Przesunięty przez: krotom 2011-10-04, 11:36 |
Transalp vs V-storm |
Autor |
Wiadomość |
A.R.T.
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 49 Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 231 Skąd: Morscity
|
Wysłany: 2011-10-04, 17:59
|
|
|
osobiscie jezdzilem troche gs 1150 nie naleze do wysokich równiez nie dawałem rady postawic całej stopy na asfalcie ale jest to kwestia przyzwyczajenia i opanowania ,po pewnym czasie nie bylo juz problemu przy zatrzymaniu i przy jakimkolwiek manewrowaniu.
a jazda tym moto to naprawde super sprawa i ta pozycja na wszystkich patrzysz z góry
(moze kiedys bedzie gs )
p.s.
wiem ze nie miało byc o bmw itp ale bardziej chodzi mi o wysokosc czy to gs czy v strom jest to do opanowania przy niewielkim wzroscie (oczywiscie wszystko w ramach rozsądku ) |
_________________ Morsy
F800GS |
|
|
|
|
kostass
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 02 Lut 2009 Posty: 2111 Skąd: GŁ Grupa Łódzka
|
Wysłany: 2011-10-04, 21:27
|
|
|
ART , jak sam jedziesz to pewnie nie ma problemu ale jak jedziesz z pasazerem i motor załądowany na full to juz tak latwo nie jest . Nie celuje w BMW , chociazby z tego powodu ze to ma byc tez motor dla Krolika . I prosze nie mowic ze sobie poradzi . Obawiam ze swiezoupieczony motocyklista niezaleznie od płci miałbym problem z opanowaniem tego motoru . |
_________________ Garfield i .... w oczekiwniu na nowego Ogryzka |
|
|
|
|
koks79
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2005
Wiek: 45 Dołączył: 14 Wrz 2010 Posty: 832 Skąd: GŁ-Grupa Łódzka
|
Wysłany: 2011-10-04, 21:35
|
|
|
kosti, masz rację. na początek najlepiej żeby był to rozsądny masą, mocą motocykl. Niełatwo jest znaleźć taki kompromis żeby zadowolić się pojazdem do nauki jazdy i na wypad w dwójkę, dlatego jeżeli Królik śmignął sobie dl-em i było ok to super i trzeba szukać dobrej sztuki. Ja wychodzę z założenia że trzeba oglądać, próbować, objeżdzić i wybrać taki który będzie najlepszy dla kierowcy... wygląd, subiektywna ocena innych czy osiągi katalogowe to nic w obliczu świetnego prowadzenia i "porozumienia" się jeźdżca z maszynką. Z pewnością w okolicy znajdzie się niejeden sprzęt którego warto dosiąść, sprawdzić czy to właśnie jest ten, potem poszukać najlepszej sztuki i zakupić... powodzenia życzę a osobiście uważam że na I maszynkę powinno się wybrać "coś na początek" właśnie, czyli nie koniecznie piękny (technicznie i mechanicznie) i drogi sprzęt. Coś co nauczy jeździć a w razie paciaka na parkingu nie będzie bólu z wielotysięcznymi nakładami na remont. Takie moje subiektywne zdanie |
_________________ https://www.youtube.com/watch?v=fJ9rUzIMcZQ
|
|
|
|
|
kostass
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 02 Lut 2009 Posty: 2111 Skąd: GŁ Grupa Łódzka
|
Wysłany: 2011-10-04, 21:40
|
|
|
NA paciaki zamontuje sie stalowa klatke na motor i krolika . Oczywiscie ze najpierw dosiadziemy tego motoru i moze nawet sie przejedziemy . Zeby sprawdzic czy da sie w miare sprawnie jezdzic . Jak jezdzilismy małym dragiem i dało sie jezdzic to i tym pojedziemy . Cała zima przed nami . |
_________________ Garfield i .... w oczekiwniu na nowego Ogryzka |
|
|
|
|
Azmadan
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 43 Dołączył: 25 Sie 2009 Posty: 419 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 2011-10-05, 08:42
|
|
|
Kolega niskiego wzrostu... ma DL-a...
obniżenie zawieszenia jest bezproblemowe... i tanie...
obniżenie siedzenia (kolejne 2cm niżej) również - lecz już bardziej kosztowne...
więc się wysokością nie przejmujcie... |
_________________ Jedni wola Harlaya i duże cycki... inni motocykle japońskie i wąskie szpa... eee winkle...
--- Custom Bagger 96cali pojemności... na HD FLHT --- ZDJĘCIA |
|
|
|
|
kostass
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 02 Lut 2009 Posty: 2111 Skąd: GŁ Grupa Łódzka
|
Wysłany: 2011-10-05, 09:09
|
|
|
Przymierzymy sie to bedziemy wiedzieć . Co do obnizenia siedzenia to czytałem ze wiąże sie to ze zmiana kanapy . Moze trafi sie egzemplarz juz z obnizonym siedzeniem . Moze w ten weekend podjade do Suzuki i zobacze na zywo jakis egzemplarz . |
_________________ Garfield i .... w oczekiwniu na nowego Ogryzka |
|
|
|
|
SoH
Model: SYMPATYK
Wiek: 38 Dołączył: 28 Paź 2009 Posty: 49 Skąd: W-wa, Lublin
|
Wysłany: 2011-10-05, 14:53
|
|
|
ttom napisał/a: | GS 1200 jest bardzo wysoki. Kolega latający teraz GS 650 sie przymierzał, wzrost 170kilka cm, i stopy płasko na asfalcie postawić nie mógł... |
Ja mam V-Stroma 650 i 172cm wzrostu. Stope plasko na asfalcie postawie, ale dwoch stop plasko juz nie W normalnej jezdzie specjalnie to nie przeszkadza, ale pewnego razu manewrowalem na parkingu, ktory mial lekki przechyl... i przeliczylem pierwsza parkingowke.
PS. Sorki za brak polskich znakow. Pisze z pracy. |
_________________ DL650 V-Strom
Kapitan Bomba nie pie...li się z kosmitami!
Nap...dala z karabina, nie pyta!
Kapitan Bomba, i nie ma ch...!
|
|
|
|
|
kostass
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 02 Lut 2009 Posty: 2111 Skąd: GŁ Grupa Łódzka
|
Wysłany: 2011-10-05, 15:53
|
|
|
SoH a masz obnizone zawieszenie i kanpę . A przechył i glebe można zaliczyć niezaleznie czy masz całe stopy czy tylko palce na ziemi . Do Pudzianów to nam raczej troche brakuje zeby siłowac sie z 200 czy 300 kg masa motoru .
[ Dodano: 2011-10-05, 15:55 ]
Dzieki za info , bardzo cenne . Ja na Garfieldzie tez nie jestem w stanie oprzec dwoch stóp całych na ziemi i nie dlatego ze jest wysoki tylko szeroki . A dodatkowo prawa noga musi isc dalej na bok zeby nie dotykac wydechu , wiec DL powinien byc ok . |
_________________ Garfield i .... w oczekiwniu na nowego Ogryzka |
|
|
|
|
SoH
Model: SYMPATYK
Wiek: 38 Dołączył: 28 Paź 2009 Posty: 49 Skąd: W-wa, Lublin
|
Wysłany: 2011-10-05, 19:33
|
|
|
Kanapa i zawieszenie nie ruszane. |
_________________ DL650 V-Strom
Kapitan Bomba nie pie...li się z kosmitami!
Nap...dala z karabina, nie pyta!
Kapitan Bomba, i nie ma ch...!
|
|
|
|
|
kostass
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 02 Lut 2009 Posty: 2111 Skąd: GŁ Grupa Łódzka
|
Wysłany: 2011-10-05, 20:19
|
|
|
to kilka centymetrow jeszcze mozna urwac
[ Dodano: 2011-10-07, 14:19 ]
No decyzja podjęta V-storm , jednak . Wprawdzie jak go postawie to opieram sie na palcach ale mysle ze dam radę . To jest nawet spora maszyna , teraz tylko znalezc jakis fajny i tani egzemplarz z ABS . |
_________________ Garfield i .... w oczekiwniu na nowego Ogryzka |
|
|
|
|
Jaracz
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2011
Wiek: 58 Dołączył: 28 Lut 2010 Posty: 81 Skąd: Szklarska Poręba
|
Wysłany: 2011-10-08, 00:52
|
|
|
Wiem kto ma taki egzemlarz i przesiada sie na BMW tylko jeszcze nie wie czy bedzie to GS czy też RT. |
_________________ BMW R1200R Classic
|
|
|
|
|
kostass
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 02 Lut 2009 Posty: 2111 Skąd: GŁ Grupa Łódzka
|
Wysłany: 2011-10-08, 09:35
|
|
|
,,,,i jeszcze jedno fajnie by bylo jakby był w czarnym macie ... Piotrek ty nie pisz ze znasz kogos takiego tylko daj na priva namiar |
_________________ Garfield i .... w oczekiwniu na nowego Ogryzka |
|
|
|
|
bandrze
Model: SYMPATYK
Dołączyła: 27 Mar 2010 Posty: 162 Skąd: nnn
|
Wysłany: 2011-10-08, 10:36
|
|
|
Też sie do tego przymierzam i też jako drugie moto. W długich trasach, które zrobiłem na mojej Gwieździe brakowało mi (co oczywiste) możliwości ruchu poza trasą lub gorszej nawierzchni. a moje plany wskazują na to, że będzie mi to potrzebne już może w przyszłym roku . Wysłuchałem sporo opinii ale Kostass jak już dostaniesz w swoje graby to moto to daj własne wrażenia na forum. |
|
|
|
|
krokodyl
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 52 Dołączył: 15 Lut 2009 Posty: 782 Skąd: Sochaczew
|
Wysłany: 2011-10-08, 11:39
|
|
|
Nie jeżdziłem Trampkiem, ale mój kumpel ma V-stroma, więc miałem okazję potestować sprzęcik. Moja opinia o V-stromie 650 dl jest taka.
Jak dla mnie moc jest wystarczająca tylko do jazdy solo! To wrażenie może wynikać z tego, że nie jestem przyzwyczajony do ciągłego kręcenia wysokich obrotów, bez których ten motocykl najzwyczajniej na świecie nie jedzie. Dużym plusem jest wygodna, swobodna sylwetka i myślę, że da się tym robić długie przeloty bez bólu dupy, czy nadgarstków. Model którym jeździłem miał taki mały dodatkowy deflektor na szybce i powiem szczerze, że świetnie się to sprawdza. Przy 140 nie czułem na sobie naporu wiatru i było zupełnie spokojnie.
Osoby poniżej 160 mogą mieć z nim kłopoty. Mój kumpel, nie wiem dokładnie ile ma wzrostu ale poniżej 170 z pewnością miał z tego powodu już dwie gleby. Krawężnik, koleiny, plecaczek się przechyli i dzwon gotowy. Środek ciężkości jest stosunkowo wysoko.
Przy samej jeżdzie w zakrętach tego nie czuć. Motocykl ławo się składa i mimo wysokości jazda po zakrętach jest przyjemna i nie trzeba walczyć z motocyklem. w porównaniu z koniecznością szybkiego złożenia kupy żelaza jakim jest ( był ) mój XV1700 V-strom sprawia wrażenie kolarzówki |
_________________ YAMAHA FJR 1300 AE
http://picasaweb.google.com/Krokodyl317
***Make peace not war, flower power*** |
|
|
|
|
Azmadan
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 43 Dołączył: 25 Sie 2009 Posty: 419 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 2011-10-08, 21:18
|
|
|
V-S składa się tak:
bardziej się nie da :-P |
_________________ Jedni wola Harlaya i duże cycki... inni motocykle japońskie i wąskie szpa... eee winkle...
--- Custom Bagger 96cali pojemności... na HD FLHT --- ZDJĘCIA |
|
|
|
|
kostass
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 02 Lut 2009 Posty: 2111 Skąd: GŁ Grupa Łódzka
|
Wysłany: 2011-10-09, 19:07
|
|
|
Azmadan napisał/a: |
Wysłany: Wczoraj 21:18
V-S składa się tak:
bardziej się nie da :-P |
Wegług mnie całkowicie wystarczy .
Jak kupiue to podizele sie wrazeniami . Juz nawet mam jeden egzemplarz na oku |
_________________ Garfield i .... w oczekiwniu na nowego Ogryzka |
|
|
|
|
shipp
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 56 Dołączył: 07 Lut 2009 Posty: 2411 Skąd: Kwatera Główna
|
Wysłany: 2011-10-11, 01:41
|
|
|
tak to ja na Dragu się składam, gdyby nie podesty, można by jeszcze bardziej |
_________________ I tak zawsze... no zawsze... |
|
|
|
|
kostass
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 02 Lut 2009 Posty: 2111 Skąd: GŁ Grupa Łódzka
|
Wysłany: 2011-10-11, 11:43
|
|
|
Shipp , wyobraźnia to chyba cię torche poniosła . |
_________________ Garfield i .... w oczekiwniu na nowego Ogryzka |
|
|
|
|
shipp
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 56 Dołączył: 07 Lut 2009 Posty: 2411 Skąd: Kwatera Główna
|
Wysłany: 2011-10-11, 11:58
|
|
|
kostass napisał/a: | Shipp , wyobraźnia to chyba cię torche poniosła . |
nie sądzę, nie ma właściwie ronda żebym nie szorował podestami, to tylko kwestia odpowiedniej techniki |
_________________ I tak zawsze... no zawsze... |
|
|
|
|
kostass
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 02 Lut 2009 Posty: 2111 Skąd: GŁ Grupa Łódzka
|
Wysłany: 2011-10-11, 12:34
|
|
|
no własnie , szorowanie , szorowaniem a pochylenie pochyleniem . NIe złozysz sie Dagiem tak jak V-Stormem chociazbby z powodu konstrukcji motocykla . Wyzsze zawieszenie V-storma umozliwia mu wieksze pochylenie niz np DS i technika nie ma tu nic wspolnego . Ty jezdizsz tak zeby szorowac podestami , ja staram się zeby nimi nie szorować . |
_________________ Garfield i .... w oczekiwniu na nowego Ogryzka |
|
|
|
|
|