YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Pompa paliwowa Trrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Autor Wiadomość
fazzi 



Rocznik: 2008
Wiek: 56
Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 2691
Skąd: Jankes
Wysłany: 2013-03-13, 00:18   

nie wiem o co chodzi z tym odkreconym paliwem, bo jesli piszecie o kraniku to od czasu jak odebralem motocykl z salonu w dniu zakupu nie zakrecalem kranika i terkocze :)
 
 
Leonn 



Model: MS1900
Rocznik: 2007
Wiek: 41
Dołączył: 20 Sty 2013
Posty: 161
Skąd: Sieradz
Wysłany: 2013-03-13, 00:23   

bo może zaworek w pompie przepuszcza albo w inny sposób gubi ciśnienie - ja zakręciłem kranik i kilka dni stał z zakręconym może ciśnienie gdzieś uciekło i dlatego zaczął terkotać chociaż spotkałem się z tym terkotaniem pierwszy raz i ogólnie z miejsca pomyślałem że już jakiś kłopot wydatek się szykuje

podczas terkotania jak by przygasały kontrolki - chyba najwyższy czas podładować aku ale mam żelowy i podobno to się ładuje specjalnym prostownikiem a ja aktualnie posiadam bodajże diodowy do dużych pojemności i boje się że mogę go uszkodzić
_________________
Stratoliner XV 1900
Drag Star 650 Classic (na sprzedaż)
+ Junak M10 od 1999 ROKU ze mną
 
 
ttom 



Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 56
Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 1705
Skąd: Nomad
Wysłany: 2013-03-13, 09:55   

Amen !
Moje moto odpaliło od razu po... 3,5 miesiąca stania w garażu. Nie wyciągałem aku i nie miałem jak doładować... Fakt, że nowe w zeszłym roku, ale za to baaaaardzo budżetowe...
_________________
Bo w życiu chodzi o to, żeby nadać mu sens... :pokooj:
 
 
Dzarko 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 49
Dołączył: 08 Cze 2012
Posty: 642
Skąd: WA-rszawa
Wysłany: 2013-03-13, 12:04   

A jaki ten aku? Ja mam Moto Start ale chyba już stary, bo jak zostawiłem w listopadzie na światłach na półtorej godzinki, to zdechł całkowicie. Po miesiącu garażowania (w międzyczasie ustawiałem światła tylko) też nie odpalił.
_________________

 
 
Pirania_LM 



Model: RS1600
Rocznik: 2003
Dołączył: 01 Lis 2011
Posty: 1742
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2013-03-13, 12:07   

Ma terkotać, pompa paliwowa tłoczy paliwo do osiągnięcia ciśnienia roboczego, po czym zawór ją odłącza. Ponowne włączenie pompy następuje po uruchomieniu silnika. Zakręcony kranik nie ma tu nic do rzeczy.fazzi, opisał to dokładnie ;D Pompa natomiast ma zabezpieczenie przeciążeniowe, inaczej chodziła by non stop, bez względu na to czy w układzie jest paliwo czy go nie ma, co w efekcie finalnym spowodowałyby jej zatarcie.
_________________
Sprawa wygląda jasno, Zielonogórzanie trzymają to miasto.
 
 
fazzi 



Rocznik: 2008
Wiek: 56
Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 2691
Skąd: Jankes
Wysłany: 2013-03-16, 11:53   

to ze ta pompa ma terkotac pisano na forum, pisze chyba w instrukcji obslugi i kazdy mechanik znajacy ten silnik to potwierdzi, wiec chyba nie ma co sie doktoryzowac na ten temat
 
 
Merlin 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 62
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 3293
Skąd: JANKES - RACIBÓRZ
Wysłany: 2013-03-16, 12:07   

Dzarko napisał/a:
A jaki ten aku? Ja mam Moto Start ale chyba już stary, bo jak zostawiłem w listopadzie na światłach na półtorej godzinki, to zdechł całkowicie. Po miesiącu garażowania (w międzyczasie ustawiałem światła tylko) też nie odpalił.


Po półtorej godziny stania na światłach rozładuje się nawet najlepszy motocyklowy aku.
_________________
Maciek
MS (MaStodont) 1900


Lepiej milczeć i uchodzić za głupiego, niż się odezwać i rozwiać wątpliwości.

Piwo bezalkoholowe to pierwszy krok do nadmuchiwanej kobiety.

"Trzeźwość jest do dupy" Ozzy Osbourne
 
 
Leonn 



Model: MS1900
Rocznik: 2007
Wiek: 41
Dołączył: 20 Sty 2013
Posty: 161
Skąd: Sieradz
Wysłany: 2013-03-17, 09:58   

Mam pytanie może śmieszne ale jednak zapytam - gdzie znajduje się pompa paliwowa bo terkotało koło stacyjki a pompa jak kiedyś słyszałem podobno znajduje się gdzieś przy ramie z lewej strony pod pokrywą - prawda??
_________________
Stratoliner XV 1900
Drag Star 650 Classic (na sprzedaż)
+ Junak M10 od 1999 ROKU ze mną
 
 
vaaks 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Wiek: 74
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 2575
Skąd: PWL
Wysłany: 2013-03-17, 11:16   

Leonn napisał/a:
pompa jak kiedyś słyszałem podobno znajduje się gdzieś przy ramie z lewej strony pod pokrywą - prawda??

prawda :)
_________________
Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym

Był:
DS 650
DS 1100
Honda Varadero 1000
Jest: Suzuki DL 650
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14529
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2013-03-17, 11:30   

Leonn napisał/a:
bo terkotało koło stacyjki
jak miałeś mało prundu, to tyż miało tam prawo terkotać. Taki jest objaw pracy przekaźnika, a tam chiba jakoweś som. Jak się mylę, niech mnie ktoś poprawi.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
komboj 



Model: SYMPATYK
Wiek: 47
Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 116
Skąd: Kostrzyn nad Odrą
Wysłany: 2013-03-17, 11:56   

witek1965, jak mało prądu,to terkocze ten przekaźnik,co jest obok akumulatora jak dobrze pamiętam z autopsji.TRRRRRRRRRRRR...a nie kręci rozrusznikiem.
_________________
Suzuki VL 1500
 
 
Leonn 



Model: MS1900
Rocznik: 2007
Wiek: 41
Dołączył: 20 Sty 2013
Posty: 161
Skąd: Sieradz
Wysłany: 2013-03-17, 12:34   

Fakt faktem terkotanie ustalo - nie pamietam dokladnie ale bodajże odpalilem motocykl na zakręcony kraniku pochodził kilka z 3 minuty (pierwsze oględziny szwagra) i zgasilem pozniej ponownie podszedlem do niego 3-4 dni później przekręciłem na zapłon i wtedy to terkotanie usłyszałem

naladowalem akumulator i wszystko ustało jak narazie....odpukać
_________________
Stratoliner XV 1900
Drag Star 650 Classic (na sprzedaż)
+ Junak M10 od 1999 ROKU ze mną
 
 
Pirania_LM 



Model: RS1600
Rocznik: 2003
Dołączył: 01 Lis 2011
Posty: 1742
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2013-03-17, 12:52   

U mnie terkocze cały czas. Aku nówka sztuka ;p już pisałem, ten typ tak ma.
_________________
Sprawa wygląda jasno, Zielonogórzanie trzymają to miasto.
 
 
sagittarius 



Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 51
Dołączył: 10 Lut 2013
Posty: 3212
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2013-03-17, 13:21   

wczoraj padł mi aku... i właśnie mi uświadomiliście że słyszałem owe "trrrrrykanie" hmm... i się tym nie przejąłem bo stwierdziłem że to właśnie z powodu nie mania odpowiedniego prąda... teraz widzę i już wiem że nie ma co się od razu wszystkim przejmowac i doszukiwac na siłę problemów ;d
pozdrawiam :cwaniak:
_________________
No road is too long when you have good company
 
 
Merlin 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 62
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 3293
Skąd: JANKES - RACIBÓRZ
Wysłany: 2013-03-17, 13:26   

komboj napisał/a:
witek1965, jak mało prądu,to terkocze ten przekaźnik,co jest obok akumulatora jak dobrze pamiętam z autopsji.TRRRRRRRRRRRR...a nie kręci rozrusznikiem.


Dokładnie tak jest.
_________________
Maciek
MS (MaStodont) 1900


Lepiej milczeć i uchodzić za głupiego, niż się odezwać i rozwiać wątpliwości.

Piwo bezalkoholowe to pierwszy krok do nadmuchiwanej kobiety.

"Trzeźwość jest do dupy" Ozzy Osbourne
 
 
fajera
[Usunięty]

Wysłany: 2013-03-17, 13:29   

Pompka paliwa w celu prawidłowego ładowania gaźników utrzymuje niewielkie nadciśnienie między gaźnikiem a nią samą. W przypadku rozładowania tego nadciśnienia, czy to przez wypalenia paliwa z komór pływakowych (odpalenie moto z zakręconą jdłodajnią), czy też przepuszczenie paliwa przez zaworek zwrotny w pompie paliwa lub komorze pływakowej, pompka zaterkocze. Dzieje się tak z racji jej konstrukcji membranowej, jak w maluchu, tyle że, yadzia ma elektromagnetyczny napęd pompki i to właśnie elektromagnesik, w skutek braku "poduszki paliwowej" puka w rdzeń membranki. I tyle.
 
 
Robrob 



Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1714
Skąd: Dziki Wschód
Wysłany: 2013-03-17, 19:37   

i jest naukowe, wyjaśnienie problemu :brawo:
_________________
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!


XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
 
 
duoma 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1998
Wiek: 48
Dołączył: 05 Sie 2011
Posty: 901
Skąd: Legionowo
Wysłany: 2013-03-17, 20:47   

fajera napisał/a:
Pompka paliwa w celu prawidłowego ładowania gaźników utrzymuje niewielkie nadciśnienie między gaźnikiem a nią samą. W przypadku rozładowania tego nadciśnienia, czy to przez wypalenia paliwa z komór pływakowych (odpalenie moto z zakręconą jdłodajnią), czy też przepuszczenie paliwa przez zaworek zwrotny w pompie paliwa lub komorze pływakowej, pompka zaterkocze. Dzieje się tak z racji jej konstrukcji membranowej, jak w maluchu, tyle że, yadzia ma elektromagnetyczny napęd pompki i to właśnie elektromagnesik, w skutek braku "poduszki paliwowej" puka w rdzeń membranki. I tyle.

Genialne tłumaczenie - pompka musi nabić odpowiednie ciśnienie paliwa, dopóki tego nie zrobi - terkocze. :)
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14529
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2013-03-17, 21:25   

Cytat:

witek1965, jak mało prądu,to terkocze ten przekaźnik,co jest obok akumulatora jak dobrze pamiętam
no to nie znaju szto takoje terkotało koledze pod obudową główki ramy :nie_wiem:
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Leonn 



Model: MS1900
Rocznik: 2007
Wiek: 41
Dołączył: 20 Sty 2013
Posty: 161
Skąd: Sieradz
Wysłany: 2013-03-17, 21:30   

Też właśnie dokładnie się przysłuchiwałem (i nie tylko ja) i to przy główce ramy terkotało
_________________
Stratoliner XV 1900
Drag Star 650 Classic (na sprzedaż)
+ Junak M10 od 1999 ROKU ze mną
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group