YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
blokowanie skrzyżowań
Autor Wiadomość
Rysiek 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2005
Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 2366
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2010-01-25, 18:50   

Mi w grupie lokalnej jezdzi się wyśmienicie ;D .
_________________

 
 
DRAD 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2011
Wiek: 45
Dołączył: 29 Sie 2008
Posty: 1538
Skąd: ODERWANI
Wysłany: 2010-01-25, 20:58   

Rysiek, mi jeszcze bardziej ;D

[ Dodano: 2010-01-25, 21:00 ]
szczepan napisał/a:
Każdy jeździ na codzień w mniejszych grupach lokalnych. Myślę, że warto poćwiczyć blokowanie skrzyżowań i przetasowanie kolumny. Na zlocie gdzie kolumna będzie miała 1, 2 lub więcej kilometrów nie sposób to wytłumaczyć (choć Jeżyk zawsze się bardzo stara ;D ). Cała sprawa nie jest trudna, trzeba tylko trochę praktyki.


W Zamrzenicy kolumna miała właśnie ok. 2km, padał deszcz i było bardziej niż si :P
_________________
MORSOWNIA 1 i 1/2 czyli wielka dogrywka już niedługo :D
 
 
szczepan 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 49
Dołączył: 17 Kwi 2009
Posty: 249
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2010-01-26, 07:52   

drag_rad napisał/a:
W Zamrzenicy kolumna miała właśnie ok. 2km, padał deszcz i było bardziej niż si


Jestem jednak za tym aby temat cały czas się toczył. Jak byliśmy w Zmarzenicy było ze 300 ludzi na forum. Teraz 700.. ;p
 
 
warek07 



Model: SYMPATYK
Wiek: 46
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 1534
Skąd: P-T (Free Star)
Wysłany: 2010-01-26, 08:41   

zreszta widac po ilosci osob zapisanych na grunwald... w zamrzenicy mielismy liste ktora zamykala sie na ilosci 95 osób a teraz wyjazd na grunwald potwierdziło 173 ! osoby. Nie wszyscy wyjazdą na lans parade ale fakt selekcje chyba zrobic trzeba by było dla zachowania bezpieczeństwa
_________________
carpe diem
 
 
vaaks 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Wiek: 74
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 2568
Skąd: PWL
Wysłany: 2010-01-26, 09:11   

warek07 napisał/a:
Nie wszyscy wyjazdą na lans parade ale fakt selekcje chyba zrobic trzeba by było dla zachowania bezpieczeństwa

wystarczy, ze każdy kto nie zna zasad jazdy w kolumnie zapozna się rzetelnie z odpowiednim rozdziałem "Motocyklisty doskonałego"
_________________
Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym
Robią nam tak dobrze, że dobrze nam tak.
Był:
DS 650
DS 1100
Honda Varadero 1000
Jest: Suzuki DL 650
 
 
krotom 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 2821
Skąd: brać czas i chęci
Wysłany: 2010-01-26, 09:22   

tylko między zasadami blokowania skrzyżowań a zasadami jazdy w kolumnie jest pewna niezgodność. Piszecie, że w pierwszym przypadku blokujący jadą z przodu kolumny a wg tego co jest napisane w "Motocykliście..." i forumowym temacie o zasadach jazdy w kolumnie, to z przodu kolumny jadą żółtodzioby roll
_________________


AB Rh+
 
 
pan_wiewiorka 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 2735
Skąd: we mnie moc?
Wysłany: 2010-01-26, 09:27   

krotom napisał/a:
to z przodu kolumny jadą żółtodziob

Znaczy co, "żółtodziób" nie potrafi się zatrzymać? shock
_________________
Zabijcie wszystkich. Bóg rozpozna swoich.
 
 
Rysiek 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2005
Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 2366
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2010-01-26, 09:38   

W sumie to proste , jedziesz i obserwujesz co robią inni . Kiedy przyjdzie Twoja kolej wiesz już co masz zrobić ;D
_________________

 
 
voitec 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2000
Wiek: 53
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 298
Skąd: Morscity
Wysłany: 2010-01-26, 09:38   

Żółtodziób po zablokowaniu skrzyżowania spadnie na koniec kolumny. I tu może być problem
_________________
Najlepszych ludzi uformowało naprawianie własnych błędów - William Shakespeare
 
 
darkside 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 48
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 1717
Skąd: Gdańsk/Banino
Wysłany: 2010-01-26, 10:59   

Zaczyna sie pierd... o szopenie evil Krotom w Motocyklicie Dosk.... opisuja zwykla jazde bez blokowania skrzyzowan przez grupe ( swirow ) i nie zakladaja ze jest forum ktore ma kolumne 100 motocykli. Fakt jest taki ze "nowi" jada z przodu lub w srodku kolumny. Z przodu nie okresla pozycji od 2 miejsca. Jesli zalozymy ze bedzie kilka skrzyzowan to blokuja je ludzie doswiadczeni. Czyli oni jada przed "nowymi" . Wynika to z faktu blokowania jak i powrotu na koniec kolumny gdzie predkosc jest juz o 20-30 km wieksza od prowadzacego.
_________________

Morsy-Damian-klik
 
 
Grzegorz Nowak 



Model: SYMPATYK
Wiek: 48
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 63
Skąd: Żużela
Wysłany: 2010-01-26, 13:54   

jeszcze jedno bezpieczniej jak blokują single (zawsze łatwiej im zwiać )
 
 
pan_wiewiorka 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 2735
Skąd: we mnie moc?
Wysłany: 2010-01-26, 14:12   

Cytat:
jeszcze jedno bezpieczniej jak blokują single (zawsze łatwiej im zwiać )

Czy ja wiem... Jak masz 110KM i 126Nm momentu już od dołu, to no problemo 8)
_________________
Zabijcie wszystkich. Bóg rozpozna swoich.
 
 
Xavier 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 38
Dołączył: 08 Wrz 2009
Posty: 831
Skąd: JANKES-ANDRYCHÓW
Wysłany: 2010-01-28, 10:05   

Wracając do tematu Panowie.

Wszystko co opisaliście jest jasne, ale...
- przy długim przejeździe takiej kolumny, zakładając że blokujący skrzyżowania zostają do końca i dołączają się przez Zamykającym, efekt będzie taki że prędzej czy później zdecydowana większość jadących w kolumnie osobiście będzie blokować skrzyżowanie. Jedyne co możemy zrobić do mniej doświadczonych dać na sam koniec przed zamykającym tak aby jak najmniejsza ich ilość musiała blokować skrzyżowania. Dodatkowo każdy obowiązkowo powinien umieć sam zablokować skrzyżowanie bo nie wiadomo ile ich będzie.

- przy długiej kolumnie - w tym samym momencie kilka skrzyżowań będzie blokowanych więc nie ma chyba możliwości aby robiły to tylko wyznaczone osoby bo się nie wyrobią po prostu.
_________________
W rytmie V2 przejechane już:
Yamaha XVS 1100 - 28 545 km (2016: 6743 km | 2015: 4013 km | 2014: 10 962 km | 2013: 6827 km)
Yamaha XVS 650 - 44 893 km (2012: 12 330 km | 2011: 15 543 km | 2010: 17 020 km)

Stan na koniec 2016: 23 141 m
 
 
krokodyl 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 52
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 782
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 2010-01-30, 10:03   

Xavier, masz rację. Ja uważam, że nie ma się co umawiać kto blokuje, poza tylko zasadą że kapiatan przejeżdża, a potem pierwszy lewy blokuje lewą stronę, a pierwszy prawy prawą. Jak przejazd jest dłuższy to i tak większość osób będzie miała swoją szansę na zblokowanie drogi, a sama czynność nie jest znowu jakaś trudna. Osoby poczatkujące faktcznie lepiej żeby na początku drogi ustawiły się z tyłu bo wtedy zdążą podpatrzeć o co chodzi, zanim przyjdzie ich pora. I w mojej opinii lepiej jak kolumnę zamyka zawsze doświadczony jeździec na możliwie szybkim motocyklu - w naszym przypadku lepiej na 1100 niż 650... Osoby które blokowały powinny wjeżdżać do kolumny przed zamykającym.
_________________
YAMAHA FJR 1300 AE
http://picasaweb.google.com/Krokodyl317
***Make peace not war, flower power***
 
 
1janbo 



Model: XV 1700 Warrior
Rocznik: 2002
Wiek: 2
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 4813
Skąd: Poznań, no wiadomo
Wysłany: 2010-01-30, 10:06   

krokodyl, podsumowałeś całą sprawę :brawo:

Ten model sprawdził się przy Naszych Spotkaniach oraz większych ustawkach. I tego należy się trzymać.

Oczywiście są wyjątki od reguły, np. III Spotkanie w InnymZaniemyślu będzie się kierowało innymi zasadami, ale o tym później...

Generalnie podpisuję się dwoma łapami pod postem Krokodyla.
_________________
Moderator na emeryturze. Emeryt nie musi, emeryt może!

:dziadek: :czoper: :pokooj:

Siczka, cyt: "(...) Biorę z życia to co jest najlepsze, Piję wino i laski pieprzę, Głębsze myśli trzymam na uwięzi, Tak niejako życie chciałbym spędzić, Sram na pracę, marną płacę, mam je gdzieś (...)".

___________________
WOLNOŚĆ!!!
 
 
Rysiek 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2005
Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 2366
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2010-01-30, 19:16   

a jak było w Rycerce?
_________________

 
 
Lokis 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 1997
Wiek: 54
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 3451
Skąd: JANKES-BOROWIANY
Wysłany: 2010-01-30, 19:44   

W Rycerce autokar blokował cała drogę tak że ni c**ja nie dało się go wyprzedzić :hahaha:
_________________

Wszystkie choroby biorą się ze stresu. Tylko weneryczne z przyjemności


Zbiorowe kamieniowanie - nowa orgia dla mas

dobry kogut nie może być tłusty (q..wa nieaktualne)
 
 
pan_wiewiorka 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 2735
Skąd: we mnie moc?
Wysłany: 2010-01-30, 23:46   

krokodyl napisał/a:
na możliwie szybkim motocyklu - w naszym przypadku lepiej na 1100 niż 650...

A nie 1400? :hahaha:
_________________
Zabijcie wszystkich. Bóg rozpozna swoich.
 
 
zosia_ 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 1998
Wiek: 57
Dołączyła: 29 Maj 2009
Posty: 104
Skąd: pyrlandia
Wysłany: 2010-01-31, 00:08   

Jak jest naprawdę długa kolumna to raczej lepiej jest podzielić się na mniejsze "grupy".
Tak maks po 30 motocykli. Szczególnie podczas przejazdu przez miasto czy wioski.
To jest bezpieczniejsze dla całej grupy i mniej wkurza innych uzytkowników dróg.
_________________
FLHR 98
 
 
warek07 



Model: SYMPATYK
Wiek: 46
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 1534
Skąd: P-T (Free Star)
Wysłany: 2010-01-31, 00:12   

ale jesli to jest ans parada to ilosc ma duze znaczenie :)
nie wydaje mi sie zeby kierowcy puszki az tak byli odwazni zeby zaczac burde majac przzzeciw sobie z setke motocyklistów
_________________
carpe diem
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group