YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Moto nie chce palić - Pomocy
Autor Wiadomość
Gadzet212 


Rocznik: 2007
Wiek: 30
Dołączył: 19 Wrz 2009
Posty: 15
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2009-09-19, 21:42   

Świece... Kurde, jaki byłby ich koszt?

A dało by rade jakoś sprawdzić czy to na pewno one?
Wydam pieniądze kupie świece a tu dalej nie będzie palił i co wtedy?

Zaglądałem do świec ściągnąłem kapturek podłączyłem świece od simsona ;D w celu sprawdzenia iskry, i wynik pozytywny, iskra dobra.

zen napisał/a:
Tak delikatnie przypominam, że pytałem, czy paliwo się wylewa z gaźnika.

Gaźniki szczlne
 
 
soft 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 53
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1489
Skąd: Zamość
Wysłany: 2009-09-19, 21:47   

Wykręć swoje i sprawdź - a nie z simsona (chyba że masz problem z simsonem)

A koszt świec potrafi zrujnować nawet twardziela - chyba ze 13 zł za sztukę.
(przypominam iż potrzebne są 2 sztuki do yamachy - simson ma 1 sztukę)
 
 
Gadzet212 


Rocznik: 2007
Wiek: 30
Dołączył: 19 Wrz 2009
Posty: 15
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2009-09-19, 21:51   

Jak na taki koszt to sprawdzę, świece kupię w pon. tak mi teraz wpadł go głowy pomysł że może to być zalany/zatkany filtr powietrza.
 
 
Lokis 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 1997
Wiek: 54
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 3451
Skąd: JANKES-BOROWIANY
Wysłany: 2009-09-19, 22:07   

Sprawdź świece i daj znać. Jak nie pomoże będziemy myśleć dalej
_________________

Wszystkie choroby biorą się ze stresu. Tylko weneryczne z przyjemności


Zbiorowe kamieniowanie - nowa orgia dla mas

dobry kogut nie może być tłusty (q..wa nieaktualne)
 
 
PUNIO 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Wiek: 57
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 235
Skąd: Poznań
Wysłany: 2009-09-19, 22:30   

a czy po ściągnięciu regulowałeś gaźniki? mój zaczął świrować jak dostał polskiej benzynki - pomogła synchronizacja
 
 
Gadzet212 


Rocznik: 2007
Wiek: 30
Dołączył: 19 Wrz 2009
Posty: 15
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2009-09-20, 07:41   

Powiem tak - w stanach dostał pełen bak benzynki, od momentu sprowadzenia minęło około 7 miesięcy to wpadłem na pomysł że mogły się oktany ulotnić. Opróżniłem bak i zalałem naszej polskiej - dalej nic.
PUNIO napisał/a:
a czy po ściągnięciu regulowałeś gaźniki? mój zaczął świrować jak dostał polskiej benzynki - pomogła synchronizacja


Nawet gdyby był rozregulowany to i tak by powinien coś tam łapać przy zapłonie.
 
 
Jacek 


Model: SYMPATYK
Wiek: 60
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 310
Skąd: Zielonka k/W-wy
Wysłany: 2009-09-20, 09:34   

Myślę, że zalałeś go na amen. Wykręć świece, wyczyść i porządnie wyżarz nad gazem.
 
 
arekw711 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 54
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 2173
Skąd: Jarosław
Wysłany: 2009-09-20, 11:12   

Dwie świece NGK to koszt ok 24zł to nie jese chyba duża suma
 
 
Gadzet212 


Rocznik: 2007
Wiek: 30
Dołączył: 19 Wrz 2009
Posty: 15
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2009-09-20, 14:04   

Dziękuje za pomoc, jutro zakupie świecę i zdam relację.
 
 
bartek_p 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Wiek: 43
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 693
Skąd: Dębogóra
Wysłany: 2009-09-20, 14:23   

A mi się wydaje, że powinieneś oddać moto na porządny przegląd. Zapewniam cię że wtedy się skończą wszystkie problemy.
Z twoich opowieści wywnioskowałem , że za bardzo to ty sie na tym sprzęcie nie znasz.
Oddaj maszyne mechanikowi, a zapewniam cię że unikniesz wielu nieprzyjemnych problemów na trasie, czasem mała bzdura się trafi i pchasz maszyne kilka kilosów.

A koledze wyżej nie chodziło o to czy masz szczelne gaźniki, tylko czy z przelewu leci paliwo, bo jeśli nie to masz zawalone gaźniki i wtedy wymiana świec nic ci nie da.
_________________
Nie ma złej pogody, czasem tylko ubiór zły.
Dusza z nadzieją czekała piątku, a nerki i wątroba z trwogą - poniedziałku.
 
 
zbymus 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2012
Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 730
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 2009-09-20, 14:46   Re: Pomocy

Gadzet212 napisał/a:
Witam

Mam problem ponieważ moja drag star 650 nie chce palić.


Motor stał w garażu, raz w tygodniu była wyciągana na "niedzielny spacer".



Gadzet212 jak już go uruchomisz po wymianie świec to wyciągaj go też na środowy spacer.
Gwiazdki lubią jak na nich jeżdzimy.
_________________
https://photos.google.com/album/AF1QipNggTKJRcR5ByWt4dCl6QfDfqW7fgoeS7r2bH1N/photo/AF1QipMM2x1B7yoU8OhWdXqQWkT-UoTzGyV8IhMWq79m

ORGANIZATOR XX ZLOTU
 
 
Gadzet212 


Rocznik: 2007
Wiek: 30
Dołączył: 19 Wrz 2009
Posty: 15
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2009-09-24, 16:50   

bartek_p napisał/a:

Z twoich opowieści wywnioskowałem , że za bardzo to ty sie na tym sprzęcie nie znasz.


Masz racjcę, dlatego proszę o wsparcie na forum. Ludzie ja mam 16 lat.

zbymus napisał/a:


Gadzet212 jak już go uruchomisz po wymianie świec to wyciągaj go też na środowy spacer.
Gwiazdki lubią jak na nich jeżdzimy.


Co prawda to prawda, lecz jeśli nie posiadam prawka na takiego motorka to dobry i ten "niedzielny" niż nic.



Takie trochę głupie pytanie. Mógł by mi podać nr,model czy jescze inne oznaczenia świecy jaka idzie do Drag Star? Dokładnie chodzi mi o to czy z długim, czy z krótkim gwintem
 
 
oldnita 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2000
Wiek: 59
Dołączył: 25 Kwi 2009
Posty: 1810
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2009-09-24, 18:52   

Gadzet212 napisał/a:
Takie trochę głupie pytanie. Mógł by mi podać nr,model czy jescze inne oznaczenia świecy jaka idzie do Drag Star? Dokładnie chodzi mi o to czy z długim, czy z krótkim gwintem

Kłania się opcja -"szukaj" ale nim Cie inni objadą podaje za Kozakiem


Drag Star 650
NGK DPR7EA-9 (zwykłe świece- koszt około 30zł/sztuka)
NGK DPR7EVX-9 (platynowa świeca - koszt około 60zł/sztuka)
NGK DPR7EIX-9 (irydowa świeca - koszt około 60zł/sztuka)- NAJLEPSZA na rynku
DENSO X22EPR-U9 (zwykła świeca - koszt około 30zł/sztuka)
_________________
Maszka (XVS650A) i Suzi (DL650A)
 
 
Długi63 



Rocznik: 2002
Wiek: 61
Dołączył: 27 Wrz 2008
Posty: 192
Skąd: poznański łazarz
Wysłany: 2009-09-24, 20:02   

Irydy są do dupy, więc sobie daruj
_________________
serwisy to zło!!!
 
 
Gadzet212 


Rocznik: 2007
Wiek: 30
Dołączył: 19 Wrz 2009
Posty: 15
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2009-09-24, 20:40   

Długi63 napisał/a:
Irydy są do dupy, więc sobie daruj

to mi pomieszałeś plany, byłem nastawiony na zakup irydowych.
Dlaczego irydowe wg. ciebie są "do dupy" ?
 
 
Wawrzek 



Rocznik: 2001
Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 298
Skąd: Nowy Targ
Wysłany: 2009-09-24, 20:53   

A Kolega akumulator ma sprawny? :)
Może trzeba podładować lub zakupić nowy.
_________________
Where I lay my head is home
 
 
oldnita 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2000
Wiek: 59
Dołączył: 25 Kwi 2009
Posty: 1810
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2009-09-24, 20:57   

Długi63 napisał/a:
Irydy są do dupy, więc sobie daruj

:nie_wiem: ? ? ?
_________________
Maszka (XVS650A) i Suzi (DL650A)
 
 
dadamos 



Rocznik: 2004
Wiek: 50
Dołączył: 20 Lut 2009
Posty: 397
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2009-09-24, 21:10   

Tak czytam i czytam i widzę, że niektórzy to chyba nie czytają... Ok kolego nasz powiem tak: Przy takiej nagłej przypadłości na samej wpierwszód sprawdza się dopływ paliwa i iskrę na świecach. Tych świecach, które są wkręcone a nie od simsona ponieważ na zimnym silniku kiedy jedna z nich nie poda iskry to moto nie odpali a jeśli już to na chwilkę o czym sam wspomniałeś, że tak było. Lokis podpowiedział a nie słuchacie... Nie da się tak na wariata zdiagnozować.
1. iskra
2. paliwo
Jeżeli nie wiesz jak to sprawdzić pisz. Nie że tak sprawdzisz po swojemu widzi mi się tylko tak jak się powinno wedle kanonów mechaniki wyższej inżynierii techniki tłokowych zespołów napędowych :hahaha: teraz pojechałem
_________________
sex & motorcycles & rock'n'roll
 
 
Gadzet212 


Rocznik: 2007
Wiek: 30
Dołączył: 19 Wrz 2009
Posty: 15
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2009-09-24, 21:38   

Iskra na świecy z simsona była sprawdzana w celu sprawdzenia przewodów WN.
Wykręciłem świece, okazuje się ze iskra dobra. To ja już nie wiem co robić.

dadamos napisał/a:

1. iskra
2. paliwo
Jeżeli nie wiesz jak to sprawdzić pisz.


Sprawdzic paliwo ?

Jeśli chodziło o ganik - to masz rację nei wiem jak.
 
 
dadamos 



Rocznik: 2004
Wiek: 50
Dołączył: 20 Lut 2009
Posty: 397
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2009-09-24, 22:06   

Popuść śruby w gaźniku tam gdzie spuszcza się paliwo z komory pływakowej. Jeżeli z obu będzie ciekło znaczy, że paliwo w gaźniku jest. Może byś przyczyn wiele więc może powiedz najpierw jaki kolor miały te wykręcone świece. Czy były mokre, zasmolone, suche itd. Może trzeba przyjżeć sie dolotowi powietrza ale tak można snuć i snuć.
_________________
sex & motorcycles & rock'n'roll
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group