YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Obciążniki kierownicy (ciężarki)
Autor Wiadomość
F.I.P. Berek 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 58
Dołączył: 02 Maj 2010
Posty: 684
Skąd: Chełm
Wysłany: 2012-03-09, 23:04   

Witek
to co planujesz to chyba tyle samo (+-) co zmiana kiery. Ja jeżdżę z metrową i początkowo (po zmianie z oryg.) trochę dziwnie się czułem, ale po paru dniach przyzwyczaiłem się. I to pewnie tyle - kwestia przyzwyczajenia.
To tylko kawał rury, a nie układ tłok-korbowód,że najdrobniejsze zmiany należy dobrze przemyśleć,bo wygeneruje się takie wibracje,że silnik się rozleci. Na dodatek risery osadzone na gumkach... No, ale zawsze można się pobawić.

[ Dodano: 2012-03-09, 23:43 ]
A co do shimmy - są to drgania SAMOWZBUDNE powstające w obrębie przedniego zawieszenia, a nie przenoszone przez ramę drgania generowane przez silnik. W jednym z linków jest definicja, wystarczy się zapoznać. Nie każde telepanie kiery to shimmy. Nie trzeba się ze mną zgadzać. Nie ja to wymyśliłem...
_________________
jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr
 
 
OldDiver 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 26 Lis 2011
Posty: 3065
Skąd: Wrocław/Kiełczów
Wysłany: 2012-03-10, 10:52   

Okazuje się że też mam manetki kuryakyna. Ale jak googlowałem w tym temacie to znalazłem coś takiego jak końcówki do tych manetek. Czemu to służy i czy aby nie pełni roli "ciężarków"?

Jak oglądałem moje manetki to usiłowałem odkręcić zaślepki aby zobaczyć co w środku. I okazało się że nie pasuje żaden nasz typowy klucz imbusowy :nie_wiem:

koncowka.jpg
Plik ściągnięto 5450 raz(y) 7.55 KB

_________________
Posiadam prawo do komentowania i … nie zawaham się Go użyć !
I … nie jest to nabijanie licznika.

Deflektor kolanowy w ... łykend - https://drive.google.com/file/d/1CL7D6yzf_UhicpEcAaxSxHq3a_MCmMeG/view?usp=sharing

Kupię trajkę !
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2012-03-10, 14:43   

OldDiver napisał/a:
I okazało się że nie pasuje żaden nasz typowy klucz imbusowy :nie_wiem:
dopasuj torxa. Sprawdzone

[ Dodano: 2012-03-10, 14:46 ]
F.I.P. Berek napisał/a:
Witek
to co planujesz to chyba tyle samo (+-) co zmiana kiery.

Tak mała modyfikacje, któa w 5 minut można zlikwidować ;D
Nie chcę generalnie zmieniać kiery, tylko ja delikatnie przedłużyć. Zyskam miejsce na pierdołę na kierze, na której za bardzo nie ma miejsca i trochę wygody, bo mi jakoś za daleko do niej. Zrobiłem przymiarkę. Da się wydłużyć ok 5 centów na stronę, żeby wystarczyło linek i kabli.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
VARIO 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 45
Dołączył: 24 Wrz 2012
Posty: 284
Skąd: warszawa FP
Wysłany: 2012-10-21, 09:23   

jak kupiłem swoją Gwiazdkę nie zauważyłem czegoś takiego dopiero po jakimś czasie na trasie puściłem kierę i... zaskoczenie - trzęsie jak nie wiem. w serwisie powiedzieli może togłówka ramy. I już miałem myśl o wydatkach. dopiero przed wyjazdem z żoną postanowiłem sprawdzić ciśnienie w kołach. Po dopompowaniu do właściwej wartości wszystko ustąpiło. w taki sposób zaoszczędziłem kilka stówek i kilka dni rozmyślań.


VARIO, no ale ciśnienie w oponach to ma mało wspólnego z ciężarkami w kierze ;/ witek
Ostatnio zmieniony przez witek1965 2012-10-21, 19:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Robrob 



Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1707
Skąd: Dziki Wschód
Wysłany: 2012-10-21, 09:30   

Vario bo serwic to najpierw zrobił by ci łożyska w główce ramy potem wymienił , opone i przy wymianie dopompował odpowiednie ciśnienie, i byli by szczęśliwie że skroili klienta i naprawili moto, najpierw zaczynamy od najprostrzych rozwiązań :brawo:
_________________
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!


XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group