YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Drag czy VTX?
Autor Wiadomość
MarcinBig 



Model: SYMPATYK
Wiek: 55
Dołączył: 02 Cze 2009
Posty: 2183
Skąd: Gniezno
Wysłany: 2010-01-04, 15:06   

Jeżdżę DS1100. z tego co się zorientowałem oprócz wcześniejszych uwag to mogę dodać , że DS 1100 ma ok 270 kg a VTX 1800 ma 320 kg. To jest już znaczna różnica, która może być uciążliwa przy manewrach na małych placach lub wśród puszek.
Ponadto DS 1100 ma 62KM a VTX ma 97KM
(co pozwala VTX jeździć znacznie szybciej max 194km/h. Łatwo idzie to jeszcze deczko rozkręcić - wyższość wtrysku nad gaźnikiem)

DS występuje w wersji Classic i Custom
VTX występuje w wersji Retro(odpowiednik Classica), Custom i Neo (retro z jeszcze głębszymi błotnikami i wkomponowaną tylną lampą).

VTX jest konstrukcyjnie bardziej zaawansowany i jest produkowany na rynek amerykański, stąd większe problemy z nabyciem.
Gdybym dzisiaj miał kupić moto postawiłbym na VTX. Jest klocowaty, ale to klasyczna linia cruisera.

Nie nazwałbym VTXa 1800 "kupą złomu" chyba, że ktoś ma watę w rękach tudzież nogach, albo kompeks posiadania jakiejś popierdółki.
_________________
There Are Things Known, and Things Unknown, and In Between Are the Doors
"Fikcja musi być prawdopodobna aby stała się prawdą"
 
 
Biały 



Model: MS1900
Rocznik: 2007
Wiek: 49
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1616
Skąd: Wa-wa/Bydgoszcz
Wysłany: 2010-01-04, 15:22   

Trzeba jeszcze dodać, że VTX trochę pije tego paliwka
_________________
Wolałbym żałować, że coś zrobiłem niż, że czegoś nie zrobiłem - James Hetfield
 
 
Sylwek 



Model: BĘDZIE
Rocznik: 2001
Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 2554
Skąd: Luzino
Wysłany: 2010-01-04, 15:35   

Biały napisał/a:
VTX trochę pije tego paliwka

Niewiele więcej od niektórych dragów ( sprawdzone na 1800 ) a zresztą czy to istotne ile pali ? Pali tyle ile mu się wleje ;D
_________________
AB Rh+
HONDA VTX 1800 Neo

:D MODERATOR EMERYT :D
Nie wdawaj się w dyskusję z głupcem, bo najpierw sprowadzi Cię do własnego poziomu, a później pokona doświadczeniem
 
 
Biały 



Model: MS1900
Rocznik: 2007
Wiek: 49
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1616
Skąd: Wa-wa/Bydgoszcz
Wysłany: 2010-01-04, 15:40   

Po mieście pewnie te 9-10l spali, a po trasie pewnie koło 7-8l
_________________
Wolałbym żałować, że coś zrobiłem niż, że czegoś nie zrobiłem - James Hetfield
 
 
Sylwek 



Model: BĘDZIE
Rocznik: 2001
Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 2554
Skąd: Luzino
Wysłany: 2010-01-04, 15:46   

Jeżeli ma założonego PowerCommandera to dojdzie do 10 litrów , ale ( bez dodatkowych bajerów które są zbędne ) przy normalnej jeździe 120 - 140 km/h spala 6.2 - 6.5 obojętnie czy to miasto czy trasa , a 6.5 litra to już jak się trochę pociśnie :D :D :D
_________________
AB Rh+
HONDA VTX 1800 Neo

:D MODERATOR EMERYT :D
Nie wdawaj się w dyskusję z głupcem, bo najpierw sprowadzi Cię do własnego poziomu, a później pokona doświadczeniem
 
 
timo 


Model: BĘDZIE
Rocznik: 2001
Wiek: 47
Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 3
Skąd: trojmiasto
  Wysłany: 2010-01-04, 16:35   ok

w takim razie drag 1100 jest chyba lepszym wyborem hamulce dwie tarcze z przodu lzejszy ekonomiczniejszy i stylistyka bardziej przyjazna w koncu nastepny "oze byc vtx "



samo zycie pokaze
_________________
timo
 
 
Narzond 



Rocznik: 2000
Wiek: 34
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 9
Skąd: Suszec
Wysłany: 2010-01-04, 17:18   

Ja bym stawiał na DS, ten motor sam jedzie, zakręty to dla niego pikuś ( podnóżki szybko się haczy ale się chowają ;) ) a co najważniejsze DS ma gaźnik, powiedzcie czy to nie jest piękne jak na pustym wydechu sobie czasem strzeli, nawiązuje to do HD, bo który HD chodzi równo (chyba tylko v-rod) one cały czas się ksztuszą i dlatego też HD poznać z daleka ;) )) pozdrawiam (proponuje jeszcze wildstara 1600;))
_________________
Benzyna bogiem, motor nałogiem, kopanie podstawą, tuning zabawą ;) ))
 
 
shipp 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 56
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 2411
Skąd: Kwatera Główna
Wysłany: 2010-01-04, 19:26   

Moim skromnym zdaniem Drag Star do klasyka i esencja klasycznego motocykla.
VTX to lokomotywa do zapier****nia po autostradach.
_________________
I tak zawsze... no zawsze...
 
 
MarcinBig 



Model: SYMPATYK
Wiek: 55
Dołączył: 02 Cze 2009
Posty: 2183
Skąd: Gniezno
Wysłany: 2010-01-04, 19:55   

shipp napisał/a:
Moim skromnym zdaniem Drag Star do klasyka i esencja klasycznego motocykla.


i tutaj zgodzę się w 100%

shipp napisał/a:
VTX to lokomotywa do zapier****nia po autostradach.


i tutaj wymieniłeś tylko część prawdy bo druga to:
klasyka i esencja prawdziwego cruisera :brawo: :brawo: :brawo: :brawo:
_________________
There Are Things Known, and Things Unknown, and In Between Are the Doors
"Fikcja musi być prawdopodobna aby stała się prawdą"
 
 
shipp 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 56
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 2411
Skąd: Kwatera Główna
Wysłany: 2010-01-04, 20:06   

MarcinBig napisał/a:
klasyka i esencja prawdziwego cruisera

esencja z chłodnicą??? a fuj! :szok2:
Zanim zdecydowałem się na Pędziwodza już prawie kupiłem VTX 1300. Nie powiem, wypasiony był i ładny, ale ta chłodnica strasznie mnie raziła w oczy. :goopek:
_________________
I tak zawsze... no zawsze...
 
 
Paco 



Model: SYMPATYK
Wiek: 54
Dołączył: 17 Gru 2009
Posty: 182
Skąd: Free Star - WM
Wysłany: 2010-01-04, 21:41   

:> a ja już wiem, że NEXT będzie VTX 1300 ... jak na nim siedziałem to był jak by dla mnie szyty ;D . Tylko w głębi chodzi mi taka sprytna myśl, żeby nie pozbywać się mojego VS 650 ... ... no co, sentymentalny jestem (no i z forum nie chcę być relegowany) ;D ;D ;D
_________________
Woda jest mokra, niebo niebieskie a licho nie śpi ...
 
 
Maniu_85 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2005
Wiek: 39
Dołączył: 01 Lip 2010
Posty: 340
Skąd: KONIN / TUREK
Wysłany: 2011-04-19, 20:04   

szczepan napisał/a:
timo napisał/a:
wlasnie czy drag star 1100 a moze vtx 1300


VTX 1300 ładnie brzmi ale np. nie hamuje. 1 tarcza z przodu i bęben z tyłu + duża masa prosi się o kłopoty. Jeśli już to VTX 1800.

Drag 1100, oczywiście classic to optymalny wybór ;D

No i to forum, VTX takiego nie ma


To że nie hamuje to bym nie powiedział, może nie hamuje tak jak DS to może masz racje. Druga sprawa to vtx1300 ma z tyłu tarcze a nie bębęn. Sam miałem kupić DS a wyszło, że kupiłem VTXa i jestem zadowolony bo ten i ten motocykl ma w sobie to coś. Co do forum masz racje takiej ekipy nigdzie nie znajdziemy :-) Pozdro.
 
 
patryk_c 



Model: RS1700
Rocznik: 2006
Wiek: 45
Dołączył: 23 Lip 2009
Posty: 750
Skąd: Warszawa Bemowo
Wysłany: 2011-04-19, 20:46   

shipp ma rację - chłodnica ... No i gdzie gaźnik ?

A co XV 1700 ?

Jest duży, wygodny, ma gaźnik i jest chlodzony powietrzem, tarcze 2 + 1, lina klasyczna jak DS 1100, jest Gwiazdą ...

Kurde - No dla mnie motocykl doskonały :pokooj:
_________________
 
 
korsarz 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 61
Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 204
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2011-04-19, 21:02   

Jest jeszcze XV1900 Raider. Ma swoje zalety.Jeżdżę nim 3-ci sezon.Tak długo nie
jeździłem żadnym motorem.
_________________
Korsarz
 
 
Maniu_85 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2005
Wiek: 39
Dołączył: 01 Lip 2010
Posty: 340
Skąd: KONIN / TUREK
Wysłany: 2011-04-19, 23:47   

patryk_c napisał/a:
shipp ma rację - chłodnica ... No i gdzie gaźnik ?

A co XV 1700 ?

Jest duży, wygodny, ma gaźnik i jest chlodzony powietrzem, tarcze 2 + 1, lina klasyczna jak DS 1100, jest Gwiazdą ...

Kurde - No dla mnie motocykl doskonały :pokooj:


VTX1300 też jest na gaźniku (jednym). Co do chłodnicy bardzo ludzi chwali to ja jeszcze nie miałem okazji przekonać sie w ciepłe dni.
 
 
fazzi 



Rocznik: 2008
Wiek: 56
Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 2691
Skąd: Jankes
Wysłany: 2011-04-20, 12:19   

co tu chwalic w chlodnicy, chyba to ze moze sie woda zagotowac :hahaha:
dobrze zrobiony silnik jej nie potrzebuje czego przykladem sa silniki Porche i drag stara ;D
 
 
Maniu_85 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2005
Wiek: 39
Dołączył: 01 Lip 2010
Posty: 340
Skąd: KONIN / TUREK
Wysłany: 2011-04-20, 14:53   

To może powiesz mi że Mercedes to gówno bo ma chłodnice? No nie wiem czy tak łatwo zagotować wodę w vtx. Żeby sam wentylator się włączył to trzeba stać podobno z 15minut w miejscu w upale (podobno bo mój jeszcze nigdy się nie włączył :-) ). Pierwsze moto miałem bez chłodnicy, drugie z chłodniczką oleju, teraz z chłodnicą wody i na każdym jeździ się tak samo. Więc uważam że zarówno DS jest dobrym motocyklem i zarówno VTX.
 
 
Kozak_Barabasz 



Model: BĘDZIE
Wiek: 34
Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 1435
Skąd: Poznań / Konin
Wysłany: 2011-04-20, 15:41   

Co Wy tak cięci na tą chłodnicę wody ?
Gdyby była wersja Draga z chłodnica to brałbym właśnie takiego....

Nie muszę się martwić o temperaturę silnika w korku.
Ponadto silnik będzie o wiele bardziej wytrzymalszy bo jest uzyskiwana optymalna temp.
_________________
OFERTA KIA używane www.nowickikalisz.otomoto.pl / www.nowicki.otomoto.pl
 
 
Maniu_85 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2005
Wiek: 39
Dołączył: 01 Lip 2010
Posty: 340
Skąd: KONIN / TUREK
Wysłany: 2011-04-20, 17:19   

Wniosek jeden ten i ten motocykl ma swoje plusy i minusy :-)
 
 
miodzik 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 44
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 717
Skąd: ST
Wysłany: 2011-04-20, 19:43   

Jest jedna złota zasada w moto: chłodnica = większa moc do uzyskania.
_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." - Stanisław Lem
Ulica to nie tor.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group