Przesunięty przez: vaaks 2010-10-22, 10:30 |
Hamulce |
Autor |
Wiadomość |
zen
Model: SYMPATYK
Wiek: 46 Dołączył: 11 Gru 2008 Posty: 900 Skąd: Wielkopolanie/PNT
|
Wysłany: 2009-07-27, 15:08
|
|
|
Myślę, że w 1100 odczujesz różnicę, w 650 to chyba tylko wartość estetyczna pozostaje. Co prawda próbowałem tylko hampli u Zdzicha w 1100 (ma piękne silverado i m.in. stalowe oploty) inaczej się ciśnie. Chętnie bym sprawdził na 650, ma ktoś takowe cudo założone? |
|
|
|
|
szczepan
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 49 Dołączył: 17 Kwi 2009 Posty: 249 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 2009-07-28, 07:47
|
|
|
Uwaga na bezpieczeństwo podczas używania brake cleaner, ma to bardzo niską temperaturę samozapłonu i tworzy mieszaninę oparów z powietrzem, więc wystarczą odpowiednie warunki, ciepłe wydech i |
|
|
|
|
SAJMON
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2011
Wiek: 49 Dołączył: 10 Lut 2010 Posty: 1432 Skąd: Pod lasem
|
Wysłany: 2010-06-20, 12:04
|
|
|
Pytanko. Do tej pory ustawiając moto w garażu przy wyłączonym silniku (więcej słychać ) przy wciśnięciu klamki przedniego hamulca słychać było wyraźne "klik". Dzisiaj zauważyłem, że "kliknięcie" gdzieś zanikło. Co to może oznaczać? |
|
|
|
|
zen
Model: SYMPATYK
Wiek: 46 Dołączył: 11 Gru 2008 Posty: 900 Skąd: Wielkopolanie/PNT
|
Wysłany: 2010-06-20, 12:17
|
|
|
SAJMON napisał/a: | Pytanko. Do tej pory ustawiając moto w garażu przy wyłączonym silniku (więcej słychać ) przy wciśnięciu klamki przedniego hamulca słychać było wyraźne "klik". Dzisiaj zauważyłem, że "kliknięcie" gdzieś zanikło. Co to może oznaczać? |
Skąd dochodziło to klikanie? |
|
|
|
|
SAJMON
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2011
Wiek: 49 Dołączył: 10 Lut 2010 Posty: 1432 Skąd: Pod lasem
|
Wysłany: 2010-06-20, 13:09
|
|
|
Wydaje mi się, że z klamki. Tak jakby wciśnięcie powodowało jakiś styk. W tej chwili tego nie ma. Hamulce na szczęści działają |
|
|
|
|
mmmmat
Rocznik: 2006
Wiek: 43 Dołączył: 30 Sie 2008 Posty: 86 Skąd: Slask
|
Wysłany: 2010-06-20, 13:33
|
|
|
To zobacz czy jak naciskasz klamkę czy świeci się lampa stopu przy klamce ma mikro wył/włącznik |
|
|
|
|
SAJMON
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2011
Wiek: 49 Dołączył: 10 Lut 2010 Posty: 1432 Skąd: Pod lasem
|
Wysłany: 2010-06-20, 13:54
|
|
|
mmmmat-trafiłeś w 10 . Nie świeci światło stopu. Kolejne pytanie. Jak to naprawić ? |
|
|
|
|
EciQ
Rocznik: 2002
Wiek: 42 Dołączył: 06 Lut 2010 Posty: 142 Skąd: Łuków
|
Wysłany: 2010-06-20, 14:28
|
|
|
Wymienić? na Larsson.pl znajdziesz taki włącznik. Chyba nie jest drogi.
[ Dodano: 2010-06-20, 14:30 ]
27,60 |
_________________ "Kiedy ruszasz sprzed domu, najpierw rozkręć do wysokich obrotów swój mózg, a dopiero potem silnik" - David L. Hough |
|
|
|
|
SAJMON
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2011
Wiek: 49 Dołączył: 10 Lut 2010 Posty: 1432 Skąd: Pod lasem
|
Wysłany: 2010-06-20, 14:44
|
|
|
Dzięki Panowie. |
|
|
|
|
Ravallo
Rocznik: 2003
Wiek: 44 Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 822 Skąd: CK / UK
|
Wysłany: 2010-06-20, 14:55
|
|
|
SAJMON przerabiałem temat tydzien temu, może nie musisz kupować nowego, mój był tylko zawieszony, wyjąłem kliknąłem kilka razy i działa bez zarzutu |
_________________ Viva LasVegas
Zawsze musi się coś dziać, żeby się coś działo
|
|
|
|
|
EciQ
Rocznik: 2002
Wiek: 42 Dołączył: 06 Lut 2010 Posty: 142 Skąd: Łuków
|
Wysłany: 2010-06-20, 14:57
|
|
|
Oczywiście, proponuję najpierw zajrzeć i ocenić czy to nie jakiś syf tam jest.
Kupić jest łatwo i szybko ale może się okazać, że to tylko paproch.
Sprawdź czy nie da się naprawić a kupić zawsze zdążysz |
_________________ "Kiedy ruszasz sprzed domu, najpierw rozkręć do wysokich obrotów swój mózg, a dopiero potem silnik" - David L. Hough |
|
|
|
|
SAJMON
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2011
Wiek: 49 Dołączył: 10 Lut 2010 Posty: 1432 Skąd: Pod lasem
|
Wysłany: 2010-06-21, 09:17
|
|
|
Poklikałem, psiknąłem środkiem do styków, poleciał czarny syf, przetarłem i na razie działa.
Jeszcze raz dzięki. |
|
|
|
|
Marecki75
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 49 Dołączył: 18 Wrz 2012 Posty: 236 Skąd: Konin
|
Wysłany: 2014-11-27, 09:02
|
|
|
Podepnę się pod temat.
Koledzy, bardzo proszę o opinię czy u Was też przednie koło ( np gdy moto jest na podnośniku) nie obraca się swobodnie, tylko jest dosyć szybko zwalniane przez dotykające tarcze, klocki hamulcowe?
Obejrzyjcie filmik proszę : https://www.youtube.com/watch?v=AvZZmwt_dTs
Czy nie powinno dłużej się obracać swobodnie? jak to jest u Was , jak ktoś już zimuje motocykl uniesiony w górze , to proszę o sprawdzenie, lub opisanie Waszych doświadczeń w tej materii. Być może u mnie zbyt mocno klocki są dociśnięte do tarcz.
Może to jest powodem, że przy niskich prędkościach, gdy np puszczę kierownicę, ona wpada w lekką "trzęsawkę" lewo -prawo, lewo - prawo.
Choć może jest wszystko ok i wyolbrzymiam. |
_________________ Drag Star w serduchu ...
Kawasaki VN 2000 Classic pod tyłkiem ;-)
Motocyklowa Grupa z Konina
|
|
|
|
|
Miron-Ww
Model: MS1300
Rocznik: 2007
Dołączył: 21 Paź 2014 Posty: 32 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2014-11-27, 09:12
|
|
|
Nie jest OK , tłoczki nie luzują klocków.
Teraz są dwie możliwości , tłoczki mają brud i osad i nie wracają lub klocki nie ruszają się dość swobodnie w sankach zacisku .
Naprawa : rozebrać wyczyścić bo albo ciągle będziesz klocki wymieniał albo co gorsza popsujesz tarcze. |
_________________ "Z miłością do pasji" |
|
|
|
|
Marecki75
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 49 Dołączył: 18 Wrz 2012 Posty: 236 Skąd: Konin
|
Wysłany: 2014-11-27, 11:32
|
|
|
Miron-Ww,
dzięki Kolego. Wykorzystam więc chwilowe zimowanie motocykla, miedzy innymi na wymianę klocków, i gruntowne czyszczenie zacisków.
Aby doprecyzować, koło po takim "bujnięciu" jak na filmie, powinno się swobodnie obracać, aż do samoczynnego zatrzymania, tarcze wtedy nie powinny być nawet odrobinę dotykane przez klocki ? |
_________________ Drag Star w serduchu ...
Kawasaki VN 2000 Classic pod tyłkiem ;-)
Motocyklowa Grupa z Konina
|
|
|
|
|
Miron-Ww
Model: MS1300
Rocznik: 2007
Dołączył: 21 Paź 2014 Posty: 32 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2014-11-27, 12:19
|
|
|
Klocki mogą trochę ocierać ale u Ciebie ewidentnie trzyma i hamuje . |
_________________ "Z miłością do pasji" |
|
|
|
|
remol71
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 53 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1861 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-11-27, 12:24
|
|
|
Marecki75,
Sprawdź, czy zacisk chodzi na prowadnicach. |
_________________ Suzuki V-Strom 1050 XT |
|
|
|
|
Marecki75
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 49 Dołączył: 18 Wrz 2012 Posty: 236 Skąd: Konin
|
Wysłany: 2014-11-27, 17:17
|
|
|
kurde nie mogę namierzyć , wpisuję w szukajkę i ni hu hu .. kiedyś przypadkiem trafiłem, gdy ktoś z forumowiczów opisał jak po kolei zrobić gruntowną konserwację zacisków hamulcowych, jaki smar użyć, bodajże uszczelki, osłony , tam było samo meritum. Nie mogę teraz znaleźć. wrrr. Moze ktoś kojarzy ? podrzuci link do postu.. ? |
_________________ Drag Star w serduchu ...
Kawasaki VN 2000 Classic pod tyłkiem ;-)
Motocyklowa Grupa z Konina
|
|
|
|
|
vaaks
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Wiek: 74 Dołączył: 22 Wrz 2008 Posty: 2568 Skąd: PWL
|
Wysłany: 2014-11-27, 17:25
|
|
|
proszszszę http://yamaha-dragstar.pl...ghlight=#203901 |
_________________ Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym
Był:
DS 650
DS 1100
Honda Varadero 1000
Jest: Suzuki DL 650 |
|
|
|
|
Marecki75
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 49 Dołączył: 18 Wrz 2012 Posty: 236 Skąd: Konin
|
|
|
|
|
|