|
Żegnajcie choppery |
Autor |
Wiadomość |
DRAGON
Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 58 Dołączył: 21 Maj 2012 Posty: 4430 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 2012-10-18, 06:50
|
|
|
Dziki. Bardzo dobrze to ująłeś. Za to kochamy nasze motory. Ja osobiście nie chcę w moim żadnego wtrysku,abs-u i tym podobnych bajerów. Zdaję sobie sprawę że niektóre gadżety poprawiają wygodę i bezpieczeństwo. Wiem że ich nie mam więc dostosowuję moją jazdę do możliwości maszyny. |
_________________ Każdy jest księżycem i ma ciemną stronę, której nie pokazuje nikomu. |
|
|
|
|
Kyokushin
Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2008
Wiek: 42 Dołączył: 28 Sie 2012 Posty: 271 Skąd: Układ Słoneczny
|
Wysłany: 2012-10-18, 07:07
|
|
|
Dziki napisał/a: | w czym jest lepszy wtrysk od gaźnika? nie zaciągasz ssania i nie regulujesz |
Nie zaciągasz ssania, nie regulujesz, nie synchronizujesz nic, odpalasz, działa
Dziki napisał/a: | W czym jest gorszy? jak coś nie zagra to serwis i wydatki. Samo podłączenie do kompa to 100pln, a jeszcze nic nie zrobione |
Synchronizacja gaźników 300zł. Dziękuję. Wolę kupić kabel za 100zł i sobie diagnozować samemu.
Później sie okaże że jeden heniek ci to posynchronizuje i ustawi dobrze, inny gorzej, trzeci lepiej. Wtrysk jest powtarzalny, co najwyżej sobie przeczyścisz, a za regulację odpowiada komp, który sobie nakład korekty i sam ci dopasowuje tak skład mieszanki żeby to działało.
W przypadku usterki części wymieniasz plug & play i gra gitara, nie jak w gaźniku że kręcisz śrubkami i cośtam wyjdzie.
Dziki napisał/a: | bo plastik jest tańszy od blachy |
Taaa, plastiku mamy mniej bo elementów mamy mniej Tak samo choppery teraz są plastikowe jak plastiki. Pomacaj draga i nawet błotniki masz plastik. Przynajmniej u mnie są plastik.
No i masa. Po kiego to tyle waży.
Dziki napisał/a: | i najważniejsze- bo jest kupa ludzi którzy oleją właściwości jezdne i cenę żeby się poczuć jak easy rider. |
To jedyny argument, kapitalnie się tym jedzie.
Apropo hamowania - znalazłem jakiś czas temu tabelkę przeciążeń podczas hamownia w różnych motocyklach. To też nie jest tak (jak sam napisałem) że cruisery nie hamują.
Nie pamiętam co tam było, chyba jakiś Intruder, przeciążenia podczas hamowania ze 100 osiągnął identyczne jak jakiś naked. Jak przeciążenie takie samo to i droga musi być taka sama
To że nie skręca też mi nie przeszkadza - tak jak napisał Dragon, dopasowuje się styl jazdy do maszyny. |
|
|
|
|
Pirania_LM
Model: RS1600
Rocznik: 2003
Dołączył: 01 Lis 2011 Posty: 1742 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2012-10-18, 12:36
|
|
|
Kyokushin, hmmm, czemu więc nie jeździsz motocyklem na wtrysku, z genialnym komputerem, ABS i cudownie skręcającym ? W cenie Draga spokojnie mogłeś kupić coś bardziej zaawansowanego technologicznie, a wszedłeś w to badziewie....Drag jest jaki jest, ale ten motocykl ma duszę i magiczny klang, którego za cholerę nie osiągniesz w zasilaniu wtryskowym. I za to go kochamy. Moim zdaniem ta dyskusja jest zupełnie bez sensu, gdyż ;
A) niczego nie zmienia
B) niczego nie wprowadza
C) może powodować powstanie napięcia nerwowego o ownerów |
_________________ Sprawa wygląda jasno, Zielonogórzanie trzymają to miasto. |
|
|
|
|
Galder
Model: SYMPATYK
Wiek: 46 Dołączył: 27 Paź 2010 Posty: 429 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-10-18, 12:40
|
|
|
Wielkim plusem gaźników jest to, że je nawet kowal może naprawić, a wtrysk, jak się sypnie, to tylko wyspecjalizowany serwisik z wyspecjalizowanym wyciąganiem kasiory. |
_________________ Filozofia wymaga więcej koncentracji niż jazda motorem, ale nie jest tak bolesna przy upadku. |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2012-10-18, 18:43
|
|
|
Cytat: | Wielkim plusem gaźników jest to, że je nawet kowal może naprawić |
Kowal może tak, bo już dekarz nie za bardzo
Na tym też trzeba się odrobinkę znać, bo można komuś zniszczyć motocykl
[ Dodano: 2012-10-18, 18:46 ]
Galder napisał/a: | to tylko wyspecjalizowany serwisik z wyspecjalizowanym wyciąganiem kasiory. | no zgadza się. Z tym, że nie na pewno. Wtrysk wymienisz sam, musisz go co prawda kupić. Jedno przynajmniej jest pewne, może gamonie nie będą brali się za to czego nie powinni nigdy robić i też za niemałą kasę, no bo to w końcu do motocykla jest. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
Kyokushin
Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2008
Wiek: 42 Dołączył: 28 Sie 2012 Posty: 271 Skąd: Układ Słoneczny
|
Wysłany: 2012-10-18, 20:06
|
|
|
Pirania_LM napisał/a: | Kyokushin, hmmm, czemu więc nie jeździsz motocyklem na wtrysku, z genialnym komputerem, ABS i cudownie skręcającym |
Bo bym na nim wyglądał jak na psie i jechał z podkurczonymi nogami.
Jakbym chciał wydać więcej kasy, bym i tak kupił cruisera na wtryku z abs.
Pirania_LM napisał/a: | Drag jest jaki jest, ale ten motocykl ma duszę i magiczny klang, którego za cholerę nie osiągniesz w zasilaniu wtryskowym. I za to go kochamy |
Dlatego go wlasnie kupilem
Ale nie gadaj że na wtrysku nie chodza fajnie. Wszystkie nowe HD, Midnight Stary, Roadlinery etc są na wtrysku i tez pięknie chodzą, w dodatku bez gaźnikowych upierdliwości
Fakt że abs mógłby mieć, ten gaźnik i ssanie można przeboleć
Ale w 1100 celowałem nie przez silnik ale dlatego że ma dwie tarcze z przodu i nieco szerszy kapeć niż 650 |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2012-10-18, 20:15
|
|
|
Pirania_LM napisał/a: | magiczny klang, którego za cholerę nie osiągniesz w zasilaniu wtryskowym. |
Zakładam sie o flaszkę, że stojąc odwrócony plecami do 5 różnych criuserów, gdzie dwa będą na wtrysku nie rozróżnisz który jest czym zasilany, a jeszcze jak bedziesz cmokał nad gangiem kominów.
Pirania_LM napisał/a: | C) może powodować powstanie napięcia nerwowego o ownerów | a niby dlaczego ? Technologicznego postępu nie zatrzymasz.
Dyskutować trzeba, a nawet powinno się. Rozmowy w stylu hej co powiesz o tym ?
Zgadzam się z Tobą, do niczego nie doprowadzą. Czasami nie zgodzić się jest trudno lub niemożliwe, ale bierne potakiwanie do niczego nie prowadzi. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
gang69
Rocznik: 2007
Wiek: 45 Dołączył: 13 Mar 2011 Posty: 135 Skąd: Pszczyna
|
Wysłany: 2012-10-18, 21:06
|
|
|
Jaka ta flaszka bo ja się założę.Strzały z gaźnika są niepowtarzalne.Wtryski są lepsze nowocześniejsze ale nie mają tego czegoś co mają prawdziwe maszyny z (duszą). |
|
|
|
|
Bemol
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2004
Wiek: 58 Dołączył: 25 Wrz 2009 Posty: 6505 Skąd: GŁ Free Star Łódź
|
Wysłany: 2012-10-18, 21:20
|
|
|
gang69, bo to właśnie chyba o tą dusze chodzi i jak dla mnie również wygląd tego motonga ( oczywiście chodzi mi o classic ) powoduje że w dupiemamto czy ma wtrysk czy ABS. Jest piękny, ma dusze i kropka. Mało tego, mam go ponad trzy lata i wymieniałem tylko materiały eksploatacyjne, więc mogę dodać że mnie nie zawiódł. Jego pojemność i waga sprawia że dla mnie jest motorem optymalnym. W miarę łatwo przemieszczam się nim po mieście i w podróży też się dobrze spisuje. No dobra, chyba trochę zbaczam z tematu |
_________________
Lola 1100 V STAR SILVERADO 2004
I'm a rolling thunder, a pouring rain
I'm comin' on like a hurricane.....
http://www.youtube.com/watch?v=kmFBABd5zZU
|
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2012-10-18, 21:23
|
|
|
gang69 napisał/a: |
Jaka ta flaszka bo ja się założę.Strzały z gaźnika są niepowtarzalne. | a kto ci powiedział, że usłyszysz jakiś strzał ? będziesz miał okazje posłuchać gangu silnika i rozpoznać, który motocykl jest na wtrysku, a który na gaźniku. Dodam, że motocykl będzie wcześniej odpalony. czujesz się na siłach ?
[ Dodano: 2012-10-18, 21:24 ]
Bemol napisał/a: |
gang69, bo to właśnie chyba o tą dusze chodzi i jak dla mnie również wygląd tego motonga ( oczywiście chodzi mi o classic ) powoduje że w dupiemamto czy ma wtrysk czy ABS. Jest piękny, ma dusze i kropka. |
Bemol napisał/a: | No dobra, chyba trochę zbaczam z tematu | chyba masz rację, bo nie dyskutujemy o motocyklu Dragstar, czy o criuserze kontra turystyk, tylko o wtrysk kontra gaźnik w cruiserze plus normalne hamulce, a nie spowalniacze.
[ Dodano: 2012-10-18, 21:27 ]
Legenda HD ma wtrysk i nikt nie . O rany, chyba mnie teraz zakraczą. Jak to HD musi byc na gaźniku, Witka pojebało chyba. Otóż nie pojebało, tylko technologia wkroczyła do cruiserów i jakoś nikt sobie z tego tytułu szat nie rozdziera.
Zaczynając od popierdułki jaka jest Sportster 883, a kończąc na Electra Glide mamy elektroniczny sekwencyjny wtrysk paliwa (ESPFI) |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
Demolka
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 77 Dołączył: 05 Cze 2009 Posty: 3747 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2012-10-18, 21:35
|
|
|
Kyokushin napisał/a: | ... Jakbym chciał wydać więcej kasy, bym i tak kupił cruisera na wtryku z abs... |
... kontrolą trakcji, automatyczną skrzynią biegów, kabiną i automatycznym pilotem
A gdzież ta legenda o której wszyscy piszą, a gdzież ta "amerykańska" wolność w drodze, a gdzież ten wiatr we włosach, którego prawie nikt przecież nie pamięta ?
Jakbym chciał wydać więcej kasy, kupił bym Rollsa z kierowcą i nie p...lił się z motorem, zmienianiem biegów i poślizgami. Ot taka filozofia mnie naszła |
_________________ Wszyscy kiedyś przestaną pić,
ale tylko niektórym uda się to jeszcze za życia
|
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2012-10-18, 21:37
|
|
|
Demolka napisał/a: | A gdzież ta legenda o której wszyscy piszą, | legenda - w salonie HD, reszta to normalne motocykle sa, uważane nawet za .... i tu sobie wpisz dowolny epitet jakim obdarzają "prawdziwi" easy riderzy, jeżdżący tylko na jedynie słusznych cruiserach, czyli HD
[ Dodano: 2012-10-18, 21:38 ]
zapomniałem, o ja durny o HD nie mówi się źle, HD ma dusze i jest legendą, nawet na sekwencyjnym wtrysku |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
skipbulba
Model: RS1700
Rocznik: 2004
Wiek: 53 Dołączył: 14 Cze 2012 Posty: 172 Skąd: CRDS
|
Wysłany: 2012-10-18, 22:16
|
|
|
Kyokushin napisał/a: |
Synchronizacja gaźników 300zł. |
Gdzie tyle kosztuje synchro gaźników w DS? Litości. Ja płacę 70zł i to tylko dlatego, że nie chce mi się samemu robić przy pomocy igielitowej rurki za 3,5zł. |
_________________ Cruiseriders North |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2012-10-18, 22:29
|
|
|
skipbulba, nie dziw się. Tu juz ludziska pisali, że za przekładkę opony wołaja 150 zyla. I to koło mus przywieźć. Wolny rynek panie |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
Kyokushin
Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2008
Wiek: 42 Dołączył: 28 Sie 2012 Posty: 271 Skąd: Układ Słoneczny
|
Wysłany: 2012-10-19, 00:12
|
|
|
e Demolka napisał/a: | Jakbym chciał wydać więcej kasy, kupił bym Rollsa z kierowcą i nie p...lił się z motorem, zmienianiem biegów i poślizgami. Ot taka filozofia mnie naszła |
izzi rajderem można być, ale dupochron w postaci paru systemów nie zaszkodzi mieć no ale hardkorem już sie nie jest
witek1965 napisał/a: | Zaczynając od popierdułki jaka jest Sportster 883, a kończąc na Electra Glide mamy elektroniczny sekwencyjny wtrysk paliwa (ESPFI) |
I mają z defaultu abs
zaraz ktoś powie że tru hd skonczyly sie w latach 90 a te nowe to nie to samo, księgo i iurzędnicy robili...
witek1965 napisał/a: | "prawdziwi" easy riderzy, |
tak. prawdziwi izzy mają skośne żólte oczy i jadają sushi |
Ostatnio zmieniony przez Kyokushin 2012-10-19, 00:20, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Bemol
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2004
Wiek: 58 Dołączył: 25 Wrz 2009 Posty: 6505 Skąd: GŁ Free Star Łódź
|
Wysłany: 2012-10-19, 00:20
|
|
|
Kyokushin napisał/a: | ale dupochron w postaci paru systemów nie zaszkodzi mieć |
To sobie sprzęt wyposażony w takie akcesoria nabądź i pozbądź się tego przestarzałego, niebezpiecznego i drogiego w utrzymaniu sprzętu |
_________________
Lola 1100 V STAR SILVERADO 2004
I'm a rolling thunder, a pouring rain
I'm comin' on like a hurricane.....
http://www.youtube.com/watch?v=kmFBABd5zZU
|
|
|
|
|
Kyokushin
Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2008
Wiek: 42 Dołączył: 28 Sie 2012 Posty: 271 Skąd: Układ Słoneczny
|
Wysłany: 2012-10-19, 00:22
|
|
|
póki co przesiadłem z czegoś przy czym heble w dragu są ultra prewidywalne i nieposlizgowe
daj się pocieszyć nowym nabytkiem |
_________________ Dragstar uber alles! |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2012-10-19, 14:29
|
|
|
Bemol napisał/a: | To sobie sprzęt wyposażony w takie akcesoria nabądź i pozbądź się tego przestarzałego, niebezpiecznego i drogiego w utrzymaniu sprzętu |
Bemol, za kilka lat ty też się przesiądziesz. Nasze motocykle to ostatnie chyba juz na gaźnikach. Wtrysk stosują już wszyscy.
Yamaha, Suzuki, HD rzecz jasna. Nie dam łba odrąbać, jeśli chodzi o cruisery Hondy.
Postępu nie zatrzymasz choćbyś nie wiem jak chciał.
A z drugiej strony, kochani hipokryci, nie bardzo rozumiem jak monecie mlaskać przed XVS 1300, czy HD a potem wieszać psy nad nimi ? |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
Pirania_LM
Model: RS1600
Rocznik: 2003
Dołączył: 01 Lis 2011 Posty: 1742 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2012-10-19, 14:54
|
|
|
witek1965, no wiesz, niektórzy kochają swoje przestarzałe i niemodne gaźnikowce i nie przesiądą się na wtryski |
_________________ Sprawa wygląda jasno, Zielonogórzanie trzymają to miasto. |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2012-10-19, 17:57
|
|
|
Pirania_LM napisał/a: | i nie przesiądą się na wtryski | pożyjemy, zobaczymy. Jak na razie to liczba sympatyków wzrasta miast maleć . Ja się nie odżegnuję w każdym bądź razie. JUż była przymiarka do MS-a. W DS bardziej kształty i linia mnie bardziej pociąga aniżeli gaźniki. Miedzy innymi dlatego nie miałem takiego parcia na MS, natomiast RS 1700 dlaczego by nie ? |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|