ŚWIATŁA AWARYJNE |
Autor |
Wiadomość |
Brat Mniejszy
Rocznik: 2001
Wiek: 46 Dołączył: 09 Sty 2009 Posty: 33 Skąd: Bournemouth
|
Wysłany: 2009-01-18, 22:51 ŚWIATŁA AWARYJNE
|
|
|
Nie jestem do konca pewien, czy to pod naprawa, ale niech bedzie.
Jakis czas temu widzialem kolesia na motorze jadacego wzdluz kolumny stojacych w korku samochodow. Jak tylko wjechal na srodek jezdni wlaczyl sobie swiatla awaryjne, zupelnie jak w samochodzie. Macie jakis pomysl jak taki bajer zrobic u dragu? Przydalo by sie na smiganie w korkach. |
Ostatnio zmieniony przez vaaks 2010-12-30, 18:43, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Kozak_Barabasz
Model: BĘDZIE
Wiek: 34 Dołączył: 01 Maj 2008 Posty: 1435 Skąd: Poznań / Konin
|
Wysłany: 2009-01-18, 23:02
|
|
|
No niestety nie za bardzo ci pomożemy, ponieważ mamy oryginalnie zamontowane awaryjne
O ile się nie mylę to nie mają awaryjnych te Dragi, które mają włącznik/wyłącznik świateł. |
_________________ OFERTA KIA używane www.nowickikalisz.otomoto.pl / www.nowicki.otomoto.pl |
|
|
|
|
Biały
Model: MS1900
Rocznik: 2007
Wiek: 49 Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 1616 Skąd: Wa-wa/Bydgoszcz
|
Wysłany: 2009-01-19, 19:37
|
|
|
Rok Wydarzenia i zakres modyfikacji
1999 Wprowadzenie do sprzedaży
2000 Wersja Classic (koło przednie 16 cali, głęboki błotnik przedni, podesty, szersza kierownica, obudowy widelca teleskopowego, zmienione wskaźniki, wygodniejsze siedzenia, tablica rejestracyjna nad tylną lampą)
2001 System dopalania spalin, nowe przewody hamulcowe z przodu, nowy reflektor
2003 W ofercie tylko wersja Classic. Nowe gaźniki, katalizator, światła awaryjne, przeciwkradzieżowa blokada zapłonu |
_________________ Wolałbym żałować, że coś zrobiłem niż, że czegoś nie zrobiłem - James Hetfield |
|
|
|
|
Merlin
Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 62 Dołączył: 17 Sie 2008 Posty: 3291 Skąd: JANKES - RACIBÓRZ
|
Wysłany: 2009-01-23, 22:48
|
|
|
Czy u Was do świateł awaryjnych jest dodatkowy włacznik?
U mnie, żeby włączyc awaryjne trzeba właczyć kierunek i zaraz go wyłaczyć. Tak samo się wyłacza, przyciskiem od kierunków. |
_________________ Maciek
MS (MaStodont) 1900
Lepiej milczeć i uchodzić za głupiego, niż się odezwać i rozwiać wątpliwości.
Piwo bezalkoholowe to pierwszy krok do nadmuchiwanej kobiety.
"Trzeźwość jest do dupy" Ozzy Osbourne
|
|
|
|
|
Masa
Rocznik: 2007
Wiek: 33 Dołączył: 21 Sty 2009 Posty: 104 Skąd: Stęszew
|
Wysłany: 2009-01-25, 18:22
|
|
|
Koledzy jak sie włacza awaryjne?
Bo ja mam draga z rocznika 2007 i nie mam zadnego wlacznika;(
Tylko ja mam amerykanca i moze nie mam awaryjnych?? |
_________________ Masa |
|
|
|
|
Biały
Model: MS1900
Rocznik: 2007
Wiek: 49 Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 1616 Skąd: Wa-wa/Bydgoszcz
|
Wysłany: 2009-01-25, 19:30
|
|
|
Jeżeli masz amerykańca, to dlatego nie masz awaryjnych |
_________________ Wolałbym żałować, że coś zrobiłem niż, że czegoś nie zrobiłem - James Hetfield |
|
|
|
|
Xerus
Rocznik: 1998
Wiek: 41 Dołączył: 16 Cze 2009 Posty: 15 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2009-07-07, 12:48
|
|
|
Wiem że temat już stary, ale rozwiązanie jest proste i może się komuś przydać
Obrazek znaleziony w sieci
materiał pochodzi ze strony: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic877891.html
Cytat opisu obrazka:
"Układ z jednym przerywaczem i 3 diodami. Ta przy stacyjce zapobiega włączeniu zapłonu mimo ze stacyjka wyłączona"
awaryjneiz4.gif
|
|
Plik ściągnięto 22951 raz(y) 6.76 KB |
|
|
|
|
|
Dawid Z.
Model: SYMPATYK
Wiek: 44 Dołączył: 04 Gru 2008 Posty: 1772 Skąd: Przemyśl,Anglia.
|
Wysłany: 2011-03-04, 20:51
|
|
|
Pytanie. Mam dwuwłóknowe żarówki do kierunków z tyłu. I chciałbym zrobić awaryjne , w jaki najprostrzy sposób to zrobić na osobnym wyłączniku??
taki temat już jest. Przenoszę zatem. Nie pisz w niewłaściwym temacie, bo nie dojdziemy za pierona o co biega witek |
_________________ Dawid Z. |
Ostatnio zmieniony przez witek1965 2011-03-04, 21:52, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
FhissT
Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 37 Dołączył: 14 Sty 2011 Posty: 283 Skąd: podlasie
|
Wysłany: 2011-03-26, 20:03
|
|
|
żebym miał jasność.
awaryjne weszły od roku 2003 ale tylko w wersjach europejskich?
ja takowych nie mam albo nie potrafię ich włączyć... |
|
|
|
|
Łuki
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 58 Dołączył: 17 Paź 2009 Posty: 234 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 2011-03-26, 21:04
|
|
|
Moja Gwiazdka jest z 2003,wersja europa i ma awaryjne.
Może inni posiadacze rozwieją wątpliwości? |
_________________ Każdy dzień w siodle to .....dobry dzień. |
|
|
|
|
MIKI
Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 54 Dołączył: 16 Lis 2009 Posty: 862 Skąd: Czarnków/Wlkp.
|
Wysłany: 2011-03-26, 22:33
|
|
|
FhissT napisał/a: | żebym miał jasność.
awaryjne weszły od roku 2003 ale tylko w wersjach europejskich?
ja takowych nie mam albo nie potrafię ich włączyć... | Jeśli masz wersję za wielkiej wody to nie koniecznie muszą być. W mojej z 2005 in USA nie ma |
|
|
|
|
Dariow
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 55 Dołączył: 14 Lis 2010 Posty: 883 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2011-03-26, 22:51
|
|
|
A ja w roczniku 2000 europejskim tez mam ale to jest raczej opcja alarmu |
|
|
|
|
Bemol
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2004
Wiek: 58 Dołączył: 25 Wrz 2009 Posty: 6504 Skąd: GŁ Free Star Łódź
|
Wysłany: 2011-03-26, 23:00
|
|
|
z tego co wiem to yadzie z amerykanowa alarmu nie mają. Moja też nie ma |
_________________
Lola 1100 V STAR SILVERADO 2004
I'm a rolling thunder, a pouring rain
I'm comin' on like a hurricane.....
http://www.youtube.com/watch?v=kmFBABd5zZU
|
|
|
|
|
Dawid Z.
Model: SYMPATYK
Wiek: 44 Dołączył: 04 Gru 2008 Posty: 1772 Skąd: Przemyśl,Anglia.
|
Wysłany: 2011-03-27, 11:31
|
|
|
Łuki napisał/a: | Moja Gwiazdka jest z 2003,wersja europa i ma awaryjne.
Może inni posiadacze rozwieją wątpliwości? |
N dobra , a który włącznik jeat do awaryjnych kierunków.? |
_________________ Dawid Z. |
|
|
|
|
Demolka
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 77 Dołączył: 05 Cze 2009 Posty: 3747 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2011-03-27, 11:43
|
|
|
Ja mam też 1100 z 2003 roku, europejski i też mam awaryjne. Wyłącznik (przesuwany) jest we wspólnej obudowie z włącznikiem startera i wyłącznikiem awaryjnym. |
_________________ Wszyscy kiedyś przestaną pić,
ale tylko niektórym uda się to jeszcze za życia
|
|
|
|
|
piwu
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 26 Cze 2010 Posty: 396 Skąd: Siemianowice Śl.
|
Wysłany: 2011-03-27, 12:15
|
|
|
ja mam 2003 od nowości i nie mam awaryjnych... |
|
|
|
|
Łuki
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 58 Dołączył: 17 Paź 2009 Posty: 234 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 2011-03-27, 12:39
|
|
|
Dokładnie jest tak jak napisał Demolka. |
_________________ Każdy dzień w siodle to .....dobry dzień. |
|
|
|
|
Dawid Z.
Model: SYMPATYK
Wiek: 44 Dołączył: 04 Gru 2008 Posty: 1772 Skąd: Przemyśl,Anglia.
|
Wysłany: 2011-03-27, 13:11
|
|
|
Demolka napisał.Ja mam też 1100 z 2003 roku, europejski i też mam awaryjne. Wyłącznik (przesuwany) jest we wspólnej obudowie z włącznikiem startera i wyłącznikiem awaryjnym.
Mógłbyś zrobić fotkę i pokazać jak to wygląda. Proszę . |
_________________ Dawid Z. |
|
|
|
|
Łuki
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 58 Dołączył: 17 Paź 2009 Posty: 234 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 2011-03-27, 13:53
|
|
|
Tak to wygląda.
Sorki za jakość,ale nie mam nic lepszego do zdjęć pod ręką.
DSC00063.JPG
|
|
Plik ściągnięto 395 raz(y) 61.3 KB |
|
_________________ Każdy dzień w siodle to .....dobry dzień. |
|
|
|
|
Dawid Z.
Model: SYMPATYK
Wiek: 44 Dołączył: 04 Gru 2008 Posty: 1772 Skąd: Przemyśl,Anglia.
|
Wysłany: 2011-03-27, 19:36 Wyłącznik
|
|
|
Ja mam tak który to jest do awaryjnych.????????
DSC01771.JPG
|
|
Plik ściągnięto 400 raz(y) 171.4 KB |
|
_________________ Dawid Z. |
|
|
|
|
|