ŁADOWARKI I ŁADOWANIE AKUMULATORA |
Autor |
Wiadomość |
negger77
Rocznik: 1999
Wiek: 47 Dołączył: 24 Sie 2011 Posty: 6 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 2013-04-28, 21:04
|
|
|
Witam mam drag stara 1100 i od jakiegoś czasu mam problem z ładowaniem jak odpalam maszynę to jest wszystko ok. ładowanie 14,4V ale po ok jednej godzinie jazdy traci się ładowanie i siada akumulator, po wymianie akumulatora jest to samo podczas jazdy muszę wyłączyć oświetlenie i ładowanie jakieś jest ale jeszcze nie wiem jakie po przemierzeniu ładowania w serwisie na zimnym silniku wszystko jest ok ale po zagrzaniu silnika problem powraca proszę o pomoc |
|
|
|
|
Bemol
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2004
Wiek: 58 Dołączył: 25 Wrz 2009 Posty: 6504 Skąd: GŁ Free Star Łódź
|
Wysłany: 2013-04-28, 21:05
|
|
|
negger77, zanim napiszesz kolejnego posta proszę się przywitać ( 1 Pkt regulaminu ) |
_________________
Lola 1100 V STAR SILVERADO 2004
I'm a rolling thunder, a pouring rain
I'm comin' on like a hurricane.....
http://www.youtube.com/watch?v=kmFBABd5zZU
|
|
|
|
|
duoma
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1998
Wiek: 47 Dołączył: 05 Sie 2011 Posty: 901 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 2013-04-29, 13:11
|
|
|
negger77 napisał/a: | Witam mam drag stara 1100 i od jakiegoś czasu mam problem z ładowaniem jak odpalam maszynę to jest wszystko ok. ładowanie 14,4V ale po ok jednej godzinie jazdy traci się ładowanie i siada akumulator, po wymianie akumulatora jest to samo podczas jazdy muszę wyłączyć oświetlenie i ładowanie jakieś jest ale jeszcze nie wiem jakie po przemierzeniu ładowania w serwisie na zimnym silniku wszystko jest ok ale po zagrzaniu silnika problem powraca proszę o pomoc |
Przypuszczam że kończy żywot regulator napięcia |
|
|
|
|
fazzi
Rocznik: 2008
Wiek: 56 Dołączył: 27 Sie 2008 Posty: 2691 Skąd: Jankes
|
Wysłany: 2013-04-29, 20:13
|
|
|
regulator napiecia w Dragu jest w miejscu gdzie sie on przegrzewa i chyba ma juz dosyc i dlatego sprawdz go |
|
|
|
|
negger77
Rocznik: 1999
Wiek: 47 Dołączył: 24 Sie 2011 Posty: 6 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 2013-04-29, 20:28
|
|
|
sprawdzany był na zimnym silniku i mówią że jest ok,a według was lepiej założyć oryginalny regulator czy jakąś zamiennik wiadomo chodzi o cenę |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2013-04-29, 21:54
|
|
|
Cytat: | regulator napiecia w Dragu jest w miejscu gdzie sie on przegrzewa |
gdzieś wyczytałem, że ludzie montują wentylatory jak do chłodzenia kompa (obudowy). One sa na 12V i wtedy problem przegrzewania znika. O efekcie optycznym nie piszę |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
Radio
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2010
Wiek: 60 Dołączył: 26 Cze 2012 Posty: 901 Skąd: ZSD
|
Wysłany: 2013-04-30, 10:52
|
|
|
negger77, zanim zakupisz nowy regler to sprawdź kostkę elektryczną z tyłu, czasami zdarza się że tam tkwi przyczyna, podajesz że moto jest z 1999 roku więc powinna być kostka, w nowszych modelach bodajże od 2003 roku kostka była już schowana pod zbiornikiem...... swego czasu montowałem te regulatory i spisywały się dobrze http://www.sklep.moto-akc...sr-p-51737.html |
_________________ Pozdrawiam.
Mariusz |
|
|
|
|
negger77
Rocznik: 1999
Wiek: 47 Dołączył: 24 Sie 2011 Posty: 6 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 2013-05-01, 11:06
|
|
|
a gdzie szukać tej kostki |
|
|
|
|
Radio
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2010
Wiek: 60 Dołączył: 26 Cze 2012 Posty: 901 Skąd: ZSD
|
Wysłany: 2013-05-01, 15:29
|
|
|
Z tyłu regulatora..... |
_________________ Pozdrawiam.
Mariusz |
|
|
|
|
negger77
Rocznik: 1999
Wiek: 47 Dołączył: 24 Sie 2011 Posty: 6 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 2013-05-03, 11:38
|
|
|
na razie wszystkim dziękuję a jak usunę usterką to dam znać co było
[ Dodano: 2013-06-29, 22:58 ]
Witam piszę dopiero teraz ale mało jeździłem a testy są czasochłonne . Po przeczyszczeniu styków przy regulatorze problem na razie zniknął . Jeszcze raz wszystkim dziękuję za pomoc |
|
|
|
|
wiadrowod
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 1999
Wiek: 38 Dołączył: 25 Cze 2013 Posty: 49 Skąd: Kutno
|
Wysłany: 2013-07-23, 21:15
|
|
|
witam i z góry przepraszam za żałosno śmieszne pytanie czy ktoś mógł by mi łopatologicznie prosto a najlepiej obrazkowo wytłumaczyć gdzie w Drag starze 650 classic jest wejście do ładowania akumulatora ? jestem świeżo upieczonym kierowcą i jest to mój pierwszy motor i blado zielonego pojęcia nie mam gdzie podłączyć ładowarkę ...
i drugie pytanie troszeczkę z innej beczki co oznacza migający bezpiecznik - mianowicie chodzi o to że jeden z bezpieczników pulsuje bardzo powoli zielonym światełkiem ... wszystko działa jak należy w motocyklu ale to pulsowanie mnie troszke niepokoi .
będę serdecznie wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
remol71
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 53 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1859 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-07-23, 21:32
|
|
|
W DS 650 nie ma wejścia do ładowania akumulatora. Akumulator znajduje się w schowku pod siedzeniem po prawej stronie.
Co do migającego bezpiecznika, to ja czegoś takiego nie widziałem, a motor rozebrałem na części. Gdzie się znajduje to migające "coś" ? |
_________________ Suzuki V-Strom 1050 XT |
|
|
|
|
wiadrowod
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 1999
Wiek: 38 Dołączył: 25 Cze 2013 Posty: 49 Skąd: Kutno
|
Wysłany: 2013-07-25, 13:15
|
|
|
czy mógłby ktoś pisać jakiś tutorial jak zrobić podejście do ładowania zewnętrznego akumulatora bez konieczności wybebeszania motocykla ?
a co do bezpiecznika - to dla spokoju ducha wymieniłem go na nowy który nie miga i nie niepokoi mnie już |
|
|
|
|
wiedzmin
Model: SYMPATYK
Dołączył: 25 Cze 2013 Posty: 66 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 2013-07-25, 13:23
|
|
|
Ale o jaki tutorial Ci chodzi? Podpinasz prostownik pod + i - w aku i tyle. tylko podepnij najpierw plus bo podpinajac najpierw minus mozesz zwarcie do ramy potem plusem zrobić. |
|
|
|
|
fazzi
Rocznik: 2008
Wiek: 56 Dołączył: 27 Sie 2008 Posty: 2691 Skąd: Jankes
|
Wysłany: 2013-07-25, 13:24
|
|
|
podłącz do akumulatora gniazdo zapalniczki i zamontuj gdzie ci wygodnie, zaopatrz ladowarke we wtyk do tego gniazdka z uwzglednieniem biegunow i bedziesz mial dwa w jednym gniazdo np do podlaczenia nawigacji i do ladowania akumulatora |
|
|
|
|
wiedzmin
Model: SYMPATYK
Dołączył: 25 Cze 2013 Posty: 66 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 2013-07-25, 13:28
|
|
|
Po co kombinować, i tak akumulator trzeba co jakis czas obejrzec wyczyscic styki itd. Moim zdaniem to nie ma sensu wiekszego. |
|
|
|
|
wiadrowod
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 1999
Wiek: 38 Dołączył: 25 Cze 2013 Posty: 49 Skąd: Kutno
|
Wysłany: 2013-07-25, 17:53
|
|
|
zewnętrzne ładowanie aku to przede wszystkim wygoda, po co non stop wybebeszać motor rozpinać itd skoro można mieć jeden wtyk i podpinać motor do "kontaktu" dosłownie.
a co do oglądania aku to zgadzam sie od czasu do czasu trzeba ale co ile ? na pewno rzadziej niż się go ładuje. więc po co utrudniać sobie życie skoro można je ułatwić i mieć z tego jeszcze profit tak jak kolega wyżej powiedział - w postaci gniazda do nawi ładowania telefonu czy chociaż by podłączenia grzałki turystycznej |
|
|
|
|
wiedzmin
Model: SYMPATYK
Dołączył: 25 Cze 2013 Posty: 66 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 2013-07-25, 19:21
|
|
|
raz na miesiac nalezy aku sprawdzic czy nie ma wyciekow i czy elektrolit jest na prawidlowym poziomie. Dziewczyne tez chcesz bzykac w ubraniu? Bez przesady. |
|
|
|
|
fazzi
Rocznik: 2008
Wiek: 56 Dołączył: 27 Sie 2008 Posty: 2691 Skąd: Jankes
|
Wysłany: 2013-07-25, 21:00
|
|
|
wiadrowod napisał/a: | na pewno rzadziej niż się go ładuje |
ja moj podladowalem po 4 latach, wiec chyba nie czesto, dodam ze dziala dalej i ma sie swietnie |
|
|
|
|
wiadrowod
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 1999
Wiek: 38 Dołączył: 25 Cze 2013 Posty: 49 Skąd: Kutno
|
Wysłany: 2013-07-25, 21:47
|
|
|
ok mój błąd |
|
|
|
|
|