śwatła postojowe w amerykańcach |
Autor |
Wiadomość |
benan
Model: MS1900
Rocznik: 2009
Dołączył: 27 Sie 2011 Posty: 164 Skąd: DSW
|
Wysłany: 2013-01-04, 19:41
|
|
|
Winiar- jeśli rozporządzenie jest z 31 grudnia 2002 to może być uznane za niewazne to był sylwester i mogła nastąpić pomroczność jasna lub inna niewyjaśniona okolicznosć poddająca w wątpliwosć treśc rozporządzenia-i tu należało by powołać komisję śledczą ; |
_________________ Był XVS 1100- był XV 1700 Midnight Star Silverado - jest XV 1900 Stratoliner |
|
|
|
|
winiar
Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 47 Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 1363 Skąd: z Polski
|
Wysłany: 2013-01-04, 21:48
|
|
|
benan, do tego kilka nowelizacji też |
_________________ winiar dobre pomysły, dobry smak ... a lepsze motocykle ... to miłość ...
XV 1900 Roadliner S |
|
|
|
|
Pio Trek
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 60 Dołączył: 03 Sie 2010 Posty: 618 Skąd: Mazowsze
|
Wysłany: 2013-01-05, 00:04
|
|
|
winiar chodzi oczywiscie o pozycyjne, i dokladnie w tym rozprzadzeniu z heheh sylwestra stoi napisane ze maja byc - rozdz 3 Swiatla, par 12 pkt 6 i 7
http://www.abc.com.pl/du-akt/-/akt/dz-u-03-32-262
(pozniej bylo kilka zmian ale nie w tej kwestii).
i tego chcial ode mnie pan z SKP, i chyba mial racje.
w koncu poscil, z litosci |
_________________ .
Honda Shadow 750 Spirit
you're never too old to Rock'n Roll ... |
|
|
|
|
Kyokushin
Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2008
Wiek: 42 Dołączył: 28 Sie 2012 Posty: 271 Skąd: Układ Słoneczny
|
Wysłany: 2013-05-31, 09:32
|
|
|
pytanie może głupie, ale lepiej być głupim chwilę niż całe życie.
Czy kierunkowskazy świecą się tylko z przodu czy i z tyłu w dragach z usa? |
_________________ Dragstar uber alles! |
|
|
|
|
Arcon
Model: SYMPATYK
Wiek: 55 Dołączył: 20 Kwi 2009 Posty: 446 Skąd: WuWuzeLe
|
Wysłany: 2013-05-31, 10:03
|
|
|
Tylko z przodu. |
|
|
|
|
Kyokushin
Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2008
Wiek: 42 Dołączył: 28 Sie 2012 Posty: 271 Skąd: Układ Słoneczny
|
Wysłany: 2013-06-15, 21:46
|
|
|
Jak uważacie, lepiej mieć świecące te kierunkowskazy czy nie? |
_________________ Dragstar uber alles! |
|
|
|
|
wolfenstin
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2007
Dołączył: 07 Lut 2013 Posty: 11 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 2013-06-15, 21:55
|
|
|
Na przegląd w moim v-starze rozpiąłem kabelki tak dla "świętego spokoju" (nawiasem mówiąc diagnosta nie pytał o postojówkę w lampie głównej), a potem połączyłem tak jak było. Wydaje mi się, że jak więcej świeci - jestem bardziej widoczny. Kilka razy mijałem patrol policji i jakoś nie kwpili się do zatrzymania. |
|
|
|
|
Endrju
Model: XV 1700 Warrior
Rocznik: 2008
Wiek: 65 Dołączył: 08 Wrz 2011 Posty: 663 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2013-06-15, 22:29
|
|
|
W żarówkach kierunkowskazowych z przodu ( wersja amerykańska) są dwa wyjścia, jedno jest do kierunku drugie do świateł pozycyjnych. Do przeglądu wystarczy zakleić plasterkiem jedną końcówkę na żarówce. oczywiście metodą prób i błędów trzeba sprawdzić która jest która. W ten sposób na czas przeglądu wyłączamy pozycyjne w kierunkach.
Nie trzeba grzebać głębiej. Jest to dużo łatwiejsze. Po przeglądzie plasterek zdejmujemy i już mamy wszystko po staremu |
_________________ O MATKO CZEMU PIJE TAK RZADKO
Endrju |
|
|
|
|
Kyokushin
Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2008
Wiek: 42 Dołączył: 28 Sie 2012 Posty: 271 Skąd: Układ Słoneczny
|
Wysłany: 2013-06-15, 22:40
|
|
|
Chodzi mi bardziej o widoczność i to czy świecące kierunki nie będą dla innych mylące, przegląd czy kontrole mam gdzieś. Czy dla samego siebie, lepiej mieć świecące, czy nie? |
_________________ Dragstar uber alles! |
|
|
|
|
jacala
Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 50 Dołączył: 06 Sty 2013 Posty: 1141 Skąd: Żory
|
Wysłany: 2013-06-16, 09:26
|
|
|
ja też mam wersję hamerykańską i święcoce kierunki.
Na przeglądzie diagnosna oznajmił " te kierunki przymnie nieświeciły", policja w moim przypadku też sie nie czepia a czy palące sie na stałe żółte dwie końcówki mogą być mylące? Przecież z prawej i lewej są takie same a mrygają dopiero po załączeniu. |
_________________ były:
Drag Star 1100 Classic
Dl 650
są:
Stratoliner
Dl 1000
Organizator Zlotu Bieszczady 2019
Boże błogosław pozytywnie pierdolniętych, albowiem oni już na ziemi dostąpili raju. |
|
|
|
|
Kyokushin
Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2008
Wiek: 42 Dołączył: 28 Sie 2012 Posty: 271 Skąd: Układ Słoneczny
|
Wysłany: 2013-06-16, 13:22
|
|
|
Tak, ale jednak ktoś tu wcześniej pisał że ludzie na rondach zwracali na to uwagę |
_________________ Dragstar uber alles! |
|
|
|
|
jacala
Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 50 Dołączył: 06 Sty 2013 Posty: 1141 Skąd: Żory
|
Wysłany: 2013-06-16, 15:47
|
|
|
ciulatej baletnicy to i rąbek w spódnicy przeszkadza.
Zawsze znajdzie sie jakiś ciul któremu i np świecący w słońcu chrom przeszkodzi |
_________________ były:
Drag Star 1100 Classic
Dl 650
są:
Stratoliner
Dl 1000
Organizator Zlotu Bieszczady 2019
Boże błogosław pozytywnie pierdolniętych, albowiem oni już na ziemi dostąpili raju. |
|
|
|
|
Azmadan
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 43 Dołączył: 25 Sie 2009 Posty: 419 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 2013-06-16, 22:01
|
|
|
jest to kolejny kruczek dla ubezpieczalni... żeby nie wypłacić $... |
_________________ Jedni wola Harlaya i duże cycki... inni motocykle japońskie i wąskie szpa... eee winkle...
--- Custom Bagger 96cali pojemności... na HD FLHT --- ZDJĘCIA |
|
|
|
|
ttom
Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 55 Dołączył: 29 Sie 2009 Posty: 1694 Skąd: Nomad
|
Wysłany: 2013-06-17, 14:35
|
|
|
Robiłem w tym roku przegląd u naprawdę luzaka i powiedział, że za rok to ni chu chu nie puści z tymi kierunkami... Jakieś przepisy się zmieniły, nie wiem jak dawno... Dałem mu słowo skauta, że zakleję w żarówkach styki... za rok... |
_________________ Bo w życiu chodzi o to, żeby nadać mu sens...
|
|
|
|
|
gery73
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2003
Dołączył: 29 Lis 2011 Posty: 232 Skąd: Kielcówek
|
Wysłany: 2013-06-17, 14:39
|
|
|
W sprawie widoczności - to bardziej zwracasz uwage na moto z podświetlonymi kierunkami czy bez ? ...
gery73 |
_________________ Suzuki LS 650, V-star 650, Kawasaki ZG 1200 Voyager |
|
|
|
|
Azmadan
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 43 Dołączył: 25 Sie 2009 Posty: 419 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 2013-06-17, 15:05
|
|
|
szczerze... z własnego doświadczenia...
mam wyjazd z uliczki z 0 widoczności... zamontowali mi lustro...
jeżeli widzę 1 światło... = motocykl - nie wyjeżdżać...
jeżeli widać więcej ale blisko siebie np lightbary = samochód daleko - można jechać...
no i jest problem... tzn. nauczyłem się że muszę czekać aż nic nie widać... ;-P
nie zawsze dodatkowe światła są czymś dobrym...
i jak pisałem wyżej... spotkałem się wśród znajomych czepianiem się do wszystkiego... przez ubezpieczyciela żeby nie wypłacić...
- opony poniżej znacznika zużycia, tylne światła LED bez homologacji... itd...
może są fajne...
mogą sie podobać...
ja mam moto z USA... i mam to wyłączone na stałe... |
_________________ Jedni wola Harlaya i duże cycki... inni motocykle japońskie i wąskie szpa... eee winkle...
--- Custom Bagger 96cali pojemności... na HD FLHT --- ZDJĘCIA |
|
|
|
|
Radio
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2010
Wiek: 60 Dołączył: 26 Cze 2012 Posty: 901 Skąd: ZSD
|
Wysłany: 2013-06-17, 16:39
|
|
|
Azmadan, trzymając się takich teorii dużo ryzykujesz a co jak będą jechały dwa motocykle tyle że jeden obok drugiego ? pomyślisz że to puszka i wyjedziesz...... a tu niemiła niespodzianka.
Ilość świateł nie powinna mieć żadnego znaczenia, znaczenie ma baczne obserwowanie drogi i podejmowanie odpowiednich decyzji a nie kierowanie się rutyną lub metodami które opisuje Azmadan |
_________________ Pozdrawiam.
Mariusz |
|
|
|
|
jarecki
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 57 Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 1590 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2013-06-17, 17:24
|
|
|
Azmadan napisał/a: | jeżeli widać więcej ale blisko siebie np lightbary = samochód daleko - można jechać... |
no to chyba powinny być 3 sztuki światełek więc wiesz że to moto |
_________________ ***** *** |
|
|
|
|
Azmadan
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 43 Dołączył: 25 Sie 2009 Posty: 419 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 2013-06-17, 18:16
|
|
|
no nie martwcie sie... zawsze do 1/2 drogi wyjezdzam zeby się upewnić... bo WIEM...
ale ilu jest takich którzy nie wiedzą ?
a lustra są BARDZO powszechne...
i naprawdę widać w nich tylko światła...
i nie da się rozróżnić czy są 2 czy więcej...
mozna rozpoznać że 1... lub że coś wiecej...
pare os. z tego forum wie jaki mam wyjazd :-P
http://goo.gl/maps/kRwu7 |
_________________ Jedni wola Harlaya i duże cycki... inni motocykle japońskie i wąskie szpa... eee winkle...
--- Custom Bagger 96cali pojemności... na HD FLHT --- ZDJĘCIA |
|
|
|
|
gery73
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2003
Dołączył: 29 Lis 2011 Posty: 232 Skąd: Kielcówek
|
Wysłany: 2013-06-17, 19:14
|
|
|
O Panowie cała ta dyskusja przypomina mi rozważania o wyższości Świąt Bożego... itd... Co niektórzy z nas mają motocykle z rynku amerykańskiego i ich oświetlenie jest niezgodne z przepisami polskimi koniec kropka. Jeżeli policjant, czy inna cholera mająca ochłap władzy w tej kwestii będzie chciała się przypier .....c to się przypie....li. No i co najwyżej zabierze dowód a Wy po przeglądzie go odzyskacie. Ja wychodzę z prostego założenia - w stanach jeździ motorów pewnie odrobinę więcej niż w polsce, historia ich motoryzacji i doświadczenia w tej kwestii mają także odrobinkę większe niż w Polsce. Słońce świeci tak samo i popieprzonych użytkowników dróg też jest od groma (może drogi mają prostsze i lepsze). Dla mnie wniosek jest prosty - nie poprawiam tego co dobre - choć w naszej naturze leży chęć poprawiania i znajdowania dziury w całym zarówno w codziennym życiu jak i w kwestiach prawa. Chcecie mieć motór zgodny z prawem przeróbcie, chcecie miec postojowe w wersji amerykańskiej - to miejcie. Wystarczy sobie samemu odpowiedzieć na te pytania a nie szukać usprawiedliwienia na forum.
Oj się mi zaraz dostanie
pozdrawiam gery73 |
_________________ Suzuki LS 650, V-star 650, Kawasaki ZG 1200 Voyager |
|
|
|
|
|