Drag czy VTX? |
Autor |
Wiadomość |
MarcinBig
Model: SYMPATYK
Wiek: 55 Dołączył: 02 Cze 2009 Posty: 2183 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 2010-01-04, 15:06
|
|
|
Jeżdżę DS1100. z tego co się zorientowałem oprócz wcześniejszych uwag to mogę dodać , że DS 1100 ma ok 270 kg a VTX 1800 ma 320 kg. To jest już znaczna różnica, która może być uciążliwa przy manewrach na małych placach lub wśród puszek.
Ponadto DS 1100 ma 62KM a VTX ma 97KM
(co pozwala VTX jeździć znacznie szybciej max 194km/h. Łatwo idzie to jeszcze deczko rozkręcić - wyższość wtrysku nad gaźnikiem)
DS występuje w wersji Classic i Custom
VTX występuje w wersji Retro(odpowiednik Classica), Custom i Neo (retro z jeszcze głębszymi błotnikami i wkomponowaną tylną lampą).
VTX jest konstrukcyjnie bardziej zaawansowany i jest produkowany na rynek amerykański, stąd większe problemy z nabyciem.
Gdybym dzisiaj miał kupić moto postawiłbym na VTX. Jest klocowaty, ale to klasyczna linia cruisera.
Nie nazwałbym VTXa 1800 "kupą złomu" chyba, że ktoś ma watę w rękach tudzież nogach, albo kompeks posiadania jakiejś popierdółki. |
_________________ There Are Things Known, and Things Unknown, and In Between Are the Doors
"Fikcja musi być prawdopodobna aby stała się prawdą" |
|
|
|
|
Biały
Model: MS1900
Rocznik: 2007
Wiek: 49 Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 1616 Skąd: Wa-wa/Bydgoszcz
|
Wysłany: 2010-01-04, 15:22
|
|
|
Trzeba jeszcze dodać, że VTX trochę pije tego paliwka |
_________________ Wolałbym żałować, że coś zrobiłem niż, że czegoś nie zrobiłem - James Hetfield |
|
|
|
|
Sylwek
Model: BĘDZIE
Rocznik: 2001
Dołączył: 08 Cze 2008 Posty: 2554 Skąd: Luzino
|
Wysłany: 2010-01-04, 15:35
|
|
|
Biały napisał/a: | VTX trochę pije tego paliwka |
Niewiele więcej od niektórych dragów ( sprawdzone na 1800 ) a zresztą czy to istotne ile pali ? Pali tyle ile mu się wleje |
_________________ AB Rh+
HONDA VTX 1800 Neo
Nie wdawaj się w dyskusję z głupcem, bo najpierw sprowadzi Cię do własnego poziomu, a później pokona doświadczeniem |
|
|
|
|
Biały
Model: MS1900
Rocznik: 2007
Wiek: 49 Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 1616 Skąd: Wa-wa/Bydgoszcz
|
Wysłany: 2010-01-04, 15:40
|
|
|
Po mieście pewnie te 9-10l spali, a po trasie pewnie koło 7-8l |
_________________ Wolałbym żałować, że coś zrobiłem niż, że czegoś nie zrobiłem - James Hetfield |
|
|
|
|
Sylwek
Model: BĘDZIE
Rocznik: 2001
Dołączył: 08 Cze 2008 Posty: 2554 Skąd: Luzino
|
Wysłany: 2010-01-04, 15:46
|
|
|
Jeżeli ma założonego PowerCommandera to dojdzie do 10 litrów , ale ( bez dodatkowych bajerów które są zbędne ) przy normalnej jeździe 120 - 140 km/h spala 6.2 - 6.5 obojętnie czy to miasto czy trasa , a 6.5 litra to już jak się trochę pociśnie |
_________________ AB Rh+
HONDA VTX 1800 Neo
Nie wdawaj się w dyskusję z głupcem, bo najpierw sprowadzi Cię do własnego poziomu, a później pokona doświadczeniem |
|
|
|
|
timo
Model: BĘDZIE
Rocznik: 2001
Wiek: 47 Dołączył: 04 Sty 2010 Posty: 3 Skąd: trojmiasto
|
Wysłany: 2010-01-04, 16:35 ok
|
|
|
w takim razie drag 1100 jest chyba lepszym wyborem hamulce dwie tarcze z przodu lzejszy ekonomiczniejszy i stylistyka bardziej przyjazna w koncu nastepny "oze byc vtx "
samo zycie pokaze |
_________________ timo |
|
|
|
|
Narzond
Rocznik: 2000
Wiek: 34 Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 9 Skąd: Suszec
|
Wysłany: 2010-01-04, 17:18
|
|
|
Ja bym stawiał na DS, ten motor sam jedzie, zakręty to dla niego pikuś ( podnóżki szybko się haczy ale się chowają ) a co najważniejsze DS ma gaźnik, powiedzcie czy to nie jest piękne jak na pustym wydechu sobie czasem strzeli, nawiązuje to do HD, bo który HD chodzi równo (chyba tylko v-rod) one cały czas się ksztuszą i dlatego też HD poznać z daleka )) pozdrawiam (proponuje jeszcze wildstara 1600;)) |
_________________ Benzyna bogiem, motor nałogiem, kopanie podstawą, tuning zabawą )) |
|
|
|
|
shipp
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 56 Dołączył: 07 Lut 2009 Posty: 2411 Skąd: Kwatera Główna
|
Wysłany: 2010-01-04, 19:26
|
|
|
Moim skromnym zdaniem Drag Star do klasyka i esencja klasycznego motocykla.
VTX to lokomotywa do zapier****nia po autostradach. |
_________________ I tak zawsze... no zawsze... |
|
|
|
|
MarcinBig
Model: SYMPATYK
Wiek: 55 Dołączył: 02 Cze 2009 Posty: 2183 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 2010-01-04, 19:55
|
|
|
shipp napisał/a: | Moim skromnym zdaniem Drag Star do klasyka i esencja klasycznego motocykla. |
i tutaj zgodzę się w 100%
shipp napisał/a: | VTX to lokomotywa do zapier****nia po autostradach. |
i tutaj wymieniłeś tylko część prawdy bo druga to:
klasyka i esencja prawdziwego cruisera |
_________________ There Are Things Known, and Things Unknown, and In Between Are the Doors
"Fikcja musi być prawdopodobna aby stała się prawdą" |
|
|
|
|
shipp
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 56 Dołączył: 07 Lut 2009 Posty: 2411 Skąd: Kwatera Główna
|
Wysłany: 2010-01-04, 20:06
|
|
|
MarcinBig napisał/a: | klasyka i esencja prawdziwego cruisera |
esencja z chłodnicą??? a fuj!
Zanim zdecydowałem się na Pędziwodza już prawie kupiłem VTX 1300. Nie powiem, wypasiony był i ładny, ale ta chłodnica strasznie mnie raziła w oczy. |
_________________ I tak zawsze... no zawsze... |
|
|
|
|
Paco
Model: SYMPATYK
Wiek: 54 Dołączył: 17 Gru 2009 Posty: 182 Skąd: Free Star - WM
|
Wysłany: 2010-01-04, 21:41
|
|
|
a ja już wiem, że NEXT będzie VTX 1300 ... jak na nim siedziałem to był jak by dla mnie szyty . Tylko w głębi chodzi mi taka sprytna myśl, żeby nie pozbywać się mojego VS 650 ... ... no co, sentymentalny jestem (no i z forum nie chcę być relegowany) |
_________________ Woda jest mokra, niebo niebieskie a licho nie śpi ... |
|
|
|
|
Maniu_85
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2005
Wiek: 39 Dołączył: 01 Lip 2010 Posty: 340 Skąd: KONIN / TUREK
|
Wysłany: 2011-04-19, 20:04
|
|
|
szczepan napisał/a: | timo napisał/a: | wlasnie czy drag star 1100 a moze vtx 1300 |
VTX 1300 ładnie brzmi ale np. nie hamuje. 1 tarcza z przodu i bęben z tyłu + duża masa prosi się o kłopoty. Jeśli już to VTX 1800.
Drag 1100, oczywiście classic to optymalny wybór
No i to forum, VTX takiego nie ma |
To że nie hamuje to bym nie powiedział, może nie hamuje tak jak DS to może masz racje. Druga sprawa to vtx1300 ma z tyłu tarcze a nie bębęn. Sam miałem kupić DS a wyszło, że kupiłem VTXa i jestem zadowolony bo ten i ten motocykl ma w sobie to coś. Co do forum masz racje takiej ekipy nigdzie nie znajdziemy :-) Pozdro. |
|
|
|
|
patryk_c
Model: RS1700
Rocznik: 2006
Wiek: 45 Dołączył: 23 Lip 2009 Posty: 750 Skąd: Warszawa Bemowo
|
Wysłany: 2011-04-19, 20:46
|
|
|
shipp ma rację - chłodnica ... No i gdzie gaźnik ?
A co XV 1700 ?
Jest duży, wygodny, ma gaźnik i jest chlodzony powietrzem, tarcze 2 + 1, lina klasyczna jak DS 1100, jest Gwiazdą ...
Kurde - No dla mnie motocykl doskonały |
_________________
|
|
|
|
|
korsarz
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 61 Dołączył: 11 Cze 2010 Posty: 204 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 2011-04-19, 21:02
|
|
|
Jest jeszcze XV1900 Raider. Ma swoje zalety.Jeżdżę nim 3-ci sezon.Tak długo nie
jeździłem żadnym motorem. |
_________________ Korsarz |
|
|
|
|
Maniu_85
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2005
Wiek: 39 Dołączył: 01 Lip 2010 Posty: 340 Skąd: KONIN / TUREK
|
Wysłany: 2011-04-19, 23:47
|
|
|
patryk_c napisał/a: | shipp ma rację - chłodnica ... No i gdzie gaźnik ?
A co XV 1700 ?
Jest duży, wygodny, ma gaźnik i jest chlodzony powietrzem, tarcze 2 + 1, lina klasyczna jak DS 1100, jest Gwiazdą ...
Kurde - No dla mnie motocykl doskonały |
VTX1300 też jest na gaźniku (jednym). Co do chłodnicy bardzo ludzi chwali to ja jeszcze nie miałem okazji przekonać sie w ciepłe dni. |
|
|
|
|
fazzi
Rocznik: 2008
Wiek: 56 Dołączył: 27 Sie 2008 Posty: 2691 Skąd: Jankes
|
Wysłany: 2011-04-20, 12:19
|
|
|
co tu chwalic w chlodnicy, chyba to ze moze sie woda zagotowac
dobrze zrobiony silnik jej nie potrzebuje czego przykladem sa silniki Porche i drag stara |
|
|
|
|
Maniu_85
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2005
Wiek: 39 Dołączył: 01 Lip 2010 Posty: 340 Skąd: KONIN / TUREK
|
Wysłany: 2011-04-20, 14:53
|
|
|
To może powiesz mi że Mercedes to gówno bo ma chłodnice? No nie wiem czy tak łatwo zagotować wodę w vtx. Żeby sam wentylator się włączył to trzeba stać podobno z 15minut w miejscu w upale (podobno bo mój jeszcze nigdy się nie włączył :-) ). Pierwsze moto miałem bez chłodnicy, drugie z chłodniczką oleju, teraz z chłodnicą wody i na każdym jeździ się tak samo. Więc uważam że zarówno DS jest dobrym motocyklem i zarówno VTX. |
|
|
|
|
Kozak_Barabasz
Model: BĘDZIE
Wiek: 34 Dołączył: 01 Maj 2008 Posty: 1435 Skąd: Poznań / Konin
|
Wysłany: 2011-04-20, 15:41
|
|
|
Co Wy tak cięci na tą chłodnicę wody ?
Gdyby była wersja Draga z chłodnica to brałbym właśnie takiego....
Nie muszę się martwić o temperaturę silnika w korku.
Ponadto silnik będzie o wiele bardziej wytrzymalszy bo jest uzyskiwana optymalna temp. |
_________________ OFERTA KIA używane www.nowickikalisz.otomoto.pl / www.nowicki.otomoto.pl |
|
|
|
|
Maniu_85
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2005
Wiek: 39 Dołączył: 01 Lip 2010 Posty: 340 Skąd: KONIN / TUREK
|
Wysłany: 2011-04-20, 17:19
|
|
|
Wniosek jeden ten i ten motocykl ma swoje plusy i minusy :-) |
|
|
|
|
miodzik
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 44 Dołączył: 17 Sie 2009 Posty: 717 Skąd: ST
|
Wysłany: 2011-04-20, 19:43
|
|
|
Jest jedna złota zasada w moto: chłodnica = większa moc do uzyskania. |
_________________ "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." - Stanisław Lem
Ulica to nie tor.
|
|
|
|
|
|