YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: krotom
2011-10-04, 11:36
Transalp vs V-storm
Autor Wiadomość
A.R.T. 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 49
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 231
Skąd: Morscity
Wysłany: 2011-10-04, 17:59   

osobiscie jezdzilem troche gs 1150 nie naleze do wysokich ;/ równiez nie dawałem rady postawic całej stopy na asfalcie ale jest to kwestia przyzwyczajenia i opanowania ,po pewnym czasie nie bylo juz problemu przy zatrzymaniu i przy jakimkolwiek manewrowaniu.
a jazda tym moto to naprawde super sprawa i ta pozycja na wszystkich patrzysz z góry ;D
(moze kiedys bedzie gs ;D )


p.s.
wiem ze nie miało byc o bmw itp ;D ale bardziej chodzi mi o wysokosc czy to gs czy v strom jest to do opanowania przy niewielkim wzroscie (oczywiscie wszystko w ramach rozsądku )
_________________
Morsy

F800GS
 
 
kostass 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 2111
Skąd: GŁ Grupa Łódzka
Wysłany: 2011-10-04, 21:27   

ART , jak sam jedziesz to pewnie nie ma problemu ale jak jedziesz z pasazerem i motor załądowany na full to juz tak latwo nie jest . Nie celuje w BMW , chociazby z tego powodu ze to ma byc tez motor dla Krolika . I prosze nie mowic ze sobie poradzi . Obawiam ze swiezoupieczony motocyklista niezaleznie od płci miałbym problem z opanowaniem tego motoru .
_________________
Garfield i .... w oczekiwniu na nowego Ogryzka
 
 
koks79 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2005
Wiek: 45
Dołączył: 14 Wrz 2010
Posty: 832
Skąd: GŁ-Grupa Łódzka
Wysłany: 2011-10-04, 21:35   

kosti, masz rację. na początek najlepiej żeby był to rozsądny masą, mocą motocykl. Niełatwo jest znaleźć taki kompromis żeby zadowolić się pojazdem do nauki jazdy i na wypad w dwójkę, dlatego jeżeli Królik śmignął sobie dl-em i było ok to super i trzeba szukać dobrej sztuki. Ja wychodzę z założenia że trzeba oglądać, próbować, objeżdzić i wybrać taki który będzie najlepszy dla kierowcy... wygląd, subiektywna ocena innych czy osiągi katalogowe to nic w obliczu świetnego prowadzenia i "porozumienia" się jeźdżca z maszynką. Z pewnością w okolicy znajdzie się niejeden sprzęt którego warto dosiąść, sprawdzić czy to właśnie jest ten, potem poszukać najlepszej sztuki i zakupić... powodzenia życzę :D a osobiście uważam że na I maszynkę powinno się wybrać "coś na początek" właśnie, czyli nie koniecznie piękny (technicznie i mechanicznie) i drogi sprzęt. Coś co nauczy jeździć a w razie paciaka na parkingu nie będzie bólu z wielotysięcznymi nakładami na remont. Takie moje subiektywne zdanie :D
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=fJ9rUzIMcZQ
;)
 
 
kostass 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 2111
Skąd: GŁ Grupa Łódzka
Wysłany: 2011-10-04, 21:40   

NA paciaki zamontuje sie stalowa klatke na motor i krolika . Oczywiscie ze najpierw dosiadziemy tego motoru i moze nawet sie przejedziemy . Zeby sprawdzic czy da sie w miare sprawnie jezdzic . Jak jezdzilismy małym dragiem i dało sie jezdzic to i tym pojedziemy . Cała zima przed nami .
_________________
Garfield i .... w oczekiwniu na nowego Ogryzka
 
 
Azmadan 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 43
Dołączył: 25 Sie 2009
Posty: 419
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2011-10-05, 08:42   

Kolega niskiego wzrostu... ma DL-a...
obniżenie zawieszenia jest bezproblemowe... i tanie...
obniżenie siedzenia (kolejne 2cm niżej) również - lecz już bardziej kosztowne...
więc się wysokością nie przejmujcie...
_________________
Jedni wola Harlaya i duże cycki... inni motocykle japońskie i wąskie szpa... eee winkle...
--- Custom Bagger 96cali pojemności... na HD FLHT --- ZDJĘCIA
 
 
kostass 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 2111
Skąd: GŁ Grupa Łódzka
Wysłany: 2011-10-05, 09:09   

Przymierzymy sie to bedziemy wiedzieć . Co do obnizenia siedzenia to czytałem ze wiąże sie to ze zmiana kanapy . Moze trafi sie egzemplarz juz z obnizonym siedzeniem . Moze w ten weekend podjade do Suzuki i zobacze na zywo jakis egzemplarz .
_________________
Garfield i .... w oczekiwniu na nowego Ogryzka
 
 
SoH 



Model: SYMPATYK
Wiek: 38
Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 49
Skąd: W-wa, Lublin
Wysłany: 2011-10-05, 14:53   

ttom napisał/a:
GS 1200 jest bardzo wysoki. Kolega latający teraz GS 650 sie przymierzał, wzrost 170kilka cm, i stopy płasko na asfalcie postawić nie mógł...


Ja mam V-Stroma 650 i 172cm wzrostu. Stope plasko na asfalcie postawie, ale dwoch stop plasko juz nie :/ W normalnej jezdzie specjalnie to nie przeszkadza, ale pewnego razu manewrowalem na parkingu, ktory mial lekki przechyl... i przeliczylem pierwsza parkingowke.

PS. Sorki za brak polskich znakow. Pisze z pracy.
_________________
DL650 V-Strom

Kapitan Bomba nie pie...li się z kosmitami!
Nap...dala z karabina, nie pyta!
Kapitan Bomba, i nie ma ch...!
 
 
kostass 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 2111
Skąd: GŁ Grupa Łódzka
Wysłany: 2011-10-05, 15:53   

SoH a masz obnizone zawieszenie i kanpę . A przechył i glebe można zaliczyć niezaleznie czy masz całe stopy czy tylko palce na ziemi . Do Pudzianów to nam raczej troche brakuje zeby siłowac sie z 200 czy 300 kg masa motoru .

[ Dodano: 2011-10-05, 15:55 ]
Dzieki za info , bardzo cenne . Ja na Garfieldzie tez nie jestem w stanie oprzec dwoch stóp całych na ziemi i nie dlatego ze jest wysoki tylko szeroki . A dodatkowo prawa noga musi isc dalej na bok zeby nie dotykac wydechu , wiec DL powinien byc ok .
_________________
Garfield i .... w oczekiwniu na nowego Ogryzka
 
 
SoH 



Model: SYMPATYK
Wiek: 38
Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 49
Skąd: W-wa, Lublin
Wysłany: 2011-10-05, 19:33   

Kanapa i zawieszenie nie ruszane.
_________________
DL650 V-Strom

Kapitan Bomba nie pie...li się z kosmitami!
Nap...dala z karabina, nie pyta!
Kapitan Bomba, i nie ma ch...!
 
 
kostass 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 2111
Skąd: GŁ Grupa Łódzka
Wysłany: 2011-10-05, 20:19   

to kilka centymetrow jeszcze mozna urwac

[ Dodano: 2011-10-07, 14:19 ]
No decyzja podjęta V-storm , jednak . Wprawdzie jak go postawie to opieram sie na palcach ale mysle ze dam radę . To jest nawet spora maszyna , teraz tylko znalezc jakis fajny i tani egzemplarz z ABS .
_________________
Garfield i .... w oczekiwniu na nowego Ogryzka
 
 
Jaracz 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2011
Wiek: 58
Dołączył: 28 Lut 2010
Posty: 81
Skąd: Szklarska Poręba
Wysłany: 2011-10-08, 00:52   

Wiem kto ma taki egzemlarz i przesiada sie na BMW tylko jeszcze nie wie czy bedzie to GS czy też RT. ;d
_________________
BMW R1200R Classic
 
 
kostass 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 2111
Skąd: GŁ Grupa Łódzka
Wysłany: 2011-10-08, 09:35   

,,,,i jeszcze jedno fajnie by bylo jakby był w czarnym macie ... Piotrek ty nie pisz ze znasz kogos takiego tylko daj na priva namiar ;D
_________________
Garfield i .... w oczekiwniu na nowego Ogryzka
 
 
bandrze 



Model: SYMPATYK
Dołączyła: 27 Mar 2010
Posty: 162
Skąd: nnn
Wysłany: 2011-10-08, 10:36   

Też sie do tego przymierzam i też jako drugie moto. W długich trasach, które zrobiłem na mojej Gwieździe brakowało mi (co oczywiste) możliwości ruchu poza trasą lub gorszej nawierzchni. a moje plany wskazują na to, że będzie mi to potrzebne już może w przyszłym roku . Wysłuchałem sporo opinii ale Kostass jak już dostaniesz w swoje graby to moto to daj własne wrażenia na forum.
 
 
krokodyl 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 52
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 782
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 2011-10-08, 11:39   

Nie jeżdziłem Trampkiem, ale mój kumpel ma V-stroma, więc miałem okazję potestować sprzęcik. Moja opinia o V-stromie 650 dl jest taka.

Jak dla mnie moc jest wystarczająca tylko do jazdy solo! To wrażenie może wynikać z tego, że nie jestem przyzwyczajony do ciągłego kręcenia wysokich obrotów, bez których ten motocykl najzwyczajniej na świecie nie jedzie. Dużym plusem jest wygodna, swobodna sylwetka i myślę, że da się tym robić długie przeloty bez bólu dupy, czy nadgarstków. Model którym jeździłem miał taki mały dodatkowy deflektor na szybce i powiem szczerze, że świetnie się to sprawdza. Przy 140 nie czułem na sobie naporu wiatru i było zupełnie spokojnie.

Osoby poniżej 160 mogą mieć z nim kłopoty. Mój kumpel, nie wiem dokładnie ile ma wzrostu ale poniżej 170 z pewnością miał z tego powodu już dwie gleby. Krawężnik, koleiny, plecaczek się przechyli i dzwon gotowy. Środek ciężkości jest stosunkowo wysoko.

Przy samej jeżdzie w zakrętach tego nie czuć. Motocykl ławo się składa i mimo wysokości jazda po zakrętach jest przyjemna i nie trzeba walczyć z motocyklem. w porównaniu z koniecznością szybkiego złożenia kupy żelaza jakim jest ( był ) mój XV1700 V-strom sprawia wrażenie kolarzówki ;D
_________________
YAMAHA FJR 1300 AE
http://picasaweb.google.com/Krokodyl317
***Make peace not war, flower power***
 
 
Azmadan 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 43
Dołączył: 25 Sie 2009
Posty: 419
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2011-10-08, 21:18   

V-S składa się tak:


bardziej się nie da :-P
_________________
Jedni wola Harlaya i duże cycki... inni motocykle japońskie i wąskie szpa... eee winkle...
--- Custom Bagger 96cali pojemności... na HD FLHT --- ZDJĘCIA
 
 
kostass 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 2111
Skąd: GŁ Grupa Łódzka
Wysłany: 2011-10-09, 19:07   

Azmadan napisał/a:


Wysłany: Wczoraj 21:18
V-S składa się tak:


bardziej się nie da :-P


Wegług mnie całkowicie wystarczy .
Jak kupiue to podizele sie wrazeniami . Juz nawet mam jeden egzemplarz na oku ;d
_________________
Garfield i .... w oczekiwniu na nowego Ogryzka
 
 
shipp 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 56
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 2411
Skąd: Kwatera Główna
Wysłany: 2011-10-11, 01:41   

Azmadan napisał/a:
V-S składa się tak:
[url=https://lh6.googleusercontent.com/-O0CJWc1zjs4/Tdrx4j5pXuI/AAAAAAAAA1Y/wIufESChRSA/s288/_DSC0156.JPG]Obrazek[/url]
[url=https://lh4.googleusercontent.com/-LHXAoE9bqVM/TdrvhQmU0gI/AAAAAAAAAi4/q_byZXNUm0M/s288/_DSC0171.JPG]Obrazek [/URL]
bardziej się nie da :-P

tak to ja na Dragu się składam, gdyby nie podesty, można by jeszcze bardziej ;)
_________________
I tak zawsze... no zawsze...
 
 
kostass 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 2111
Skąd: GŁ Grupa Łódzka
Wysłany: 2011-10-11, 11:43   

Shipp , wyobraźnia to chyba cię torche poniosła . ;D
_________________
Garfield i .... w oczekiwniu na nowego Ogryzka
 
 
shipp 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 56
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 2411
Skąd: Kwatera Główna
Wysłany: 2011-10-11, 11:58   

kostass napisał/a:
Shipp , wyobraźnia to chyba cię torche poniosła . ;D

nie sądzę, nie ma właściwie ronda żebym nie szorował podestami, to tylko kwestia odpowiedniej techniki
_________________
I tak zawsze... no zawsze...
 
 
kostass 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 2111
Skąd: GŁ Grupa Łódzka
Wysłany: 2011-10-11, 12:34   

no własnie , szorowanie , szorowaniem a pochylenie pochyleniem . NIe złozysz sie Dagiem tak jak V-Stormem chociazbby z powodu konstrukcji motocykla . Wyzsze zawieszenie V-storma umozliwia mu wieksze pochylenie niz np DS i technika nie ma tu nic wspolnego . Ty jezdizsz tak zeby szorowac podestami , ja staram się zeby nimi nie szorować . ;D
_________________
Garfield i .... w oczekiwniu na nowego Ogryzka
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group