YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
STRZAŁY W TŁUMNIK DS 650
Autor Wiadomość
krzysztof 


Rocznik: 1998
Wiek: 59
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 59
Skąd: Konin
Wysłany: 2009-04-26, 21:12   STRZAŁY W TŁUMNIK DS 650

Witam kolegów,
mam kłopot ze swoim DS, po cofnięciu manetki gazu strzela w tłumnik. Wymieniłem świeczki, Synchronizowałem gaźniki i nic. Czy pomoże regulacja zaworów? a może jakieś inne podpowiedzi.
 
 
1janbo 



Model: XV 1700 Warrior
Rocznik: 2002
Wiek: 2
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 4809
Skąd: Poznań, no wiadomo
Wysłany: 2009-04-26, 21:27   

..to, Brachu oznacza, że ma tak być... Dosiadasz DS-a... ma być Cię słychać... Ja mam tak samo, ale niestety "strzela" jak jadę na biegu i zwalniam silnikiem... ale to jest extra i niech nie przestaje ;d
_________________
Moderator na emeryturze. Emeryt nie musi, emeryt może!

:dziadek: :czoper: :pokooj:

Siczka, cyt: "(...) Biorę z życia to co jest najlepsze, Piję wino i laski pieprzę, Głębsze myśli trzymam na uwięzi, Tak niejako życie chciałbym spędzić, Sram na pracę, marną płacę, mam je gdzieś (...)".

___________________
WOLNOŚĆ!!!
 
 
Krzysztof_R 


Rocznik: 2001
Dołączył: 26 Kwi 2009
Posty: 4
Skąd: Zduńska Wola
Wysłany: 2009-04-26, 21:39   

No niby masz rację, ale jest to dziwne zjawisko i dość męczące. W zeszłym sezonie to było zabawne ale już przestało. No i jeszcze jedno, jak ustawię obroty biegu jałowego to po dojechaniu i zatrzymaniu lubi sobie zgasnąć, więc przygazówkę muszę zrobić żeby na skrzyżowaniu nie zgasł. /poprzednią wypowiedź też ja pisałem ale przypadkowo nie na swoje konto się zalogowałem - przepraszam użytkownika 'Krzysztof" z Konina/
 
 
grzechu 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 61
Dołączył: 29 Gru 2008
Posty: 949
Skąd: warszawa
Wysłany: 2009-04-26, 22:07   

było już o tym w różnych podobnych tematach
synchronizacja gażników to tylko zgranie gażników między sobą trzeba przeprowadzić regulacje i może wymienic dysze najlepiej rozebrać gażniki przy okazji wyczyścić i wyregulować wg potrzeby zależy od wydechów puste czy inne
_________________
pozdrawiam do zobaczenia na trasie
 
 
Krzysztof_R 


Rocznik: 2001
Dołączył: 26 Kwi 2009
Posty: 4
Skąd: Zduńska Wola
Wysłany: 2009-04-26, 22:34   

ok. dodam że mój DS to spzęt z za wielkiej wody, więc może rzeczywiście trzeba w gaźnikach mocniej grzebnąć. a może podpowiesz na którym forum było coś napisane.
 
 
grzechu 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 61
Dołączył: 29 Gru 2008
Posty: 949
Skąd: warszawa
Wysłany: 2009-04-26, 22:53   

na naszym forum w dziale wydechy czy przebarwione rury
nie pamiętam teraz dokładnie ale poczytaj
_________________
pozdrawiam do zobaczenia na trasie
 
 
Mario32 



Rocznik: 2005
Wiek: 47
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 35
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2009-04-27, 00:56   

Witam. W moim DS jest tak samo. Strzela i to mocno czasami jak schodze z obrotów. Mi się nawet podoba ;> Bedąc ostatnio w serwisie na wymianie płynów spytałem się mechanika czym jest to spowodowane a on mi na to ....... to wina powietrza, u nas jest inne niż w USA ;D i powiedział, że mam się nie przejmować bo amerykance zdarza się, że w górach nie jeżdzą ;d bo tam powietrze jescze inne przeciez;) Tak wiec jeżdzę dalej a Gwiazda strzela, ze przechodnie podskakują aż do góry :)
 
 
grzechu 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 61
Dołączył: 29 Gru 2008
Posty: 949
Skąd: warszawa
Wysłany: 2009-04-27, 08:53   

Mario32, no to mechanika masz dobrego
właśnie o to chodzi że gażnik do przestawienia na europe bo i powietrze i paliwo inne mają więc dysze i takie tam inne regulacje trzeba zrobić
a wszyscy mówią o synchronizacji gażników i co to daje jak gażnik jest nie odpowiednio dostosowany ?
_________________
pozdrawiam do zobaczenia na trasie
 
 
pan_wiewiorka 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 2735
Skąd: we mnie moc?
Wysłany: 2009-04-27, 11:18   

U mnie strzela jak haubica. A co do gaśnięcia, daj nieco wyższe obroty, sprawdź manetką jakie są w miarę odpowiednie i dokręć śrubkę :)
_________________
Zabijcie wszystkich. Bóg rozpozna swoich.
 
 
Corvius 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 35
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 247
Skąd: Poznań
Wysłany: 2009-04-27, 12:21   

krzysztof, podjedz kiedys do poznania to usłyszysz co to strzelanie z wydechów :D
_________________
Cagiva Raptor 1000ccm w sportowej V!!!

"Hasta La V-ictoria Siempre!"

Uczyłem się indyjskich tradycji, szukałem wyciszenia, ćwiczyłem jogę, uczyłem się "Kamasutry", spróbowałem herbatę "Lipton" i zdecydowałem: DALEJ PIĆ WÓDKĘ
 
 
Masa 



Rocznik: 2007
Wiek: 33
Dołączył: 21 Sty 2009
Posty: 104
Skąd: Stęszew
Wysłany: 2009-04-27, 18:42   

grzechu, a powedz mi, jeśli nie mam dostosowanych (gaźników) na Europę to moge mieć ubytek mocy?
moje moto chodzi bez problemu....żadnych strzałow itd.
_________________
Masa
 
 
Corvius 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 35
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 247
Skąd: Poznań
Wysłany: 2009-04-27, 18:50   

przy amerykańskich modelach to jest tez kwestia oktanów w paliwie... ich zupa jest nieco bardziej zmieszana z woda niz nasza :P więc ine polecam lac 98 czy jakichś tam super wynalazkow ;]
_________________
Cagiva Raptor 1000ccm w sportowej V!!!

"Hasta La V-ictoria Siempre!"

Uczyłem się indyjskich tradycji, szukałem wyciszenia, ćwiczyłem jogę, uczyłem się "Kamasutry", spróbowałem herbatę "Lipton" i zdecydowałem: DALEJ PIĆ WÓDKĘ
 
 
grzechu 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 61
Dołączył: 29 Gru 2008
Posty: 949
Skąd: warszawa
Wysłany: 2009-04-27, 19:09   

Masa, powiem tak ja sam mam v stara z hameryki leje 95 oktanów i nie odczuwam jakiej różnicy jak wleje 98 do swoich gażników nie zaglądałem mam 3000mil nie widze potrzeby do momentu przelatania jakiś 10tyś ale dużo napewno zależy od tego gdzie moto w hameryce jeżdziło różne stany różne normy ekologiczne

trzeba sprawdzić jak są gażniki ustawione (jakie dysze ) i jakie powinny być w wersji europejskiej i poustawiać na nasz klimat
_________________
pozdrawiam do zobaczenia na trasie
 
 
shipp 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 56
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 2411
Skąd: Kwatera Główna
Wysłany: 2009-04-27, 19:55   

Sam już nie wiem... kogo nie pytam, jeździ na 95 i twierdzi, że nie ma różmicy a ja u siebie różnice zauważam. Może nie ma jakiegoś strasznego ubytku mocy, ale na 98 jakoś łagodniej pracuje i lepiej się zbiera z dołu. Na 95 najpierw generuje sporo wibraji zanim się zbierze. A strzela z rury przy redukcji z każdego oktanu.
_________________
I tak zawsze... no zawsze...
 
 
zen 



Model: SYMPATYK
Wiek: 46
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 900
Skąd: Wielkopolanie/PNT
Wysłany: 2009-04-27, 20:01   

Ja dołączam do shippa, chociaż to oczywiście subiektywne wrażenia. I mniej jakby pali na 98
 
 
jorg 



Model: SYMPATYK
Wiek: 63
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 1572
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Wysłany: 2009-04-27, 20:05   

zen napisał/a:
Ja dołączam do shippa, chociaż to oczywiście subiektywne wrażenia. I mniej jakby pali na 98


Jeszcze nigdy nie jeździłem na 98,ale teraz po waszych wypowiedziach spróbuje.Obaczymy co na to gwiazda.
_________________
Prawdziwy przyjaciel jest z tobą na dobre i na złe.
Chcąc być czyimś przyjacielem,trzeba stać się godnym przyjaźni.
 
 
grzechu 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 61
Dołączył: 29 Gru 2008
Posty: 949
Skąd: warszawa
Wysłany: 2009-04-27, 21:33   

ogólnie to chyba podkreślam chyba yamaha przewiduje niskooktanową benzyne do ds
ma ktoś instrukcje obsługi co tam mądrego piszą na temat?
_________________
pozdrawiam do zobaczenia na trasie
 
 
shipp 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 56
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 2411
Skąd: Kwatera Główna
Wysłany: 2009-04-27, 21:52   

grzechu napisał/a:
ogólnie to chyba podkreślam chyba yamaha przewiduje niskooktanową benzyne do ds
ma ktoś instrukcje obsługi co tam mądrego piszą na temat?

Ja gdzieś /nie pamiętam gdzie/ widziałem, że wskazana jest benzyna 98.
Nie mogę tego znaleźc, zresztą nie ważne, ja jeżdżę na 98 bo odczuwam poprawę w pracy silnika i osiągach. Niewielką ale zawsze.
_________________
I tak zawsze... no zawsze...
 
 
Krzysztof_R 


Rocznik: 2001
Dołączył: 26 Kwi 2009
Posty: 4
Skąd: Zduńska Wola
Wysłany: 2009-04-27, 22:56   

ok. no to biorę za mojego DS-ka, zobaczymy co mi wyjdzie. może ktoś wie jaka średnica dysz na europejską wachę powinna być??
 
 
Mario32 



Rocznik: 2005
Wiek: 47
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 35
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2009-04-29, 09:45   

Grzechu ten moj mechanik to był z autoryzowanego serwisu Yamahy. Mówiłem mu o zmianie dysz, synchronizacji gaźników bo wcześniej czytałem o tym na forum a on swoje. Fakt, ze chłopak spisał się w innej kwestii ponieważ byłem w serwisie z powodu awarii pompy paliwa i chciało mu sie je naprawiać a nie wymieniać na nową za około 800 PLN
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group