YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Akumulator na zimę.
Autor Wiadomość
kujawax 


Rocznik: 2008
Wiek: 31
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 62
Skąd: Śrem
Wysłany: 2012-01-04, 15:47   Akumulator na zimę.

Witam. Maszyna zimuje sobie w garażu gdzie jest temp jak na zewnątrz, garaż jest oddalony o 50 km więc wyjąłem akumulator. Jak się z nim obchodzić żeby nie stracił swojej sprawności. Jestem w tych sprawach zielony więc proszę o wyrozumiałość.

Pozdrawiam!
 
 
lenio 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 56
Dołączył: 23 Kwi 2011
Posty: 458
Skąd: słomniki/KRK
Wysłany: 2012-01-04, 15:54   

ja to czynie tak:
wyciągam aku po 2 tygodniach podłanczam pod niego żarówke i czekam jak padnie potem ładuje na ful i znowu za ok miesiac to samo
_________________
Był 650 classic,jest Road Star 1700. 2007r
 
 
kujawax 


Rocznik: 2008
Wiek: 31
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 62
Skąd: Śrem
Wysłany: 2012-01-04, 16:00   

Ponieważ mam akumulator żelowy nówka Warty i nie wiem do jakiej wartości go ładować?
 
 
gshort 


Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 47
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 595
Skąd: Bielawa
Wysłany: 2012-01-04, 16:20   

lenio, brawo brawo wyładowanie aku do zera nie wychodzi mu na zdrowie!!!
 
 
Arcon 



Model: SYMPATYK
Wiek: 55
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 446
Skąd: WuWuzeLe
Wysłany: 2012-01-04, 16:29   

lenio napisał/a:
ja to czynie tak:
wyciągam aku po 2 tygodniach podłanczam pod niego żarówke i czekam jak padnie potem ładuje na ful i znowu za ok miesiac to samo


Tak można robić z akumulatorami do telefonów czy laptopów. Akumulatorom ołowiowym szkodzi głębokie rozładowanie i powinny one być przechowywane naładowane i doładowywane w razie potrzeby.
 
 
gshort 


Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 47
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 595
Skąd: Bielawa
Wysłany: 2012-01-04, 17:54