

Zdecydowanie polecam - dla mnie to ten sam dźwięk jaki miał Wiewiór w swojej 650 którą ma teraz TATA - i faktycznie - rewelka - tego dźwięku szukałem :dumny:

Pewnie zdecyduję się regulację gaźników - nie mniej jednak - nie odczułem żadnej różnicy, nie widzę (pewnie na to za wcześnie) żadnych "okopceń" i wystrzałów...

Wyszło na prawdę fajnie
_________________
Born to be Wilde...
 
 
pajakbielsko 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 104
Posty: 1365
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2009-07-27, 23:40   

może nie w temacie, ale...... Dziś wymieniłem olej ( po 10 tyś km) i znów moje wydechy ładnie zagrały- cos to jednak pomaga
_________________
http://wesolaszkola.net/
 
 
virago_78 



Model: SYMPATYK
Wiek: 40
Posty: 330
Skąd: Miłkowice
Wysłany: 2009-08-20, 09:18   

Grzechu, obydwie są przewiercone.Gdybym przewierciła tylko jedną, to nie było by żadnej różnicy w dźwięku.A jest ;D
 
 
 
warek07 



Model: SYMPATYK
Wiek: 40
Posty: 1539
Skąd: P-T (Free Star)
Wysłany: 2009-08-20, 09:30   

ja tez całkiem niedawno rozwierciłem i z Tomero jestem umowiony na konsultacje jak wypierdzielić środek :D

a z dziurkami już ciekawiej słychac :brawo:
_________________
carpe diem
 
 
 
kostass 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Posty: 2123
Skąd: GŁ Grupa Łódzka
Wysłany: 2009-08-20, 09:32   

... a ja kupiłem swojego Pepe gdzie jakiś osioł powiercił dziuru od spodu wydechów .
Owszem gaał głośniej niż normalnie ale tak troche za przeproszeniem pierdząco . Na razie wkręciłem jeden wkret . Mam nadziję ze przez te dziury nie nie przerdzewija mi wkłady ?
_________________
Garfield i .... w oczekiwniu na nowego Ogryzka
 
 
patryk_c 



Model: RS1700
Rocznik: 2006
Wiek: 39
Posty: 766
Skąd: Warszawa Bemowo
Wysłany: 2009-08-20, 10:16   

grzechu napisał/a:
virago_78, na zdjęciach widze że to wiertło troche krótkie jest a to trzeba było 2 przegrody przewiercić jak nie to przebić 2-gą za pomocą zaostrzonego pręta


Czyli jaką długość wiertła / głebokość wiercenia trzeba zastosować żeby siegnąć do drugiej przegrody ?
 
 
 
virago_78 



Model: SYMPATYK
Wiek: 40
Posty: 330
Skąd: Miłkowice
Wysłany: 2009-08-20, 11:52   

patrykc napisał/a:
Czyli jaką długość wiertła / głebokość wiercenia trzeba zastosować żeby siegnąć do drugiej przegrody


Wiertło miało długość 11,5 cm.Oczywiście do metalu.Wiertarka (jak widać na zdięciach) na aku. 20minut roboty i jest sii ;D
 
 
 
grzechu 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 55
Posty: 957
Skąd: warszawa
Wysłany: 2009-08-21, 02:00   

virago_78 napisał/a:
Grzechu, obydwie są przewiercone ;D

a wydaje mi się że tylko jedną masz przewierconą ta ostatnia jest u ciebie podwójna a trzeba jeszcze tą drugą dalej przewiercić i wiertło myśle że tak 20 cm powinno mieć

[ Dodano: 2009-08-21, 02:01 ]
warek07 napisał/a:
ja tez całkiem niedawno rozwierciłem i z Tomero jestem umowiony na konsultacje jak wypierdzielić środek :D

a z dziurkami już ciekawiej słychac :brawo:
to teraz tomero fachowiec jest normalnie uczeń przegonił mistrza

[ Dodano: 2009-08-21, 02:04 ]
kostass napisał/a:
... a ja kupiłem swojego Pepe gdzie jakiś osioł powiercił dziuru od spodu wydechów .

od spodu są fabryczne małe dziurki aby nie o te ci chodzi

[ Dodano: 2009-08-21, 02:07 ]
shipp napisał/a:

Po tych zabiegach uszkodziła mi się mata /nie wiem jak to nazwac/- coś co uszczelnia połączenie przedniej i tylnej częsci tłumika, tak że teraz pośrodku lekko wydostają się spaliny i "psuje" się dźwięk samego wydechu. Ktoś wie, co to za uszczelniacz i skąd to wziąc?

normalnie najzwyklejszy kawałek koca gaśniczego azbestowego lub teraz takie nowe koce ( włukno szklane ) robią też będzie ok
_________________
pozdrawiam do zobaczenia na trasie
 
 
DRAD 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2011
Wiek: 39
Posty: 1548
Skąd: ODERWANI
Wysłany: 2009-08-21, 11:45   

grzechu napisał/a:
virago_78 napisał/a:
Grzechu, obydwie są przewiercone ;D

a wydaje mi się że tylko jedną masz przewierconą ta ostatnia jest u ciebie podwójna a trzeba jeszcze tą drugą dalej przewiercić i wiertło myśle że tak 20 cm powinno mieć


Grzechu, ma obie, słowo daje, widziałem z lepszego ujęcia :hahaha:
_________________
MORSOWNIA 1 i 1/2 czyli wielka dogrywka już niedługo :D
 
 
warek07 



Model: SYMPATYK
Wiek: 40
Posty: 1539
Skąd: P-T (Free Star)
Wysłany: 2009-08-21, 12:21   

grzechu, nie śmiałem Ciebie prosić o porade ;D

[ Dodano: 2009-08-21, 12:22 ]
Ja dzis musze sprawdzić jakie długie mam wiertło bo nie wiem jak głęboko wsadzilem ;D
_________________
carpe diem
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style mod. by Latoch: Oferta