YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Zakup Drag Star v Virago 535
Autor Wiadomość
jaro 



Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 3765
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2009-05-16, 21:56   

650 też się nieźle pedałuje niema, co narzekać. ;D
_________________
Tam gdzie kończą się Reguły tam zaczyna się Pruszków!


V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
 
 
pan_wiewiorka 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 2735
Skąd: we mnie moc?
Wysłany: 2009-05-16, 22:02   

535 ma niby więcej kucy ale pełną moc osiągasz przy 7000obr/min a przy 650 już przy 3000 (albo 3500, nie pamiętam dokładnie). Drag jest większy, stabilniejszy i bardziej komfortowy (siodło, zawieszenie, pozycja za kierownicą - zwłaszcza dla osób o wzroście powyżej 180cm). Wbrew temu co się mówi uważam, że 1100 na początek jest za duże. 535 to rower z silnikiem. 650 to motocykl.

I pamiętaj, Classicki od samego początku produkowane są z wadą fabryczną, do czego producent się nie przyznaje. Mierz w Customa ;>
_________________
Zabijcie wszystkich. Bóg rozpozna swoich.
 
 
jaro 



Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 3765
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2009-05-16, 22:08   

Wiewiórek cię wkręca to już dowiedzione naukowo, że customy to nieudane prototypy, więc zaprzestali produkcji. Tylko classic :hahaha:
Co do reszty to ma rację Virago to rower z silnikiem
_________________
Tam gdzie kończą się Reguły tam zaczyna się Pruszków!


V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
 
 
Dawid Z. 


Model: SYMPATYK
Wiek: 44
Dołączył: 04 Gru 2008
Posty: 1772
Skąd: Przemyśl,Anglia.
Wysłany: 2009-05-17, 00:25   

[quote="Madźka"]witaj pool21, napisz może coś więcej o sobie - żebyśmy wiedzieli jakie masz doświadczenie, fakt że to będzie twoje pierwsze moto nie znaczy np. że pomykałeś dużo na motorze wujka ;> Madźka napisała.

Madźka podryw tylko na PW a poza tym to masz już Chłopaka :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha:
_________________
Dawid Z.
 
 
warek07 



Model: SYMPATYK
Wiek: 46
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 1534
Skąd: P-T (Free Star)
Wysłany: 2009-05-17, 00:38   

Pool21 - masz w profilu wpisane SYMPATYK ale rocznik 1998 rozumiem ze szukasz tego dobrego rocznika ;D
i pamietaj swiete słowa naszego kolegi wiewióra - uwazaj na wade fabryczną ;D ;D

p.s.
swoją droga znalazlem fajną 1100 w classicu - ;D oj. bede musial blotniki poskracac ;D :hahaha:
_________________
carpe diem
 
 
pool21 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 1998
Dołączył: 13 Maj 2009
Posty: 6
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2009-05-17, 09:12   

możecie coś więcej o tej wadzie fabrycznej zapodać
 
 
jaro 



Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 3765
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2009-05-17, 09:36   

Custom to niedorobiony model
1.Krutki przedni błotnik, zrobiony z odpadów po produkcyjnych :hahaha:
2. Krótki tylni błotnik, to samo :hahaha:
3. Brak szklanek na lagach, w ogóle zabrakło materiału :hahaha:
4. Mały reflektor, chyba od jakiegoś skutera :skuter: :hahaha:
5. Wąska opona przód, odkupili zapasy magazynowe od WSK :hahaha:
6. Kierunkowskazy umocowane na jakiś niewiadomo, czym z plastiku :wink:
7. Siedzenie dla pasażera to jakaś pomyłka shock
To tak na pierwszy rzut oka pewnie więcej szczegółów podadzą użytkownicy tych modeli. Więc się nie zastanawiaj kup Classica :oki: :oki: :oki:
_________________
Tam gdzie kończą się Reguły tam zaczyna się Pruszków!


V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
 
 
bartekbociaga 



Rocznik: 1998
Wiek: 37
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 184
Skąd: Działoszyn
Wysłany: 2009-05-17, 11:26   

Bierz Draga 650 . Miałem wczesniej Virówke 535. Różnica jest ogromna. Przede wszystkim zawieszenie. Dragiem płyniesz po drodze. Viraga jest twarda i malo wygodna na naszych dziurawcach(drogach). Silnik jest podobny. Drag ma wygodniejszą kanape i oryginalne podnózki są dalej wysunięte. I czasem nie słuchaj Wiewióra i nie kupuj tego prototypa Customa. Bierz Classika, wygląda potęzniej.
_________________
Lewa w górę!
 
 
1janbo 



Model: XV 1700 Warrior
Rocznik: 2002
Wiek: 2
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 4809
Skąd: Poznań, no wiadomo
Wysłany: 2009-05-17, 11:47   

...ale mieszacie... tworzymy jakieś podobozy, czy jak? Classic, custom co za różnica... ważne, żeby to DragVstar był i tyle...




P.S.
...i tak wszyscy wiedzą o co chodzi z tą wadą produkcyjną :buahahaha:
_________________
Moderator na emeryturze. Emeryt nie musi, emeryt może!

:dziadek: :czoper: :pokooj:

Siczka, cyt: "(...) Biorę z życia to co jest najlepsze, Piję wino i laski pieprzę, Głębsze myśli trzymam na uwięzi, Tak niejako życie chciałbym spędzić, Sram na pracę, marną płacę, mam je gdzieś (...)".

___________________
WOLNOŚĆ!!!
 
 
pan_wiewiorka 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 2735
Skąd: we mnie moc?
Wysłany: 2009-05-17, 16:58   

Classic:
1. Przedni błotnik wyglądający jak przyłbica hoplity - ktoś zapomniał jak się projektuje?
2. Wielki reflektor przypominający latarnię morską, brakuje tylko obrotowego uchłytu.
3. Tylny błotnik ciągnący się prawie po ziemi, coś jakby projektantowi piórko się majtnęło i nie chciało się już poprawiać.
4. Lagi grubości słupów telegraficznych. Pewnie zamiarem było aby w przyszłości zamontowanie na szczycie masztu nadawczego a przynajmniej anteny satelitarnej.
5. Przedni laczek to prawie bliźniak z TIRa, chyba ktoś nie wiedział że takie rozwiązanie na polskie drogi to strzał w minus jeden :hahaha:
6. Mistrzostwem jest zamocowanie tylnych kierunków - na jakiejś nieudolnie giętej rurze. Nikt do dziś nie wie co autor tego patentu chciał osiągnąć. Pewnie wzbudzić śmiech w jadącym za Classikiem.

Ogólnie sprzęt wygląda jak panienka, która nie potrafiła opanować się przez wpierniczaniem hamburgerów z Makdonalda. A możliwe też, że projektował to jakiś mały żółty człowieczek mający kompleks małego wacka :hahaha:

bartekbociaga napisał/a:
Bierz Classika, wygląda potęzniej.

Nastęny z kompleksem :hahaha:
_________________
Zabijcie wszystkich. Bóg rozpozna swoich.
 
 
jaro 



Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 3765
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2009-05-17, 17:04   

Dobre dobre Wiewiór, co raz lepsze te nasze wywody :hahaha: :hahaha: :hahaha:
_________________
Tam gdzie kończą się Reguły tam zaczyna się Pruszków!


V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
 
 
pan_wiewiorka 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 2735
Skąd: we mnie moc?
Wysłany: 2009-05-17, 18:29   

A tak na poważnie (moje własne odczucia, bardzo subiektywne).
1. Classic ma wygodniejszą kanapę. Jest szersza, lepiej obejmuje zad. Siedzenie plecaczka jest również bez porównania wygodniejsze. W Customie to podpaska ale pamietaj, Custom to singiel z definicji i najlepiej wygląda bez siedzenia tylnego.
2. Szeroki lacz przedni w Classicu jest przyjemniejszy na długiej i równej prostej, problem masz kiedy zaliczysz koleinę.
3. Custom jest zwinniejszy w zakrętach, łatiwej i głębiej się złożysz.
4. Customem łatwiej manewruje się w korkach.
5. Ubranie Customa to nieporozumienie. Zapomnij o sakwach - zeszpecisz motór ;)
6. Custom lepiej się zbiera... spod świateł, może to mniejsza masa a może bardziej opływowy i zgrabny kształt ;)
7. Założenie szyby, sakwy czy innego tałatajstwa na Classica nie wpłynie na Twoje samopoczucie i wewnętrzne pojęcie estetyki oraz dobrego smaku ;)

Mała uwaga odnośnie pkt. 3, 4 i 6. Stwierdzone ne podstawie obserwacji podczas jazdy z innymi Dragami (pech chce, że większość to zawsze Classic).
_________________
Zabijcie wszystkich. Bóg rozpozna swoich.
 
 
migdał 


Model: SYMPATYK
Wiek: 61
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 573
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2009-05-17, 20:04   

a tę :czoper: wypowiedż Kozak powinien Ci zdjąć jedno ostrzeżenie
_________________
hakuna matata
 
 
jaro 



Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 3765
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2009-05-17, 20:21   

Pomału Wiewiórek zmienia zdanie, jeszcze będą z niego ludzie. Wiadro orzeszków i minus jeden Ban, zgadzam się z Migdałem. :brawo2:
_________________
Tam gdzie kończą się Reguły tam zaczyna się Pruszków!


V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
 
 
Ziółek 



Model: DS 125
Rocznik: 1997
Dołączył: 12 Maj 2009
Posty: 1425
Skąd: 4 planeta
Wysłany: 2009-05-17, 23:15   

Jako świerzak w temacie mogę coś od siebie dodać.

Często pisze się ze na początek to DS 1100 jest zbyt duży.
Tez miałem taki dylemat ale zdecydowałem się jednak na 1100 Clasica i uważam że nie taki diabeł straszny ... nie jestem małym (181/93) facetem i wagowo panuję nad motocyklem bez problemu.
Bałem się kupić Road Stara a teraz uważam że na tamtym potworze też bym sobie poradził (taki nie skromy jestem).

Moja rada dla Ciebie:

1 - masz kasę na 1100 to go kupuj i nie bój się wielkości. Poradzisz sobie o ile nie jesteś cherubinkiem lub nie uczysz się jazdy od zera. Chyba że wolisz motocykl nieco bardziej poręczny/zwinniejszy w warunkach miejskich to wtedy oczywiście 650.

2 - kupuj clasica i to ubranego (jak najbardziej) bo custom to jak pisali koledzy to nieudany model testowy wycofany z produkcji lol . Podobno projektowany był na kraje afrykańskie :hahaha: . W Europie nie zabezpiecza motocyklistów przez warunkami atmosferycznymi ...
Teraz mi się oberwie od cutomowców .... :klaps:

PZ
 
 
shipp 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 56
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 2411
Skąd: Kwatera Główna
Wysłany: 2009-05-17, 23:57   

Zaraz dostaniesz od Wiewióra orzechem w oko.. :hahaha:
_________________
I tak zawsze... no zawsze...
 
 
Ziółek 



Model: DS 125
Rocznik: 1997
Dołączył: 12 Maj 2009
Posty: 1425
Skąd: 4 planeta
Wysłany: 2009-05-18, 00:10   

shipp napisał/a:
Zaraz dostaniesz od Wiewióra orzechem w oko.. :hahaha:


Dlatego właśnie warto kupić clasic-a z szybą :hahaha: żeby gryzonie nie rzucały pożywieniem.
 
 
dadamos 



Rocznik: 2004
Wiek: 50
Dołączył: 20 Lut 2009
Posty: 397
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2009-05-18, 09:56   

Tyle pisania a ja w pierwszej wypowiedzi wszystko pięknie i dosadnie wytłumaczyłem ;D Co do Classica czy Customa to... chłopie na Custmie to tak jakbyś miał udawany orgazm :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha:
A tak na poważnie to poza wypocinami wiewióra, które bądź co bądź ale są słuszne i trafne to myślę że jest to rzecz gustu! Osobiście Customy też mi się podobają ale właśnie ich się nie powinno ubierać a ja sporo pomykałem i pomykam na moto i miałem już doś obladowanego plecaka.
_________________
sex & motorcycles & rock'n'roll
 
 
warek07 



Model: SYMPATYK
Wiek: 46
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 1534
Skąd: P-T (Free Star)
Wysłany: 2009-05-18, 15:13   

kup draga... jak jusz bedziesz miał classica czy customa to będziesz wiedział ze ten twój jest najładniejszy i trzeba napierdzielac na innych ;D

a powaznie jesli krecisz sie wokol komina to lepiej custom... jest zwinniejszy no i laski bardziej na niego lecą ;D
jesl imyslisz o dalekich podrozach i chcesz cos dalej poza woj. slaskim zobaczyć to nie zastanawiaj sie - classic .

ps. czy ja dobrze pamietam ze pytanie bylo virażka czy drag a nie classic czy custom ;>
_________________
carpe diem
 
 
empiq 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2002
Wiek: 48
Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 739
Skąd: Koluszki/Warszawa
Wysłany: 2009-05-18, 15:38   

Warek , Virażkę wykluczyliśmy na początku! :D
_________________
Janinka sprzedana ;( niech wiernie służy nowemu Panu.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group